quote:
Heel de avond staan zoenen met die gast en toen wilde ik hem snel boeken nadat ie knoflook had gegeten. Roept mijn vriendin die mij keihard zodat ik afscheid moet nemen al tongzoenendquote:
beach weetquote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Of zoenen met uitgaan terwijl één van jullie gekotst heeft en dan zo dronken zijn dat je dat niks meer kan schelen. Dat waren nog eens tijden.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Of zoenen met uitgaan terwijl één van jullie gekotst heeft en dan zo dronken zijn dat je dat niks meer kan schelen. Dat waren nog eens tijden.
ik keek net ook even een stukje,quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
De vierling is een leuke serie en ze zien er nog goed uit ook.
Dat soort vrienden.quote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel de avond staan zoenen met die gast en toen wilde ik hem snel boeken nadat ie knoflook had gegeten. Roept mijn vriendin die mij keihard zodat ik afscheid moet nemen al tongzoenend
Die vriendjes hebben echt een vies leven.quote:Op maandag 10 september 2012 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik keek net ook even een stukje,
i would
Hoe wasted was je dat je dat deed?quote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel de avond staan zoenen met die gast en toen wilde ik hem snel boeken nadat ie knoflook had gegeten. Roept mijn vriendin die mij keihard zodat ik afscheid moet nemen al tongzoenend
Wat?quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
De vierling is een leuke serie en ze zien er nog goed uit ook.
Ik weet dat je jaloers bent maar dat geeft niet, ooit komt de dag dat jij je allereerste zoen beleeft wel.quote:
Je bedoeld kotszoen? Thanx, but no thanx.quote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet dat je jaloers bent maar dat geeft niet, ooit komt de dag dat jij je allereerste zoen beleeft wel.
Nee een gewone.quote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoeld kotszoen? Thanx, but no thanx.
Net 5quote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/programmas/de-vierling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |