bronquote:AMSTERDAM - De Zweedse modeketen H&M heeft maandag de volledige collectie accessoires van Anna Dello Russo, editor-at-large bij de Japanse Vogue, voorgesteld.
Dat meldt de website WWD.com.
De collectie bestaat uit ongeveer vijftig items, waaronder sieraden, zonnebrillen, schoenen, tassen en een trolley. Het meest opvallende item is een sieraad voor op het hoofd dat is gedecoreerd met een grote vogel. Daarnaast zijn er armbanden in de vorm van slangen, armbanden met bedeltjes en tal van schoenen met zeer hoge hakken.
"Accessoires zijn de vitaminen van de mode", licht Dello Russo haar collectie toe. "Je moet ze royaal gebruiken. Deze collectie maakt van elke dag een spectaculaire dag en geeft elke dag een beetje magie. Deze accessoires zijn als het witte konijn van Alice in Wonderland, een deur naar een nieuwe dimensie."
De collectie wordt op 27 september officieel gelanceerd tijdens een feest in het Cartier Latin in Parijs, met optredens van onder meer Azealia Banks. Vanaf 4 oktober is de collectie wereldwijd te koop in 140 winkel van de modeketen.
Om de collectie te ondersteunen lanceert H&M ‘Fashion Shower’, een track en video van Alex Turvey. Dell Russo geeft een deel van wat ze aan deze collectie verdient aan het Japanse Rode Kruis.
Dat klopt, maar dan zie ik haar hoofd en denk ik telkens weer of het niet gewoon een vrij lelijke man is.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:30 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik snap dat iedereen dit kitsch vindt maar Google is op Anna della Russo; dit is echt háár stijl. Ik denk dat als je een goede basic outfit hebt en dan zo'n armband of ketting omdoet dat het leuk staat
Ja dat dacht ik al, en allemaal nepspulquote:Op woensdag 12 september 2012 20:27 schreef Mylene het volgende:
De prijzen zijn best wel aan de pittige kant.
http://www.nitrolicious.c(...)-lookbook-price-list
Het is dus een armbandquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:02 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het groene slangenringetje wel leuk (als het een ring is tenminste). Verder niks
quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:26 schreef electronique het volgende:
sommige dingen vind ik wel mooi
Dat is toch heerlijk? kan je straks alles in de sale kopen! \quote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef itsmevicky het volgende:
Ik ben dus blijkbaar echt een van de weinigen die de collectie wel echt heel leuk vind. Het is precies het stijltje van Anna Dello Russo, en je moet het zien bij een mooie basic outfit en niet gecombineerd met het lederen topje wat Anna zelf draagt in het filmpje.
En dat is opzich niet erg als het ¤5,- kost. Maar de bedragen die ze er voor vragen zijn veel te hoog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
er stond in een interview met haar in de Elle over deze collectie en toen moest ik al proesten van lelijkheid. Vandaag zag ik de foto's op hm site en toen had ik het idee of ik op de verkeerde site was beland. Lelijke pruttel. Het ziet er ook te goedkoop uit. Het plastic straalt je tegemoet.
Ja in een zakje, kun je meenemen als je niet meer op je hoge hakken kunt lopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Saisai het volgende:
Dit zijn schoenen trouwens.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K19%2003419%2005102%2000%200000%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
pff vrouwen zonder ballenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja in een zakje, kun je meenemen als je niet meer op je hoge hakken kunt lopen.
gewoon versleten flats dus?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Saisai het volgende:
Dit zijn schoenen trouwens.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K19%2003419%2005102%2000%200000%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
same here.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef alors het volgende:
Nou een daverend succes hoor, er staat nog vet veel van die meuk opik koop die paar dingetjes die ik leuk vind wel in de sale... of gewoon helemaal niet.
gisteravond 10 uur was er nog NIKS uitverkochtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:02 schreef alors het volgende:
Nou een daverend succes hoor, er staat nog vet veel van die meuk opik koop die paar dingetjes die ik leuk vind wel in de sale... of gewoon helemaal niet.
quote:Online zijn ze nu al niet meer verkrijgbaar, dus reageer snel, voordat ze verkocht zijn.
Bieden graag exclusief verzendkosten.
hahahahahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:19 schreef alors het volgende:
Marktplaats paupers
Succes met de verkoop!
[..]
Ja als ik die ergens voor een paar tientjes zou tegen komen maar deze zullen wel tegen de 100 euro aanlopen. Daar heb je vele mooiere laarzen voor!quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:45 schreef Vice. het volgende:
Wat vreselijk ordinair allemaal. Alleen die zwarte laarzen linksonder zou ik nog doen.
Ze zijn ¤249.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja als ik die ergens voor een paar tientjes zou tegen komen maar deze zullen wel tegen de 100 euro aanlopen. Daar heb je vele mooiere laarzen voor!
Hahaha nou dan klopt mijn punt helemaal! Voor 250 euro kan ik vele mooiere laarzen shoppen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |