SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Wat zijn de eisen?quote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
5-2-2-1
Lavezzi - Zlatan - Krasic
Robinho -De Rossi
Marcelo - Luiz - Silva - Chiellini - Maicon
BuffonLeuk, dat nieuwe toernooi.
Soep, stokbrood, worteltjes. Prima.quote:
ik vind dat ja. met gouden teams in ieder geval.quote:
en vandaag ook 1 van de 2 hoorcolleges geskiptquote:
Ik verloor in de halve finale met mijn BraSilver team maar het was te bizar, alles kwam op 1 of andere manier weer bij hem terecht. 1 keer kwam de bal via de paal en mijn keeper alsnog voor zijn voeten terecht.quote:
Drie competities + >95 chem volgens mij.quote:Op maandag 10 september 2012 21:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat zijn de eisen?
[..]
Soep, stokbrood, worteltjes. Prima.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, weet niet hoe duur hij is, maar ik wil graag dit team.
Inler
Cavani
Lavezzi
Wil sowieso 3atbquote:
Graag gedaan.quote:
Wil je nu met of zonder Inler? Net was het nog dat je Inler, Lavezzi en Cavani wilde en nu is het ineens Hulk, Cavani en Lavezziquote:Op maandag 10 september 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb 80k voor Hulk, Lavezzi en Cavani.
Kan ik daar misschien iets beters van maken?
Gazprom nu ook shirtsponsor van Vitesse. Zijn het ook al van Schalke en Zenit
Kerel...quote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Graag gedaan.
[..]
Wil je nu met of zonder Inler? Net was het nog dat je Inler, Lavezzi en Cavani wilde en nu is het ineens Hulk, Cavani en Lavezzi
Leer dan beter schrijven johquote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kerel...
Ik heb Inler al in mijn team, moet alleen de voorste 3 nog kopen. Ik heb daar 80k voor.
Dus vroeg me af of er iets beters was.
Ja is beetje onduidelijk. Maar als je beter je best deed ...quote:
Gefeliciteerd, je zit dus op hetzelfde niveau als marciequote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik snapte het wel dus rest de vraag: zijn wij nou zo slim of ben jij nou zo dom?
JALOEZIEEEEEEEEEEE JALOEZIIIIIIIIEquote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je zit dus op hetzelfde niveau als marcie
het is als mijquote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
Tim, jij bent volgens mij de enige die het niet snapte.
En dan zit je op een lager niveau dan ik, ga je schamen!
16 jaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef marcie216 het volgende:
SupahCutie (twitter)
Gekke naaktfoto als Ava.
Ja ik weet hetquote:
Als is toch als het gelijk is?quote:
Holy fuck.twitter:SupahCutie twitterde op maandag 10-09-2012 om 19:28:29Wrm haten jullie altijd naakte lichaam is gwn kunst jo nie iedereen is perfekt!! reageer retweet
Kijk bij haar Foto's. Staat er ook een met haar kutje op.quote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Holy fuck.twitter:SupahCutie twitterde op maandag 10-09-2012 om 19:28:29Wrm haten jullie altijd naakte lichaam is gwn kunst jo nie iedereen is perfekt!! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |