Hoe noem je een transseksueel met een kind?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
Rustig aan.
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?1 mondhoek ging omhoog en terug naar benedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Ja sorry. Ik voel me niet echt grappig vandaag. Morgen nieuwe kansen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1 mondhoek ging omhoog en terug naar beneden
Hey.quote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik schrok een beetjehai
baby?quote:
ik ben niet lacherig dus komt goed uitquote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik voel me niet echt grappig vandaag. Morgen nieuwe kansen.
[..]
Hoe noem je een transseksueel met een kind?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, erg slechte grap.
KT, mag die doodskist uit de OP?S. 2014
J. 2016
gebeuren rare dingen.. 1 voorbeeld: KKGGGGGRRRRRRTTT zei m'n muziek ineensquote:
Jup en ik moet er om 6 uur uit.quote:
ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup en ik moet er om 6 uur uit.![]()
Hangen de vellen er al aan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Tis alweer half 11..
Ik heb iets... Veel te lang gedaan vanaf een uur of 5![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |