Lb?quote:Op maandag 10 september 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
tongzoenen met iemand na een patatje oorlog met ui
Hoe ervaarde LB dat?quote:Op maandag 10 september 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
omdat je zelf pretendeert hetero te zijnquote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mensen die op mannen vallen hoor. Ik vind ook niet dat dat iets is waarvoor je je moet schamen. Hoe kom je erbij dat ik dat vind?
Gedwongen worden om met iemand te zoenen die net shoarma met knoflook heeft gegetenquote:Op maandag 10 september 2012 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Nog nooit gehadquote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedwongen worden om met iemand te zoenen die net shoarma met knoflook heeft gegeten
Of zoenen met uitgaan terwijl één van jullie gekotst heeft en dan zo dronken zijn dat je dat niks meer kan schelen. Dat waren nog eens tijden.quote:
Hoezo word je gedwongen?quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gedwongen worden om met iemand te zoenen die net shoarma met knoflook heeft gegeten
alle restjes tussen de kiezen uitpeuzelen met je tong nomquote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat krijg je met dat baantje van je.quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat wil jij nu insinueren?quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef leeell het volgende:
[..]
omdat je zelf pretendeert hetero te zijn
quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Of zoenen met uitgaan terwijl één van jullie gekotst heeft en dan zo dronken zijn dat je dat niks meer kan schelen. Dat waren nog eens tijden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |