Topshowquote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Net thuis, nog iets gemist?
Zpo te ien geen GeneeGefeliciteerd Wilfried, ik weet dat je meeleest.
Hoe weet je dat hij meeleest?quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Net thuis, nog iets gemist?
Zpo te ien geen GeneeGefeliciteerd Wilfried, ik weet dat je meeleest.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij meeleest?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Alsof Wilfred hier meeleestAlhoewel, zon ijdeltuit is het wel
Sjezusquote:
Dit dusquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Genee haalt hier altijd zijn inspiratie vandaan!
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Oh, Gijp, je hetze tegen Feyenoord houdt ook niet op hé
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer Büttner of Emanuelson in de basis?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Oh, Gijp, je hetze tegen Feyenoord houdt ook niet op hé
Büttner mag het toch een keertje proberenquote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.
Werd ook nooit geopperd tijdens het EK. Nu Man.U. hem gekocht heeft moet hij opeens geselecteerd worden.
Als hij had verjongd met Ajax/PSV-spelers en we hadden op dezelfde manier gewonnen had jij nu ook lopen zeiken. Zo gaat dat in het voetbal.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gezeik op dat Nederlands elftal zeg. En dan met name op Louis.
Ik moet die arrogante kut jood ook niet, maar feit is wel dat hij durft te verjongen.
We hebben toch gewonnen? Waar is Derksen nu met zn "een winnende coach heeft altijd gelijk"???
Omdat het nooit slechter dan Willems kan zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.
Werd ook nooit geopperd tijdens het EK. Nu Man.U. hem gekocht heeft moet hij opeens geselecteerd worden.
heeft tie elke week aanquote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Smerig shirt heeft boskamp eigenlijk aan
quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij ja, Gijp zeikt toch overal op man Nederlandse competitie, Nederlands Elftal
laat gaan joh
Jonge psv spelers staan er toch in? Willems / Strootman. Verder is er die jood v Rhijn.quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij had verjongd met Ajax/PSV-spelers en we hadden op dezelfde manier gewonnen had jij nu ook lopen zeiken. Zo gaat dat in het voetbal.
Wanneer heb jij deze UI voor mij gemaakt?quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij had verjongd met Ajax/PSV-spelers en we hadden op dezelfde manier gewonnen had jij nu ook lopen zeiken. Zo gaat dat in het voetbal.
Nazi'squote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn leuke plaatje verwijderd?
Hm, goede vraag.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer heb jij deze UI voor mij gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 september.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer heb jij deze UI voor mij gemaakt?
[VBL Slowchat] #803 Dramaandag
Je bent er vanaf.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een topshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dat plaatje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat een topshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Spoiler is leeg'...
![]()
Wat een topshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
knipperdquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf die lamp knipperd nog steedsBegint Amstel failliet te raken?
![]()
![]()
Nee serieus Van Gaal is goed bezig.
Nieuwe spelers is altijd even wennen.
Van Persie moet gewoon eerste spits lopen.
Krul in het doel. Bruno centraal achterin en Clasie op het middenveld.
Komt helemaal goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 september.
Je bent er vanaf.![]()
Mooi.
![]()
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 september.
Je bent er vanaf.![]()
Ja wel hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
fuck van persie, die gast kan gewoon niet in oranje voetballen![]()
Goede spits hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Evertjan het volgende:
Hasselbaink wat een droeftoeter was datI see peas of green, red roses too....![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
fuck van persie, die gast kan gewoon niet in oranje voetballen
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Puush.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe maak je zo snel een screenshot en upload je dat?![]()
Beste speler die we hebben net als daarvoor jarenlang Seedorf die nooit speelde.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
fuck van persie, die gast kan gewoon niet in oranje voetballenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
puush meeeeeeequote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://puush.me/quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Willem heeft gelijk.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ze slaan weer eens de plank mis. Louis heeft bij AZ 442 gespeeld.![]()
Johan is een man met een mening.
Hij wisselt er vaker van dan de gemiddelde vrouw van kleding.
Maar hij heeft er wel een.![]()
Derksen en Gijp waren liever op de weg van het ek doorgegaanquote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee serieus Van Gaal is goed bezig.
Nieuwe spelers is altijd even wennen.
Van Persie moet gewoon eerste spits lopen.
Krul in het doel. Bruno centraal achterin en Clasie op het middenveld.
Komt helemaal goed.
Eng hoor veranderingen![]()
![]()
Die Pascal is echt een kamper man[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hij speelt als een god in engeland, maar bij oranje heeft hij het nog NOOIT laten zien. dan zeg ik: ga voor huntelaarquote:There are only 151 Pokémon.![]()
En ik weet waarom. En wat de oplossing is.quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij speelt als een god in engeland, maar bij oranje heeft hij het nog NOOIT laten zien. dan zeg ik: ga voor huntelaar![]()
Zwarte shirtjes?quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik weet waarom. En wat de oplossing is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hou dat even vast voor na de reclame ouwe reus.quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik weet waarom. En wat de oplossing is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De TS is bij mij blauwquote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een achtergrond dan![]()
![]()
Basis spelers met hesjes ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed ideequote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hou dat even vast voor na de reclame ouwe reus.![]()
Iedereen kan dat instellen...quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een van de vele voordelen van mod zijn!![]()
hont?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Gerets nog met zijn hont?![]()
quote:Dit is veel fijner imo:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat de fuck. Je kunt toch gewoon interpretatiedifferentie zeggen? Een differentie kun je toch op heel veel dingen hebben. Louis van Gaal is zo slim en de redactie van VI zo dom.![]()
Hahaha Jaquote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit er nou een mongol achter Koert?![]()
Wel iemand met een verstandelijke beperking. Geen mongool zo te zien.quote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit er nou een mongol achter Koert?![]()
Haten op Pechtold
Dat zei hij niet, divergentie.quote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Celeritas het volgende:
Wat de fuck. Je kunt toch gewoon interpretatiedifferentie zeggen? Een differentie kun je toch op heel veel dingen hebben. Louis van Gaal is zo slim en de redactie van VI zo dom.sig verwijderd door FA![]()
Dat is Tong80quote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Zit er nou een mongol achter Koert?Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hij zei divergentie, maar ja je hebt wel gelijkquote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Celeritas het volgende:
Wat de fuck. Je kunt toch gewoon interpretatiedifferentie zeggen? Een differentie kun je toch op heel veel dingen hebben. Louis van Gaal is zo slim en de redactie van VI zo dom.![]()
Divergentie, paardenlulquote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Celeritas het volgende:
![]()
daar divergeren de meningen overquote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Celeritas het volgende:
Wat de fuck. Je kunt toch gewoon interpretatiedifferentie zeggen? Een differentie kun je toch op heel veel dingen hebben. Louis van Gaal is zo slim en de redactie van VI zo dom.Feyenoord!!! * Barça![]()
Niet gaan stemmen
Mensen die geen PVDA stemmen
Over honten gesproken, doet me denken aan dit verhaal:quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt Gerets nog met zijn hont?
![]()
![]()
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Wel typisch Gijp om niet te gaan stemmenWat een kluizenaar is het ook
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2012 21:28:10 ]![]()
Niet op de SP. Niet op de VVD.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar moet ik trouwens op gaan stemmen, Ajacied422?![]()
Doen ze wel, zeggen ze nietquote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
Ik had wel verwacht dat de mannen VVD zouden stemmen eigenlijk, zeker Boskamp en René.![]()
zit JD nog bij wat kiest NL met Frits Wester een een of andere SGP'er uit de bible belt? altijd mooie tv![]()
Genee?quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Paxcon het volgende:
Wel typisch Genee om niet te gaan stemmenWat een kluizenaar is het ook
![]()
Eens, als je niet gaat mag je namelijk niet klagen over beleid en ben je dus geen Nederlanderquote:Feyenoord!!! * Barça![]()
"De hele economie van Nederland is 500 miljoen euro"
Wtf
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
ik wist dat we er slecht voor stonden maar zo slechtquote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef Thas het volgende:
Wtf![]()
Ok, gezien jij stemt en dus onderdeel bent geweest van het politieke proces en daarmee de uitslag en het daaruit voortvloeiend beleid mede heeft mogelijk heb gemaakt ga ik lekker tegen jou klagen als de politici straks wat fout doenquote:
Bij PSV doen ze maar wat inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef DrommelsDrommels het volgende:
hypocriete Tiny die bezuinigt ? die speelt roulette![]()
Va het NL voetbal.quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef Thas het volgende:
WtfAs the officer took her away, she recalled that she asked,
Terugwerkende kracht zou verboden moeten worden (langstudeerboetequote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
Dat het met terugwerkende kracht moet is belachelijk zeg.)
I see peas of green, red roses too....![]()
Dat is net zo belachelijk idd.quote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Terugwerkende kracht zou verboden moeten worden (langstudeerboete)
Ze veranderen midden in het spel de spelregels. Echt bespottelijk.![]()
Het is juist andersom lutserquote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Eens, als je niet gaat mag je namelijk niet klagen over beleid en ben je dus geen Nederlanderquote:Ik stem altijd en ga dat nu ook weer doen. Dat niet stemmen echter betekent dat je ook niet mag klagen vind ik trouwens onzin; je kunt evengoed argumenteren dat iemand die wel heeft gestemd onderdeel is geweest van het politieke proces en daarmee de uitslag en het daaruit voortvloeiend beleid mede heeft mogelijk gemaakt. Wel stemmen geeft daarmee op zijn minst even weinig recht om te klagen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Het was duidelijk dat dat bedoeld werd.quote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat zei hij niet
Pedant, misschien.As the officer took her away, she recalled that she asked,
Hangt er vanaf waar ik op stem. En ik klaag dan vervolgens tegen jou omdat jij dus niet op degenen hebt gestemd die het wel goed gedaan zou hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Ok, gezien jij stemt en dus onderdeel bent geweest van het politieke proces en daarmee de uitslag en het daaruit voortvloeiend beleid mede heeft mogelijk heb gemaakt ga ik lekker tegen jou klagen als de politici straks wat fout doen![]()
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 10-09-2012 om 21:30:40Johan Derksen is net het paard van de schillenboer, zou mijn collega zeggen. Altijd hetzelfde rondje. #jetrowillems reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond ik tegenvallen gezien de letterlijke zin.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat dat bedoeld werd.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Manolev
En als ze zich bedenken, en de boel terug willen draaien.. Is de énige reden waarom het terugdraaien niet kan 'omdat ze het geld nodig hebben'quote:Op maandag 10 september 2012 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is net zo belachelijk idd.
Ze veranderen midden in het spel de spelregels. Echt bespottelijk.
Hoe bedoel je melken?
En dat gebeurt niet alleen bij studenten.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 10-09-2012 om 21:30:40Johan Derksen is net het paard van de schillenboer, zou mijn collega zeggen. Altijd hetzelfde rondje. #jetrowillems reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is sport inside nu leuk?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nee hoor, het gaat niet om op wie jij stemt. Het gaat om het deelnemen aan het politieke proces. Maar lezen is moeilijk.quote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik op stem. En ik klaag dan vervolgens tegen jou omdat jij dus niet op degenen hebt gestemd die het wel goed gedaan zou hebben.
Ten tweede, nee dat kan je niet, want het is niet gezegd dat anderen het wel goed gedaan zouden hebben.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ik denk niet dat Boskamp uberhaupt nog mag stemmen na al zijn jaren in Belgie?quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Typisch het volgende:
Ik had wel verwacht dat de mannen VVD zouden stemmen eigenlijk, zeker Boskamp en René.![]()
Blondje achter Johan heeft wel iets weg van Android 18.Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.![]()
Die reclame van Basic Fit_!
quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Arnhemunited het volgende:
Blondje achter Johan heeft wel iets weg van Android 18.
Nerd.![]()
quote:
BNP is 600 miljard scheelt een factor 1000quote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef Thas het volgende:
Wtf![]()
Zelfde blunder als Fout Wellink![]()
![]()
Rikquote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk wel.quote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Boskamp uberhaupt nog mag stemmen na al zijn jaren in Belgie?![]()
Ik moet eens updaten... Ik heb nog 3.2quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Arnhemunited het volgende:
Blondje achter Johan heeft wel iets weg van Android 18.![]()
Ohja lekker makkelijk inderdaad. Wel klagen maar niet zelf er iets aan hebben gedaan om wel de juiste mensen te kiezenquote:Op maandag 10 september 2012 21:34 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee hoor, het gaat niet om op wie jij stemt. Het gaat om het deelnemen aan het politieke proces. Maar lezen is moeilijk.
Ten tweede, nee dat kan je niet, want het is niet gezegd dat anderen het wel goed gedaan zouden hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
We komen er niet uit, maar hier haal jij je copy pastjes vandaanquote:
Nu al weten dat je niet gaat stemmen..Feyenoord!!! * Barça![]()
Als jij vindt dat die juiste mensen er niet zijn, of dit huidige stelsel kut is, dan kan dat ja. En dan kan je daar prima over klagen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja lekker makkelijk inderdaad. Wel klagen maar niet zelf er iets aan hebben gedaan om wel de juiste mensen te kiezen![]()
![]()
![]()
Nee hoor, ik ben niet de gene die het politieke proces mogelijk maakt, dat ben jij.quote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja lekker makkelijk inderdaad. Wel klagen maar niet zelf er iets aan hebben gedaan om wel de juiste mensen te kiezen![]()
![]()
Maar mooie ad hominems en alles, zeer inhoudelijk
Vaste contracten voor normale beroepen.quote:
Volgens mij hebben we er geen standpunt over en is dit gewoon verzonnen.![]()
![]()
Ja klopt, die had ik opgeslagen omdat ik zelf al wist dat ik dat nooit beter ging kunnen verwoorden, niks mis mee toch?quote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
We komen er niet uit, maar hier haal jij je copy pastjes vandaan
Nu al weten dat je niet gaat stemmen..
Ik zetten het zelfs in een quote.
Zie verder de relevantie van waar ik het vandaan haal totaal niet in, maar goed.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik vind VI niet meer zo heel boeiend op 1 of andere manier
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Komt door Koert. Het is nu gewoon minder dan anders.quote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef Paul het volgende:
Ik vind VI niet meer zo heel boeiend op 1 of andere manier![]()
Voetbalfans is een herhaling vandaag, weer die tokkie met zn tatoo op zijn dikke pens. en dan heeft hij ook nog eens een stadionverbod.![]()
![]()
Twee woorden: Koert Westermanquote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef Paul het volgende:
Ik vind VI niet meer zo heel boeiend op 1 of andere manier[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Politiek Liefde is nog altijd het belangrijkste van de wereld.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Nee ook andere keren heb ik niet meer zoiets van JAAAAA elke maandag en vrijdag kijken, tis nu zo van ja staat beetje op de achtergrond aan. En vind het niet de moeite om terug te kijken als ik het mis. Wat ik vroeger wel hadquote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt door Koert. Het is nu gewoon minder dan anders.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die kool van Zeefuik
Dat is gewoon zn bouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Douschka
![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Doesjka![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Een klassieke Koertwoordfop!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
Dat heb je he, als je dousch kapot isquote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Koert begint droog te wordenFeyenoord!!! * Barça![]()
lolquote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Evertjan het volgende:
die mongool ging uit zijn dak van die grap![]()
Zozo hoor.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
BMI
Ja de wissel linksback van Manchester United roepen we niet eens op, dan liever Willems
Wat snuiven ze daar bij de KNVB echt?Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
rijdt de scheids aanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
True.quote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Speelde een erg goede tweede helft tegen de Turken.
![]()
![]()
Nee de rollatorquote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Scootmobiel, gevoelig onderwerp in de debatten.![]()
Ja, maar ik ben itt jou een ajacied, vandaar de 'quote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vind ik ook hoor. mag je voor uit komen'.
![]()
Ik wou er nog over beginnen, bij Ajacied422 weten nu wel wat hij over Feyenoord denkt.quote:Op maandag 10 september 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben itt jou een ajacied, vandaar de ''.
![]()
![]()
Wat een goalwelke baas maakte die?
PSV moet die jongen halen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een goalwelke baas maakte die?
![]()
Begin je weer?quote:Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wou er nog over beginnen, bij Ajacied422 weten nu wel wat hij over Feyenoord denkt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: