SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Wat zijn de eisen?quote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
5-2-2-1
Lavezzi - Zlatan - Krasic
Robinho -De Rossi
Marcelo - Luiz - Silva - Chiellini - Maicon
BuffonLeuk, dat nieuwe toernooi.
Soep, stokbrood, worteltjes. Prima.quote:
ik vind dat ja. met gouden teams in ieder geval.quote:
en vandaag ook 1 van de 2 hoorcolleges geskiptquote:
Ik verloor in de halve finale met mijn BraSilver team maar het was te bizar, alles kwam op 1 of andere manier weer bij hem terecht. 1 keer kwam de bal via de paal en mijn keeper alsnog voor zijn voeten terecht.quote:
Drie competities + >95 chem volgens mij.quote:Op maandag 10 september 2012 21:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen?
[..]
Soep, stokbrood, worteltjes. Prima.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, weet niet hoe duur hij is, maar ik wil graag dit team.
Inler
Cavani
Lavezzi
Wil sowieso 3atbquote:
Graag gedaan.quote:
Wil je nu met of zonder Inler? Net was het nog dat je Inler, Lavezzi en Cavani wilde en nu is het ineens Hulk, Cavani en Lavezziquote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb 80k voor Hulk, Lavezzi en Cavani.
Kan ik daar misschien iets beters van maken?
Gazprom nu ook shirtsponsor van Vitesse. Zijn het ook al van Schalke en Zenit
Kerel...quote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Wil je nu met of zonder Inler? Net was het nog dat je Inler, Lavezzi en Cavani wilde en nu is het ineens Hulk, Cavani en Lavezzi
Leer dan beter schrijven johquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kerel...
Ik heb Inler al in mijn team, moet alleen de voorste 3 nog kopen. Ik heb daar 80k voor.
Dus vroeg me af of er iets beters was.
Ja is beetje onduidelijk. Maar als je beter je best deed ...quote:
Gefeliciteerd, je zit dus op hetzelfde niveau als marciequote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snapte het wel dus rest de vraag: zijn wij nou zo slim of ben jij nou zo dom?
JALOEZIEEEEEEEEEEE JALOEZIIIIIIIIEquote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit dus op hetzelfde niveau als marcie
het is als mijquote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Tim, jij bent volgens mij de enige die het niet snapte.
En dan zit je op een lager niveau dan ik, ga je schamen!
16 jaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
SupahCutie (twitter)
Gekke naaktfoto als Ava.
Ja ik weet hetquote:
Als is toch als het gelijk is?quote:
Holy fuck.twitter:SupahCutie twitterde op maandag 10-09-2012 om 19:28:29Wrm haten jullie altijd naakte lichaam is gwn kunst jo nie iedereen is perfekt!! reageer retweet
Kijk bij haar Foto's. Staat er ook een met haar kutje op.quote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Holy fuck.twitter:SupahCutie twitterde op maandag 10-09-2012 om 19:28:29Wrm haten jullie altijd naakte lichaam is gwn kunst jo nie iedereen is perfekt!! reageer retweet
Ik wil dat helemaal niet zien.quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kijk bij haar Foto's. Staat er ook een met haar kutje op.
Denk dat dit een fake account is, kan niet anders.
Waarom zoek je haar dan opquote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil dat helemaal niet zien.
Nee. Echt nee.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom zoek je haar dan op
Stiekem zit je te trekken als een gek op haar ava.
Ze is waarschijnlijk sick in haar hoofd. Of het is fake.quote:
Ze is 16, zijn jullie vies van het vrouwelijk ras?quote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoef dit eigenlijk niet echt te zien
quote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ze is 16, zijn jullie vies van het vrouwelijk ras?
quote:
quote:
quote:
Kan ook goed een troll account zijn toch..quote:
Nee, vandermar heeft grotere tieten.quote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
Misschien is het VDM wel. Die zit nu lekker te geilen op al die mensen die zitten te happen op zijn troll-account.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, vandermar heeft grotere tieten.
Sinds hij uit packs is is hij alleen maar goedkoper geworden. Als iemand in FUT13 zegt dat een speler duurder wordt als hij uit packs gaat moet je dat niet gelovenquote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef wieisboos het volgende:
Mijn 74 Vela gaat niet weg voor 3kDacht dat ik een koopje had toen ik hem voor 4k kocht
Ach, over 11 dagen en een beetje FUT 13.quote:Op maandag 10 september 2012 21:40 schreef wieisboos het volgende:
Mijn 74 Vela gaat niet weg voor 3kDacht dat ik een koopje had toen ik hem voor 4k kocht
quote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds hij uit packs is is hij alleen maar goedkoper geworden. Als iemand in FUT13 zegt dat een speler duurder wordt als hij uit packs gaat moet je dat niet geloven
Taiwo says noooquote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sinds hij uit packs is is hij alleen maar goedkoper geworden. Als iemand in FUT13 zegt dat een speler duurder wordt als hij uit packs gaat moet je dat niet geloven
Ah, shit net te laat.quote:
ik goegel sneller dan mijn schaduwquote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah, shit net te laat.
GMTA
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Iemand nog tips om munten te verdienen?
Heb je het echt nodig, en zit je op ps3?quote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Oh ben je in zo'n buiquote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Mascherano kopen spits makene n dan verkopen als spits, sommige zien hem aan voor Messiquote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
xDquote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mascherano kopen spits makene n dan verkopen als spits, sommige zien hem aan voor Messi
holy shit vufkcing slim w8 ffquote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mascherano kopen spits makene n dan verkopen als spits, sommige zien hem aan voor Messi
Niveau'tje Piranha 3dquote:
Nog veel slechterquote:
Kan je beter 85 doen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
Zo, mijn enige doel tot Fifa 13 is nog even clubvalue naar 80 brengen.
Ah shit dat bedoel ik jaquote:
28 septemberquote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef zerokil het volgende:
Is er een exacte datum bekend voor ultimate team release?
Tweelingbroer uit een alternatief universum?quote:
Dus 22ste is de webapp open?quote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
28 september
22 september voor Season ticket + Webapp
nergens.quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar is dit officieel bekend gemaakt?
quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus 22ste is de webapp open?
Hopelijk beter geregeld dan vorig jaar....
Ik weet het niet, iemand zei dit vandaag in het topic.quote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waar is dit officieel bekend gemaakt?
Dat was echt een episch drama jaquote:Op maandag 10 september 2012 21:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dus 22ste is de webapp open?
Hopelijk beter geregeld dan vorig jaar....
Wat was er dan. Ik weet alleen nog maar dat hij steeds vol zat.quote:
Idd continu vol/overbelast en de site werkte de eerste uren in zijn geheel niet. Daarna werkte hij maar stonden er bijna overal alleen maar vreemde tekens en was de hele opmaak verneukt..moest je maar hopen dat je goed kliktequote:Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat was er dan. Ik weet alleen nog maar dat hij steeds vol zat.
Dat lijkt echt lang geledenquote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd continu vol/overbelast en de site werkte de eerste uren in zijn geheel niet. Daarna werkte hij maar stonden er bijna overal alleen maar vreemde tekens en was de hele opmaak verneukt..moest je maar hopen dat je goed klikte
quote:Op maandag 10 september 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd continu vol/overbelast en de site werkte de eerste uren in zijn geheel niet. Daarna werkte hij maar stonden er bijna overal alleen maar vreemde tekens en was de hele opmaak verneukt..moest je maar hopen dat je goed klikte
Die eerste dagen is traden toch mega kut..niemand weet waar ze mee bezig zijn. Vorig jaar was de situatie wel heel anders..toen was het een week(?) lang web-app only en waren de prijzen dus mega laag. Nu je met dat season ticket ook meteen in FUT kan en wedstrijden kan spelen zal het wel heel anders zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 22:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Achja, hopelijk is het dit jaar beter. Ik hoop al een aardig bedrag bij elkaar te hebben voor FIfa 13 uitkomt. Hopelijk kan ik meeliften in jullie succes vollen technieken
Ik kreeg het vorig jaar voor me kaar om wel geteld 2800 te hebben + rafinha voor het spel begon!quote:Op maandag 10 september 2012 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die eerste dagen is traden toch mega kut..niemand weet waar ze mee bezig zijn. Vorig jaar was de situatie wel heel anders..toen was het een week(?) lang web-app only en waren de prijzen dus mega laag. Nu je met dat season ticket ook meteen in FUT kan en wedstrijden kan spelen zal het wel heel anders zijn.
Desondanks kreeg ik het vorig jaar wel voor elkaar om al 2 complete teams te hebben voor het spel begonnen was
quote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik kreeg het vorig jaar voor me kaar om wel geteld 2800 te hebben + rafinha voor het spel begon!
Ja ik wil het dit jaar ook beter doen, maar zonder jullie hulp gaat dat never nooit niet lukken.quote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik Cordoba ging pricefixen
Weet ik nog van Taiwoquote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik Cordoba ging pricefixen
4/5 maanden?quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dat is ook nog helemaal niet lang geleden.
Wat moeten we doen dan? Als mensen een goede tradespeler hebben dan gaan ze die toch niet delen als ze een beetje snugger zijn..Verder gewoon de tip uit de OP volgen en de coins stromen vanzelf binnen als de prijzen eenmaal een beetje gesettled zijn. Dit werkt al jarenlang perfect.quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik wil het dit jaar ook beter doen, maar zonder jullie hulp gaat dat never nooit niet lukken.
Ja maar trucjes oid. Ik kan nu wel handelen, in Clichy's, Cisse, evra, Falcao, sturridge etc. Maar dat lijkt me kut om te doen in het begin want 1. je hebt geen geld, en 2. de markt kan elke dag veranderen, omdat het spel net uit isquote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat moeten we doen dan? Als mensen een goede tradespeler hebben dan gaan ze die toch niet delen als ze een beetje snugger zijn..Verder gewoon de tip uit de OP volgen en de coins stromen vanzelf binnen als de prijzen eenmaal een beetje gesettled zijn. Dit werkt al jarenlang perfect.
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef laucas het volgende:
Tering wat een volk altijd bij Voetbal Fans
quote:Op maandag 10 september 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar trucjes oid. Ik kan nu wel handelen, in Clichy's, Cisse, evra, Falcao, sturridge etc. Maar dat lijkt me kut om te doen in het begin want 1. je hebt geen geld, en 2. de markt kan elke dag veranderen, omdat het spel net uit is
quote:als de prijzen eenmaal een beetje gesettled zijn
Ja, wil je daar mee zeggen dat je pas als Fifa 13 uit is, echt kan gaan handelen? nee toch?quote:
Echt handelen wel ja. Tot die tijd weet niemand de prijzen..jij niet en ik niet. Je moet dan gewoon logisch nadenken en op obvious koopjes jagen..Daar maak je altijd winst op.quote:Op maandag 10 september 2012 22:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja, wil je daar mee zeggen dat je pas als Fifa 13 uit is, echt kan gaan handelen? nee toch?
Ja oke, ga dan wel een beetje zoeken op het uurquote:Op maandag 10 september 2012 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt handelen wel ja. Tot die tijd weet niemand de prijzen..jij niet en ik niet. Je moet dan gewoon logisch nadenken en op obvious koopjes jagen..Daar maak je altijd winst op.
Speel je ps3?quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse in TOTY Henry voor een zeer zacht prijsje? Need the cash.
Tuurlijkquote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef laucas het volgende:
Iemand interesse in TOTY Henry voor een zeer zacht prijsje? Need the cash.
Ik niet, daar ben ik heel eerlijk in. Als ik zeg dat team fitness kaarten in een bepaalde pricerange erg lucratief zijn en wat meer mensen gaan daar op letten dan ben je meteen je business voor een groot deel kwijt. Bij een veelvoorkomende gouden speler kan het wat minder waard, maar als je er dan 30-60 te koop hebt staan en 1 of 2 anderen ook dan krijg je ook al last van elkaar als je dezelfde tactiek hebt.quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja oke, ga dan wel een beetje zoeken op het uur
En trouwens als ik een manier heb voor easy money, zou ik hem jullie wel vertellen hoor
quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
DE GROTE FOK! FUT QUIZ! WIE HOORT HIER WEL EN WIE HOORT HIER NIET THUIS?! Test je kennis!
Klik voor de quiz
Wat is ditquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
DE GROTE FOK! FUT QUIZ! WIE HOORT HIER WEL EN WIE HOORT HIER NIET THUIS?! Test je kennis!
Klik voor de quiz
Wie maakt er ooit een statementquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Klik voor de quiz
Jáááááááá.quote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie maakt er ooit een statement
No life om die quiz te maken hahaquote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Klik voor de quiz
Ik moest lachen om die 2e vraag, maar ik heb er wel 1 fout. Hoor ik er nu nog wel bij?quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef Lindgren. het volgende:
Klik voor de quiz
Klopt, maar ik bedoel meer dat van bronzepacken enzo.quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik niet, daar ben ik heel eerlijk in. Als ik zeg dat team fitness kaarten in een bepaalde pricerange erg lucratief zijn en wat meer mensen gaan daar op letten dan ben je meteen je business voor een groot deel kwijt. Bij een veelvoorkomende gouden speler kan het wat minder waard, maar als je er dan 30-60 te koop hebt staan en 1 of 2 anderen ook dan krijg je ook al last van elkaar als je dezelfde tactiek hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
80. Twijfelde bij twee vragen en werd direct afgestraft.
quote:
Goedkoopste staat er op voor 126K maar voor rond de 100K, min of meer, mag je 'm hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen idee wat zijn waarde is. Zeg jij maar
Wie die attribute kaart gebruikte op benzema. Ik had Tim86, maar het was natuurlijk Toefjes. Daarnaast wie Jara had ontdekt. Dacht Dudeweiser, maar dat was jij dus.quote:
De tweede heb je zelfs in tweeën fout.quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie die attribute kaart gebruikte op benzema. Ik had Tim86, maar het was natuurlijk Toefjes. Daarnaast wie Jara had ontdekt. Dacht Dudeweiser, maar dat was jij dus.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie die attribute kaart gebruikte op benzema. Ik had Tim86, maar het was natuurlijk Toefjes. Daarnaast wie Jara had ontdekt. Dacht Dudeweiser, maar dat was jij dus.
Oh serieusquote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De tweede heb je zelfs in tweeën fout.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze vraag was echt goeddie vond ik ook wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Had precies hetzelfde.quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef marcie216 het volgende:
90.
1 fout, ik dacht dat Omni topscorder was.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Fuszy het volgende:
Dat was de makkelijkste vraag, op Doug na.
Sorry, heb gewoon als fout antwoorden random wat namen ingevuld.quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik kom niet in de quiz voor, niet eens bij foute antwoorden
Die wist ik dus nietquote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef Fuszy het volgende:
Dat was de makkelijkste vraag, op Doug na.
ik heb geen 100kquote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef laucas het volgende:
Dude wil je mijn Henri nog, heb haast
Als je op de ps3 speelt, mag je wel wat geld lenen van mij?quote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef laucas het volgende:
Dude wil je mijn Henri nog, heb haast
Kan je die quiz niet uitbreiden?quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry, heb gewoon als fout antwoorden random wat namen ingevuld.Het zijn er zoveel.
dat was Nectarquote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik wist die kk gier niet, maar goed gegokt blijkbaar.
Ik kom er ook niet in voor. Niet eens: wie heeft het meest dramatische afscheid genomen voor een paar dagen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sorry, heb gewoon als fout antwoorden random wat namen ingevuld.Het zijn er zoveel.
Nee, 10 was max.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je die quiz niet uitbreiden?
xdoos, maar ik knal 'm er nu op voor 105K bin dus DS2 doe je dingquote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Als je op de ps3 speelt, mag je wel wat geld lenen van mij?
Je zet MIJ er niet tussenquote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, 10 was max. [ afbeelding ]
FUT!quiz vervolg?quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, 10 was max. [ afbeelding ]
5x kan dan eventueel nog tussen heeft en hetquote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in voor. Niet eens: wie heeft het meest dramatische afscheid genomen voor een paar dagen.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5x kan dan eventueel nog tussen heeft en het
"Heb net een Henry gekocht voor 105kquote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef laucas het volgende:
[..]
xdoos, maar ik knal 'm er nu op voor 105K bin dus DS2 doe je ding
'Over 5.5 gele kaarten'quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''Wie is FOK's favoriete knuffelkroaat?''
Relnichtquote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
De volgende komt later, die maak ik lastig. Dan ga ik ook topics teruglezen e.d.
dat wordt vetquote:Op maandag 10 september 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
De volgende komt later, die maak ik lastig. Dan ga ik ook topics teruglezen e.d.
Wie heeft er ondanks 1000 verzoeken nog niet betaald voor het toernooi en blijft doen alsof hij de berichten erover niet ziet?quote:Op maandag 10 september 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''Wie is FOK's favoriete knuffelkroaat?''
quote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie heeft er ondanks 1000 verzoeken nog niet betaald voor het toernooi en blijft doen alsof hij de berichten erover niet ziet?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie heeft er ondanks 1000 verzoeken nog niet betaald voor het toernooi en blijft doen alsof hij de berichten erover niet ziet?
Nicker Unitedquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand nog een leuke naam voor m'n ut op 13?
FC Pakjouquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Nickskuh het volgende:
die kom ik echt 1 op de 10 wedstrijden tegen jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Inter Yer Mum of een variant daarop is ook hilarisch en origineel.
inter ya nanquote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Inter Yer Mum of een variant daarop is ook hilarisch en origineel.
FC Lompe Koequote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef Nickskuh het volgende:
Ik wou eerst FC Beftackel doen maar nah
haha jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef marcie216 het volgende:
GJE is volgens mij alle antwoorden aan het opzoeken in alle topics om de quiz goed te maken
Dat is een bulldozer.quote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeder he
met zijn spytoolquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef marcie216 het volgende:
GJE is volgens mij alle antwoorden aan het opzoeken in alle topics om de quiz goed te maken
YOLOquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Nickskuh het volgende:
Mag je niet mee?quote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen 06:45 weer opstaan.
Volgende week 17 tot 20 september, verkort lesrooster
over 2 weken, 24 tot ... september, brugklas kamp. Meer uitval voor mij dus
Lief dagboekquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen 06:45 weer opstaan.
Volgende week 17 tot 20 september, verkort lesrooster
over 2 weken, 24 tot ... september, brugklas kamp. Meer uitval voor mij dus
Neequote:
leefteidsdiskriminaziquote:
Ja dt zij ik ook tege die leraares maar die zad allemal te blafen dat ik niet mee mogtquote:
Als je daarnaar in haar kwakt wel. Anders niet.quote:
Ja, als je penis zo groot is dat hij overal doorheen steekt en het eitje bevruchtquote:
FC KKGIER, of is die al genoemd?quote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Nickskuh het volgende:
tnx, en kan je de mornign after pil gewoon iedre keer na de sex gebruike in plaats van codoom of werkt dat niet? alvast bedankt xdquote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, als je penis zo groot is dat hij overal doorheen steekt en het eitje bevrucht
Potje straks? nieuw team.quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FC KKGIER, of is die al genoemd?
Ik doe niet aan de pil en heb al 20 kinderen rondlopen. Condooms zijn voor watjes en pillen ook, behalve wanneer die pillen ervoor zorgen dat je rondjes blijft lopen. De hele avond rondjes lopenquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tnx, en kan je de mornign after pil gewoon iedre keer na de sex gebruike in plaats van codoom of werkt dat niet? alvast bedankt xd
70quote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu zelf ook een quiz gemaakt met vooral vragen over mezelf
http://www.quizyourfriend(...)209101623396559&a=1&
80quote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Narcism FTWquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb er ook niet bij gezet dat het van mij komtquote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Narcism FTW
Die Koevermans - de rest uitspraak komt trouwens niet van jou oorspronkelijk.
Ja, ik heb teveel betaald maar ik wilde het exacte bedrag weten. En toen ik hem kocht was dat niet te veel.quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef GuRBuH het volgende:
Wat een cheaterquiz DS. Je hebt gewoon te veel betaald voor IF Leite
Had 90 wist alleen die van Vela niet. Wist niet dat je alleen van mij hebt gewonnenquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb verder alleen tegen VDM gespeeld en ik heb van hem verloren, dus ja.quote:Op maandag 10 september 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had 90 wist alleen die van Vela niet. Wist niet dat je alleen van mij hebt gewonnen
Pijve.Stiemel geloof ikquote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef DutchSL het volgende:
Goede quizvraag is ook wel wie het eerste topic in deze reeks heeft geopend (zonder te kijken).
Maak je nu een grapje?quote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga denk ik weer deze maken voor erbij:
[ afbeelding ]
Dit was misschien wel een slechte vraag ja. Maar ja, ik kon niet doen dat 2 antwoorden goed warenquote:Op maandag 10 september 2012 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slechte vraag, want te veel is objectief en dus altijd goed.
Verder leuke quiz hoor! Alleen vind ik jou een troll en dat was ook al fout!!!quote:Op maandag 10 september 2012 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was misschien wel een slechte vraag ja. Maar ja, ik kon niet doen dat 2 antwoorden goed waren
www.sporcle.comquote:Op maandag 10 september 2012 23:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek zo'n soort site waar je meer vragen kunt doen, met meer opties. (Namen invullen etc..)
Iemand?
Werkt niet?quote:Op maandag 10 september 2012 23:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
www.sporcle.comtientallen uren op die site rond gehangen.
Alleen wat minder geschikt voor multiple gok vragen denk ik.
Dat zou baas zijnquote:Op maandag 10 september 2012 23:20 schreef GuRBuH het volgende:
Is er niet een of andere tool om je lopende series bij te houden? Die rekening houd met de dag vertraging tussen uitzending en download?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef Thorb het volgende:
Sta je 2-1 voor denk je een kansje te maken maakt hij 2 van dat soort goals en mis je zelf een penalty
Toen je keeper daarstond dacht ik van kut die heeft ie, had langer moeten wachten.quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Ik moest hardop lachen toen je die penalty miste.
Waarover?quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een mooie gevonden.Ga ermee beginnen. Suggesties zijn welkom in m'n DM-box.
Een quiz dus.
Die goal van Ramires zat wel lekker zeg, ik ben vergeten hem op te slaan.quote:Op maandag 10 september 2012 23:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toen je keeper daarstond dacht ik van kut die heeft ie, had langer moeten wachten.
Sons of Anarchy (begint morgen weer)quote:Op maandag 10 september 2012 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat zou baas zijn
Welke serie(s) kijk jij op dit moment?
Die van Hulk was ook irritant, dan zie je een gat vallen en is er niets aan te doenquote:Op maandag 10 september 2012 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die goal van Ramires zat wel lekker zeg, ik ben vergeten hem op te slaan.
Ik vond die sleep wel vet van Hulk.quote:Op maandag 10 september 2012 23:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die van Hulk was ook irritant, dan zie je een gat vallen en is er niets aan te doen
TOTY RvP is wel chill
"Wat is de naam van de meest gehate neger?"quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb een mooie gevonden.Ga ermee beginnen. Suggesties zijn welkom in m'n DM-box.
Een quiz dus.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"Wat is de naam van de meest gehate neger?"
A. Geluidssysteem
B. Emile Heskey
C. Mac Kandji
D. Taye Taiwo (Milan versie)
quote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
Suggesties zijn welkom in m'n DM-box.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
"Wat is de naam van de meest gehate neger?"
A. Geluidssysteem
B. Emile Heskey
C. Mac Kandji
D. Taye Taiwo (Milan versie)
Ik heb er wel wát makkelijke tussen zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die vraag is sowieso niet moeilijk genoeg
Ik hoop dat ik veel vragen weet en dat er weer van die grappige vragen tussen zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die vraag is sowieso niet moeilijk genoeg
ik hoop dat ik niks weet en dat er alleen maar stomme vragen tussen zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik veel vragen weet en dat er weer van die grappige vragen tussen zitten.
Ik mag dan wel actief zijn hier, dat wil nog niet zeggen dat ik ook alles weetquote:Op maandag 10 september 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop dat ik niks weet en dat er alleen maar stomme vragen tussen zitten.
quote:Op maandag 10 september 2012 23:48 schreef pascal08 het volgende:
Goed gespeeld Lau, je verdediging zat potdicht.
haha ik moest steeds zo hard lachen als ze dat frieeeeend zeidenquote:
Ik keek deze vanmiddag als een autist in de trein en moest hardoplachenquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ik moest steeds zo hard lachen als ze dat frieeeeend zeiden
Bendtnerquote:Op maandag 10 september 2012 23:59 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal, de transferzomer van Juve..voorpagina's van Tuttosport (uit Turijn)
[ afbeelding ]
En dan eindig je met fucking Bendtner![]()
![]()
![]()
Waar is dat dan van?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik keek deze vanmiddag als een autist in de trein en moest hardoplachen
Inbetweeners (UK)quote:
Dat dacht ik eerst ook, maar nu heb ik 450 euro.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:08 schreef Rijst het volgende:
Oh dat. Britse series lijken me zo saai
Grote misvatting en daardoor loop je pareltjes misquote:Op dinsdag 11 september 2012 00:08 schreef Rijst het volgende:
Oh dat. Britse series lijken me zo saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |