Topshowquote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Net thuis, nog iets gemist?
Zpo te ien geen GeneeGefeliciteerd Wilfried, ik weet dat je meeleest.
Hoe weet je dat hij meeleest?quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Net thuis, nog iets gemist?
Zpo te ien geen GeneeGefeliciteerd Wilfried, ik weet dat je meeleest.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij meeleest?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Alsof Wilfred hier meeleestAlhoewel, zon ijdeltuit is het wel
Sjezusquote:
Dit dusquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Genee haalt hier altijd zijn inspiratie vandaan!
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Oh, Gijp, je hetze tegen Feyenoord houdt ook niet op hé
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer Büttner of Emanuelson in de basis?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Oh, Gijp, je hetze tegen Feyenoord houdt ook niet op hé
Büttner mag het toch een keertje proberenquote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.
Werd ook nooit geopperd tijdens het EK. Nu Man.U. hem gekocht heeft moet hij opeens geselecteerd worden.
Als hij had verjongd met Ajax/PSV-spelers en we hadden op dezelfde manier gewonnen had jij nu ook lopen zeiken. Zo gaat dat in het voetbal.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gezeik op dat Nederlands elftal zeg. En dan met name op Louis.
Ik moet die arrogante kut jood ook niet, maar feit is wel dat hij durft te verjongen.
We hebben toch gewonnen? Waar is Derksen nu met zn "een winnende coach heeft altijd gelijk"???
Omdat het nooit slechter dan Willems kan zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.
Werd ook nooit geopperd tijdens het EK. Nu Man.U. hem gekocht heeft moet hij opeens geselecteerd worden.
heeft tie elke week aanquote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Smerig shirt heeft boskamp eigenlijk aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |