Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Of een kloon die je nooit gebruikt.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL hoor je dat.. trio met een tweeling![]()
Waar? Ik ben 100% hetero lieve, lieve schatquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat, jij zou vrouwen ook geven zeg je ..
Ik denk niet dat je zoiets nu al kunt stellen, maar goed.quote:Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waar? Ik ben 100% hetero lieve, lieve schat
spoedigquote:Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
trollie wnr elkaar insmeren met babyolie?
nee, ervaringen die je wil delen?quote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Trollscience het volgende:
kruk heb je wel eens anaal geprobeerd
ja heb een beetje een rotdagquote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb je heel de dag niet gehoord
het was eigenlijk een clever grapje omdat je de poten van een kruk makkelijk in je anus kunt stoppenquote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nee, ervaringen die je wil delen?
Je doet alsof ik 12 benquote:Op maandag 10 september 2012 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zoiets nu al kunt stellen, maar goed.
Nee, helemaal niet. Maar 2 vriendinnen van mij die hebben tot hun 19e nooit een vrouwenlichaam aangeraakt, bij wijze van en nu ze 21 zijn wonen ze beide samen met een chick.quote:
ervaringsdeskundige zo te horenquote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het was eigenlijk een clever grapje omdat je de poten van een kruk makkelijk in je anus kunt stoppen
omgquote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan ga jij op bed liggen en kruip ik langzaam in je krappe kontje :$
:$quote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ervaringsdeskundige zo te horen
Ik zie mijzelf dat niet zo snel doen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar 2 vriendinnen van mij die hebben tot hun 19e nooit een vrouwenlichaam aangeraakt, bij wijze van en nu ze 21 zijn wonen ze beide samen met een chick.
wat is erquote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja heb een beetje een rotdag
Maakt ook verder niet uit, maar ik vind het altijd raar als iemand dat stellig beweerd.quote:Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf dat niet zo snel doen.
Maar misschien waren die meiden wel altijd al bi curious (of lesbisch) zonder het te zeggen.. Hebben ze voor hun 19e wel een mannenlijf aangeraakt?quote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar 2 vriendinnen van mij die hebben tot hun 19e nooit een vrouwenlichaam aangeraakt, bij wijze van en nu ze 21 zijn wonen ze beide samen met een chick.
We zullen later wel zien.quote:Op maandag 10 september 2012 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt ook verder niet uit, maar ik vind het altijd raar als iemand dat stellig beweerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |