t bed is ook jongquote:
Ik denk dat ik dat zo maar es ga uitvinden.quote:Op zondag 16 september 2012 00:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
t bed is ook jongzou ie zacht zijn?
lijkt erop van niet, tis heet hier...quote:Op zondag 16 september 2012 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zo maar es ga uitvinden.
Zou het hotel nog afzakkers doen?
En Helena was een keer niet lelijk gemaakt!quote:Op zondag 16 september 2012 01:09 schreef Pagan het volgende:
Net Dark Shadows met Johnny Depp gezien, geweldig.![]()
http://www.imdb.com/title/tt1077368/
DVD brander deed wat vreemd, maar Pagan kijkt wel even. Met of zonder ondertiteling?quote:Op zondag 16 september 2012 02:34 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, die wil ik ook nog graag es zien!
Aanrader dus?
Ik hoop dat je een goeie nacht hebt gehad!quote:Op zondag 16 september 2012 02:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh, als het kan met maar zonder is ook best. Maar doe niet teveel moeite joh![]()
Ik ga de honden uitlaten en slapen ook, ik werd vanmorgen wakker met een opkomende migraine, gelukkig was ik net op tijd met pillen slikken, ik hoop nu ook op een betere nacht.
Hoop dat je lekker slaapt![]()
Helena Bonham Carterquote:Op zondag 16 september 2012 01:47 schreef Strega het volgende:
[..]
En Helena was een keer niet lelijk gemaakt!
Dat valt deze keer alleszins mee.quote:Op zondag 16 september 2012 11:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helena Bonham Carteris misschien niet moeder mooiste in de films, maar door haar uitstraling is ze eigenlijk altijd wel aantrekkelijk
![]()
Okee, Maar ik bedoel te zeggen, hoe lelijk ze haar ook opmaken in de film, ze heeft iets magisch over haar, waardoor ze toch wel een bepaalde aantrekkingskracht heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 12:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat valt deze keer alleszins mee.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. In Planet of the Apes vond ik haar aantrekkelijker als die blonde bimbo met die fishlips. Tim Burton geeft haar idd. niet de meest glamoureuze rollen, maar ze heeft altijd uitstraling.quote:Op zondag 16 september 2012 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Maar ik bedoel te zeggen, hoe lelijk ze haar ook opmaken in de film, ze heeft iets magisch over haar, waardoor ze toch wel een bepaalde aantrekkingskracht heeft.
En je pijpskills dan?quote:Op zondag 16 september 2012 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat ik voor Helena lesbisch zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |