hij ontkent het nu snel maar hij heeft wel homoseksuele neigingen, bij de meet pak ik je van achter en van vorenquote:
ps: ik ben een jongenquote:
Zijn best wat dames op Fok! die ik best 'zou geven' (quote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
Ik geef maar aan een iemand een neuk en die is heul niet op FOK! te vinden.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn best wat dames op Fok! die ik best 'zou geven' ()
Oh zo bedoel ik het niet, monogamie alles.quote:Op maandag 10 september 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn best wat dames op Fok! die ik best 'zou geven' ()
ik snap de clou nietquote:
Die ken ik niet, knappe user?quote:Op maandag 10 september 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het niet, monogamie alles.
Ik dacht is dit nou een #YOLO animatie? Van flirt met een leuke meid want je weet niet hoelang je leeft.. maar hij heeft geen interesse in haar dus.. vind hem ook maar vaag.quote:
hallo, ik ben juicyhil en wie ben jijquote:
Dat is nou eenmaal de wil van God.quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
Het gaat erom dat de mensen die gestorven zijn bij 9/11 nooit de kans hebben gehad anderen te ontmoeten.
Het kind dat binnen nu en 1...2...3...4...5 gestorven is in Afrika ook niet. Je punt?quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
Het gaat erom dat de mensen die gestorven zijn bij 9/11 nooit de kans hebben gehad anderen te ontmoeten.
Selmaatje1quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hallo, ik ben juicyhil en wie ben jij
voor die tijd hebben ze vast mensen leren kennenquote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
Dat hebben ze wel, ze zijn toch niet gestorven als babyquote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
ok dat wist ik niet, dankjewelquote:
Dit snap ik even niet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
Geen leven.quote:Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef Dimens het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)&over=&noreplyfrom=0
quote:Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Dan nietals je dat gifje niet snapt ben je gewoon achterlijk sry kus.
jij bent gewoon pretentieusquote:Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb niet geemogift.quote:Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Iewl.quote:Op maandag 10 september 2012 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag even een terrasje gepakt met mijn nieuwe klasgenoten.
En wat als je het wel snapt en je moeder is een hoer. Wat dan? WAT DAN?quote:Op maandag 10 september 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
ALS JE DIT NIET SNAPT DAN IS JE MOEDER EEN HOER
Dan heeft je moeder een bijzonder beroep als het wel een van de oudste ter wereld.quote:Op maandag 10 september 2012 15:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
En wat als je het wel snapt en je moeder is een hoer. Wat dan? WAT DAN?
Nicki Minaj.quote:Op maandag 10 september 2012 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
ALS JE DIT NIET SNAPT DAN IS JE MOEDER EEN HOER
quote:Op maandag 10 september 2012 15:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ok dat wist ik niet, dankjewel
leuk dat je er ook bent, gezellig hoor
tl;drquote:
Ik ben elke keer weer blij als ik richting huis ga.quote:Op maandag 10 september 2012 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vandaag even een terrasje gepakt met mijn nieuwe klasgenoten.
wat voor beren?quote:Op maandag 10 september 2012 15:11 schreef Dimens het volgende:
Ik Heb een vraag over het masturberen
![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 15:11 schreef Dimens het volgende:
Ik Heb een vraag over het masturberen
![]()
verklaard een hoopquote:
wat een kuttrollquote:
Oh, dus ik zit hier verkeerd? Dan ga ik daar wel heen, ik hou wel van serieus converseren.quote:Op maandag 10 september 2012 15:13 schreef Snowbells het volgende:
In R&P moet je gewoon serieus zijn
quote:Op maandag 10 september 2012 15:13 schreef Snowbells het volgende:
In R&P moet je gewoon serieus zijn
[..]
wat een kuttroll
quote:Op maandag 10 september 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dus ik zit hier verkeerd? Dan ga ik daar wel heen, ik hou wel van serieus converseren.
racist, prquote:
ik weet niet meer wat jouw ava's warenquote:
Klasgenoot vertrouw deze man niet hij is pedo en homoseksueel, laat hem nooit bij je broertjes.quote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben een klasgenootje mijn ava's aan het laten zien
ohja diequote:
Tevens eet hij ook je koelkast leeg.quote:Op maandag 10 september 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klasgenoot vertrouw deze man niet hij is pedo en homoseksueel, laat hem nooit bij je broertjes.
Wat poep jij?quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze ava hou ik gewoon voor altijd.
Ga het vooral verdedigenquote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Wat poep jij?Hoe komen jullie daar nou weer bij?
Dat komt omdat ze mijn normale UI gejat hadquote:Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef Snowbells het volgende:
Selma is sowieso wp. Die had eerst ook die UI.
Geef nou maar gewoon toe.quote:Op maandag 10 september 2012 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze mijn normale UI gejat had![]()
Heb ik haar deze gegeven
omg.Dit meen je toch nietquote:Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef Snowbells het volgende:
Selma is sowieso wp. Die had eerst ook die UI.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Negeren vanaf nu lijkt me een beter idee.
Heey wp alles goed?quote:Op maandag 10 september 2012 15:26 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Wat poep jij?Hoe komen jullie daar nou weer bij?
Maar Wp is net weg stomkopquote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Bendoe het volgende:
Wp en selmaatje gaan om 15:35 tegelijk posten, anders is selmaatje definitief een kloon.
Dan houd hij het wel lang volquote:Op maandag 10 september 2012 15:33 schreef selmaatje1 het volgende:
Hij komt pas over een uurtje zij hij net,
quote:Op maandag 10 september 2012 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben uit Kusjes tot over een uurtje
Heb je al een nieuwe televisie?quote:Op maandag 10 september 2012 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga Rio kijkenanimatie films zijn vaak tof.
Nee, al heb ik die animatie films mede daarvoor gedownload.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik hou echt niet van animatiefilms.
Wachten tot je die wel hebt. Film is wel leuk maar ik vind dat de beelden het voornamelijk spectaculair maken. Gezien op Panasonic TX-P42G20 en die beelden en kleuren.quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, al heb ik die animatie films mede daarvoor gedownload.
Ik heb nog een 40.7GB Kung Fu Panda 2 untouched versie staan, maar nog geen schijfruimtedat zal smullen worden. Nu nog een mediaspeler en een TV
Hoe dan?quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef Snowbells het volgende:
Ik hou echt niet van animatiefilms.
Alle Toy Storiesquote:Op maandag 10 september 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn echt tof hoor.. Wall-E, Toy Story 3
De oude zijn wel meer baas hoor. Toy Story 1, A Bug's Life enzo.quote:Op maandag 10 september 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn echt tof hoor.. Wall-E, Toy Story 3
quote:Top 100 van zondag 9 september 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 513 Dimens
002. 455 DrNick
003. 427 Rezania
004. 388 Snowbells
005. 332 RockNijntje
006. 267 Ajacied422
007. 262 sinterklaaskapoentje
008. 233 Plastic_zak
009. 227 Beach
009. 227 JijHebtGeenRokje
011. 223 Symphonic
012. 222 wietparkiet
013. 208 Samzz
014. 204 FL_Freak
015. 195 Ga.aguyim
016. 188 Mexicanobakker
016. 188 Dientje12
018. 187 Karina
019. 186 Kally
020. 181 4EverBlackEyed
020. 181 donald_dick
Er zijn mensen die op elk detail kijken en ja, elke televisie heeft zo zijn negatieve kanten. De perfecte televisie bestaat gewoon niet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
Maar Dimens ik ben nog ff het GoT topic aan het door lezen over Panasonic TV's (en dan zoeken op 42ST50) om zo positieve en de negatieve dingen te lezen, al maken de negatieve me soms aan het twijfelenmaarja
Ik kijk er niet meer in, vroeger stond ik altijd in de top5quote:
Ligt aan de film.quote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja mja ik vind echte mensen leuker
¤0.41 cent per blikjequote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik ben weer thuis.
10 halve liters Euroshopper gehaald, heb vrijwel geen geld meer
Recordaantalquote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn.
Banding, retentie, inbrandgevoeligheid (misschien dat die mensen hem de eerste 100uur niet goed gebruiken?), toch al een aantal die gebruik (moeten) maken van de E-Care omdat ze een slechte hebben. (Al kan dat altijd gebeuren).quote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn mensen die op elk detail kijken en ja, elke televisie heeft zo zijn negatieve kanten. De perfecte televisie bestaat gewoon niet.
Wat lees je zoal over de ST50 dan? Het gedeelte over de artefacten?
Is dat iets om trots op te zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef Snowbells het volgende:
Woensdag gesprek op school, dan word ik een brugklasleider![]()
Al die kindjes kijken dan wel tegen mij opquote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is dat iets om trots op te zijn?
Maatschappelijke stage bullshitquote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die kindjes kijken dan wel tegen mij opoh en ik hark veel maatschappelijke stage uren binnen.
Ik moet er 30 hebben over 8 maanden en ik heb er 12quote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maatschappelijke stage bullshitik heb het ook gedaan op school 4 avonden helpen ofzo.
Ik kreeg het voor elkaar om 33 te hebben.quote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik moet er 30 hebben over 8 maanden en ik heb er 12
Het probleem wat je bij sommige shops hebt, is dat ze niet goed met de televisies omgaan en ze deze niet recht vervoeren. Als je dat niet goed doet, dan is de kans op inbranding veel groter door beschadiging van de cellen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Banding, retentie, inbrandgevoeligheid (misschien dat die mensen hem de eerste 100uur niet goed gebruiken?), toch al een aantal die gebruik (moeten) maken van de E-Care omdat ze een slechte hebben. (Al kan dat altijd gebeuren).
Kop houden en doorwerken.quote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Brugklasleider vertel mij wat ik doen moet.
Neequote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
Maatschappelijkestage? Wat is dat, is dat alleen op het vmbo?
Neger wat? Is dat nieuw dan? Ik heb dat nooit hoeven doen op de havo hoor en ben er pas 2 jaar vanaf.quote:
SVquote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
En ik ben weer thuis.
10 halve liters Euroshopper gehaald, heb vrijwel geen geld meer
Dat klopt ookquote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het probleem wat je bij sommige shops hebt, is dat ze niet goed met de televisies omgaan en ze deze niet recht vervoeren. Als je dat niet goed doet, dan is de kans op inbranding veel groter door beschadiging van de cellen.
Ik lees het ook wel eens maar dat soort modellen moeten gewoon direct omgeruild worden voor een nieuwe.
En natuurlijk heb je altijd slechte producties er tussen zitten. Dat zul je bij elk merk zien en uiteindelijk zijn het altijd de mensen met slechte ervaringen die sneller een review zullen plaatsen dan de mensen met goede ervaringen. Die moeten kwijt dat ze boos zijn.
Ik heb er ervaring mee. Ik heb er genoeg mee gespeeld net als veel andere televisies. Ik heb hem ook samen met de VT50 naast een Samsung ES8000 in een donkere kamer gezien en die ES8000 was er echt niets bij.quote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat klopt ook![]()
Ik hoop dat ze hem hebben staan bij mediamarkt dan kan ik hem zien (en zelf ophalen, scheelt weer 20euro).
Maar jij hebt ervaring met deze TV of raad je hem alleen aan a.d.v. reviews?
Ik Zweer het IK BEN WP NIET!!quote:
Heel misschien.......quote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wil je niet dat een hete boy je komt 'prikken' met zijn enorme pener :$
Even geen zin in.quote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt toch elke dag alcohol nodig?
Bla bla.quote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Ik Zweer het IK BEN WP NIET!!
Hoe kan ik het bewijzen?Zodat jullie ophouden met die leugensquote:
Oke, thanksquote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee. Ik heb er genoeg mee gespeeld net als veel andere televisies. Ik heb hem ook samen met de VT50 naast een Samsung ES8000 in een donkere kamer gezien en die ES8000 was er echt niets bij.
Mijn advies is voornamelijk op gebaseerd op mijn mening. Ik kijk altijd eerst naar de televisie voordat ik reviews ga lezen. Na het lezen van de reviews kijk ik er nog eens naar om te zien wat in de review stond.
Soms vallen dingen gewoon echt niet op totdat je er echt op gaat letten. En zelfs als je erop let, valt het soms maar minimaal op.
Er is heus wel een ander manier!quote:
Dat denkenquote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Er is heus wel een ander manier!
Stel die zelf voor dan.quote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Houdt in je achterhoofd dat de MM meestal TL verlichting gebruikt en dit niet ten goede komt voor de kleuren van plasma, de luminance en voor de frequentie wanneer ze iets afspelen op 24p.quote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, thanksik ben nogal snel een twijfelaar
![]()
maar ik lees nog ff het topic door en dan ga ik gewoon kijken bij MM, hopen dat ze hem hebben staan.
Ja je gezicht hoeft er niet op, bikini foto mag ookquote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Heb ik nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja je gezicht hoeft er niet op, bikini foto mag ook
Wrm plaatst WP dan geen foto vanzichzelf?quote:
Weet ik.quote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Houdt in je achterhoofd dat de MM meestal TL verlichting gebruikt en dit niet ten goede komt voor de kleuren van plasma, de luminance en voor de frequentie wanneer ze iets afspelen op 24p.
Als je op het internet niet kan bewijzen dat je een vrouw bent, ben je een man.quote:Op maandag 10 september 2012 16:17 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Wrm plaatst WP dan geen foto vanzichzelf?
Prima.quote:Op maandag 10 september 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik ga ook alleen maar voor de scherpte en het design kijken
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van DVI naar HMDI? Mijn PC (VGA) heeft geen HDMI uitgangquote:
ok.ik ga kijken of ik iets kan vindenquote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als je op het internet niet kan bewijzen dat je een vrouw bent, ben je een man.
Zwart met glitter. Matching shizzle for the win.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Snowbells het volgende:
Welke kleur nagels? Zwart met glitter (past bij mijn iphone) of roze?
VGA zou ik niet doen. DVI en HDMI maakt niet uit. Beide kunnen ze Full HD digitaal versturen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van DVI naar HMDI? Mijn PC (VGA) heeft geen HDMI uitgang
Dude koop gewoon een tv.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met de kwaliteit van DVI naar HMDI? Mijn PC (VGA) heeft geen HDMI uitgang
Zwart met glitters. Ice queen hoort geen roze te dragenquote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Snowbells het volgende:
Rozequote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Snowbells het volgende:
bij je iphone willen matchen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Snowbells het volgende:
Helemaal niet ik ben er nog steedsquote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef Oceanview het volgende:
Wietparkiet is er selmaatje is weg
Ik ga hard ik ga lekker.quote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een uur eerder weggaan op de eerste dag van mijn nieuwe school omdat ik er geen zin meer had.
Ik begin dit jaar zo goed.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een uur eerder weggaan op de eerste dag van mijn nieuwe school omdat ik er geen zin meer had.
Ik begin dit jaar zo goed.
IK BEN ER NOG STEEDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik ben een rebel.quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wij allemaal zwart met glitters zeggen en dan neem je toch de ander.
Mensen die niet weten wie mijn kloons zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet met hun account en kloon tegelijk kunnen posten.
Ah jij zegt GPU zeker? Ik zeg altijd VGA tegen videokaart.. maar ik bedoel niet de blauwe VGA uitgangquote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
VGA zou ik niet doen. DVI en HDMI maakt niet uit. Beide kunnen ze Full HD digitaal versturen.
Dude.. dit staat daar los van die TV komt er sowiesoquote:
Kijk eens die reactie boven je *^#$@!##%!!quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Oceanview het volgende:
Wietparkiet is weg selmaatje is er
$%^@&&&@@quote:Op maandag 10 september 2012 16:24 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Kijk eens die reactie boven je *^#$@!##%!!
#@$%#$##@$#@$#@^&%^*$^#!&()_&^%@#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hoe bedoel je GPU? GPU is Graphic Processing Unit en heeft niets met de aansluitingen te maken.quote:Op maandag 10 september 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah jij zegt GPU zeker? Ik zeg altijd VGA tegen videokaart.. maar ik bedoel niet de blauwe VGA uitgangMaar gewoon DVI op mijn videokaart, dan kan ik hem via DVI -> HDMI ook aan de tv hangen
ik en <random persoon>quote:Op maandag 10 september 2012 16:27 schreef selmaatje1 het volgende:
Moeten ik en WP op hetzelfde tijd reageren? Dat is een oplossing
Ik zit op mobiel lieve schatquote:Op maandag 10 september 2012 16:27 schreef selmaatje1 het volgende:
Moeten ik en WP op hetzelfde tijd reageren? Dat is een oplossing
quote:Op maandag 10 september 2012 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
Ov pleur eens op met je kutgrappen
quote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
#@$%#$##@$#@$#@^&%^*$^#!&()_&^%@#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
#@$%#$##@$#@$#@^&%^*$^#!&()_&^%@#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha-Haquote:
Ga maar snel weer weg.quote:Op maandag 10 september 2012 16:29 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Ha-HaWas ik maar nooit aangemeld op deze site
quote:Op maandag 10 september 2012 16:29 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
Ha-HaWas ik maar nooit aangemeld op deze site
Niet voordat ik heb bewezen dat ik niet WP ben!quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef selmaatje1 het volgende:
[..]
ok.ik ga kijken of ik iets kan vinden
Hier is het bewijsquote:
Het duurde wel 5 seconde, ja kin omhoog je mondhoeken wat omhoog *klik*.quote:
Forum Opties | |