Topshowquote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Net thuis, nog iets gemist?
Zpo te ien geen GeneeGefeliciteerd Wilfried, ik weet dat je meeleest.
Hoe weet je dat hij meeleest?quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
Net thuis, nog iets gemist?
Zpo te ien geen GeneeGefeliciteerd Wilfried, ik weet dat je meeleest.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij meeleest?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Alsof Wilfred hier meeleestAlhoewel, zon ijdeltuit is het wel
Sjezusquote:
Dit dusquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Genee haalt hier altijd zijn inspiratie vandaan!
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Oh, Gijp, je hetze tegen Feyenoord houdt ook niet op hé
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.quote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer Büttner of Emanuelson in de basis?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Oh, Gijp, je hetze tegen Feyenoord houdt ook niet op hé
Büttner mag het toch een keertje proberenquote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.
Werd ook nooit geopperd tijdens het EK. Nu Man.U. hem gekocht heeft moet hij opeens geselecteerd worden.
Als hij had verjongd met Ajax/PSV-spelers en we hadden op dezelfde manier gewonnen had jij nu ook lopen zeiken. Zo gaat dat in het voetbal.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Wat een gezeik op dat Nederlands elftal zeg. En dan met name op Louis.
Ik moet die arrogante kut jood ook niet, maar feit is wel dat hij durft te verjongen.
We hebben toch gewonnen? Waar is Derksen nu met zn "een winnende coach heeft altijd gelijk"???
Omdat het nooit slechter dan Willems kan zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom Büttner? Die speelt vooralsnog niet.
Werd ook nooit geopperd tijdens het EK. Nu Man.U. hem gekocht heeft moet hij opeens geselecteerd worden.
heeft tie elke week aanquote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef Paxcon het volgende:
Smerig shirt heeft boskamp eigenlijk aan
quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij ja, Gijp zeikt toch overal op man Nederlandse competitie, Nederlands Elftal
laat gaan joh
Jonge psv spelers staan er toch in? Willems / Strootman. Verder is er die jood v Rhijn.quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij had verjongd met Ajax/PSV-spelers en we hadden op dezelfde manier gewonnen had jij nu ook lopen zeiken. Zo gaat dat in het voetbal.
Wanneer heb jij deze UI voor mij gemaakt?quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij had verjongd met Ajax/PSV-spelers en we hadden op dezelfde manier gewonnen had jij nu ook lopen zeiken. Zo gaat dat in het voetbal.
Nazi'squote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn leuke plaatje verwijderd?
Hm, goede vraag.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer heb jij deze UI voor mij gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 september.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wanneer heb jij deze UI voor mij gemaakt?
[VBL Slowchat] #803 Dramaandag
Je bent er vanaf.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een topshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dat plaatje manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat een topshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Spoiler is leeg'...
![]()
Wat een topshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
knipperdquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf die lamp knipperd nog steedsBegint Amstel failliet te raken?
![]()
![]()
Nee serieus Van Gaal is goed bezig.
Nieuwe spelers is altijd even wennen.
Van Persie moet gewoon eerste spits lopen.
Krul in het doel. Bruno centraal achterin en Clasie op het middenveld.
Komt helemaal goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 september.
Je bent er vanaf.![]()
Mooi.
![]()
JAAAAAAAAAquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 september.
Je bent er vanaf.![]()
Ja wel hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
fuck van persie, die gast kan gewoon niet in oranje voetballen![]()
Goede spits hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Evertjan het volgende:
Hasselbaink wat een droeftoeter was datI see peas of green, red roses too....![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
fuck van persie, die gast kan gewoon niet in oranje voetballen
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Puush.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe maak je zo snel een screenshot en upload je dat?![]()
Beste speler die we hebben net als daarvoor jarenlang Seedorf die nooit speelde.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Eenskijken het volgende:
fuck van persie, die gast kan gewoon niet in oranje voetballenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
puush meeeeeeequote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://puush.me/quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Willem heeft gelijk.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ze slaan weer eens de plank mis. Louis heeft bij AZ 442 gespeeld.![]()
Johan is een man met een mening.
Hij wisselt er vaker van dan de gemiddelde vrouw van kleding.
Maar hij heeft er wel een.![]()
Derksen en Gijp waren liever op de weg van het ek doorgegaanquote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee serieus Van Gaal is goed bezig.
Nieuwe spelers is altijd even wennen.
Van Persie moet gewoon eerste spits lopen.
Krul in het doel. Bruno centraal achterin en Clasie op het middenveld.
Komt helemaal goed.
Eng hoor veranderingen![]()
![]()
Die Pascal is echt een kamper man[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
hij speelt als een god in engeland, maar bij oranje heeft hij het nog NOOIT laten zien. dan zeg ik: ga voor huntelaarquote:There are only 151 Pokémon.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: