SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 10-09-2012 17:27:18 ]
Gewoon aan je pa vragenquote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga vanavond wel even een xbox halen anders, heb ik de demo ook wat eerder
Lol, ik zoek altijd bij de "I" als ik op Ierland wil zoeken, maar ik vergeet steeds dat 'ie bij de "R" staat op de webapp.quote:
Nee man, Kamikazie heeft ook doekoes, wij kopen altijd shit voor elkaarquote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon aan je pa vragen.
Ai ai!quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, Kamikazie heeft ook doekoes, wij kopen altijd shit voor elkaar
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory Coastquote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lol, ik zoek altijd bij de "I" als ik op Ierland wil zoeken, maar ik vergeet steeds dat 'ie bij de "R" staat op de webapp.
Dit heb ik ook altijdquote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory CoastEN MOEST HET DUS WEL DE I ZIJN !!!!!
quote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory CoastEN MOEST HET DUS WEL DE I ZIJN !!!!!
Titsquote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een toevoeging gedaan aan de OP
quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Excuseer mij dat ik niet elk topic bekijkquote:
Ik heb een erg sterk gevoel dat hij het niveau niet aan kan!quote:
Ze moesten een transfervrije back hebben en hij is Nederlands waar ze goede ervaringen mee hebben. Europese ervaring heeft hij ook al...quote:Op maandag 10 september 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb een erg sterk gevoel dat hij het niveau niet aan kan!
Ik ga volgend jaar denk ik ook.quote:Op maandag 10 september 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
Zal wel een repost zijn maar hier was ik dus bijna 5 dagen!![]()
Betekent toch niet dat elke Nederlandse speler daar goed gaat spelen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze moesten een transfervrije back hebben en hij is Nederlands waar ze goede ervaringen mee hebben. Europese ervaring heeft hij ook al...
Kan je nu wel zeggen maar de kans dat je een kaartje gaat bemachtigen is zo ontzettend klein. Dit jaar hebben 2 miljoen mensen geprobeerd om een kaartje te kopen voor de internationale verkoop waar er maar 100.000 kaarten waren.quote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar denk ik ook.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar aangezien er een Nederlander in het bestuur zit, ze met Vorm een geweldig keeper hebben voor die prijs en ook de andere Nederlanders het goed doen...quote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat elke Nederlandse speler daar goed gaat spelen?
Niks mis met de transfer opzich, gratis en vrij ervaren, maar ik heb het gevoel dat hij het niveau niet echt aan kan.
Maar Swansea kan hier niet echt een fout mee maken opzich. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je nu wel zeggen maar de kans dat je een kaartje gaat bemachtigen is zo ontzettend klein. Dit jaar hebben 2 miljoen mensen geprobeerd om een kaartje te kopen voor de internationale verkoop waar er maar 100.000 kaarten waren.Ook nog 80.000 voor alleen Belgie.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Wie is de organisator van het feest?quote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je nu wel zeggen maar de kans dat je een kaartje gaat bemachtigen is zo ontzettend klein. Dit jaar hebben 2 miljoen mensen geprobeerd om een kaartje te kopen voor de internationale verkoop waar er maar 100.000 kaarten waren.Ook nog 80.000 voor alleen Belgie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucho_Gonzálezquote:Op maandag 10 september 2012 17:44 schreef marcie216 het volgende:
Tim, volgens mij was jij het die de opstelling van Porto gaf?
WIe zijn die 2 cm's? Fernando en Gonzales? jij zei Lucho oid?
Tietuh!quote:Op maandag 10 september 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
Zal wel een repost zijn maar hier was ik dus bijna 5 dagen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik al, wou het even zeker wetenquote:Op maandag 10 september 2012 17:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucho_González
quote:Op maandag 10 september 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tietuh!Op Q-Base afgelopen weekend liep ook zo bizar veel moois. Meerdere keren op slag verliefd gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 4 laptops naast elkaar met vrienden, één iemand kwam er door, maar toen stond er dat het vol was (na 2 minuten) Wij balen, maar omdat sommige problemen hadden met de betaling kwamen er weer kaarten vrij. Na 5 minuten hadden we toen 2 passpartouts en dus nog 2 passpartouts nodig, toen kwamen er nog dagkaarten vrij dus hebben we nog 2x vrijdag, zaterdag, zondag gekocht. We waren per persoon daardoor wel 25 euro meer kwijt maar ach dat is het helemaal waard geweest.quote:Op maandag 10 september 2012 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Heb jij wel vies veel mazzel gehad.
?quote:Op maandag 10 september 2012 17:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wie is de organisator van het feest?
Die schoen half uitquote:
haha, nee.quote:
Ja, was mooi momentje.quote:
quote:
Vetquote:
Tsja, verliefd worden...quote:Op maandag 10 september 2012 17:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Op Q-Base afgelopen weekend liep ook zo bizar veel moois. Meerdere keren op slag verliefd geworden
Dat zal ook best ja.quote:Op maandag 10 september 2012 17:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, verliefd worden...
Dan kun je beter naar de VS gaan met Springbreak gaan. [ afbeelding ]
MSN Smileysquote:Op maandag 10 september 2012 17:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, verliefd worden...
Dan kun je beter naar de VS gaan met Springbreak gaan. [ afbeelding ]
Alsof dat alleen met de dames te maken hadquote:Op maandag 10 september 2012 17:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat zal ook best ja.
Maar heb hier toch letterlijk ook met zulke ogen gelopen O - O
quote:Op maandag 10 september 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat alleen met de dames te maken had
kaakschaatser!quote:Op maandag 10 september 2012 17:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dat zal ook best ja.
Maar heb hier toch letterlijk ook met zulke ogen gelopen O - O
Kapsalon.quote:Op maandag 10 september 2012 18:01 schreef laucas het volgende:
[..]
kaakschaatser!
Wat gaan we eten dan? Inspiratieloos atm![]()
Laten we het houden op een combinatie van factorenquote:Op maandag 10 september 2012 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof dat alleen met de dames te maken had
Taco Mundoquote:Op maandag 10 september 2012 18:01 schreef laucas het volgende:
[..]
kaakschaatser!
Wat gaan we eten dan? Inspiratieloos atm![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Af.
Alleen woensdag nog IF Diaby en wat formatie kaartjes voor de subs. Ook nog de overige Arsenal spelers kopen (Giroud, Fabianski en nog wat brons volgens mij)
Dus hij is nog niet af.quote:Op maandag 10 september 2012 17:59 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Af.
Alleen woensdag nog IF Diaby en wat formatie kaartjes voor de subs. Ook nog de overige Arsenal spelers kopen (Giroud, Fabianski en nog wat brons volgens mij)
Hou je anders gewoon deze Diaby?quote:Op maandag 10 september 2012 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het eerste team wel, voor Diaby ben ik afhankelijk van de EA-goden.
Ja zorgt voor de balans en ontzettend compleet + sterk. Gewoon heerlijke spelert.quote:Op maandag 10 september 2012 18:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hou je anders gewoon deze Diaby?
Ja want anders zou je IF Rosicky of Wilshere moeten gebruiken. Dan is Diaby toch wel beter voor de balans op het middenveld.quote:Op maandag 10 september 2012 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zorgt voor de balans en ontzettend compleet + sterk. Gewoon heerlijke spelert.
1 van de betere CDM/Middelste CM van fifa 12 imo.quote:Op maandag 10 september 2012 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja zorgt voor de balans en ontzettend compleet + sterk. Gewoon heerlijke spelert.
Ik heb SIF Rosicky op de bank inderdaad. Wilshere bij de reservers!quote:Op maandag 10 september 2012 18:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja want anders zou je IF Rosicky of Wilshere moeten gebruiken. Dan is Diaby toch wel beter voor de balans op het middenveld.
Netjesquote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb SIF Rosicky op de bank inderdaad. Wilshere bij de reservers!
Pasquato zou ik niet nemen op LM, eerder Lanzafame, heb ze allebei gehad in 3-5-2quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb dit jaar nog nauwelijks Italianen gebruikt dus ben nu even een teampje aan het maken, wil de andere helft een ander land.
[ afbeelding ]
Ik heb er al maanden geen last meer van. *Klop klop*quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus wat krijg ik steeds meer een hekel aan de servers van EA. Net een H2H potje Barca - Milan 1-5 voor in de 82e minuut, disconnect. Heb steeds meer zin om Fifa 12 het raam uit te smijten
Ik wilde graag Pasquato nog een keer uitproberen.quote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Pasquato zou ik niet nemen op LM, eerder Lanzafame, heb ze allebei gehad in 3-5-2
Wat heb je er aan gedaan? Ik zit op zolder en de afstand tussen router en ontvanger is wel een redelijk stukje.. alleen geen zin om een kabel van beneden naar boven te leggenquote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb er al maanden geen last meer van. *Klop klop*
Ik had Schelotto daar, nuttige speler, meer niet, maar dat is eigenlijk wat je nodig hebt op die positiequote:Op maandag 10 september 2012 18:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wilde graag Pasquato nog een keer uitproberen.
Heb je suggestie voor de andere kant?
Ligt aan je internet.quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef HulkHeld het volgende:
Jezus wat krijg ik steeds meer een hekel aan de servers van EA. Net een H2H potje Barca - Milan 1-5 voor in de 82e minuut, disconnect. Heb steeds meer zin om Fifa 12 het raam uit te smijten
Ja draadloos ja.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan je internet.
Oh je hebt draadloos?
Er was nog een veel grotere Israel ballon. ff opzoeken.quote:
Bedraad is uiteraard beter, maar ik heb nooit last van disconnects met draadloos. Je moet wel een goede router kopen natuurlijk.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan je internet.
Oh je hebt draadloos?
De oplossing:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt niet aan de servers lijkt mij want Pascal en ik hebben nergens last van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Precies deze spelers heb ik ook in mijn team.quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb dit jaar nog nauwelijks Italianen gebruikt dus ben nu even een teampje aan het maken, wil de andere helft een ander land.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef pascal08 het volgende:
Aimar vind ik niet echt lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef pascal08 het volgende:
Er was zo'n Portugees meisje, die was zo bloedgeil,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
En jij hebt haar geneukt of ...?quote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er was zo'n Portugees meisje, die was zo bloedgeil,![]()
![]()
![]()
Ik wil de andere helft van het team een ander land.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik had Schelotto daar, nuttige speler, meer niet, maar dat is eigenlijk wat je nodig hebt op die positie
quote:Op maandag 10 september 2012 18:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Er was nog een veel grotere Israel ballon. ff opzoeken.
Ja, die bedoel ik. Die ballon hebben wij 1 dag als kwijtraakpunt genomen.quote:
Wil je gewoon in 1 keer 20k?quote:Op maandag 10 september 2012 18:49 schreef pascal08 het volgende:
Toefjes gaat volgend jaar ook.
[ afbeelding ]
Was ik niet, maar Lucho is sowieso Lucho Gonzalez.quote:Op maandag 10 september 2012 17:44 schreef marcie216 het volgende:
Tim, volgens mij was jij het die de opstelling van Porto gaf?
WIe zijn die 2 cm's? Fernando en Gonzales? jij zei Lucho oid?
quote:Op maandag 10 september 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
Die is perfect om te neuqenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Servers zijn megakut de laatste dagen hoor. Ik had nooit problemen en nu in 2 dagen tijd 4 loadscreen freezes en inmiddels 7 disconnects direct na FT als ik in het ratingsdeel zit. Fucked up.quote:Op maandag 10 september 2012 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan je internet.
Oh je hebt draadloos?
DAT NIPPLE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik zou zo een jood kunnen zijn. Had wel eerst nog even een cam > cm en 3x een 4321 gekochtquote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je het nu al bij elkaar gehandeld?
Ja, in 1 keer graag.
Tell me your secret my friend.quote:Op maandag 10 september 2012 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou zo een jood kunnen zijn. Had wel eerst nog even een cam > cm en 3x een 4321 gekocht
?quote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja wie gaat er nou vanuit dat jij een nuttige bijdrage levert
Yep. Bedankt voor de Engel, zal ik een Möckel terugsturen of een Boaz.quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]Zit die echt in FUT?
[ afbeelding ]
4-3-1-2, AFC AJAX.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yep. Bedankt voor de Engel, zal ik een Möckel terugsturen of een Boaz.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet op ingaan, zwakzinnige worden niet sterker van de aandacht die ze krijgen.
Ah oke, bedankt speelt fijn inderdaad!quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:05 schreef Johnbon het volgende:
Nipp0lland ziet er wel erg gaaf uit!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)meenteraadslid.dhtmlquote:
Is te moeilijk voor onze simpele zielen aldus de heer D. Tennismaster.quote:Op maandag 10 september 2012 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie komen allemaal een maand na het festival erachter dat het wel vet was
Kaartjes kopen voor volgend jaar!
Ik wilde gaan, maar ik was op vakantie die periode.quote:Op maandag 10 september 2012 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie komen allemaal een maand na het festival erachter dat het wel vet was
Kaartjes kopen voor volgend jaar!
bam 5-4 in laatste minuut!quote:Op maandag 10 september 2012 19:11 schreef OmniRocket het volgende:
18-2 in schoten.. 4-4... 2e helft verlenging nu....
D. ?quote:Op maandag 10 september 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is te moeilijk voor onze simpele zielen aldus de heer D. Tennismaster.
Misschien heeft hij wel 30 voorzetten gegeven die hij net niet binnen kon koppen. Dit zegt dus niets! Behalve dat hij een crosser is...quote:Op maandag 10 september 2012 19:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
bam 5-4 in laatste minuut!
20-2 (12-2 op doel) ... 5-4 gewonnen
goede trollquote:Op maandag 10 september 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel 30 voorzetten gegeven die hij net niet binnen kon koppen. Dit zegt dus niets! Behalve dat hij een crosser is...
Zij hij dat?quote:Op maandag 10 september 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is te moeilijk voor onze simpele zielen aldus de heer D. Tennismaster.
Zei zijden dat hij dat zij jaquote:
Nergens voor nodig ditquote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zei zijden dat hij dat zij ja
Ik moest lachenquote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zei zijden dat hij dat zij ja
wie zegt dat hij gelijk heeft? je hebt de wedstrijd niet gezienquote:Op maandag 10 september 2012 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk hoor ... dus weet niet wie hier nou de troll is?
quote:
Daar doen we het voor hè!quote:
Nou jij gooit hier wat statistieken neer maar wij hebben de wedstrijd niet gezien en kunnen daar dus niet uit opmaken of je nou terecht of onterecht hebt gewonnen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wie zegt dat hij gelijk heeft? je hebt de wedstrijd niet gezien
quote:Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar doen we het voor hè!
je hebt gelijkquote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou jij gooit hier wat statistieken neer maar wij hebben de wedstrijd niet gezien en kunnen daar dus niet uit opmaken of je nou terecht of onterecht hebt gewonnen.
Nee, wij willen negers laten huilen kijk maar hoeveel politieke partijen ontwikkelingshulp willen korten en hoe weinig er aan goede doelen word gegeven!quote:Op maandag 10 september 2012 19:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Daar doen we het voor hè!
wordt*quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, wij willen negers laten huilen kijk maar hoeveel politieke partijen ontwikkelingshulp willen korten en hoe weinig er aan goede doelen word gegeven!
quote:Op maandag 10 september 2012 19:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, wij willen negers laten huilen kijk maar hoeveel politieke partijen ontwikkelingshulp willen korten en hoe weinig er aan goede doelen word gegeven!
Zo'n tyfusneppe serie is dat hè, godverdomme wat kan ik me daar aan ergerenquote:
ik vind heel terecht... alleen de doelpunten tellen hequote:Op maandag 10 september 2012 19:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar ik zelf kijk ook altijd naar schoten en je hebt waarschijnlijk heel terecht gewonnen
Gewoon laten gaan als je weet dat het naar jou gericht isquote:Op maandag 10 september 2012 19:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
Toch weer uitdagen die gozer hé.
Als het tegen Geluid was stond er wel Geluidssysteem en niet neger want dat zijn er veeeeeeeeul meer.quote:Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan als je weet dat het naar jou gericht is
Goede advies jaquote:Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan als je weet dat het naar jou gericht is
quote:
So? Gaat toch om de context?quote:Op maandag 10 september 2012 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goede advies jaen dan ondertussen meelachen.
[..]
Het gaat er gewoon om dat jij nooit adviezen mag geven.quote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
So? Gaat toch om de context?
Alsof ik specifiek dit richt naar GS
Oh, jammer voor jou dat jij dat niet bepaaltquote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat jij nooit adviezen mag geven.
Kan het nog duidelijker dat het tegen mij gericht was ?quote:Op maandag 10 september 2012 19:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als het tegen Geluid was stond er wel Geluidssysteem en niet neger want dat zijn er veeeeeeeeul meer.
je hebt gelijkquote:Op maandag 10 september 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel 30 voorzetten gegeven die hij net niet binnen kon koppen. Dit zegt dus niets! Behalve dat hij een crosser is...
quote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen gewoon om de plaatjes. Toen las ik wat 'ie zei.
Als hij je naam had genoemd. Ja dus.quote:Op maandag 10 september 2012 19:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kan het nog duidelijker dat het tegen mij gericht was ?.
Vervelend, ik had dat vandaag 4x en heb 4x verloren van een fokker daardoor.quote:Op maandag 10 september 2012 19:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je hebt gelijk
maar dat was hier niet het geval.. ik faalde met afronden
en stond te schutteren in de verdediging een paar keer.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als hij je naam had genoemd. Ja dus.
MAAR, dat zijn allemaal details. Je hebt gewonnen!quote:Op maandag 10 september 2012 19:28 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
je hebt gelijk
maar dat was hier niet het geval.. ik faalde met afronden
en stond te schutteren in de verdediging een paar keer.
¤10 per 100k, maar omdat jij het bent ¤9 per 100k.quote:Op maandag 10 september 2012 19:30 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog die fifa 13 coins verkoopt ps3? Wil graag de waarde wrleten op deze laatste dagen..
wat? wanneer komt FIFA 14 uit?quote:Op maandag 10 september 2012 19:30 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog die fifa 13 coins verkoopt ps3? Wil graag de waarde wrleten op deze laatste dagen..
Ja ik heb die spaanse spits van Redbull....quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef GuRBuH het volgende:
Wil iemand een IF Tadic 3-5-2 ruilen voor bronze/silver IF(s)? (Ik bied dus de Tadic aan/ PS3)
Wat hoe kan jij op de webapp!?quote:Op maandag 10 september 2012 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
¤10 per 100k, maar omdat jij het bent ¤9 per 100k.
Not sure if.....quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja ik heb die spaanse spits van Redbull....
www.fifa13ultimateteamnualspelen.nlquote:Op maandag 10 september 2012 19:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat hoe kan jij op de webapp!?
Snel reggen en google ads, slapend rijkquote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
www.fifa13ultimateteamnualspelen.nl
Server is tijdelijk down.
Netjes!quote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
www.fifa13ultimateteamnualspelen.nl
Server is tijdelijk down.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
Ja het is eeN IF is ook mn enige IF diei k heb in mn club
[ afbeelding ]
Hij wil alles kwijt, Tekken mannetje is het.quote:Op maandag 10 september 2012 19:42 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst wat doe jeIk doe echt 0,0 met gouden spelers he dus die zouden meteen op de TP gaan. Als je ze wilt houden cancel ik m wel?
Rijst geef deze man nou ook maar je Ronaldoquote:Op maandag 10 september 2012 19:42 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst wat doe jeIk doe echt 0,0 met gouden spelers he dus die zouden meteen op de TP gaan. Als je ze wilt houden cancel ik m wel?
met zijn speciale controller.quote:Op maandag 10 september 2012 19:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil alles kwijt, Tekken mannetje is het.
Nerdje.quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met zijn speciale controller.
nee jij?quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef GuRBuH het volgende:
Zouden jullie deze MILF geven:
[ afbeelding ]
Nice kinquote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat cr00k z'n moeder?quote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
jij wel blijkbaarquote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Niet elke moeder is een MILFquote:Op maandag 10 september 2012 19:47 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Wijze woorden worden gedroptquote:
Racisme TR gemacht GS ingelichtquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
klik anders op die link in je quote
quote:
Ja, dat probeer ik altijd ivm hotlinken. Werkt nu ook niet.quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
klik anders op die link in je quote
quote:Arsenal was one of the teams I was mostly looking forward to playing with on the FIFA 13 demo, mainly because of their new signings with the likes of Podolski, Giroud, Cazorla etc. Unfortunately though, Santi Cazorla is not playing for Arsenal in the demo, but will be transferred in the full version, obviously. On the other hand, Van Persie and Song were still in the Arsenal squad in the FIFA 13 demo, so that was alright for me, I guess.
Koop je fifa 13 nietquote:
Holy shit, vriend wat zeg je nuquote:
vind ik ook beterquote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rond half tien bijvoorbeeld vind ik beter!
Waarom zo laat? Ik moet morgen vroeg op mattie.quote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Rond half tien bijvoorbeeld vind ik beter!
@Poker las dat zijn vrouw is bevallen ja
Zerokil probeert je een poot uit te draaien. Dan kan je ze net zo goed gratis geven.quote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef marcie216 het volgende:
2 eu voor 80k, is dat de prijs tegenwoordig voor ps3 coins?
Als ze bij je thuis zijn wel.quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
Kan je de FIfa 13 demo ook tegen vrienden spelen? of niet?
Dat heb ik ook gezegd ja. 2 euroquote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zerokil probeert je een poot uit te draaien. Dan kan je ze net zo goed gratis geven.
[..]
Als ze bij je thuis zijn wel.
Blijkbaar. Sierd kan ik wel waarderen bij vlagen maar Koertquote:Op maandag 10 september 2012 20:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is hij presentator?!!!!!!!
Waarom krijgen Koert en Sierd niet samen een programma
http://twitter.com/KoertWestermanquote:Op maandag 10 september 2012 20:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Blijkbaar. Sierd kan ik wel waarderen bij vlagen maar Koert
Je kan toch ook gewoon nog een leuk bedragje gevenquote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef zerokil het volgende:
Wat heb je nu nog aan coins?
Fifa 13 kOmt bijna uit...
Jij wil ze kopen?quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef zerokil het volgende:
Wat heb je nu nog aan coins?
Fifa 13 kOmt bijna uit...
quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef marcie216 het volgende:
Kan je de FIfa 13 demo ook tegen vrienden spelen? of niet?
niet online tochquote:
echt...quote:
quote:
dat lijkt me toch duidelijk genoeg.quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zerokil probeert je een poot uit te draaien. Dan kan je ze net zo goed gratis geven.
[..]
Als ze bij je thuis zijn wel.
Ja, Thorb zei van niet. Maar misschien was dat niet zoquote:Op maandag 10 september 2012 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
dat lijkt me toch duidelijk genoeg.
quote:
Niet fucken met Furby pauper. Willems is een LW.quote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Furby LB is nog slechter dan Willems.
Furby ookquote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet fucken met Furby pauper. Willems is een LW.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Warning: Contains strong language throughoutWat een triest manneke is het toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Warning: Contains strong language throughoutJij kijkt naar Jersey Shore, ofniet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Wel eens naar gekeken ja. Plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 10 september 2012 20:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij kijkt naar Jersey Shore, ofniet?
Dat strong language througout zeggen ze namelijk áltijd daarquote:Op maandag 10 september 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wel eens naar gekeken ja. Plaatsvervangende schaamte
Warning: Contains strong language throughoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:
dat zou ik niet doen, tenzij je Lucio graag op 7 chem wil.quote:Op maandag 10 september 2012 20:48 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/2133032
Gr gr
Alleen even Lucio en Chiellini van plek ruilen
Niet als je Juventus Lucio pakt.quote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zou ik niet doen, tenzij je Lucio graag op 7 chem wil.
StijnDa, baas!quote:Op maandag 10 september 2012 20:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zou ik niet doen, tenzij je Lucio graag op 7 chem wil.
Edit.quote:
Je was te laat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Edit.
Je wilde Julio Cesar op doel, maar dan kun je beter vooraf opgeven.
Cesar is tegen me altijd koning, en toen ik hem zelf had was hij een mongoolquote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Edit.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Edit.
Gewoon Buffon houden johquote:Op maandag 10 september 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je was te laat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja klopt, nog nooit gehad. H2H is hij niet zo slecht. Maar ik pak nu ook Diego Alves als keeper.
Diego Alves ook hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]Zonde van je team inderdaad.
[..]
Gewoon Buffon houden johTopkeeper.
Behalve het standaard " 5 atbquote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
Maar ehh, nog tips voor het team, of is het een kutteam?
Het is 3 atb?quote:Op maandag 10 september 2012 20:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Behalve het standaard " 5 atb" niets mis mee.
Motm Lavezzi, Motm Cavani, Motm Moutinho, TOTY Chiellini en IF Alves. Verder wel prima denk ik, beetje weinig body op het middenveld wellicht.quote:Op maandag 10 september 2012 20:57 schreef marcie216 het volgende:
Maar ehh, nog tips voor het team, of is het een kutteam?
Dankje, Budget laat dat niet alleen toe..quote:Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Motm Lavezzi, Motm Cavani, Motm Moutinho, TOTY Chiellini en IF Alves. Verder wel prima denk ik, beetje weinig body op het middenveld wellicht.
Que.quote:Op maandag 10 september 2012 20:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Behalve het standaard " 5 atb" niets mis mee.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Het is 3 atb?
Diego Alves al in een ander team. Dus wordt toch Buffon!
352 nog steeds het beste waar ik mee gespeeld hebquote:Op maandag 10 september 2012 21:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]Ik zat te slapen.
In dat geval hoop ik dat je kan verdedigen
quote:Op maandag 10 september 2012 21:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]Ik zat te slapen.
In dat geval hoop ik dat je kan verdedigen
vooral een team om een keeper heen maken jaquote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Marcie, maak een team met SIF Lopez op doel
Dat is wel een baas, maar dan moet hij zijn team omgooien, en dat zou ik persoonlijk niet doen voor een keeperquote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Adviezen van GJEquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vooral een team om een keeper heen maken ja
Bedankt voor de tip, weet niet hoe duur hij is, maar ik wil graag dit team.quote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oneens.quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
zo'n beetje de minst belangrijke positie in fifa 12de doelman
Nog gelukt met leren?quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
Ben ik het niet mee eens!quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
Ja ja..quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef poker4lifee het volgende:
nope weer uitgesteldquote:
Kut toernooi.quote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
5-2-2-1
Lavezzi - Zlatan - Krasic
Robinho -De Rossi
Marcelo - Luiz - Silva - Chiellini - Maicon
BuffonLeuk, dat nieuwe toernooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |