Hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 10 september 2012 14:36 schreef P8 het volgende:
Je naam geeft al aan dat je niet echt onbevooroordeeld in het onderwerp staat.
Ik ben best benieuwd wat deze docu te melden heeft. Ik weet dat er een aantal oude beschavingen zijn met scheppingsverhalen die stellen dat onze oorsprong in Sirius ligt, wat ik best curieus vind.quote:Op maandag 10 september 2012 14:30 schreef Pro-Ufo het volgende:
It is time for the truth to be known: we are not alone in the Cosmos...and
WE ARE NOT ALONE — HERE ON EARTH.
The Earth has been visited by advanced Inter-Stellar Civilizations that can travel through other dimensions faster than the speed of light. What we have learned from them about energy propulsion can bring us to a new era, but those in power have suppressed this information in order to keep us at their mercy. It is time for you to know... and this documentary will let you in.
deel dit met zoveel mogelijk mensen/organisaties..want dit zal een enorme ophef worden!
Misschien dat je deze ook eens een keer kan kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 14:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?
[..]
Ik ben best benieuwd wat deze docu te melden heeft. Ik weet dat er een aantal oude beschavingen zijn met scheppingsverhalen die stellen dat onze oorsprong in Sirius ligt, wat ik best curieus vind.
Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 14:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien dat je deze ook eens een keer kan kijken.
Benieuwd wat je van deze theory vind.
Wat een hoop BS!quote:Op maandag 10 september 2012 14:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Misschien dat je deze ook eens een keer kan kijken.
Benieuwd wat je van deze theory vind.
dat dus.. ik ben bijna sprakeloos.. de hoeveelheid thumbs up van deze videoquote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat een hoop BS!![]()
Elke 2 minuten komt er weer een uitspraak waarvan zelfs ik kan aantonen dat het complete onzin is
Ga je gang! Geen praatjes, maar daadjes! Maar houd het netjes en vriendelijk aub.quote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat een hoop BS!![]()
Elke 2 minuten komt er weer een uitspraak waarvan zelfs ik kan aantonen dat het complete onzin is
Dat zal best P8, maar wie zegt dat wat jij weet en wat uw kennis is, de werkelijkheid is.quote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef P8 het volgende:
[..]
Wat een hoop BS!![]()
Zeg, wie is hier mod?quote:Op maandag 10 september 2012 15:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Ga je gang! Geen praatjes, maar daadjes! Maar houd het netjes en vriendelijk aub.
Daarmee bedoelen ze meer dat wij de mens in tegenstellen van de dieren, beter kunnen bouwen, verbanden leggen, en ga zo maar door.quote:Ok, een voorbeeld voor jullie.
Op 36:00 wordt uiteindelijk geconcludeerd waarom wij lichamelijk ten opzichte van de rest van de natuur zo ontzettend geavanceerd zijn. Er is niets, maar dan ook echt helemaal niets, waaruit blijkt dat wij biologisch gezien geavanceerder zijn dan welk dier dan ook. Nog los van het feit dat "geavanceerder" totaal niet meetbaar is (want geavanceerder op welk gebied?).
Wat is daar mis mee?quote:En nog iets anders, ergens in het begin van het filmpje ging het over Atlantis en Babylon en weet ik veel wat voor geavanceerde beschavingen er nog meer verloren zijn gegaan. Het bewijs voor het bestaan hiervan (waarin De Mens nog compleet 1 was met alles en iedereen enzo), halen ze van kleien tabletten
Jij. Ik vraag gewoon aan een mede-user of hij/zij meer wil doen dan loze kreten slingeren en mensen tegen de haren instrijken.quote:Op maandag 10 september 2012 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zeg, wie is hier mod?
Intelligentie bedoel je dus. Ons vermogen om gereedschap te gebruiken en causaal te denken. Apen en raven zijn ook prima daartoe in staat (toevalligerwijs liggen apen en mensen genetisch ook erg dicht bij elkaar). Niet zo goed als wij, dat is waar. Maar dat wij van alle dieren het intelligentst zijn betekent niet dat daar een bovennatuurlijke verklaring voor is of moet zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarmee bedoelen ze meer dat wij de mens in tegenstellen van de dieren, beter kunnen bouwen, verbanden leggen, en ga zo maar door.
Dat zou heel goed kunnen. Maar voor een beschaving die in contact staat met de rest van het universum/melkweg/andere dimensies zijn kleitabletten wel erg onhandig, nietwaar?quote:Wat is daar mis mee?
Wie weet kijken ze over 300 jaar wel heel raar aan tegen onze papieren boeken waar het geloof in staat geschreven of geschiedenis.
Als jij het wel weet zou ik het fijn vinden als je me dat kon vertellen.quote:Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef schommelstoel het volgende:
Maar P8, als jij het volledig had gekeken dan begreep je ook waarom de kennis verloren is gegaan
Kijk het gewoon joh. Het is heel leuk geanimeerd en doet denken aan een moderne sprookjesvertelling. Ik haal er ook veel fouten uit, maar verwacht dan ook niet dat ik hier een geschiedenisboek lees, maar een vermakelijke film zie.quote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef P8 het volgende:
[..]
Als jij het wel weet zou ik het fijn vinden als je me dat kon vertellen.
Ik heb iets voorbij zien komen van een poolverschuiving waar we niet op voorbereid waren?
Maar Bambi doet niet alsof het waargebeurd is. Deze animatie wel.quote:Op maandag 10 september 2012 15:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Kijk het gewoon joh. Het is heel leuk geanimeerd en doet denken aan een moderne sprookjesvertelling. Ik haal er ook veel fouten uit, maar verwacht dan ook niet dat ik hier een geschiedenisboek lees, maar een vermakelijke film zie.
Maar daardoor is het niet minder leuk.quote:Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar Bambi doet niet alsof het waargebeurd is. Deze animatie wel.
Jawelquote:Op maandag 10 september 2012 15:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar daardoor is het niet minder leuk.
Ik ken dit filmpje/verhaal nog maar net, nog niet echt de tijd gehad om verdere bronnen op te zoeken.quote:Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef falling_away het volgende:
Zijn er trouwens ook bronnen bij die docu van je schommelstoel? Ik zou wel eens wat gedegen bronnen willen lezen van de uitspraken hierin.
Het zijn er bijna te veel om op te noemen, maar bijv. de stelling over 'mass consciousness' zal ik eruit pikken. Ergens rond minuut 25 heeft hij het over een experiment waar een groep mensen in Australie gezichten moesten herkennen op een plaatje waar veel gezichten in 'verborgen' zaten. De meesten konden maar een paar gezichten uit het plaatje pikken.
Nadat dit plaatje op TV was getoond in de UK (en enkel de UK) waar alle gezichten opzettelijk uitgelicht werden, kon een nieuwe groep mensen in Australie wel alle gezichten in het plaatje zien.
sowieso vind ik de conclusie opmerkelijk: 'Dus er MOET wel sprake zijn van 'mass consciousness'. Maar ik ben ook benieuwd naar het waarheidsgehalte van deze test zelf.
Nietes.quote:
is er al een datum bekend?quote:Op zondag 2 december 2012 14:47 schreef P8 het volgende:
*kick
Deze maand zal de film uitkomen. Ben benieuwd
ze beweren daar buitenaards leven te hebben gevonden,, ben benieuwd of de mainstream media het oppakt.quote:
Oh verdorie...Het filmpje is verwijderd van vanwege meldingen van derden over auteursrechtenschendingen..quote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef schommelstoel het volgende:
Nieuwe update
Waar of niet waar, wel leuk om te zien als het uitkomt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh verdorie...Het filmpje is verwijderd van vanwege meldingen van derden over auteursrechtenschendingen..
Dat ziet er wel indrukwekkend uitquote:
Oh heerlijk! Een utopie.. We kunnen idd. de hemel op aarde maken als we elkaar het licht in de ogen gunnen, ipv. dat stevenen we af op een dystopie à la Orwell.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:45 schreef schommelstoel het volgende:
Alweer een nieuwe update.
Los van het feit dat er ET's in voorkomen wat velen hier altijd willen debunken, kijk ook eens naar de andere kant van het verhaal, schone energie, stoppen met het oude corrupte systeem.
Tijd voor een nieuw begin zonder hebzucht van de groten der aarde. Bedrijven.
Het gewone volk wil vaak wel, maar de grote sprekers verpesten het.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Een utopie.. We kunnen idd. de hemel op aarde maken als we elkaar het licht in de ogen gunnen, ipv. dat stevenen we af op een dystopie à la Orwell.
idd!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het gewone volk wil vaak wel, maar de grote sprekers verpesten het.
Als die nou eens hun mond houdenen stoppen met verdeeldheid te creëren, dan komen we al een stuk verder.
22 April. Vanaf die datum ook te downloaden/streamen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:44 schreef Kletters het volgende:
Bump! Eind deze maand komt hij uit toch? 22 of 24 april in de VS?
Ik zag het ook ja... We hadden dus 3 topics met hetzelfde onderwerp. Ik zal eens kijken wat wijsheid is.. Eentje dicht of mergen..quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Ah, nog één.
Zelfde onderwerp:
TRU / Documentaire toont voor het eerst 'alien' aan de wereld
[..]
22 April. Vanaf die datum ook te downloaden/streamen.
"It will be continuously available as video on demand after 8 PM PDT April 22 at SiriusDisclosure.com"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |