Hoe noem je een transseksueel met een kind?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
Rustig aan.
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?1 mondhoek ging omhoog en terug naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ja sorry. Ik voel me niet echt grappig vandaag. Morgen nieuwe kansen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1 mondhoek ging omhoog en terug naar beneden
Hey.quote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik schrok een beetjehai
baby?quote:
ik ben niet lacherig dus komt goed uitquote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik voel me niet echt grappig vandaag. Morgen nieuwe kansen.
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
KT, mag die doodskist uit de OP?S. 2014
J. 2016
gebeuren rare dingen.. 1 voorbeeld: KKGGGGGRRRRRRTTT zei m'n muziek ineensquote:
Jup en ik moet er om 6 uur uit.quote:
ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup en ik moet er om 6 uur uit.![]()
Hangen de vellen er al aan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Tis alweer half 11..
Ik heb iets... Veel te lang gedaan vanaf een uur of 5![]()
voor mij welquote:
GMTAquote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangen de vellen er al aan?
What the heck?! Wat is dan niet uitslapen?! Dit is voor mij de eerste keer.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij wel![]()
is uitslapen![]()
Waarom niet? Een vrouw met veel haar?quote:
Ja.. Ander plaatje met haar op een andere plekquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vrouw met veel haar?
Die 2 daarboven zijn dezelfde, en je behoort te weten wie dat isquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet? Een vrouw met veel haar?
Die zie ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja.. Ander plaatje met haar op een andere plek
niet uitslapen is om 2 uur opstaanquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
What the heck?! Wat is dan niet uitslapen?! Dit is voor mij de eerste keer.
van mij wel,quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook weggehaald, mog niet van moeraskat.
What the fuck. Wat doe jij?quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet uitslapen is om 2 uur opstaan
normaal sta ik om 4 uur op![]()
ik ben doordeweeks vrachwagenchauffeurquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
What the fuck. Wat doe jij?Dat is toch geen doen.
Mja je zag schaamhaar, verder niet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
van mij wel,maar op Fok mag je niet naakt posten... voor je het weet heb je een ban
Ah daar ken ik er meer van. Is inderdaad rot. Tenminste, als je het niet gewend bent als buitenstaander.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben doordeweeks vrachwagenchauffeur![]()
ik ben er aan gewend dus maakt me niet echt iets uit![]()
en ik slaap gemiddeld toch maar een uur of 4 a 5 per nacht
mij boeit t nietquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja je zag schaamhaar, verder niet.
Wat meegaand.quote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook weggehaald, mog niet van moeraskat.
als ik 9 uur slaap ben ik 2 dagen een wrakquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ah daar ken ik er meer van. Is inderdaad rot. Tenminste, als je het niet gewend bent als buitenstaander.![]()
Dat kan ik echt niet trouwens, moet minstens 9 uur.
Jaquote:
Volgens mij mag het wel, want er heeft meer naakt in de OP gestaan. Echter weet ik het niet helemaal zeker, dus ik vraag het ff na.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik 9 uur slaap ben ik 2 dagen een wrak
heb ik altijd al gehadquote:
Dat geloof ik ja.quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik altijd al gehad![]()
als ik dus ergens blijf slapen bij mensen is dat best wel vervelend
Schaam jezelf, nummer 2 is kate bush.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Nr. 2 doet me denken aan Gabriella Hall
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schaam jezelf, nummer 2 is kate bush.
vooral voor de mensen waar ik blijf pittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |