quote:
Waarom morgen?quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]Morgen hebben jullie hem maar hij blijft maar voor 5 min. Dus jullie moeten dan snel zijn
Omdat ik die foto morgen ga makenquote:
Maak hem nu.quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ik die foto morgen ga maken
Kan je hem dan in dm sturen naar mij? Met snowbells er op? Je gezicht mag weg maar bewijs alleen even dat je echt bent.quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Omdat ik die foto morgen ga maken
quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan heeft wp een smatje gevonden die even een briefje met 'selmaatje1' vast wil houden.
Je wilt dus haar tieten zien?quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je hem dan in dm sturen naar mij? Met snowbells er op? Je gezicht mag weg maar bewijs alleen even dat je echt bent.
En als het een dik mannenlichaam is, dan wurg ik wp
okquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan je hem dan in dm sturen naar mij? Met snowbells er op? Je gezicht mag weg maar bewijs alleen even dat je echt bent.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht. Maar ik zit daar op school.quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toevallig ook nog eens in de buurt van Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |