Ach een alcoholist hequote:
Haar probleem, niet het mijne!quote:Op maandag 10 september 2012 14:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Mja. Triest wel dat je moeder het wel wat vindt dan..
En door die instelling gaat deze wereld naar de klotequote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar probleem, niet het mijne!
quote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
is dat een variant op "dat zei m'n vrouw vannacht ook"?
Nouja, soms is het wel nodig om zo'n instelling te hebben. Zelfbescherming ftwquote:Op maandag 10 september 2012 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En door die instelling gaat deze wereld naar de klote
Helemaal mee eens!!quote:Op maandag 10 september 2012 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En door die instelling gaat deze wereld naar de klote
Dat is waarquote:Op maandag 10 september 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!!
Ik kan alleen weinig doen als mijn moeder hem constant het hand boven de hoofd houdt he.
Komt goud joh!quote:
Daaromquote:
Die variant ken ik niet. Alleen de Engelsequote:Op maandag 10 september 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
is dat een variant op "dat zei m'n vrouw vannacht ook"?
quote:Op maandag 10 september 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
Die variant ken ik niet. Alleen de Engelse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bedoel je?
google translate![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bedoel je?
google translate![]()
Ja die gebruik ik.
Wat kan ik zeggen. Ik houd van vrouwenquote:Op maandag 10 september 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch altijd een vrouw in het spel..
Dat wordt een harem!quote:Op maandag 10 september 2012 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Wat kan ik zeggen. Ik houd van vrouwen
Als ik nou kon klussen, dan kon ik mijn appartement wel uitbouwen om ze allemaal kwijt te kunnenquote:
Maar dat kan je niet, dus geen harem?quote:Op maandag 10 september 2012 15:30 schreef Mystikvm het volgende:
Als ik nou kon klussen, dan kon ik mijn appartement wel uitbouwen om ze allemaal kwijt te kunnen
Als ik verder geen rekening hoef te houden met de basisrechten van de mens dan kan het wel. Heb nog een kamertje over.quote:Op maandag 10 september 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat kan je niet, dus geen harem?
Dat verbouwen komt dan wel goed, maar dat andere deel waarvoor ik die harem heb, daar twijfel ik dan een beetje aanquote:Op maandag 10 september 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Moet je wel van die manwijven nemen, weet je zeker dat het goed komt
Het is of het 1 of het anderequote:Op maandag 10 september 2012 15:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat verbouwen komt dan wel goed, maar dat andere deel waarvoor ik die harem heb, daar twijfel ik dan een beetje aan
Dan maar een schending van de mensenrechtenquote:
Ik ben er alleen ook wel goed in, dus leuk voor de afwisseling dat je helptquote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
Dan maar een schending van de mensenrechten![]()
Maken wij nou met ons tweeën dit topic vakkundig van kant?
Nee, mijn liefdesverklaring doe ik toch liever per DM. Je weet maar nooit wie ineens binnen komt.quote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef Cue_ het volgende:
dus altijd al iets tegen mij willen zeggen wat anderen niet mochten weten? we zijn nu alleen
Ik zat al klaar om een screenshot te makenquote:Op maandag 10 september 2012 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, mijn liefdesverklaring doe ik toch liever per DM. Je weet maar nooit wie ineens binnen komt.
quote:
Ik ben al weg hoorquote:
Nu maak je maar een screenshot van je epische cockblock.quote:Op maandag 10 september 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat al klaar om een screenshot te maken
Niet iets om trots op te zijn hoorquote:Op maandag 10 september 2012 15:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu maak je maar een screenshot van je epische cockblock.
Nee, ik ga mijn nageltjes lakken en lekker bankhangen!quote:
Niet? Het komt vaker voor dat je passionele liefdesrelaties in de kiem smoort?quote:Op maandag 10 september 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet iets om trots op te zijn hoor
En bedankt hequote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, ik ga mijn nageltjes lakken en lekker bankhangen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mag toch hopen van nietquote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet? Het komt vaker voor dat je passionele liefdesrelaties in de kiem smoort?
Hij ging je toch via de DM hosselen!!quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
Huppel! Ik heb een heel cute rokje gekocht!
Die is gaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Heb niets gekregen dus ben er bang voorquote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij ging je toch via de DM hosselen!!
De lul!!quote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb niets gekregen dus ben er bang voor
eigen initiatief.quote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Juist!quote:
Hij is een gedicht aan het schrijven voor je, geef hem wat tijdquote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja hij kan niet klussen, dus vraag mij af of ie wel groot zal zijn
Ja sorry hoor, ik houd mijn Fok-hosselacties liever discreet. Je had drie minuten later binnen moeten komenquote:
Maar het wel van ons verwachten hequote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist!
Ook al is dat doodseng en iets wat ik ook nooit doe
quote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja hij kan niet klussen, dus vraag mij af of ie wel groot zal zijn
Ja hequote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet
[..]
Hij ging je toch via de DM hosselen!!
[..]
Die is gaaf!!
Meisje op m'n Facebook. Mijn comment:quote:GESLAAGD VOOR ME RIJBEWIJS!! #EINDELIJK #happy!!
Donderdag? Zaterdag? beiden? Morgen? Nouja elke dag gewoon doen?quote:Op maandag 10 september 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad, ik ben nu om. Wanneer gaan we daten?
Je zou ook gewoon blij voor haar kunnen zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meisje op m'n Facebook. Mijn comment:
'Nu nog voor je Nederlands.'
Nou, dan doen we gewoon donderdag of zaterdag en de rest van de tijd gaan we hier een beetje onhebbelijk klef zitten doen, wat zeg je daarvan?quote:Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Donderdag? Zaterdag? beiden? Morgen? Nouja elke dag gewoon doen?
Van jouw Nederlands krijg ik allerminst een stijgerquote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Rafeiro het volgende:
Dit schilders hebben nog 5 minuten, ik wens ze succes om zo snel een stijger te bouwen en te schilderen.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van jouw Nederlands krijg ik allerminst een stijger
Nee, het is een kutwijf.quote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon blij voor haar kunnen zijn.
Ik ga hier niet klef doenquote:Op maandag 10 september 2012 15:56 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, dan doen we gewoon donderdag of zaterdag en de rest van de tijd gaan we hier een beetje onhebbelijk klef zitten doen, wat zeg je daarvan?
quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan flikker je haar uit je vriendenlijst
in welke kleur wil je de stijger?quote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Rafeiro het volgende:
Die schilders hebben nog 5 minuten, ik wens ze succes om zo snel een stijger te bouwen en te schilderen.
Nee.quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan flikker je haar uit je vriendenlijst
Moeten acties logisch zijn om zin te hebben?quote:
spreek voor jezelfquote:Op maandag 10 september 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]Ik wil natuurlijk wel dat iedereen weet dat wij daten, zo doet de rest dat ook
Ze heeft mijn oude pony en op deze manier blijf ik een beetje op de hoogte van hoe het met hem gaat.quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ken een jongen met 300+ vrienden die een enorme eikel is die Facebook volspamt met zijn statussen over hoe hij forever alone is. Ontvriend je hem, heb je binnen een dag weer een nieuwe invite. Vrienden van mij hadden dit ook al bij hem.
Die zit dus gewoon elke dag zijn vriendenlijst te controleren
Ik nietquote:Op maandag 10 september 2012 15:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil natuurlijk wel dat iedereen weet dat wij daten, zo doet de rest dat ook
Nee hoor, je moet gewoon doen wat je wil.quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeten acties logisch zijn om zin te hebben?
Lijkt me een goed plan, denk niet dat wij het überhaupt ergens over eens kunnen wordenquote:Op maandag 10 september 2012 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik nietDus denk dat we dat daten ook maar laten zitten..
Nou meiden, Myst is weer beschikbaar.. wie wil hem!quote:Op maandag 10 september 2012 16:03 schreef Mystikvm het volgende:
Lijkt me een goed plan, denk niet dat wij het überhaupt ergens over eens kunnen worden
Potentiële topickill.quote:Op maandag 10 september 2012 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou meiden, Myst is weer beschikbaar.. wie wil hem!
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben er alleen ook wel goed in, dus leuk voor de afwisseling dat je helpt
Pandazegels?quote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die mag je houden. Krijg je nog extra zegeltjes bij.
Altijd zuurquote:Op maandag 10 september 2012 16:11 schreef PeuRac het volgende:
Fuck, ik haat het als mensen hun afspraken niet nakomen. Zeker als het om sollicitaties gaatIk wil weten of ik door ben of niet
Zie je wel dat het goed komtquote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef Ehhe het volgende:
Woohoo rijles ging een stuk beter dan vorige week, heb de morort niet 1 keer af laten slaan!
quote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef Samzz het volgende:
Huppel! Ik heb een heel cute rokje gekocht!
Ik ben huppel niet, maar ik vind 'm ook leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ Wees maar lief, het kan geen kwaad ♥
ben trots op jequote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef Ehhe het volgende:
Woohoo rijles ging een stuk beter dan vorige week, heb de morort niet 1 keer af laten slaan!
Deze man weet.quote:
Poephoofd!quote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die mag je houden. Krijg je nog extra zegeltjes bij.
Arme jij.quote:Op maandag 10 september 2012 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet echt een leven gaan zoeken, ik verveel me alweer eens de tering.
Geen mensen die flirten met de patatbakster?quote:Op maandag 10 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt wel
Het vrienden zoeken gedeelte lukt nooit
Moet je niet studeren dan?quote:Op maandag 10 september 2012 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt wel
Het vrienden zoeken gedeelte lukt nooit
Zou ik wel doen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen mensen die flirten met de patatbakster?
Of met zo'n lekker viswijffiequote:Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet studeren dan?
[..]
Zou ik wel doen.
Meestal zijn dat 40-plussersquote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen mensen die flirten met de patatbakster?
Bevalt vast beter dan je vorige studiequote:Op maandag 10 september 2012 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar maar een paar uur per dag ofzo
Ik ben alsnog de hele dag weg door reistijd dus erg veel scheelt het nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bevalt vast beter dan je vorige studie![]()
Sja, verder kun je natuurlijk nieuwe vrienden maken en wat met hun gaan doen. Studievereniging activiteiten (hebben ze ook vast wel daar) of bij een studentenvereniging gaan. Veel activiteiten, nieuwe mensen leren kennen dit dat.quote:Op maandag 10 september 2012 16:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar maar een paar uur per dag ofzo
Nee, vis stinkt.quote:Op maandag 10 september 2012 16:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of met zo'n lekker viswijffie
Precies. En gewoon weer op kamp gaanquote:Op maandag 10 september 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, verder kun je natuurlijk nieuwe vrienden maken en wat met hun gaan doen. Studievereniging activiteiten (hebben ze ook vast wel daar) of bij een studentenvereniging gaan. Veel activiteiten, nieuwe mensen leren kennen dit dat.
[..]
Nee, vis stinkt.
Ik ga proberen mijn best te doen op de opleiding vrienden te maken hoorquote:Op maandag 10 september 2012 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, verder kun je natuurlijk nieuwe vrienden maken en wat met hun gaan doen. Studievereniging activiteiten (hebben ze ook vast wel daar) of bij een studentenvereniging gaan. Veel activiteiten, nieuwe mensen leren kennen dit dat.
Kampen zijn baas.quote:Op maandag 10 september 2012 16:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Precies. En gewoon weer op kamp gaan
Owja, ik vergeet wel eens dat niet iedereen in de stad woont waar ze studeren.quote:Op maandag 10 september 2012 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga proberen mijn best te doen op de opleiding vrienden te maken hoor
Maar ik woon wel gewoon bij mijn ouders dus ik moet altijd vrij op tijd weer naar huis dus verenigingen begin ik niet aan tot ik mensen ken waarbij ik evt zou kunnen overnachten
En werken kost ook al zoveel tijd
Of je gaat wel vast bij een vereniging zodat je die mensen al leert kennen. Je hoeft toch niet direct na aanmelding een nacht mee te feesten?quote:Op maandag 10 september 2012 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga proberen mijn best te doen op de opleiding vrienden te maken hoor
Maar ik woon wel gewoon bij mijn ouders dus ik moet altijd vrij op tijd weer naar huis dus verenigingen begin ik niet aan tot ik mensen ken waarbij ik evt zou kunnen overnachten
En werken kost ook al zoveel tijd
Om half 10 weggaan is ook weer zo wat he.quote:Op maandag 10 september 2012 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je gaat wel vast bij een vereniging zodat je die mensen al leert kennen. Je hoeft toch niet direct na aanmelding een nacht mee te feesten?
Dat zal een paar keer gebeuren en dan ken je die mensen wel en komt dat wel goed met een slaapplaatsquote:Op maandag 10 september 2012 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Om half 10 weggaan is ook weer zo wat he.
Dat is wel zo denk ik ja.quote:Op maandag 10 september 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal een paar keer gebeuren en dan ken je die mensen wel en komt dat wel goed met een slaapplaats
Uiteraard!!quote:Op maandag 10 september 2012 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het wel van ons verwachten he
Is weer eens wat anders dan een hostiquote:Op maandag 10 september 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Zieke pedo bij Dr. Phil.
Geeft kleine meisjes koekjes met cum erop enz
Ik ging van deze emotiequote:Op maandag 10 september 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Zieke pedo bij Dr. Phil.
Geeft kleine meisjes koekjes met cum erop enz
Naar dezequote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan een hosti
Cum at me broquote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ging van deze emotie
[..]
Naar deze
Nog nietquote:Op maandag 10 september 2012 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Is Dr. Phil al een zin begonnen met: "What YOU need to do is..."
And afther the break im gonna you what you need te doquote:Op maandag 10 september 2012 17:13 schreef Mystikvm het volgende:
Is Dr. Phil al een zin begonnen met: "What YOU need to do is..."
Doe voorzichtigquote:Op maandag 10 september 2012 17:23 schreef Cue_ het volgende:
Zow.. ik had best wel een productief dagje. tijd om naar huis te fietsen
Vrouwen en techniek hequote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef Casie het volgende:
Ik heb mijn föhn kapot gemaakt toen ik de binnenkant van mijn blazer droog wou föhnen.![]()
Klaagmomentje
Mensen die mij kennen zullen niet eens verbaasd zijn. Kwam vrijdag aanzetten met een gekneusde pols en toen vroegen ze alleen wat heb je nu weer gedaan. En dit keer was het niet eens mijn schuldquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op maandag 10 september 2012 17:43 schreef Casie het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen zullen niet eens verbaasd zijn. Kwam vrijdag aanzetten met een gekneusde pols en toen vroegen ze alleen wat heb je nu weer gedaan. En dit keer was het niet eens mijn schuld
Ik dacht dat jij dat wel leuk zou vinden met kleurtjes en zoquote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een dutje gedaan.
[..]
Ja, het is niet zo mijn ding.
Ik zat bij iemand achterop en toen viel hij waardoor ik ook viel en verkeerd terecht kwam. Hij heeft iig genoeg goed te maken.quote:
Ja dat kan gebeuren hequote:Op maandag 10 september 2012 17:46 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zat bij iemand achterop en toen viel hij waardoor ik ook viel en verkeerd terecht kwam. Hij heeft iig genoeg goed te maken.
Dat had ik een paar weken terug ook. Heb 3 weken lang een HUGE blauwe plek op mn bovenbeen gehadquote:Op maandag 10 september 2012 17:46 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zat bij iemand achterop en toen viel hij waardoor ik ook viel en verkeerd terecht kwam. Hij heeft iig genoeg goed te maken.
Hoi mooie manquote:Op maandag 10 september 2012 17:52 schreef xFriendx het volgende:
Hi gekneusden, Phillers en koekjesmonsters.
Ik vind 'm geweldigquote:Op maandag 10 september 2012 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zat nog op een oude pagina. Dat ging dus over dat lelijke rokje van Samzz.
Moest m wel een eindje nastarenquote:
De eerste hadden ze nietquote:Op maandag 10 september 2012 18:11 schreef Evie het volgende:
[..]
De eerste vond ik mooi de tweede minder
Zo jong ben je niet meer hequote:Op maandag 10 september 2012 18:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Moest m wel een eindje nastarenmoet ik eerlijk toegeven
![]()
En echt wazig zo'n gast die hier een supermarkt runt was ineens geïnteresseerd wat ik tegenwoordig doe en of ik hier nog woonVroeg me af of hij wel een pedopas had
whaha lol
Die gast is een eind in de 40quote:
Ja maar....de vrouwen die mij aankijken zijn meestal moeders in de supermarktquote:
Dus als ik vraag aan je hoe het met je gaat dan denk jij dat ik met je naar bed wil?quote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Die gast is een eind in de 40oid
Laatst sprak hij me ook aan.. kan ook gewoon menselijke interesse zijn zonder verdere intenties, maar bij mij gaan dan wel belletjes rinkelen
Ik vind die wat ik nu heb ook mooiquote:Op maandag 10 september 2012 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]Jij bent ouder anders
[..]Jammer, want die is wel mooi!
Dat is toch de achterliggende bedoeling van álle mannen?quote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik vraag aan je hoe het met je gaat dan denk jij dat ik met je naar bed wil?
Damn, bustedquote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is toch de achterliggende bedoeling van álle mannen?
Nee hoorquote:Op maandag 10 september 2012 18:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is toch de achterliggende bedoeling van álle mannen?
Ahhhquote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja maar....de vrouwen die mij aankijken zijn meestal moeders in de supermarkt![]()
Die kan ik niet cougar'en.
Heeft te maken met een bepaalde blik in de ogen en een bepaalde vorm van toegenomen interessequote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik vraag aan je hoe het met je gaat dan denk jij dat ik met je naar bed wil?
Heb je nu die onderste?quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die wat ik nu heb ook mooi.
Die met de felle kleurtjes.quote:Op maandag 10 september 2012 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
AhhhZal ik je een keer aankijken?
[..]
Heeft te maken met een bepaalde blik in de ogen en een bepaalde vorm van toegenomen interesse
[..]
Heb je nu die onderste?
Oh ok, ik durf jou sowieso al niet aan te kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 18:25 schreef Evie het volgende:
[..]
AhhhZal ik je een keer aankijken?
[..]
Heeft te maken met een bepaalde blik in de ogen en een bepaalde vorm van toegenomen interesse
[..]
Heb je nu die onderste?
In jouw geval is dat toch ook gewoon zo?quote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon aan wie ik het vraagquote:Op maandag 10 september 2012 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In jouw geval is dat toch ook gewoon zo?
Ik had het over als jij dat aan Evie zou vragenquote:Op maandag 10 september 2012 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon aan wie ik het vraag
Ik durf alleen naast Evie in bed te liggen als Mono er bij is.quote:Op maandag 10 september 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over als jij dat aan Evie zou vragen
Logisch welquote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik durf alleen naast Evie in bed te liggen als Mono er bij is.
En haar tas in een andere kamer staat
In het volle licht. In een kamer met een bed en de gordijnen dicht. Mag ik je observeren, van dichtbij zonder kleren en daarna liefdevol masseren!quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan een liedje met 'mag ik naar je kijken...'
Houden zoquote:Op maandag 10 september 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ok, ik durf jou sowieso al niet aan te kijken.
Wat voor een liedje is dat?quote:Op maandag 10 september 2012 18:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moet opeens denken aan een liedje met 'mag ik naar je kijken...'
quote:Op maandag 10 september 2012 18:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Houden zo
[..]
Wat voor een liedje is dat?
quote:
Hallo wijze meneerquote:
Kei lange dag.quote:Op maandag 10 september 2012 18:40 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor, Weer gesport. En met jou, mevrouw?
Je best wel, m'n kuiten doen nog wel zeer maar dat mag geen naam hebben. Ik kan woensdag niet sporten, want dan is de sportschool dicht. Wat vind jij, moet ik dan dinsdag gaan of donderdag?quote:Op maandag 10 september 2012 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei lange dag.Ik ga over een paar minuutjes sporten. Nog last van je spierpijn?
Waarom is de sportschool dan dicht? Je kunt donderdag gaan, morgen heb je minder tijd.quote:Op maandag 10 september 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Je best wel, m'n kuiten doen nog wel zeer maar dat mag geen naam hebben. Ik kan woensdag niet sporten, want dan is de sportschool dicht. Wat vind jij, moet ik dan dinsdag gaan of donderdag?
Ja dat is waar, morgen moet ik superballetjes maken. Het is in Valkenburg paardenmarkt. Geen idee wat ze daar doen. Paardenquote:Op maandag 10 september 2012 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is de sportschool dan dicht? Je kunt donderdag gaan, morgen heb je minder tijd.
Dorpen.quote:Op maandag 10 september 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dat is waar, morgen moet ik superballetjes maken. Het is in Valkenburg paardenmarkt. Geen idee wat ze daar doen. PaardenDie kutbeesten moeten het normale leven altijd weer verstoren
Verkopen naar de slachthuizen.quote:Op maandag 10 september 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ja dat is waar, morgen moet ik superballetjes maken. Het is in Valkenburg paardenmarkt. Geen idee wat ze daar doen. PaardenDie kutbeesten moeten het normale leven altijd weer verstoren
Nee, ik moet even een receptje op gaan zoeken.Gewoon hard kneden, net als met alle andere ballen denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dorpen.Terechte klacht wel. Weet je al hoe je de superballetjes gaat maken?
Hard ja? Dat onthoud ik hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik moet even een receptje op gaan zoeken.Gewoon hard kneden, net als met alle andere ballen denk ik.
quote:
Ik heb al bijna een mini pandapunt, ik sta op knappen.quote:Op maandag 10 september 2012 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd weer onschuldige dingen dubbelzinnig opvatten, denk jij ook wel eens niet door?
Ik heb nu al medelijden met je ballen Twiquote:Op maandag 10 september 2012 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Altijd weer onschuldige dingen dubbelzinnig opvatten, denk jij ook wel eens niet door?
Arme meid.quote:Op maandag 10 september 2012 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een mini pandapunt, ik sta op knappen.
Je gaat er gewoon twee pakken, haha.quote:Op maandag 10 september 2012 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een mini pandapunt, ik sta op knappen.
Ja, met wie heb jij liggen ketsen dan?quote:Op maandag 10 september 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
Ik ben de afgelopen maanden achteruit gegaan met pandapunten
Ik ben het hiermee oneens. Ik wil nooit een echt pandapuntje.quote:Op maandag 10 september 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Je gaat er gewoon twee pakken, haha.
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 10 september 2012 18:51 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, angstig onderwerp voor jou? Hoeveel heb jij er?
Ik heb het wel over mini-pandapunten hè?quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee oneens. Ik wil nooit een echt pandapuntje.
DM me de datum van je laatste keer maar, dan reken ik het voor je uit.quote:Op maandag 10 september 2012 18:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn
Geen idee, ik hou ze niet bij
Weet ik niet meerquote:Op maandag 10 september 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, met wie heb jij liggen ketsen dan?
Oh, die gaan per dag he? Misschien overkomt me dat ooit wel eens ja.quote:Op maandag 10 september 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het wel over mini-pandapunten hè?
Do I look like I care?quote:Op maandag 10 september 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
DM me de datum van je laatste keer maar, dan reken ik het voor je uit.
Ooh geef mij de link eens? Reken ik het uit voor iemand die ik op 100 punten verdenkquote:Op maandag 10 september 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
DM me de datum van je laatste keer maar, dan reken ik het voor je uit.
~2 jaar voor een student, ~8 jaar voor een niet-student.quote:Op maandag 10 september 2012 18:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ooh geef mij de link eens? Reken ik het uit voor iemand die ik op 100 punten verdenk
Ok wat als het 2 jaar geen seks (gaat om een man), en tot vorige week student, nu phd-erquote:Op maandag 10 september 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
~2 jaar voor een student, ~8 jaar voor een niet-student.
quote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Ok wat als het 2 jaar geen seks (gaat om een man), en tot vorige week student, nu phd-erWat is het dan?
Nee als beloning voor de faler doorwie ik ze kwijt wasquote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef twi het volgende:
[..]
Was het de beloning voor die kerel die je sleutels heeft gevonden?
Is zielig ja.. moet vrijdag op zn verjaardags/afstudeerfeest maar een pandaparty organiseren voor mquote:
Geef me je sleutels eensquote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee als beloning voor de faler doorwie ik ze kwijt was![]()
Volgens Huppel is zo'n beetje alles wat in de wereld fout gaat mijn schuld, dus dat waarschijnlijk ook, maar heb geen beloning gezien hoorquote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee als beloning voor de faler doorwie ik ze kwijt was![]()
Een pandaparty?quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Is zielig ja.. moet vrijdag op zn verjaardags/afstudeerfeest maar een pandaparty organiseren voor m![]()
Iedereen vragen om in een pandapak te komen. Bamboesnacks, junglegeluiden. WNF dat een presentatie komt houden.quote:Op maandag 10 september 2012 19:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Is zielig ja.. moet vrijdag op zn verjaardags/afstudeerfeest maar een pandaparty organiseren voor m![]()
En Waku Waku als (drank)spelletjequote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen vragen om in een pandapak te komen. Bamboesnacks, junglegeluiden. WNF dat een presentatie komt houden.
Tof planquote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen vragen om in een pandapak te komen. Bamboesnacks, junglegeluiden. WNF dat een presentatie komt houden.
Het enige wat jouw schuld is is dat Feyenoord geen kampioen wordt. Ze missen talent in de ploeg omdat jij in je jeugd hebt lopen sjakenquote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens Huppel is zo'n beetje alles wat in de wereld fout gaat mijn schuld, dus dat waarschijnlijk ook, maar heb geen beloning gezien hoor
Goed idee wel. Ik had vroeger zo'n thuisspel van Waku Waku met een video erbij. Vette shit was dat.quote:
Gaan jullie er een voor mij organiseren volgend jaar?quote:
Nee hoor, ik was een bikkelharde verdediger en daar ligt het niet aan bij Feyenoord.quote:Op maandag 10 september 2012 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het enige wat jouw schuld is is dat Feyenoord geen kampioen wordt. Ze missen talent in de ploeg omdat jij in je jeugd hebt lopen sjaken
Misschienquote:Op maandag 10 september 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaan jullie er een voor mij organiseren volgend jaar?
Heey dikke!quote:Op maandag 10 september 2012 19:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het enige wat jouw schuld is is dat Feyenoord geen kampioen wordt. Ze missen talent in de ploeg omdat jij in je jeugd hebt lopen sjaken
Kan toch nooit vetter zijn dan dat spel waar je een VHS casette bij had waar je dan de opdrachten bij kreeg met zo'n vet enge stem die je dan heel hard moest zetten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed idee wel. Ik had vroeger zo'n thuisspel van Waku Waku met een video erbij. Vette shit was dat.
Heb je een open sollicitatie gedaan al?quote:Op maandag 10 september 2012 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was een bikkelharde verdediger en daar ligt het niet aan bij Feyenoord.
We hebben een goede spits nodig.
Maar Ronald mag altijd bellen als hij mijn wedstrijdanalyses wil lenen
Ok, dan doe ik of het een complete verrassing is.quote:
Ja dat ken ik nog, hoe heette dat ook alweer?quote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan toch nooit vetter zijn dan dat spel waar je een VHS casette bij had waar je dan de opdrachten bij kreeg met zo'n vet enge stem die je dan heel hard moest zetten.
Saw?quote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan toch nooit vetter zijn dan dat spel waar je een VHS casette bij had waar je dan de opdrachten bij kreeg met zo'n vet enge stem die je dan heel hard moest zetten.
Ik zal binnenkort gewoon mijn aantekeningen schrift naar hem opsturenquote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een open sollicitatie gedaan al?
[..]
Ok, dan doe ik of het een complete verrassing is.
Atmosfearquote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ken ik nog, hoe heette dat ook alweer?
JIJ!!!quote:
Voor student: 1 week geen seks is 1 pandapuntquote:
Hoi. Ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een nieuw gezicht!
Hoi. Ik ben kaneel.
Oooh. Okéquote:Op maandag 10 september 2012 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor student: 1 week geen seks is 1 pandapunt
Voor de rest: 1 maand geen seks is 1 pandapunt
http://www.pandapunt.nl/quote:
Ja, eigenlijk zou ik zelf moeten rijden maar die trol kwam om de hoek kijken. Nu moet ik wel vertellen dat in een vreemde roemeense stad rijden me ook een beetje nerveus maakte.quote:Op maandag 10 september 2012 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JIJ!!!
ZO BLIJ DAT JE DIE ENGE AUTORIT HEBT OVERLEEFD!!
Vertel me alles over je trip!!
Dat dacht ik ook tot ik die link kreegquote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
Het bestaat echtIk dacht dat het hier verzonnen was door iemand
Heb je skype? Dan kan je me ALLES vertellen!quote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk zou ik zelf moeten rijden maar die trol kwam om de hoek kijken. Nu moet ik wel vertellen dat in een vreemde roemeense stad rijden me ook een beetje nerveus maakte.
Kom je even pronken, nu he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee helaas grieteke van me!quote:Op maandag 10 september 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook tot ik die link kreeg
[..]
Heb je skype? Dan kan je me ALLES vertellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar voor?quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris gooit sleutels in de plompO now you're in for the pain tot ik ze terug hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Begin dan maar met typen!!quote:Op maandag 10 september 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee helaas grieteke van me!
quote:Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris gooit sleutels in de plompNadat je zeker je gegraveerde slot om de brug hebt geslingerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Amai, nee, maar wel beeldschermen gezien met zijn naam heel groot erop (ja op de achterkant!)quote:Op maandag 10 september 2012 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Begin dan maar met typen!!
Ik wil alles weten over de wolven en of jeMono zn favo plaats nog hebt bereikt en het kramperen en het bos en de autorijdende vrouwmenschen
Evie's sleutels, niet de mijne. Mijn gegraveerde "squat or die"-slot is heiligquote:Op maandag 10 september 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nadat je zeker je gegraveerde slot om de brug hebt geslingerd.
Toch wel foto's van gemaakt hequote:Op maandag 10 september 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amai, nee, maar wel beeldschermen gezien met zijn naam heel groot erop (ja op de achterkant!)
Dat ging vast een stuk makkelijkerquote:Op maandag 10 september 2012 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De tweede keer kon ik het met een vork eten!
Nee, ik ben een slecht mens. Had dan ook camera enzo niet mee.quote:Op maandag 10 september 2012 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch wel foto's van gemaakt he
Valt me tegen van je hoorquote:Op maandag 10 september 2012 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ben een slecht mens. Had dan ook camera enzo niet mee.
En het winkelcentrum in moldavie heette Malldovaquote:Op maandag 10 september 2012 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, ik ben een slecht mens. Had dan ook camera enzo niet mee.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
CDA heeft meer zetels dan D66 in de laatste peiling
Geweldigquote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En het winkelcentrum in moldavie heette Malldova
beide kutpartijen die met alle winden mee waaien. terecht dat ze niet zoveel zetels hebben. en hans van mierlo is dood dus dat zal wel zo blijven met figuren als pechtold.quote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
CDA heeft meer zetels dan D66 in de laatste peiling
Ik kan mensen op 2 manieren helpen.quote:
Ik kan altijd nog op de partij van de toekomst stemmen.quote:Op maandag 10 september 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan mensen op 2 manieren helpen.
Manier 1 is met hun biologie.
Manier 2 is van hun pandapunten af.
Sorry.
Ze hebben in 2002 6393 stemmen gehaald.quote:Op maandag 10 september 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog op de partij van de toekomst stemmen.
Apart vooruitzicht dan voor een partij met een dergelijke naam.quote:Op maandag 10 september 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze hebben in 2002 6393 stemmen gehaald.
In 2003 haalden ze er 13901.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je even pronken, nu he?
Stommerd.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurzaam Nederland deed ook ooit mee. Wat een gekke henkies waren daar zeg.quote:Op maandag 10 september 2012 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog op de partij van de toekomst stemmen.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme meid, een hele punt.quote:Op maandag 10 september 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel al een punt te pakken. Ik kan niet alles hebben, he.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurzaam Nederland deed ook ooit mee. Wat een gekke henkies waren daar zeg.
De partij raakt in 2006 in opspraak. Er blijken diverse bestuurders en kandidaat raadsleden banden te hebben met de TFN. Deze organisatie onderhoud banden met de rechts extremistische Grijze Wolven. Het gaat hierbij om DN afdelingen in Amsterdam, Tilburg, en Leiden. De Rotterdamse politicus Bob Hoogendoorn brengt dit als klokkenluider naar buiten. Er ontstaat hierdoor een scheuring binnen de partij.[1] In de gemeente Oss heeft Duurzaam Nederland een zetel behaald bij de raadsverkiezingen van 7 maart 2006. Deze zetel wordt bezet door Selim Demirci. Op 22 oktober 2007 werd Demirci veroordeeld tot 20 uur taakstraf en 500 euro boete wegens het met de vuist in het gezicht slaan van twee vrouwen nadat hij ongevraagd bij hen in de auto was gestapt.[2]
Op 8 mei 2009 werd hij opnieuw veroordeeld wegens mishandeling van een vrouw.[3]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Arme meid, een hele punt.
SOPN is ook wel grappig, gelieerd aan niburu enzo.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Arme meid, een hele punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik vind mezelf ook behoorlijk zielig.![]()
Wat was niburu ook alweer?quote:Op maandag 10 september 2012 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
SOPN is ook wel grappig, gelieerd aan niburu enzo.
quote:Op maandag 10 september 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]Wat ben je aan het doen dan, dat je niet hier bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik vind mezelf ook behoorlijk zielig.
Ik heb straks meer punten dan jij hiervoor had.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
NOG 33 DAGEN!!quote:
Huiswerk.quote:Op maandag 10 september 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was niburu ook alweer?
[..]
Wat ben je aan het doen dan, dat je niet hier bent?
Ik heb straks meer punten dan jij hiervoor had.
Want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |