Wat, vijf vrouwen op de knieën in de modder? Ik denk dat dit een droomdate is voor mannen.quote:Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef ejiraM het volgende:
Dit had ik overigens een rotdate gevonden als ik had geschrevenVerzinnen de boeren of de productie de date?
Dat laatste vraag ik mij ook af. Ik zou dit ook niet tof gevonden hebben trouwensquote:Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef ejiraM het volgende:
Dit had ik overigens een rotdate gevonden als ik had geschrevenVerzinnen de boeren of de productie de date?
Ja, maar een hel voor de vrouwenquote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, vijf vrouwen op de knieën in de modder? Ik denk dat dit een droomdate is voor mannen.
Nee?quote:Op zondag 16 september 2012 20:29 schreef vuvuzela het volgende:
[..]ziet er bekend uit, is dat hoogkerk
Niet die 5 vrouwen iigquote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat, vijf vrouwen op de knieën in de modder? Ik denk dat dit een droomdate is voor mannen.
Vreselijke date idd.. Vond de dates vorige keren veel leuker.. Schaatsen, raften?quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik mij ook af. Ik zou dit ook niet tof gevonden hebben trouwens
Middeleeuwsch gereedschappenmaken.quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef Injetta het volgende:
Wat zijn die nou aan het doen?
Wat een gek uitje.
Ontmasker de Fokker.quote:Op zondag 16 september 2012 20:31 schreef marcodej het volgende:
'De vonken eraf' had een grapje op Fok kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |