abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116626023

Zaak:
Op vrijdagmiddag 5 september wordt nabij Chevaline, gelegen aan het Meer van Annecy in de Franse Alpen een 4-voudige moord en een poging tot moord gepleegd.

Betrokkenen:

Doden:
• Vader Saad Al-Hilli (50) - Britse en Iraakse nationaliteit - werkzaam als consultant bij satelliet- en electronische projecten - 2 kogels in voorhoofd
• Moeder Iqbal Al-Hilli (_) - Britse en Iraakse nationaliteit - 2 kogels in voorhoofd
• Oma (72) - Zweedse en Iraakse nationaliteit - 2 kogels in voorhoofd
• Sylvain Mollier (45) - Franse nationaliteit - fietser werkzaam voor een nucleaire centrale - 5 kogels

Getuigen:
• Zainab Al-Hilli (7) - Britse en Iraakse nationaliteit - 1 kogel in schouder en zware klappen op het hoofd
• Zeena Al-Hilli (4) - Britse en Iraakse nationaliteit - ongedeerd, zat ~8 uur onder moeders rok verscholen
• ? "RAF-fietser" - Britse nationaliteit - fietser, als eerste op plaats delict - exRAF - ziet groene 4x4 SUV en motor de berg afscheuren
[*} Sylvie Lecouer (49) - Franse nationaliteit - zag de haar net ontwijkende spookrijdende witte Franse auto, waarschijnlijk een Peugeot 206/306, op zich afkomen. In de auto zat1 man met zwart haar en dito polo, armenzwaaiend en aan de verkeerde kant van de weg slingerend rijdend
• Philippe D. - Franse nationaliteit - fietser als tweede op plaats delict, RAFfietser komt in paniek op hem af, 50 meter van plaats delict. "er is iets verschrikkelijks gebeurd, in gebroken Frans. Belt de hullpdiensten en vertelt dat er nog een andere (vlucht)route via Route du Moulin mogelijk is
• Vriendin 1 van Philippe D.
• Vriendin 2 van Philippe D.
• Laurent Fillion-Robin (38) - Franse nationaliteit - ziet rode BMW langsrijden op weg naar plaats delict, wordt niet gevolgd. zegt dat de parkeerplek geen gebruikelijke plek is om te gaan wandelen

Andere betrokkenen:
• Zaid Al-Hilli (53) - broer van Saad, reageerde ontroostbaar en bezorgd

Feiten:
• 25 kogels afgevuurd - 12 in slachtoffers, 13 missers
• 1 wapen gebruikt - niet per sé 1 schutter
• met 1 wapen in korte tijd 4 mensen doodschieten en 1 verwonden duidt op een zwaar professionele schutter, toch 13 kogels gemist

Tijdljn:
Claygate - Saad vertrekt vanuit zijn woonplaats Claygate (Surrey) met vrouw en dochters richting Frankrijk
Reading - Saad haalt oma op
Reading-Dordogne?-Camping aan het Meer van Annecy in Saint Jorloz

• ~14:00 - Saad en familie vertrekt van de camping naar de verlaten plek boven Chevaline in rode BMW 5-serie
• ~14:30-15:00 - metselaar ziet rode BMW langskomen, wordt niet gevolgd
• ~15:00 - 2 fietsers (Mollier -slachtoffer- en exRAFfietser -getuige-) gaan bergop richting plaats delict
• ? - moment dat Mollier RAFfietser inhaalt bergop naar plaats delict
• ~15:30 - moorden vinden plaats, waarschijnlijk binnen 30 seconden
• ~15:40 - RAFfietser ziet op zich af de groene 4x4 SUV en motor de berg af scheuren
• ~15:55-16:00 - RAFfietser komt op plaats delict aan
• ~16:00-16:05 - Lecouer ziet witte Peugeot 306 aan de verkeerde kant van de weg (Britse chauffeur?) naar beneden komen racen. Bestuurder is een man met zwart haar en zwart polo-shirt
• ~16:00- - Politie en hulpdiensten arriveren op plaats delict. Met behulp van de helicopter wordt de omgeving afgescand op lichaamswarmte. Zainab wordt in veiligheid gebracht en plaats afgeschermd
• ~20:00 - politie, bezig met sporenonderzoek (laat lang op zich wachten) beseft dat er een dochter mist
• ~00:00 - politie vindt Zeena verstopt onder mama's rok

Route BMW + caravan:

Plaats delict (PD):

vrijdag 5 september 2012, ~15:30, - lichtbewolkt, 20-25 graden

Mogelijk moordwapen:

Walther PPK 7.65 mm - 25 kogelmagazijn - semi-automatisch - veelgebruikt (o.a. door Balkancriminelen)

Mogelijke verdachten:
• Verdachte in witte Peugeot 306 - kenteken? - Brits? - reed slingerend aan de verkeerde kant van de weg hard de berg af - zwart haar en zwarte polo
• Verdachte op motor - ? = gezien door RAFfietser
• Verdachte in lichtgroene SUV/4x4/jeep - ? = gezien door RAFfietser
• ...

Mogelijke scenario's/motieven/daderprofielen:
"Russische" spionage voor Europese satellietprojecten, met als doel informatie (usb sticks, laptop, etc.) los te krijgen
• Familie-ruzie met broer om erfenis, moord in opdracht van broer door hitman
Geheime satellietgegevens die doorgespeeld zouden kunnen worden aan vijandige landen (Iran?), de Hillies worden vermoord door huurlingen van geheime diensten (MI6? Mossad?)
• Het lukt de criminelen de gevoelige informatie te stelen; usb stickje in zijn binnenzak, who knows
• Racistische moord op Iraaks gezin en toevallige fietser
• Psychopaat, eenling, toevallige slachtoffers
Criminele afrekening
• RAF-fietser die de Hillies en de fietser doodt en later als getuige meespeelt :')
• ...

Bronnen:
Scotland Yard Blog
Scenario: Politieke moord, 2 daders - 9 sep 2012 - The week
Het weer van vandaag in Chevaline - 20-25 graden en lichtbewolkt droog weer verwacht - geraadpleegd op 14 sep - 1 week na de moorden

Vragen
• was het kenteken van de witte Peugeot Brits?
• zat het stuur links (Frans) of rechts (Brits)?
• welke bandensporen zijn er gevonden?
• de achterwielen van de BMW zijn ingegraven; hoezo?
• wat deed de familie daar, in Frankrijk, in het begin van het schooljaar?
• Wat deed de familie op plaats delict? er zijn betere wandelplekken in de buurt?
• waarom zijn de GSMs met mogelijke contactgegevens niet meegenomen?
• hoe kun je 3 mensen recht in het voorhoofd schieten? zijn het bekenden of gehoorzamen de slachtoffers aan bevelen?
• een professioneel uitgevoerde huurmoord, maar met maar 1 wapen, waren er 2 daders?
• Hoe laat kwam Philippe D. de RAFfietser precies tegen? Philippe D. stelt "geen motor of groene 4x4SUV gezien of gehoord te hebben. Hij kan later op de weg gekomen zijn dan dat de langzaam fietsende RAFfietser die 2 voertuigen tegenkwam. Dat was tenslotte 20 minuten voordat RAFfietser bij plaats delict zijn.
• de witte Peugeot komt ~25 minuten later de berg af scheuren dan de groene SUV en motor. Is er sprake van 2 concurrerende of juist samenwerkende daders? Beiden op zoek naar die ene "Jason Bourne"- memorystick met alle plannen voor satellieten in Europa/EU. Waren die Balkanezen niet gewoon Russen? De Russen hebben ook belang bij een zwak Europa. Die Koude Oorlog is nog niet helemaal over, al dan niet op communisme, maar meer op Poetin-tsjarisme manier....?
• beheerste "M!6ssad"agenten zouden niet scheurend de berg af gaan lijkt me. Ook die ene dader, of in ieder geval het ene pistool is vreemd. Bij een georganiseerde huurmoord verwacht je meer wapens, Bij een executie niet. Hebben de "Russen" de Irakese Europeanen gedwongen ze aan te kijken en ze dan in hun voorhoofd te schieten? Het is een vreemde manier van moord. 2 kogels in het voorhoofdje. Rituele dood? Indiers? :-P
• Waarom zou iemand een hele familie vermoorden? Welke motieven zitten daarachter?
• Hoe kan het dat ze niet gevolgd zijn? Wisten de dader(s) dat de Hillies, of in ieder geval Saad (met bijvangst) daar zouden zijn? Hoe?
• waarom reageerde Saad nerveus en raar voorafgaand aan de moorden? Moest hij iets overhandigen aan een tegenpartij en dacht hij zijn gezin als menselijk schild te kunnen gebruiken?
Wat deden zijn kinderen daar, buiten de vakantie om? Een tripje Frankrijk, eerst naar het zuid-oosten waar ze een huisje hebben en dan met de caravan naar de camping (?) bij het meer?
• hoe kan een man die voor dat soort projecten werkt (ik schat zo'n 160.000 GBP inkomen per jaar, als het niet meer is), naar een camping gaan? Veel te onveilig, ik kan me niet voorstellen dat ze dat goedkeuren. Je eigen huisje, ok, maar kamperen? Met zo'n status en een vrouw als tandarts? Really?
• welk kenteken had de groene SUV? En hoe zag de motorrijd(st)er eruit? Droeg ie een Machete? :P
• ...

[ Bericht 92% gewijzigd door sp3c op 15-09-2012 12:48:40 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116626034
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Lagrinta het volgende:
Die Franse fietser had ook een beroep in de nucleaire sector of een toeleverancier daarvan. En rijke Irakees, ik zou iemand die een krot van een woning heeft (weliswaar een miljoen) en een 6 jaar oude 5-serie niet direct rijk willen noemen. En dat iemand rijk is daar heeft maar één iemand wat aan en dat is zn broer.
Is dat zo? Wel erg toevallig dan. Maar misschien is er daar een kerncentrale in de buurt, Frankrijk heeft er nogal veel.

Misschien had die Irakees wel een afspraak met die Fransman en nog een stel anderen. Je weet het niet. Goeie vraag van Goodluck Charm dus; wie heeft ie het laatst gebeld?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 10 september 2012 @ 22:52:01 #3
241662 Jian
Well, well, well
pi_116626075
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 21:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom zou een Irakees dat doen? Hij heeft een prima leven in het VK, zijn familie woont bij hem, vakantie in Frankrijk...
Los van ideologie, geld wellicht. Laten we niet vergeten dat onder meer gezegd is dat hij boven zijn stand leefde.

quote:
- 25 kogels afgevuurd (25 hulzen), maar 9 teruggevonden (1 papa, 1 mama, 1 oma, 1 Zainab, 5 Franse fietser). Waar zijn de andere 16?
Voor de statistiek, de beide ouders en de oma waren waren volgens mij allemaal omgelegd met 2 kogels in het hoofd, 12 kogels dus, blijven er 13 over.

quote:
- Hoe kwamen de daders daar? Te voet? Motor? Fiets? Helicopter? Luchtballon? Hoe kwamen ze weg? De politie moet er echt snel geweest kunnen zijn (de lijken waren nog warm, toen de Britse fietser de politie belde).
Er is een getuige die een witte Peugeot met hoge snelheid heeft zie wegscheuren. En dan nog de ex-RAF fietser die praat over een motor en een groene 4x4 ...
  maandag 10 september 2012 @ 22:55:05 #4
241662 Jian
Well, well, well
pi_116626283
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Is dat zo? Wel erg toevallig dan. Maar misschien is er daar een kerncentrale in de buurt, Frankrijk heeft er nogal veel.

Misschien had die Irakees wel een afspraak met die Fransman en nog een stel anderen. Je weet het niet. Goeie vraag van Goodluck Charm dus; wie heeft ie het laatst gebeld?
Die Fransman werkte voor Cezus (Nuclear fuel).
pi_116626365
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Jian het volgende:

[..]

Los van ideologie, geld wellicht. Laten we niet vergeten dat onder meer gezegd is dat hij boven zijn stand leefde.
Dat doet 60% van de Europeanen (voorzichtige gok). En dan zijn er wel veiliger manieren om geld te verdienen.

quote:
Voor de statistiek, de beide ouders en de oma waren waren volgens mij allemaal omgelegd met 2 kogels in het hoofd, 12 kogels dus, blijven er 13 over.
Is dat zo? Zou goed zijn in de OP een feitenoverzicht te hebben...

quote:
Er is een getuige die een witte Peugeot met hoge snelheid heeft zie wegscheuren. En dan nog de ex-RAF fietser die praat over een motor en een groene 4x4 ...
- witte Peugeot hoge snelheid, ok, dat is een punt. Wie was die getuige en waar was hij hoe laat toen hij dit zag?
- de fietser praat over een motor en een groene 4x4, zelfde vragen; waar, hoe laat?
- dat hij ex-airforce is, zegt op zich weinig. Dat zullen er wel meer zijn in dat populaire vakantiegebied.
- is de fietsende getuige zelf als (mede)verdachte gehoord trouwens?

pi_116626409
Toch heb ik zo'n onderbuik gevoel dat wij het in ieder geval nooit zullen weten.
pi_116626486
Dat nare gevoel heb ik ook. Die Britse fietser moet toch weten wat voor terreinwagen er voorbij kwam. Hoe moeilijk kan het zijn.
pi_116626609
Wat het wordt steeds raarder. Ik heb niet goed gelezen maar die Brit bevestigde dus dat een motorrijder en een groene 4 X 4 hem inhaalden richting de scene. En die zijn nooit weer teruggekomen van die doodlopende weg? :{
  maandag 10 september 2012 @ 23:04:58 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_116626865
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat doet 60% van de Europeanen (voorzichtige gok). En dan zijn er wel veiliger manieren om geld te verdienen.
Daarnaast rest de vraag hoe Al-Hilli zijn levensstijl financierde. De Britse Irakees woonde in een riante villa in Claygate ter waarde van twee miljoen euro terwijl zijn privéfirma's amper geld in het laatje brachten.

quote:
Is dat zo? Zou goed zijn in de OP een feitenoverzicht te hebben...
Alps murder victims were each shot twice in the head
http://www.guardian.co.uk(...)-twice?newsfeed=true
  maandag 10 september 2012 @ 23:07:27 #10
241662 Jian
Well, well, well
pi_116626991
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Lagrinta het volgende:
Wat het wordt steeds raarder. Ik heb niet goed gelezen maar die Brit bevestigde dus dat een motorrijder en een groene 4 X 4 hem inhaalden richting de scene. En die zijn nooit weer teruggekomen van die doodlopende weg? :{
Die Brit is (ex)RAF, dat hoeft niets te betekenen natuurlijk, maar ...... het kan wel!
pi_116627074
Ik ben deze zaak ook met enorme belangstelling te volgen en het is inderdaad vrij mysterieus.

Er wordt gesuggereerd dat de de RAF-fietser de vluchtauto's voorbij had moeten zien komen, alleen van welke kant kwam deze fietser? Zou het niet zijn dat deze vanuit de autovrije weg aan kwam fietsen en de vluchtauto's dus net in de verte heeft weg zien rijden?

Wie heeft een terreinwagen gezien? Tot nu toe heb ik alleen gelezen dat een witte Peugeot 306 voorbij is zien komen. Die zou én gezien zijn door de RAF-fietser én door een buurtbewoner. Alleen beiden beweren een andere kleur te hebben gezien.

quote:
4:00 PM--or a few minutes afterwards. Sylvie Lecouer, 49, coming back from grocery shopping, is nearly run off the road by the elusive, speeding Peugot 306 driven in a panic by a crewcut man with black hair and black polo neck shirt. "HE WAS COMING DOWN THE HILL ON THE WRONG SIDE" He was a British driver...
(tevens je antwoord El-Matador)

quote:
witte Peugeot hoge snelheid, ok, dat is een punt. Wie was die getuige en waar was hij hoe laat toen hij dit zag?
pi_116627077
1 miljoen of anderhalf lees ik wel, 2 miljoen niet. En laten we nu niet doen alsof een huis van een miljoen zo bijzonder is voor mensen met een academische achtergrond en afkomstig uit een goed milieu.
pi_116627298
Scherp Zephyrus. De Franse en Britse kunnen natuurlijk van de andere kant gekomen zijn. Maar hij kan ook uit Chevaline gekomen zijn en daar al die motor en 4 X 4 voorbij hebben zien komen. Als de weg omhoog loopt ben je zo een kwartier verder voordat je dat dorp uit bent. Die auto en motor zouden dan allang weer teruggereden kunnen zijn en via andere weggetjes Chevaline zijn binnengereden.

Kijk maar eens op google maps, daar waar streetview ophoud daar houden de weggetjes ook op. En ja een crossmotor en een compacte 4 X 4 kunnen em ook gesmeerd zijn via de onbegaanbare weg. Al lijkt me dat juist link ivm getuigen die daar wandelen of fietsen.
  maandag 10 september 2012 @ 23:13:20 #14
241662 Jian
Well, well, well
pi_116627322
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:08 schreef Lagrinta het volgende:
1 miljoen of anderhalf lees ik wel, 2 miljoen niet. En laten we nu niet doen alsof een huis van een miljoen zo bijzonder is voor mensen met een academische achtergrond en afkomstig uit een goed milieu.
Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy (2 miljoen)
pi_116627458
Ja ik vind het niet zo interessant of die villa nu 1 of 2 miljoen was.De meeste miljonairs in NL hebben 1 of 2 miljoen en rijden Volvo V70. Zeer riant maar niks bijzonders hoor.
  maandag 10 september 2012 @ 23:24:01 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_116627950
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Lagrinta het volgende:
Ja ik vind het niet zo interessant of die villa nu 1 of 2 miljoen was.De meeste miljonairs in NL hebben 1 of 2 miljoen en rijden Volvo V70. Zeer riant maar niks bijzonders hoor.
Is in zoverre interessant dat het blijkbaar boven zijn stand was. Hij verdiende op papier schijnbaar weinig
pi_116628904
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef Jian het volgende:

[..]

Is in zoverre interessant dat het blijkbaar boven zijn stand was. Hij verdiende op papier schijnbaar weinig
Waar lees je dat.
pi_116629109
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:12 schreef Lagrinta het volgende:
Scherp Zephyrus. De Franse en Britse kunnen natuurlijk van de andere kant gekomen zijn. Maar hij kan ook uit Chevaline gekomen zijn en daar al die motor en 4 X 4 voorbij hebben zien komen. Als de weg omhoog loopt ben je zo een kwartier verder voordat je dat dorp uit bent. Die auto en motor zouden dan allang weer teruggereden kunnen zijn en via andere weggetjes Chevaline zijn binnengereden.

Kijk maar eens op google maps, daar waar streetview ophoud daar houden de weggetjes ook op. En ja een crossmotor en een compacte 4 X 4 kunnen em ook gesmeerd zijn via de onbegaanbare weg. Al lijkt me dat juist link ivm getuigen die daar wandelen of fietsen.
Mijn opmerking dat de fietsers mogelijk vanuit het bos zijn gekomen, vervalt:

quote:
3:40 PM--or thereabouts--RAF pilot, still pedalling up the hill, notices two vehicles coming off the hill at high speed, the elusive green 4X4 SUV and the motorbike.
De RAF-fietser heeft de twee voertuigen tegemoet gereden tijdens hun vlucht. Dus inderdaad, de fietsers zouden in ieder geval vanuit de richting van Chevaline komen.

Alleen ik begrijp nog steeds niet helemaal wat de mogelijke vluchtwagens zouden kunnen zijn geweest. Was het een 4x4 en een motor? Of toch alleen een Peugeot? (al dan niet een groene of een witte?)
  maandag 10 september 2012 @ 23:59:52 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_116629823
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Waar lees je dat.
Ik heb je net de link in het vorige topic gegeven ..... en de passage daaruit staat een paar posts terug; Daarnaast rest de vraag hoe Al-Hilli zijn levensstijl financierde. De Britse Irakees woonde in een riante villa in Claygate ter waarde van twee miljoen euro terwijl zijn privéfirma's amper geld in het laatje brachten.
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:07:33 #20
241662 Jian
Well, well, well
pi_116630148
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:45 schreef Zephyrus het volgende:

[..]

Mijn opmerking dat de fietsers mogelijk vanuit het bos zijn gekomen, vervalt:

[..]

De RAF-fietser heeft de twee voertuigen tegemoet gereden tijdens hun vlucht. Dus inderdaad, de fietsers zouden in ieder geval vanuit de richting van Chevaline komen.

Alleen ik begrijp nog steeds niet helemaal wat de mogelijke vluchtwagens zouden kunnen zijn geweest. Was het een 4x4 en een motor? Of toch alleen een Peugeot? (al dan niet een groene of een witte?)
Volgens mij gaat het alleen over de kleur van een Peugeot 306 4x4. Dus niet over een Peugeot 306 en een 4x4 !?
pi_116630271
Dank, Zephyrus (tijdstip) en Jian (schoten).

Maar de fietser (toevallig Brit, toevallig ex-RAF?) fietst langzaam (want bergop). Heeft hij geen auto('s) zien passeren bergop (dus naar de crimescene toe?). Is hij gepasseerd door de BMW van de Irakees?
De witte (?) Peugeot 306 reed aan de verkeerde kant van de weg (Britse chauffeur?). Wat voor kenteken; Frans of Brits? Waar zat het stuur (lnks of rechts?).

Hoe zit het met de afstand van de RAFfietser t.o.v de crimescene (zie mijn simpele berekening in het vorige topic)?

De motieven van de Irakees; hij was op vakantie in Frankrijk aan het begin van het schooljaar (waarom met zijn kinderen?).

Een huis van 2 miljoen heb je al snel in Londen. Helemaal als 50-jarige expert op militair gebied. En genoeg miljonairs die graag in een simpeler auto rijden...

Een huis hebben dat 2 miljoen waard is, maakt je trouwens nog geen miljonair.

dinsdag 11 september 2012 @ 00:19:14 #22
241662 Jian
Well, well, well
pi_116630580
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef Jian het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het alleen over de kleur van een Peugeot 306 4x4. Dus niet over een Peugeot 306 en een 4x4 !?
Mmm, toch niet geloof ik; A British cyclist, who is a former RAF serviceman, has told police he saw a green four-wheel drive car and a motorbike speeding towards the scene before he arrived, police said today.
It is the first suggestion of another vehicle being involved other than the 4x4.

http://www.telegraph.co.u(...)orbike-at-scene.html

Meteen antwoord op de vraag van El_Matador
quote:
Heeft hij geen auto('s) zien passeren bergop (dus naar de crimescene toe?).
Ja dus!
pi_116630694
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb je net de link in het vorige topic gegeven ..... en de passage daaruit staat een paar posts terug; Daarnaast rest de vraag hoe Al-Hilli zijn levensstijl financierde. De Britse Irakees woonde in een riante villa in Claygate ter waarde van twee miljoen euro terwijl zijn privéfirma's amper geld in het laatje brachten.

Hij werkte toch bij dat satellietbedrijf.
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:25:24 #24
241662 Jian
Well, well, well
pi_116630794
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Hij werkte toch bij dat satellietbedrijf.
Klopt, blijft het feit dat men schijnbaar geconcludeerd heef dat hij boven zijn stand leefde. Of dat juist is? weet ik niet.
pi_116630808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:19 schreef Jian het volgende:

[..]

Mmm, toch niet geloof ik; A British cyclist, who is a former RAF serviceman, has told police he saw a green four-wheel drive car and a motorbike speeding towards the scene before he arrived, police said today.
It is the first suggestion of another vehicle being involved other than the 4x4.

http://www.telegraph.co.u(...)orbike-at-scene.html

Meteen antwoord op de vraag van El_Matador

[..]

Ja dus!
Top, dan wordt het al duidelijker.

Maar ook nieuwe vragen; zijn de motor en de 4x4 ook weer teruggekomen (bergaf)? En hoe laat zag hij hen bergop passeren? Speeding, dus snel, dat wel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')