abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2012 @ 14:30:42 #1
381231 Pro-Ufo
Mr. skywatcher
pi_116600990

It is time for the truth to be known: we are not alone in the Cosmos...and
WE ARE NOT ALONE — HERE ON EARTH.

The Earth has been visited by advanced Inter-Stellar Civilizations that can travel through other dimensions faster than the speed of light. What we have learned from them about energy propulsion can bring us to a new era, but those in power have suppressed this information in order to keep us at their mercy. It is time for you to know... and this documentary will let you in.

deel dit met zoveel mogelijk mensen/organisaties..want dit zal een enorme ophef worden!
truth, we will get you
pi_116601182
Je naam geeft al aan dat je niet echt onbevooroordeeld in het onderwerp staat.
Extremistisch gematigd.
pi_116601287
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef P8 het volgende:
Je naam geeft al aan dat je niet echt onbevooroordeeld in het onderwerp staat.
Hoeft toch ook niet? :?

quote:
3s.gif Op maandag 10 september 2012 14:30 schreef Pro-Ufo het volgende:

It is time for the truth to be known: we are not alone in the Cosmos...and
WE ARE NOT ALONE — HERE ON EARTH.

The Earth has been visited by advanced Inter-Stellar Civilizations that can travel through other dimensions faster than the speed of light. What we have learned from them about energy propulsion can bring us to a new era, but those in power have suppressed this information in order to keep us at their mercy. It is time for you to know... and this documentary will let you in.

deel dit met zoveel mogelijk mensen/organisaties..want dit zal een enorme ophef worden!
Ik ben best benieuwd wat deze docu te melden heeft. Ik weet dat er een aantal oude beschavingen zijn met scheppingsverhalen die stellen dat onze oorsprong in Sirius ligt, wat ik best curieus vind. :Y
pi_116601342
TS, wat vind je er zelf van? Waarom denk je dat de maker van die docu gelijk heeft?
pi_116601385
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Hoeft toch ook niet? :?

[..]

Ik ben best benieuwd wat deze docu te melden heeft. Ik weet dat er een aantal oude beschavingen zijn met scheppingsverhalen die stellen dat onze oorsprong in Sirius ligt, wat ik best curieus vind. :Y
Misschien dat je deze ook eens een keer kan kijken.
Benieuwd wat je van deze theory vind.

You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_116601429
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Thanks! :)
pi_116601934
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wat een hoop BS! :D
Elke 2 minuten komt er weer een uitspraak waarvan zelfs ik kan aantonen dat het complete onzin is :')
Extremistisch gematigd.
pi_116602047
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef P8 het volgende:

[..]

Elke 2 minuten komt er weer een uitspraak waarvan zelfs ik kan aantonen dat het complete onzin is :')
dat dus.. ik ben bijna sprakeloos.. de hoeveelheid thumbs up van deze video ;(
vooral als je wat verder door skipt (sorry ik kan dit gewoon niet aan een stuk doorkijken)
Alpha kenny one
pi_116602080
quote:

[..]

Ga je gang! Geen praatjes, maar daadjes! Maar houd het netjes en vriendelijk aub.
pi_116602104
quote:

[..]

Dat zal best P8, maar wie zegt dat wat jij weet en wat uw kennis is, de werkelijkheid is.
Voor sommigen, blijkbaar ook voor jou, is het te moeilijk om iets anders te geloven.

En de maker van het filmpje zegt ook, its just a theory.
5/10 minuten filmpje kijken en dan al opgeven is vrij makkelijk.

Of bent u een christenen?
Chisten met grote monden moeten zich realiseren dat hun hele geloof een aftreksel is van de Egyptenaren.

Maar sowieso heb ik bij jou wel eens het idee dat jij alleen maar komt kijken in THU of BNW om anderen uit te lachen en te doen alsof jij het beter weet.

Ik zelf zeg niet dat ik 'alles' geloof, maar ik heb gelukkig wel de eigenschap om verder te kijken dan opgedrongen geschiedenis.

De gene die in het verleden en verre verleden hebben gewonnen, schrijven de geschiedenis zoals zij het willen.
pi_116602130
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Ga je gang! Geen praatjes, maar daadjes! Maar houd het netjes en vriendelijk aub.
Zeg, wie is hier mod?
pi_116602242
Maar oke, dan mag P8 van ook wel laten zien dat wat onzin is.
Leg uit.
pi_116602369
Ok, een voorbeeld voor jullie.
Op 36:00 wordt uiteindelijk geconcludeerd waarom wij lichamelijk ten opzichte van de rest van de natuur zo ontzettend geavanceerd zijn. Er is niets, maar dan ook echt helemaal niets, waaruit blijkt dat wij biologisch gezien geavanceerder zijn dan welk dier dan ook. Nog los van het feit dat "geavanceerder" totaal niet meetbaar is (want geavanceerder op welk gebied?).

En nog iets anders, ergens in het begin van het filmpje ging het over Atlantis en Babylon en weet ik veel wat voor geavanceerde beschavingen er nog meer verloren zijn gegaan. Het bewijs voor het bestaan hiervan (waarin De Mens nog compleet 1 was met alles en iedereen enzo), halen ze van kleien tabletten :')

En nu heb ik wel genoeg energie verspild aan deze onzin :')
Tenzij iemand hier mij specifiek in wil zien gaan op een door hem/haar bepaald punt.
Extremistisch gematigd.
pi_116602578
quote:
Ok, een voorbeeld voor jullie.
Op 36:00 wordt uiteindelijk geconcludeerd waarom wij lichamelijk ten opzichte van de rest van de natuur zo ontzettend geavanceerd zijn. Er is niets, maar dan ook echt helemaal niets, waaruit blijkt dat wij biologisch gezien geavanceerder zijn dan welk dier dan ook. Nog los van het feit dat "geavanceerder" totaal niet meetbaar is (want geavanceerder op welk gebied?).
Daarmee bedoelen ze meer dat wij de mens in tegenstellen van de dieren, beter kunnen bouwen, verbanden leggen, en ga zo maar door.

quote:
En nog iets anders, ergens in het begin van het filmpje ging het over Atlantis en Babylon en weet ik veel wat voor geavanceerde beschavingen er nog meer verloren zijn gegaan. Het bewijs voor het bestaan hiervan (waarin De Mens nog compleet 1 was met alles en iedereen enzo), halen ze van kleien tabletten
Wat is daar mis mee?
Wie weet kijken ze over 300 jaar wel heel raar aan tegen onze papieren boeken waar het geloof in staat geschreven of geschiedenis.
En het geavanceerde gedeelte te maken met de kennis van het universum.
Ik weet vrij veel over de ruimte, maar dat wil nog niet zegge dat ik mijn eigen raket kan bouwen.

Laat ik het hier maar bij laten, ik merk dat jij zomaar wat in de rondte klikt in het filmpje, en dus een aantal dingen dus helemaal niet zit, en toch mooi gaat zitten praten.

Ik laat het hier bij.

[ Bericht 7% gewijzigd door schommelstoel op 10-09-2012 15:25:27 ]
pi_116602760
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zeg, wie is hier mod?
Jij. Ik vraag gewoon aan een mede-user of hij/zij meer wil doen dan loze kreten slingeren en mensen tegen de haren instrijken.

Jeez, Louise. :{w
pi_116602808
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Daarmee bedoelen ze meer dat wij de mens in tegenstellen van de dieren, beter kunnen bouwen, verbanden leggen, en ga zo maar door.
Intelligentie bedoel je dus. Ons vermogen om gereedschap te gebruiken en causaal te denken. Apen en raven zijn ook prima daartoe in staat (toevalligerwijs liggen apen en mensen genetisch ook erg dicht bij elkaar). Niet zo goed als wij, dat is waar. Maar dat wij van alle dieren het intelligentst zijn betekent niet dat daar een bovennatuurlijke verklaring voor is of moet zijn.
quote:
Wat is daar mis mee?
Wie weet kijken ze over 300 jaar wel heel raar aan tegen onze papieren boeken waar het geloof in staat geschreven of geschiedenis.
Dat zou heel goed kunnen. Maar voor een beschaving die in contact staat met de rest van het universum/melkweg/andere dimensies zijn kleitabletten wel erg onhandig, nietwaar?
Extremistisch gematigd.
pi_116602842
Maar P8, als jij het volledig had gekeken dan begreep je ook waarom de kennis verloren is gegaan ;)
pi_116603052
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
Maar P8, als jij het volledig had gekeken dan begreep je ook waarom de kennis verloren is gegaan ;)
Als jij het wel weet zou ik het fijn vinden als je me dat kon vertellen.
Ik heb iets voorbij zien komen van een poolverschuiving waar we niet op voorbereid waren?
Extremistisch gematigd.
pi_116603174
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef P8 het volgende:

[..]

Als jij het wel weet zou ik het fijn vinden als je me dat kon vertellen.
Ik heb iets voorbij zien komen van een poolverschuiving waar we niet op voorbereid waren?
Kijk het gewoon joh. Het is heel leuk geanimeerd en doet denken aan een moderne sprookjesvertelling. Ik haal er ook veel fouten uit, maar verwacht dan ook niet dat ik hier een geschiedenisboek lees, maar een vermakelijke film zie. ;)
pi_116603255
Zijn er trouwens ook bronnen bij die docu van je schommelstoel? Ik zou wel eens wat gedegen bronnen willen lezen van de uitspraken hierin.

Het zijn er bijna te veel om op te noemen, maar bijv. de stelling over 'mass consciousness' zal ik eruit pikken. Ergens rond minuut 25 heeft hij het over een experiment waar een groep mensen in Australie gezichten moesten herkennen op een plaatje waar veel gezichten in 'verborgen' zaten. De meesten konden maar een paar gezichten uit het plaatje pikken.

Nadat dit plaatje op TV was getoond in de UK (en enkel de UK) waar alle gezichten opzettelijk uitgelicht werden, kon een nieuwe groep mensen in Australie wel alle gezichten in het plaatje zien.

sowieso vind ik de conclusie opmerkelijk: 'Dus er MOET wel sprake zijn van 'mass consciousness'. Maar ik ben ook benieuwd naar het waarheidsgehalte van deze test zelf.
Alpha kenny one
pi_116603269
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Kijk het gewoon joh. Het is heel leuk geanimeerd en doet denken aan een moderne sprookjesvertelling. Ik haal er ook veel fouten uit, maar verwacht dan ook niet dat ik hier een geschiedenisboek lees, maar een vermakelijke film zie. ;)
Maar Bambi doet niet alsof het waargebeurd is. Deze animatie wel.
Extremistisch gematigd.
pi_116603313
overigens wel triest voor TS.. dit topic ging natuurlijk eigenlijk over 'the sirius documentary'
Alpha kenny one
pi_116603441
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef P8 het volgende:

[..]

Maar Bambi doet niet alsof het waargebeurd is. Deze animatie wel.
Maar daardoor is het niet minder leuk. ;)
pi_116603651
Je hebt gelijk. Ik stel aan schommelstoel voor om, indien hij het wil, het gesprek voort te zetten via de PM (of een ander topic waar hier wel ruimte voor is).
Ontopic: Hun site ziet er meer uit als geldklopperij. Ik ben benieuwd hoe het eindproduct zal zijn. Over drie maanden gaat het, als ik het goed begrijp, in productie.

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar daardoor is het niet minder leuk. ;)
Jawel ;)
Extremistisch gematigd.
pi_116603699
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef falling_away het volgende:
Zijn er trouwens ook bronnen bij die docu van je schommelstoel? Ik zou wel eens wat gedegen bronnen willen lezen van de uitspraken hierin.

Het zijn er bijna te veel om op te noemen, maar bijv. de stelling over 'mass consciousness' zal ik eruit pikken. Ergens rond minuut 25 heeft hij het over een experiment waar een groep mensen in Australie gezichten moesten herkennen op een plaatje waar veel gezichten in 'verborgen' zaten. De meesten konden maar een paar gezichten uit het plaatje pikken.

Nadat dit plaatje op TV was getoond in de UK (en enkel de UK) waar alle gezichten opzettelijk uitgelicht werden, kon een nieuwe groep mensen in Australie wel alle gezichten in het plaatje zien.

sowieso vind ik de conclusie opmerkelijk: 'Dus er MOET wel sprake zijn van 'mass consciousness'. Maar ik ben ook benieuwd naar het waarheidsgehalte van deze test zelf.
Ik ken dit filmpje/verhaal nog maar net, nog niet echt de tijd gehad om verdere bronnen op te zoeken.
Ook wat jij zei over dat experiment, met die apen wou ik even opzoeken.

Ook wat Gray zegt, ik geloof natuurlijk niet meteen alles, het keek simpel weg door de animatie, en het was leuk om eens is wat totaal anders te zien.

Binnenkort misschien maar een eigen topic voor maken ;)
TS zijn topic veranderd een beetje door mijn post.
TS kijkt verder volgens mij helemaal niet meer in zijn eigen topic, hij is stil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')