O ja, dat is waarquote:Op maandag 10 september 2012 18:39 schreef Amy.Cramer het volgende:
Omdat de meeste 60-70 jarigen zich écht nog niet in een bejaardentehuis bevinden
quote:Op maandag 10 september 2012 18:51 schreef Gravedigger het volgende:
Ik zie als 68jarige geen enkele reden/noodzaak om een Apple te kopen
Goeie ! effe kijken !quote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef Gravedigger het volgende:
Staat dat niet in het 40+ topic "als je durft"??
ow... zeg maar niks danquote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Gravedigger het volgende:
Ik meen me te herinneren dat hij laatst 59 geworden was.
Ik heb niks gezegd !quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef Lienekien het volgende:
Golfer zit nog net aan de goede kant van de 60.
Dan Meneer Gravedigger, aan u de eer om deze vraag van Amy te beantwoorden.quote:Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef Gravedigger het volgende:
Dan is de buit voor Amy niet groot. Eentje maar
quote:Ik zou graag alles willen weten wat u, als 60-70 jarige, typeert.
Klinkt goed !quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Gravedigger het volgende:
Wat mij typeert is rustig, gemoedelijk, in het leven staand en zoveel mogelijk overal bij bertrokken blijven.
Hoe neem je zo'n tablet in ?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:13 schreef kokoxp1968 het volgende:
Heb een tablet aaifoon pc dus ik doe gewoon mee
Ik moest mezelf toch eerst kietelen om te kunnen lachen om dat stomme grapjequote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd !
Nee hoor. Dat gebeurt meestal met "onderzoekers" op FOK! Ze openen een topic en vervolgens krijg je geen enkele reactie meer. Amy heeft nog wel gekeken, want haar laatste visite was 24-9!quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:32 schreef hoeverdienikgeld het volgende:
zie dat Amy zelf niet echt meer zo actief is hier.
Niet meer nodig, te druk ???
In ieder geval niet zo netjes, vind ik, maarja , zal de leeftijd wel zijn.
Waarom doet een snotneus zich als senior voor?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:07 schreef borbit het volgende:
Wij senioren zouden wel baat hebben bij een ipad die op MS dos werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |