Laat het vragen dan maar even zitten dan. Zeker als je het wilt vragen aan die grote neger op de hoekquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil er geen doekjes om winden
Nou ja, de ouders hequote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt dat ik die zo kan weerleggen met "wie bepaalt dat?"
Ik snap gewoon niet waarom ik mijn opsomming zou moeten toelichten. Elke aap snapt dat de punten die ik heb opgesomd enorm veranderd zijn in de afgelopen 20 jaarquote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongen, je maakt nu allemaal aannames waar helemaal niks van klopt. om vervolgens nog met een nietszeggendete eindigen.
Wat ik jou vroeg is dit: Leg in je eigen woorden eens uit wat jij nou eigenlijk bedoelt.
Wat dat aangaat heeft bob gewoon gelijk, je lult net als een politicus:Inhoudsloos en met snelle babbels.
Sorrie Drom, maar is niet een persoonlijke aanval oid's
Meestal hebben mensen het over "een kind nemen", alsof je een pak melk uit het schap in de supermarkt pakt of zoquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar denk dat daar ook het verschil zit tussen ouders die snappen dat het een egoistische stap is om kinderen te nemen.. of die vinden dat het kind recht heeft om geboren te worden (ofzoiets)
Is dat er nu op?quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
De Vloer op!![]()
wat samzz kan.. kan ik ook![]()
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemtquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuke TT
[..]
Meestal hebben mensen het over "een kind nemen", alsof je een pak melk uit het schap in de supermarkt pakt of zo
Weet je wat ik denk?quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ik mijn opsomming zou moeten toelichten. Elke aap snapt dat de punten die ik heb opgesomd enorm veranderd zijn in de afgelopen 20 jaar
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemt
Wat wil je precies dat ik toelicht? Moet ik rapporten en cpb-cijfers aanhalen of watquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk?
Dat je zelf niet eens weet waarover je het hebt
Het is lastige materiequote:
Als je hem krijgt dan is het per definitie een ongelukje. Alsof je niet wist dat 'ie er aan kwamquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemt
Ja dat inderdaad. Ik doe het even nemen. Of je het krijgt, is dan weer een tweedequote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."
Je kan wel kiezen of willen, dan moet je hem wel nog steeds krijgen of nemen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."
Ga nou niet steeds in cirkeltjes lopen manquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat wil je precies dat ik toelicht? Moet ik rapporten en cpb-cijfers aanhalen of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |