Hoe noem je een transseksueel met een kind?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
Rustig aan.
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?1 mondhoek ging omhoog en terug naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ja sorry. Ik voel me niet echt grappig vandaag. Morgen nieuwe kansen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1 mondhoek ging omhoog en terug naar beneden
Hey.quote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik schrok een beetjehai
baby?quote:
ik ben niet lacherig dus komt goed uitquote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik voel me niet echt grappig vandaag. Morgen nieuwe kansen.
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
KT, mag die doodskist uit de OP?S. 2014
J. 2016
gebeuren rare dingen.. 1 voorbeeld: KKGGGGGRRRRRRTTT zei m'n muziek ineensquote:
Jup en ik moet er om 6 uur uit.quote:
ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup en ik moet er om 6 uur uit.![]()
Hangen de vellen er al aan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Tis alweer half 11..
Ik heb iets... Veel te lang gedaan vanaf een uur of 5![]()
voor mij welquote:
GMTAquote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangen de vellen er al aan?
What the heck?! Wat is dan niet uitslapen?! Dit is voor mij de eerste keer.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
is uitslapen![]()
Waarom niet? Een vrouw met veel haar?quote:
Ja.. Ander plaatje met haar op een andere plekquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vrouw met veel haar?
Die 2 daarboven zijn dezelfde, en je behoort te weten wie dat isquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vrouw met veel haar?
Die zie ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja.. Ander plaatje met haar op een andere plek
niet uitslapen is om 2 uur opstaanquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
What the heck?! Wat is dan niet uitslapen?! Dit is voor mij de eerste keer.
van mij wel,quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook weggehaald, mog niet van moeraskat.
What the fuck. Wat doe jij?quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet uitslapen is om 2 uur opstaan
normaal sta ik om 4 uur op![]()
ik ben doordeweeks vrachwagenchauffeurquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
What the fuck. Wat doe jij?Dat is toch geen doen.
Mja je zag schaamhaar, verder niet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van mij wel,maar op Fok mag je niet naakt posten... voor je het weet heb je een ban
Ah daar ken ik er meer van. Is inderdaad rot. Tenminste, als je het niet gewend bent als buitenstaander.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben doordeweeks vrachwagenchauffeur![]()
ik ben er aan gewend dus maakt me niet echt iets uit![]()
en ik slaap gemiddeld toch maar een uur of 4 a 5 per nacht
mij boeit t nietquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja je zag schaamhaar, verder niet.
Wat meegaand.quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook weggehaald, mog niet van moeraskat.
als ik 9 uur slaap ben ik 2 dagen een wrakquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah daar ken ik er meer van. Is inderdaad rot. Tenminste, als je het niet gewend bent als buitenstaander.![]()
Dat kan ik echt niet trouwens, moet minstens 9 uur.
Jaquote:
Volgens mij mag het wel, want er heeft meer naakt in de OP gestaan. Echter weet ik het niet helemaal zeker, dus ik vraag het ff na.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik 9 uur slaap ben ik 2 dagen een wrak
heb ik altijd al gehadquote:
Dat geloof ik ja.quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik altijd al gehad![]()
als ik dus ergens blijf slapen bij mensen is dat best wel vervelend
Schaam jezelf, nummer 2 is kate bush.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Nr. 2 doet me denken aan Gabriella Hall
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schaam jezelf, nummer 2 is kate bush.
vooral voor de mensen waar ik blijf pittenquote:
taxiquote:
mijquote:
snap ikquote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Juh, het was verdomde moeilijk in de grote boze echte mensenwereld...
Nee, hou meer van iets anders.quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind die vrouwen zo mooi
Jullie?
Gabriella Hall > Kate Bush.quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schaam jezelf, nummer 2 is kate bush.
Ik ook.quote:Op maandag 10 september 2012 23:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar even kort hoor, knetter moet morgen gewoon weer werken.
Dat effect heb ik op mensenquote:
Zou best mogen ja morgen. Al zal ik ongetwijfeld niet op FOK! mogen oid.quote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik wil je wel je dag doorhelpen?
Ja, hoor eens, ik doe niemand iets kwaad, ik respecteer zijn Kate Busje, maar daar blijft het bijquote:
En als ik je instop en je een kusje op je voorhoofd geef?quote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
morgen 6 uur wekker ik wil niet slapen
Mooi lijf.quote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen.
[ afbeelding ]
okequote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, ik doe niemand iets kwaad, ik respecteer zijn Kate Busje, maar daar blijft het bij.
Pff, je onderwaardeert haar.quote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, ik doe niemand iets kwaad, ik respecteer zijn Kate Busje, maar daar blijft het bij.
Dan blijf je wakker.quote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
morgen 6 uur wekker ik wil niet slapen
dat zou alleraardigst van je zijnquote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als ik je instop en je een kusje op je voorhoofd geef?
quote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen.
[ afbeelding ]
goed planquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zou best mogen ja morgen. Al zal ik ongetwijfeld niet op FOK! mogen oid.
Ze speelde in die jaren '90 "erotische films" op de commerciëlen.quote:
Werk is niet altijd even leuk. Ik weet het.quote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou alleraardigst van je zijnmaar dan wil ik nog altijd niet werken
quote:
Ze mag ook wel erostisch met mij doen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze speelde in die jaren '90 "erotische films" op de commerciëlen.
Uhuquote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze mag ook wel erostisch met mij doen.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op maandag 10 september 2012 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uhu. Goed figuur. Niet te dun enzo.
Buikjesquote:
1 advies: doe het niet.quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
Nu heb ik zin om een vrouw vast te grijpen.
Borsten.quote:
Mwah, toestemming voorkomt een hoop narigheid. Nee, niet uit ervaring.quote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why not, lekker stevig knuffelen enzo?
Ik zag de billen nog niet heel goed.quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Buikjes.
Heupen.
Benen.
Billen.
Borsten.
Heuj, copycat van mij.quote:
DM voor filmpjequote:Op maandag 10 september 2012 23:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag de billen nog niet heel goed.
Hihi, klopt, lekkerdingquote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heuj, copycat van mij.![]()
Oke dat was te arrogant.
Hahaha, too much credit! Maar te lief.quote:
nee hoorquote:Op maandag 10 september 2012 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, too much credit! Maar te lief.
Jij bent te leuk en ik ben blij dat je hier bent.quote:
En je staat niet eens in de OP.quote:Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wel tof hier, zoveel warmte
nou hey halloquote:Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent te leuk en ik ben blij dat je hier bent.
Knuffelen kan ook heel goed zonder borsten hoor!quote:Op maandag 10 september 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
Oeffff, nu wil ik echt iets knuffelen... Met borsten enzo.
Paola Aravena danquote:Op maandag 10 september 2012 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, too much credit! Maar te lief.
amen.. ik ga m'n kat maar even knuffelenquote:Op maandag 10 september 2012 23:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Knuffelen kan ook heel goed zonder borsten hoor!
Ach, het moet zacht zijn dan en menselijk en vrouwelijkquote:Op maandag 10 september 2012 23:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Knuffelen kan ook heel goed zonder borsten hoor!
quote:
OMG oreo's.. witte ook?quote:Op maandag 10 september 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]En nu weer zonder klefheid. En MET oreo's.
Werkt nie.quote:Op maandag 10 september 2012 23:41 schreef GSbrder het volgende:
Dit is teveel voor mij:
[ afbeelding ]
Ze draagt ze wel goed.
Hm.quote:
Ik ga ook nog ff wat voedsel fixen.quote:Op maandag 10 september 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...
3e tosti dan maar met ananas
waarom, ik ga slapen?quote:Op maandag 10 september 2012 23:50 schreef kingtoppie het volgende:
Moeras, mag ik je 2 minuten lenen?
Euhm.quote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
menstruatiepijn bij een baby?
quote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
k ben niet zo knuffelig de laatste tijdquote:
Wat voor doosjes rakel jij allemaal opquote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Vanalles ... Slaande ruzie, op n gegeven.moment een stoel naar me geworpen, toen werd ik t zat en ging weg. Hij achter me aan, ik toch weer terug ... Op een gegeven moment begon hij te hyperventileren en heb ik m verzorgd. Daarna gepraat en uiteindelijk samen film gekeken als afleiding.quote:
Jezus...quote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanalles ... Slaande ruzie, op n gegeven.moment een stoel naar me geworpen, toen werd ik t zat en ging weg. Hij achter me aan, ik toch weer terug ... Op een gegeven moment begon hij te hyperventileren en heb ik m verzorgd. Daarna gepraat en uiteindelijk samen film gekeken als afleiding.
fail doosjesquote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat voor doosjes rakel jij allemaal op?
Whutquote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanalles ... Slaande ruzie, op n gegeven.moment een stoel naar me geworpen, toen werd ik t zat en ging weg. Hij achter me aan, ik toch weer terug ... Op een gegeven moment begon hij te hyperventileren en heb ik m verzorgd. Daarna gepraat en uiteindelijk samen film gekeken als afleiding.
Klopt.quote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
fail doosjesmensen zijn soms ZO stom
Ben allang blij met de rust en vrede.quote:
Die zag ik op facebook vandaag!quote:Op maandag 10 september 2012 23:53 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, alleen bruine.quote:Op maandag 10 september 2012 23:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMG oreo's.. witte ook?bring 'em on
Euhm...ok...?quote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Uhm..... Misschien toch eens een poosje wegquote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
echt om te jankenquote:Op maandag 10 september 2012 23:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die zag ik op facebook vandaag!
net als dat je kinderen voor 3.95 kunt kopen bij AH
De volgende keer gaat dat misschien niet gebeurenquote:Op maandag 10 september 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben allang blij met de rust en vrede.
NEEHEE ik wil niet knuffelen verdomme.quote:
Blegh, dat hoef ik denk ik écht niet.quote:Op maandag 10 september 2012 23:47 schreef GSbrder het volgende:
Tosti met Ananas, echt, je weet niet wat je gemist hebt.
Ik zweer het je. Jij moet weg daar.quote:Op maandag 10 september 2012 23:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ananas maakt vrijwel alles beterquote:Op maandag 10 september 2012 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blegh, dat hoef ik denk ik écht niet.
You make me a sad kingtoppiequote:Op maandag 10 september 2012 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
NEEHEE ik wil niet knuffelen verdomme.ik ben niet knuffelig nu
quote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zweer het je. Jij moet weg daar.
sorry he..quote:
Daar kan je wel zeker van zijn ja.quote:Op maandag 10 september 2012 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De volgende keer gaat dat misschien niet gebeuren..
Even afstand houden nu.
Gesuikerde ananas.quote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ananas maakt vrijwel alles beter.
Knufje terug.quote:Op maandag 10 september 2012 23:57 schreef Moeraskat het volgende:
rust en vrede kan fijn zijn jaknufje fera.
Fixedquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Knufje terug.
Ik ga zeker verhuizen ja.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Knufje terug.
Ik ga zekervrijwel verhuizen ja.
Kut wekker...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
12uur, bed tijd. over 6 uur die pleuris wekkert.
sterkte liefjequote:
Rustig maar, ik ben niet mishandeld. Hij gooide niet naar mij, maar ik was er zeker niet van gediend.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Echt Fera, Je moet daar weg, Dit gaat binnenkort zo vreselijk mis! Je kunt vast wel ergens heen, en anders kom je maar bij mij op de bank, maar GET OUT!
RUN FERA RUN
laat haar zelf beslissen en doen, tis haar leven haar relatie. geen druk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij dringt het nog niet zo door...
Als ik voor mezelf spreek, Wil ik niet over 2 weken lezen dat hij je te pakken heeft gehad, en dat je niet snel genoeg was.. Er zijn grenzenquote:
Ik kan nergens heen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij dringt het nog niet zo door...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:06 schreef Fera het volgende:
Maar ik ga nu slapen. Jullie zijn lief.
Knuffels, good night
Dat klopt zeker wel. Dus jij eet dat veel?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
Ananas is goed voor de zoetheid van zekere sappen.
Kiwi ook toch?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
Ik eet sowieso te weinig fruit.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:07 schreef GSbrder het volgende:
Je proefde het?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klopt zeker wel. Dus jij eet dat veel?
Alle zoete vruchtensuikersquote:
Jep.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Ik drink veel melk en koffie, wordt het vast smerige blubber van of niet?
Ik heb wat gemist?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee, weet je wat? ik laat me niet wegjagen..wat ben ik eigenlijk dom aan het doenhet is een openbaar forum en daarnaast vind ik t hier veel te leuk.. en als mensen daar niet mee om kunnen gaan.. jammer.. gewoon zij aan zij posten hoeft ook geen probleem te zijn.. en hier hou ik het bij.. hopelijk duidelijk genoeg zo..
back on topic: bruine oreo's mogen ook hoor tamash
doet er niet toe, zolang de boodschap maar duidelijk isquote:
Iedereen hier mag gewoon posten dus jij ook. En volgens mij vinden een hoop mensen het leuk dat je hier bent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nee, weet je wat? ik laat me niet wegjagen..wat ben ik eigenlijk dom aan het doenhet is een openbaar forum en daarnaast vind ik t hier veel te leuk.. en als mensen daar niet mee om kunnen gaan.. jammer.. gewoon zij aan zij posten hoeft ook geen probleem te zijn.. en hier hou ik het bij.. hopelijk duidelijk genoeg zo..
Doet er iemand onaardig tegen je?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jij blijft hier, want ik vind je een toffe usester.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doet er niet toe, zolang de boodschap maar duidelijk is
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doet er iemand onaardig tegen je?
Wat is er mop? Ik mis allemaal dingen...quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij blijft hier, want ik vind je een toffe usester.
quote:
echt ehquote:
bugles omg GIEVVVquote:
Dat is zo belachelijk geniaal spul.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
echt eh
[..]
bugles omg GIEVVV
en ff tijd voor herrie
Dat is beter voor mij denk ik, want ik eet zo een zak op.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Wacht, er zijn hier uitdeelzakjes met dat spul.
Maar geen Danish Chef.
Goeie chips is het.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is beter voor mij denk ik, want ik eet zo een zak op.
is inet zo lekker hoor :$ die zakquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is beter voor mij denk ik, want ik eet zo een zak op.
Maar die hebben we niet in huis.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:23 schreef GSbrder het volgende:
Bugles hoeven ook niet in uitdeelverpakking, want ze zijn maar 100 - 150 gr. /stuk.
Bij familieverpakkingen Lays kan je misselijk worden, Bugles niet.
Ja. Beter dan alles.quote:
Nee. De inhoud dan.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is inet zo lekker hoor :$ die zak
NU DOE JE HET ALWEER EH?!!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja. Beter dan alles.
[..]
Nee. De inhoud dan.![]()
nawwwquote:
je bent nooit te oud om te knuffelenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef GSbrder het volgende:
Al dat geknuffel, daar word ik echt te oud voor.
Nee, want zo boeiend is het niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand hier ooit.... 6 uur porno gekeken achter elkaar?
Wumpscut.. en ja ik weet, het kan erger (met herrie)quote:
Goed he.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NU DOE JE HET ALWEER EH?!!!
Not my cup of tea, zeker niet nu.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wumpscut.. en ja ik weet, het kan erger (met herrie)
maar heerlijk nu
Ik heb echt maar een paar keer porno gezien. Dat duurde hooguit 5 minuten.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand hier ooit.... 6 uur porno gekeken achter elkaar?
t is ook best uit mijn gothic tijdquote:
Offer aangenomen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bijt je echt hoor u_u
Lol, ik heb issues denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb echt maar een paar keer porno gezien. Dat duurde hooguit 5 minuten.
beter zag je niet hoe ik m'n wenkbrauwen heel verleidelijk optrok :$quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:37 schreef GSbrder het volgende:
Ik luister nu al 6 uur achter elkaar klassiek. Begint ook wel lichtelijk te irriteren.
Sorry, wellicht ben ik een speciaal geval. Maar beeld dat prikkelt mij niet zeu veel.quote:
Nee, doe nog eens!quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beter zag je niet hoe ik m'n wenkbrauwen heel verleidelijk optrok :$
ja op commando lukt dat nietquote:
6 uur lang... Je verneukt gewoon je hele dag met pornoquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, wellicht ben ik een speciaal geval. Maar beeld dat prikkelt mij niet zeu veel.
Oeh even nadenken. Strippoker?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja op commando lukt dat niet
zeg eens iets spannends, miss dan
Ja eh dat geloof ik wel. Waarom doe je dat dan ook?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
6 uur lang... Je verneukt gewoon je hele dag met porno
Verslaafd denk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja eh dat geloof ik wel. Waarom doe je dat dan ook?
Dan moet je er mee stoppen. Want je word er gewoon niet blij van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |