oke doeiquote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
Wel grappig dat jullie denken dat ik het ben![]()
Ik ben sowieso FOK! een beetje zat aan het worden waarom zou ik dan in godsnaam alsnog met een kloontje gaan posten![]()
Na smatjew wist ik het wel, het is irritant enzo dus ik ben er mee gekapt
Ik ben je inhoudsloze posts ook wel zat, ik zal je dus ook niet missen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
Wel grappig dat jullie denken dat ik het ben![]()
Ik ben sowieso FOK! een beetje zat aan het worden waarom zou ik dan in godsnaam alsnog met een kloontje gaan posten![]()
Na smatjew wist ik het wel, het is irritant enzo dus ik ben er mee gekapt
Huilenquote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
En voor de rest als ik zeg dat het niet zo is dan zijn jullie koppig genoeg om te zeggen dat het wel zo is![]()
Kijk verder niet mijn probleem ofzo maar god wat sad
Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Misschien heb ik ook wel een kloon.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef wietparkiet het volgende:
En voor de rest als ik zeg dat het niet zo is dan zijn jullie koppig genoeg om te zeggen dat het wel zo is![]()
Kijk verder niet mijn probleem ofzo maar god wat sad
quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Typisch het volgende:
Dit account is ook een kloonaccount.
FL hoor je dat.. trio met een tweelingquote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Snowbells het volgende:
Misschien heb ik ook wel een kloon.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL hoor je dat.. trio met een tweeling![]()
Hoe weet jij dat zo zeker?quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Of een kloon die je nooit gebruikt.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL hoor je dat.. trio met een tweeling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |