Je wilt dus haar tieten zien?quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je hem dan in dm sturen naar mij? Met snowbells er op? Je gezicht mag weg maar bewijs alleen even dat je echt bent.
En als het een dik mannenlichaam is, dan wurg ik wp
okquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je hem dan in dm sturen naar mij? Met snowbells er op? Je gezicht mag weg maar bewijs alleen even dat je echt bent.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht. Maar ik zit daar op school.quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toevallig ook nog eens in de buurt van Utrecht.
oke doeiquote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
Wel grappig dat jullie denken dat ik het ben![]()
Ik ben sowieso FOK! een beetje zat aan het worden waarom zou ik dan in godsnaam alsnog met een kloontje gaan posten![]()
Na smatjew wist ik het wel, het is irritant enzo dus ik ben er mee gekapt
Ik ben je inhoudsloze posts ook wel zat, ik zal je dus ook niet missen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
Wel grappig dat jullie denken dat ik het ben![]()
Ik ben sowieso FOK! een beetje zat aan het worden waarom zou ik dan in godsnaam alsnog met een kloontje gaan posten![]()
Na smatjew wist ik het wel, het is irritant enzo dus ik ben er mee gekapt
Huilenquote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
En voor de rest als ik zeg dat het niet zo is dan zijn jullie koppig genoeg om te zeggen dat het wel zo is![]()
Kijk verder niet mijn probleem ofzo maar god wat sad
Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Misschien heb ik ook wel een kloon.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
En voor de rest als ik zeg dat het niet zo is dan zijn jullie koppig genoeg om te zeggen dat het wel zo is![]()
Kijk verder niet mijn probleem ofzo maar god wat sad
quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Typisch het volgende:
Dit account is ook een kloonaccount.
FL hoor je dat.. trio met een tweelingquote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Misschien heb ik ook wel een kloon.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL hoor je dat.. trio met een tweeling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |