hij ontkent het nu snel maar hij heeft wel homoseksuele neigingen, bij de meet pak ik je van achter en van vorenquote:
ps: ik ben een jongenquote:
Zijn best wat dames op Fok! die ik best 'zou geven' (quote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
Ik geef maar aan een iemand een neuk en die is heul niet op FOK! te vinden.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn best wat dames op Fok! die ik best 'zou geven' ()
Oh zo bedoel ik het niet, monogamie alles.quote:Op maandag 10 september 2012 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zijn best wat dames op Fok! die ik best 'zou geven' ()
ik snap de clou nietquote:
Die ken ik niet, knappe user?quote:Op maandag 10 september 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh zo bedoel ik het niet, monogamie alles.
Ik dacht is dit nou een #YOLO animatie? Van flirt met een leuke meid want je weet niet hoelang je leeft.. maar hij heeft geen interesse in haar dus.. vind hem ook maar vaag.quote:
hallo, ik ben juicyhil en wie ben jijquote:
Dat is nou eenmaal de wil van God.quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
Het gaat erom dat de mensen die gestorven zijn bij 9/11 nooit de kans hebben gehad anderen te ontmoeten.
Het kind dat binnen nu en 1...2...3...4...5 gestorven is in Afrika ook niet. Je punt?quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
Het gaat erom dat de mensen die gestorven zijn bij 9/11 nooit de kans hebben gehad anderen te ontmoeten.
Selmaatje1quote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
hallo, ik ben juicyhil en wie ben jij
voor die tijd hebben ze vast mensen leren kennenquote:Op maandag 10 september 2012 15:07 schreef Snowbells het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |