Dat lijstje heb ik gemaakt van dames die ik erg mooi vind.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Zij zat er eerst niet in toch? Leuk bekkie wel
Goeie kontquote:
Ja godver...quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nintendo voor jou:
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godver...
Post maar weer een perfect lichaam...
Kvoel me een loser die niet in staat is meisjes leuk te vinden dan wel er plezier mee te hebben dmv seks.quote:
Tegen dat meisje wat ik uit de op geplukt had.quote:
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uitquote:Op dinsdag 11 september 2012 01:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegen dat meisje wat ik uit de op geplukt had.
Mäar dat is slechts een internetplaatje en er gebeurt dus helemaal niets.
Ik weet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uit
Ik ken jou heul niet toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zonde, Tamash ziet er ook wel goed uit
Dat kan ik niet bieden.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
Deze mag wel even komen.[ afbeelding ]
Vind je dat serieus aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef Tamashii het volgende:
Deze mag wel even komen.[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
tamash gaat zo even voor mij bukken
Ja ik geloof dat er iets van 150 km tussen zit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar ook dan heeft die opmerking plaatsen weinig zin.
Dat is wel overdreven hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat er iets van 150 km tussen zit.
Ach, als we het allemaal voor het kiezen hadden. Dat is niet zo, dus is er veel goed.quote:
Ik ben wel geen scharminkeltje.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, als we het allemaal voor het kiezen hadden. Dat is niet zo, dus is er veel goed.
Ja. Vind jij het lelijk dan? Ik bedoel, even serieus maar denk je dat die kont van dat meisje niet geshopped is? Dat er niet honderd keer met air brush over heen is gegaan? En dat er zoveel meisjes zijn met perfecte billen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je dat serieus aantrekkelijk?
Ja, ik ben niet zo wiskundig aangelegd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel overdreven hoor.
Iets meer dan de helft.
Maar, ik mag dus wel even langskomen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo wiskundig aangelegd.
Des te beter, iets van vet mag echt wel want dun vind ik niet tof. Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben wel geen scharminkeltje.
En ik zou ook commentaar krijgen als ik zo hard aan de bak zou gaan zodat ik dat uiterlijk zou krijgen.
O nou bedankt!quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
"I set my standards pretty low so i'm never dissapointed"
jij bent way out of my league man :$quote:
Omdat mijn meis daar ook niet van houd.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Des te beter, iets van vet mag echt wel want dun vind ik niet tof. Waarom eigenlijk?
Nou, nu lijkt me niet zo'n goed plan. Over 4 uur en 40 minuten moet ik zeg maar werken.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, ik mag dus wel even langskomen?
Niks.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat is er mis met mijn asser
Wrom?quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet.
Maar ook dan heeft die opmerking plaatsen weinig zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |