SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 10-09-2012 17:27:18 ]
Gewoon aan je pa vragenquote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga vanavond wel even een xbox halen anders, heb ik de demo ook wat eerder
Lol, ik zoek altijd bij de "I" als ik op Ierland wil zoeken, maar ik vergeet steeds dat 'ie bij de "R" staat op de webapp.quote:
Nee man, Kamikazie heeft ook doekoes, wij kopen altijd shit voor elkaarquote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gewoon aan je pa vragen.
Ai ai!quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, Kamikazie heeft ook doekoes, wij kopen altijd shit voor elkaar
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory Coastquote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lol, ik zoek altijd bij de "I" als ik op Ierland wil zoeken, maar ik vergeet steeds dat 'ie bij de "R" staat op de webapp.
Dit heb ik ook altijdquote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory CoastEN MOEST HET DUS WEL DE I ZIJN !!!!!
quote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik bij Ivoorkust. Dan denk ik ohnee het is Cote d'Ivore maar dan doen ze Ivory CoastEN MOEST HET DUS WEL DE I ZIJN !!!!!
Titsquote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Even een toevoeging gedaan aan de OP
quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Excuseer mij dat ik niet elk topic bekijkquote:
Ik heb een erg sterk gevoel dat hij het niveau niet aan kan!quote:
Ze moesten een transfervrije back hebben en hij is Nederlands waar ze goede ervaringen mee hebben. Europese ervaring heeft hij ook al...quote:Op maandag 10 september 2012 17:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb een erg sterk gevoel dat hij het niveau niet aan kan!
Ik ga volgend jaar denk ik ook.quote:Op maandag 10 september 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
Zal wel een repost zijn maar hier was ik dus bijna 5 dagen!![]()
Betekent toch niet dat elke Nederlandse speler daar goed gaat spelen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze moesten een transfervrije back hebben en hij is Nederlands waar ze goede ervaringen mee hebben. Europese ervaring heeft hij ook al...
Kan je nu wel zeggen maar de kans dat je een kaartje gaat bemachtigen is zo ontzettend klein. Dit jaar hebben 2 miljoen mensen geprobeerd om een kaartje te kopen voor de internationale verkoop waar er maar 100.000 kaarten waren.quote:Op maandag 10 september 2012 17:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar denk ik ook.![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar aangezien er een Nederlander in het bestuur zit, ze met Vorm een geweldig keeper hebben voor die prijs en ook de andere Nederlanders het goed doen...quote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat elke Nederlandse speler daar goed gaat spelen?
Niks mis met de transfer opzich, gratis en vrij ervaren, maar ik heb het gevoel dat hij het niveau niet echt aan kan.
Maar Swansea kan hier niet echt een fout mee maken opzich. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je nu wel zeggen maar de kans dat je een kaartje gaat bemachtigen is zo ontzettend klein. Dit jaar hebben 2 miljoen mensen geprobeerd om een kaartje te kopen voor de internationale verkoop waar er maar 100.000 kaarten waren.Ook nog 80.000 voor alleen Belgie.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Wie is de organisator van het feest?quote:Op maandag 10 september 2012 17:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je nu wel zeggen maar de kans dat je een kaartje gaat bemachtigen is zo ontzettend klein. Dit jaar hebben 2 miljoen mensen geprobeerd om een kaartje te kopen voor de internationale verkoop waar er maar 100.000 kaarten waren.Ook nog 80.000 voor alleen Belgie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucho_Gonzálezquote:Op maandag 10 september 2012 17:44 schreef marcie216 het volgende:
Tim, volgens mij was jij het die de opstelling van Porto gaf?
WIe zijn die 2 cm's? Fernando en Gonzales? jij zei Lucho oid?
Tietuh!quote:Op maandag 10 september 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
Zal wel een repost zijn maar hier was ik dus bijna 5 dagen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik al, wou het even zeker wetenquote:Op maandag 10 september 2012 17:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Lucho_González
quote:Op maandag 10 september 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tietuh!Op Q-Base afgelopen weekend liep ook zo bizar veel moois. Meerdere keren op slag verliefd gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met 4 laptops naast elkaar met vrienden, één iemand kwam er door, maar toen stond er dat het vol was (na 2 minuten) Wij balen, maar omdat sommige problemen hadden met de betaling kwamen er weer kaarten vrij. Na 5 minuten hadden we toen 2 passpartouts en dus nog 2 passpartouts nodig, toen kwamen er nog dagkaarten vrij dus hebben we nog 2x vrijdag, zaterdag, zondag gekocht. We waren per persoon daardoor wel 25 euro meer kwijt maar ach dat is het helemaal waard geweest.quote:Op maandag 10 september 2012 17:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Heb jij wel vies veel mazzel gehad.
?quote:Op maandag 10 september 2012 17:41 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wie is de organisator van het feest?
Die schoen half uitquote:
haha, nee.quote:
Ja, was mooi momentje.quote:
quote:
Vetquote:
Tsja, verliefd worden...quote:Op maandag 10 september 2012 17:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Op Q-Base afgelopen weekend liep ook zo bizar veel moois. Meerdere keren op slag verliefd geworden
Dat zal ook best ja.quote:Op maandag 10 september 2012 17:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tsja, verliefd worden...
Dan kun je beter naar de VS gaan met Springbreak gaan. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |