oh zo ik dacht dat je thuis wasquote:Op maandag 10 september 2012 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zit in de collegezaal bij filosofie.
Shoot me now
14:30, hopelijk trein om 14:48 en dan nog met de bus en mehquote:Op maandag 10 september 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zo ik dacht dat je thuis was
hoe lang moet je nog dan
oh jonge dat is al bijnaquote:Op maandag 10 september 2012 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
14:30, hopelijk trein om 14:48 en dan nog met de bus en meh
wat kut zegquote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, ik kom even janken en dan ben ik meteen weer weg...
Ik zou zo vandaag naar Limburg gaan, koken voor de school vande hele week, op kamp. Ik zo net de honden weg brengen, rijd ik terug, ben op 1km na thuis, stop voor het stoplicht: motor dood. Start niet meer, niks... Ik de ANWB bellen (ja, dat is 235 euro.. 85 voor het lidmaatschap en 150 omdat u NU hulp nodig heeft
![]()
), ruim een uur gewacht, komt de anwb-meneer: Ja, ik heb slecht nieuws... uw distributieriem is gebroken. Uw motor is dus kapot.
AUTO TOTAL LOSS!!!!!!!!!![]()
![]()
Dusseh... nu naar Oosterhout op de scooter, auto van mama halen, terug naar hier karren, auto volladen met zooi en dan nog naar Limburg rijden... Ik had er GVD al kunnen zijn!!!!!!!!
Le me haz a mad. And a sad, zeg maar dag tegen onze centjens....![]()
![]()
Oh nooes!quote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
Ik zou zo vandaag naar Limburg gaan, koken voor de school vande hele week, op kamp. Ik zo net de honden weg brengen, rijd ik terug, ben op 1km na thuis, stop voor het stoplicht: motor dood. Start niet meer, niks... Ik de ANWB bellen (ja, dat is 235 euro.. 85 voor het lidmaatschap en 150 omdat u NU hulp nodig heeft
![]()
), ruim een uur gewacht, komt de anwb-meneer: Ja, ik heb slecht nieuws... uw distributieriem is gebroken. Uw motor is dus kapot.
![]()
Dusseh... nu naar Oosterhout op de scooter, auto van mama halen, terug naar hier karren, auto volladen met zooi en dan nog naar Limburg rijden... Ik had er GVD al kunnen zijn!!!!!!!!
![]()
Dat is best wel kutquote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
iewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Emh. Tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n dagquote:Op maandag 10 september 2012 14:24 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk!! Ik pak nog effe snel een boterham pindakaas, flikkert ie uit mijn klauwen.
MET DE PINDAKAAS NAAR BENEDEN OP DE GROND!!!!!![]()
![]()
Huuhhuuuuuuuuuuuuuu
Goed.. dag
Ah nee wat kut Lin!quote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, dat kan er ook nog wel bij...quote:Op maandag 10 september 2012 14:24 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, tuurlijk!! Ik pak nog effe snel een boterham pindakaas, flikkert ie uit mijn klauwen.
MET DE PINDAKAAS NAAR BENEDEN OP DE GROND!!!!!![]()
![]()
Huuhhuuuuuuuuuuuuuu
Goed.. dag
Zeg me dat zij een ziekte heeft waardoor haar nagels zo groeien! Zeg me dat ze het niet vrijwillig zo heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Goeden dagbesteding!quote:Op maandag 10 september 2012 14:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hm, mijn dagbesteding tot nu toe: Stuk met de hond gelopen.. gefokt.. slekte matige tv-programma's gekeken... en spelletjes gespeeld op de ipad
Ah Lin wat fuckedquote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu mijn nagels lakken, da's toch bijna een nuttige tijdsbestedingquote:
NOquote:Op maandag 10 september 2012 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt bagger...
Doneer jij mij je auto?
Nee, auto van moeders halen in oosterhout.quote:Op maandag 10 september 2012 15:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn nagels lakken, da's toch bijna een nuttige tijdsbesteding![]()
![]()
Ben je al in limboland?
Dan krijg ik ruzie met mijn moeder.quote:
Ja, echt bout... En we wilden ook nog graag trouwen in meiquote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ook alle dure dingen gaan in 1x kapot bij jullie. Lekker
Lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 15:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, auto van moeders halen in oosterhout.
Lucky week trouwens... De wasmachine heeft het van de werk ook begeven
Wij seksen altijd op verkansie om de bedden te testen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geweldig haha. Het is natuurlijk wel een terechte klacht, maar eigenlijk wil ik tegelijkertijd helemaal niet weten wat men allemaal in hotelbedden uitspookt
Oh, nou, laat dan maar....quote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mijn moeder.
Ja wij zijn ook niet meer op verkansie gegaan sinds de huwelijksreis.. Dus nu hebben we idd geen seks meerquote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef Mss het volgende:
Priem heeft heul geen seks, die is getrouwd!
Dus dat was de laatste keer seks voor die mensen en dat kon niet door de matigen beddenquote:Op maandag 10 september 2012 15:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook niet meer op verkansie gegaan sinds de huwelijksreis.. Dus nu hebben we idd geen seks meer![]()
![]()
Maar wat een faalhuwelijksreis hadden ze dan geboektquote:Op maandag 10 september 2012 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus dat was de laatste keer seks voor die mensen en dat kon niet door de matigen bedden.
Hoewel je het ook als uitdaging had kunnen zien natuurlijk
Godver dat is flink balen zeg..........quote:Op maandag 10 september 2012 14:19 schreef Lindytje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, met de bus naar Malgrat als huwelijksreisquote:Op maandag 10 september 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar wat een faalhuwelijksreis hadden ze dan geboektDenk ik dan
Maar dat denk ik dus gelijk ook bij iedereen die zich bij dat programma aanmeldt
Lol watquote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn auto maakt ook een heel raar geluid als ik naar rechts stuurintro zegt dat het een schokbreker ofzo is. Maar mn ex wilt ineens de auto terug (terwijl hij geen rijbewijs heeft
_) dus ik rij de tank nog leeg, hij mag 2 maanden wegenbelasting naar me overmaken, in november moet ie gekeurd worden, ik vind het prima
Gewoon overal in de kamerquote:
Ja pcies; ik zou dan gewoon niet op reis gaanquote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, met de bus naar Malgrat als huwelijksreis
Nu snap ik wel dat niet iedereen een fatsoenlijk budget heeft maar dan zou ik liever nog even doorsparen dan meteen de dag na je huwelijk 20 uur in een bus te gaan zitten
Of scheiden. In de bus naar zo'n zuipoord, kom op héquote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja pcies; ik zou dan gewoon niet op reis gaanOf korter offff....
Peheheh truequote:Op maandag 10 september 2012 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Of scheiden. In de bus naar zo'n zuipoord, kom op hé.
Omdat al die zielige mensen jongeuhquote:Op maandag 10 september 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap niet dat ze die mensen van red mijn vakantie helpen. Meestal betalen ze zo weinig dat je niet mag verwachten dat het goed isvooral in landen als Spanje en turkije. Ze doen het toch zelf
Ik kan daar echt niet tegen. Gaan janken als je voor 4 personen 2 weken in een hotel zit voor 300 euro. Ga aub snel doodquote:Op maandag 10 september 2012 15:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat al die zielige mensen jongeuh.
quote:
quote:
quote:
Er zijn zat manieren te bedenken om voor weinig geld een goede huwelijksreis te hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, met de bus naar Malgrat als huwelijksreis
Nu snap ik wel dat niet iedereen een fatsoenlijk budget heeft maar dan zou ik liever nog even doorsparen dan meteen de dag na je huwelijk 20 uur in een bus te gaan zitten
Ja klopt sommige mensen hebben het wel nodig maar 98% is dubbeltje op de eerste rijquote:Op maandag 10 september 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou ja, het zijn vaak verbaal niet bepaald sterke mensen, die kunnen wel wat hulp gebruiken soms.
Er zaten nu 2 jonge stelletjes bij die twee weken rustig in een huisje wilden zitten, maar de beheerder weigerde ze te woord te staan omdat het jongeren zijn![]()
Andere gevallen zijn inderdaad dubbeltje eerste rij-types.. Maar wel goeden vermaak
Jonge, je bent getrouwd, ga eens heul snel burgerlijk zitten zijn!quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens ik heb me toch een weekend gehad... Eerst bruiloft vrijdag; waar we pas om 7u in bed gingen... Dan zaterdagavond verjaardagsfeest waar ik nog zo gaar als een rietje was... Dus we waren uiteindelijk niet te lang gebleven (ik lag om half 1 in bed).
Om 2u horen we geklop op het raam. Samson schrikt zich kapot en blaft heel de beurt bij elkaarCif lag te snurken op de bank (was daar in slaag gevallen) en ik storm dus naar beneden om te kijken wat er is ! Hart in mijn keel jongeuh niet normaal...
Is het de buurvrouwKneiterzat..... kwamen net van de kermis terug en bij de andere buren hadden ze nog housewarming en de muziek stond nog aan; dus aangezien ze bij ons ook de lamp nog aan zag; wilden we vast meegaan naar die andere buren
Dus wij meteen: euh nee want wij zijn niet uitgenodigd + we zijn moe... Zij meteen: DOE NOU NIET FLAUW; GA NOU MEHEEE
Die heeft ons gisteren de hele dag niet durven aan te kijken door haar actieIk was zelf niet geheel blij met haar actie; maar nu kan ik er eik alleen maar gruwelijk om lachen
![]()
Zatte buurvrouw is echt garpig
Leedvermaak is ook goeden vermaakquote:Op maandag 10 september 2012 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja klopt sommige mensen hebben het wel nodig maar 98% is dubbeltje op de eerste rij
quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
Trouwens ik heb me toch een weekend gehad... Eerst bruiloft vrijdag; waar we pas om 7u in bed gingen... Dan zaterdagavond verjaardagsfeest waar ik nog zo gaar als een rietje was... Dus we waren uiteindelijk niet te lang gebleven (ik lag om half 1 in bed).
Om 2u horen we geklop op het raam. Samson schrikt zich kapot en blaft heel de beurt bij elkaarCif lag te snurken op de bank (was daar in slaag gevallen) en ik storm dus naar beneden om te kijken wat er is ! Hart in mijn keel jongeuh niet normaal...
Is het de buurvrouwKneiterzat..... kwamen net van de kermis terug en bij de andere buren hadden ze nog housewarming en de muziek stond nog aan; dus aangezien ze bij ons ook de lamp nog aan zag; wilden we vast meegaan naar die andere buren
Dus wij meteen: euh nee want wij zijn niet uitgenodigd + we zijn moe... Zij meteen: DOE NOU NIET FLAUW; GA NOU MEHEEE
Die heeft ons gisteren de hele dag niet durven aan te kijken door haar actieIk was zelf niet geheel blij met haar actie; maar nu kan ik er eik alleen maar gruwelijk om lachen
![]()
Zatte buurvrouw is echt garpig
Onze buurvrouw is ook getrouwd en heeft 2 kinderen. Serieus die is echt geweldig. Vorige keer hadden we een hele discussie over vibo's; dildo's endezulksquote:Op maandag 10 september 2012 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge, je bent getrouwd, ga eens heul snel burgerlijk zitten zijn!
quote:Op maandag 10 september 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Onze buurvrouw is ook getrouwd en heeft 2 kinderen. Serieus die is echt geweldig. Vorige keer hadden we een hele discussie over vibo's; dildo's endezulks
Ow en vlg jaar gaan buurvrouw en ik samen naar ibiza. Zonder de mannen want wij willen daar zuipen en met mannen kunnen flirten
Cif vindt het allemaal best; maar haar man is er niet geheel blij mee pehehehe
Als je kinderen hebt bats je toch helemaal niet meer?quote:
Owjah...quote:Op maandag 10 september 2012 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt bats je toch helemaal niet meer?
Net een infectie gehad..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Die aflevering was echt fantastischquote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het leukste vond ik trouwens vorig jaar dat gezin dat met oma op vakantie ging naar Salou en toen ging miepen over jongeren die herrie maakten
quote:Op maandag 10 september 2012 16:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Net een infectie gehad..Wat kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Aids.
[..]
Net een infectie gehad..AiaiaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
Net een infectie gehad..Hmmm das idd flink balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Best welquote:
quote:
Mijn ex vond dat idee anders maar nietsquote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik toch maar een keer op mijn to-do lijstje zettenZal cif vast ook niet erg vinden
De mijne ook nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn ex vond dat idee anders maar nietsHet watje
Ik zou er ook geen derde persoon bij willen hoor. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Jaloers kreng i izquote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maak het uit!quote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ditte..quote:Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen derde persoon bij willen hoor. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Jaloers kreng i iz
JA MAAR STRAKS STOOT HIJ TEGEN DE BABY AAN!quote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ditte..
En Schaar, tijdens zwangerschap wel! Betere doorbloeding en zulks![]()
Ik zou er niet aan moeten denken dat een brum iets met een andere vent zou doen. Dat vind ik hetzelfde eigenlijkquote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Mss het volgende:
Mwah, ik snap niet helemaal dat mannen watjes zijn als ze neuckende vrouwen niet geil vinden.
Sarcasmequote:Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Mss het volgende:
Mwah, ik snap niet helemaal dat mannen watjes zijn als ze neuckende vrouwen niet geil vinden.
Ja dat...quote:Op maandag 10 september 2012 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen derde persoon bij willen hoor. Ik zou daar echt niet tegen kunnen. Jaloers kreng i iz
Dat zou mij dus ook heeeeeel erg tegenstaanquote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso als je een trio doet. Jouw vent die met een ander. Nee bedankt
quote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA MAAR STRAKS STOOT HIJ TEGEN DE BABY AAN!![]()
Maar het zijn juist vaak stelletjes die een derde persoon zoeken toch?quote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgens mij kan je beter een trio doen (als je dat zou willen) als je single bent. Qua gevoelens dan
gewoon zeggen ZO GROOT IS DIE VAN JOU NOU OOK WEER NIET HOOR!quote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA MAAR STRAKS STOOT HIJ TEGEN DE BABY AAN!![]()
Ik moest lollerenquote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon zeggen ZO GROOT IS DIE VAN JOU NOU OOK WEER NIET HOOR!
en dan kun je de seks wel helemaal vergeten
quote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben te autistisch voor 3 personenDan raak ik m'n overzicht toch kwijt jonge
![]()
Ook voor überhaupt met een vrouw trouwens.
Dunnoquote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het zijn juist vaak stelletjes die een derde persoon zoeken toch?
Nee dat wil ik ook niet. Maar ik wil wel met een vrouw een keer....quote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sowieso als je een trio doet. Jouw vent die met een ander. Nee bedankt
Als ik soms de krant lees die wij krijgen met van die 'goeden matigen' kleine advertentie dingenquote:
pictobord en signaalwoorden.quote:Op maandag 10 september 2012 16:17 schreef Mss het volgende:
[..]![]()
Dat je vooraf even een pictogrammenoverzicht moet maken.
Precies dit eigenlijkquote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet. Maar ik wil wel met een vrouw een keer....Hem wil ik niet delen; maar hij moet mij maar delen
En mag wel kijken verder
Nee?
quote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon zeggen ZO GROOT IS DIE VAN JOU NOU OOK WEER NIET HOOR!
en dan kun je de seks wel helemaal vergeten
Oh dat is zo slechtquote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik soms de krant lees die wij krijgen met van die 'goeden matigen' kleine advertentie dingen![]()
Hihaho
Laten kijken ook echt,quote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet. Maar ik wil wel met een vrouw een keer....Hem wil ik niet delen; maar hij moet mij maar delen
En mag wel kijken verder
Nee?
Seks met een vrouw zit nou echt totaal niet op te wachten eigenlijk, geef mij maar gewoon een ventquote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En mag wel kijken verder
Nee?
want penorquote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Seks met een vrouw zit nou echt totaal niet op te wachten eigenlijk, geef mij maar gewoon een vent
Dan geef je hem de optie om een andere man te nemenquote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten kijken ook echt,lol
Lekker eerlijk ook dat jij wel een ander mag en hij niet
Maar dan zeggen de meeste mensen 'dat is anders want vrouw met vrouw' maar zo denk ik dus niet![]()
En ik ben weer goeden matigen Nederlandse kromme zinnen aan het typen
Is ook niet eerlijk; maar ik zeg wel hoe ik erover denkquote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Laten kijken ook echt,lol
Lekker eerlijk ook dat jij wel een ander mag en hij niet
Maar dan zeggen de meeste mensen 'dat is anders want vrouw met vrouw' maar zo denk ik dus niet![]()
En ik ben weer goeden matigen Nederlandse kromme zinnen aan het typen
plastic zak geven en zeggen "doe je best"quote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
oops![]()
![]()
Stel kindjes kwam net aanbellen dat er een dode duif op de stoep ligt; of we die willen opruimen.
Ik antwoord: Is goed; zullen we straks doen.
Bellen nogmaals over die duif...... Dus ik weer: Ja straks doen we dat.
Nogmaals aanbellen.. nogmaals.. nogmaals....
Dus ik storm naar beneden dat we weten dat er een duif ligt; dat wij nu aan het werk zijn en ze moeten ophouden met aanbellen.
1 van de kindjes was bijna in tranen..........
Collega meteen: Jij bent ook geen kindervriend !
Eum... oops?Ik was beleefd enzo.............. dacht ik
![]()
Maar na de 6e keer of zo is het ook niet zo heel gek dat je een keer je geduld verliest toch..quote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
oops![]()
![]()
Stel kindjes kwam net aanbellen dat er een dode duif op de stoep ligt; of we die willen opruimen.
Ik antwoord: Is goed; zullen we straks doen.
Bellen nogmaals over die duif...... Dus ik weer: Ja straks doen we dat.
Nogmaals aanbellen.. nogmaals.. nogmaals....
Dus ik storm naar beneden dat we weten dat er een duif ligt; dat wij nu aan het werk zijn en ze moeten ophouden met aanbellen.
1 van de kindjes was bijna in tranen..........
Collega meteen: Jij bent ook geen kindervriend !
Eum... oops?Ik was beleefd enzo.............. dacht ik
![]()
EGOCENTRISCH KUTWIJFquote:Op maandag 10 september 2012 16:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk; maar ik zeg wel hoe ik erover denk![]()
gaat ze mij geven?quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
plastic zak geven en zeggen "doe je best"
slotje opgelost
Seriously als ik ergens 'hoe' zie staan begin ik altijd te giechelen... En cif kijkt me dan zo dom aanquote:
Dan ben ik ook saai maar ik ben niet eens getrouwdquote:Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef Incantrix het volgende:
Ik hoef ook niet zo nodig met een vrouw, ook geen trio. Zie je, toch nog saai, want getrouwd
quote:Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Seriously als ik ergens 'hoe' zie staan begin ik altijd te giechelen... En cif kijkt me dan zo dom aanEn dan denk ik; JA MAAR MSS SNAPT HET WEL
Hij zou het niet goed vindenquote:Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EGOCENTRISCH KUTWIJFnee grapjen
moet iedereen zelf weten toch. Als je vent het goed vindt
Neuken?quote:Op maandag 10 september 2012 16:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan ben ik ook saai maar ik ben niet eens getrouwd
Vlg jaar móet ik gewoon mee naar die horrorterror hoe hoe hoe nachtquote:
Ik hoop het niet voor jequote:Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gaat ze mij geven?wil ik dat wel?
Daar werd niet ge-hoe'dquote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg jaar móet ik gewoon mee naar die horrorterror hoe hoe hoe nacht![]()
quote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vlg jaar móet ik gewoon mee naar die horrorterror hoe hoe hoe nacht![]()
ik snap t ook nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Seriously als ik ergens 'hoe' zie staan begin ik altijd te giechelen... En cif kijkt me dan zo dom aanEn dan denk ik; JA MAAR MSS SNAPT HET WEL
Sommige dingen hoef je ook niet per se te vervullen toch?quote:Op maandag 10 september 2012 16:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij zou het niet goed vindenHij doet altijd heel stoer dat ie het geil zou vinden; maar hij wil me ook niet delen. Dus nee die intentie heb ik dan ook niet
Tieten voelen hou ik gewoon niet mee op; want boobs
Nope; vind ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 16:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef je ook niet per se te vervullen toch?
NOEEZZ WHY NOT !! hoerrrrrrrr was het; toch?quote:
daar is het hoer jaquote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; vind ik ookHeb ook niet het idee dat het een groot gemis zou zijn; want pen0rz
[..]
NOEEZZ WHY NOT !! hoerrrrrrrr was het; toch?
Ja, wel hoeren!quote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; vind ik ookHeb ook niet het idee dat het een groot gemis zou zijn; want pen0rz
[..]
Zie filmpje dat ik posttequote:
WELKEquote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie filmpje dat ik postte
Doek et ook voorquote:
Ja maar jij zit nog in de seks-sfeer. Laten we daarop verder bouwen:quote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WELKE
VERDOMME WAT IS DIT INGEWIKKELD MAN!
Ja datquote:Op maandag 10 september 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen balkonquote:Op maandag 10 september 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar jij zit nog in de seks-sfeer. Laten we daarop verder bouwen:
Seks op het balkon
Nou vooruit: seks in een kerkquote:Op maandag 10 september 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar jij zit nog in de seks-sfeer. Laten we daarop verder bouwen:
Seks op het balkon
SJAAAN DEZEN!quote:
Je wordt echt ziekquote:Op maandag 10 september 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo lenzen en kleren uitgedaan en ik lig in bed, fucking misselijk opeens van vruchtensap
Komt voor Spees op hetzelfde neerquote:Op maandag 10 september 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je wordt echt ziek
of je bent zwanger
MINISPEESSSSSSSSTUITERKINDERSquote:Op maandag 10 september 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je wordt echt ziek
of je bent zwanger
Hoax, ik vind een baby een parasiet dus als ik zwanger ben ben ik ook ziekquote:Op maandag 10 september 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je wordt echt ziek
of je bent zwanger
quote:Op maandag 10 september 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt voor Spees op hetzelfde neer
quote:Op maandag 10 september 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Komt voor Spees op hetzelfde neer
quote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoax, ik vind een baby een parasiet dus als ik zwanger ben ben ik ook ziekgrapjen zo erg ben ik nou ook weer niet
quote:
Maar een baby is ook een parasiet during pregnancyquote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoax, ik vind een baby een parasiet dus als ik zwanger ben ben ik ook ziekgrapjen zo erg ben ik nou ook weer niet
Maar zo noem je dat toch nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar een baby is ook een parasiet during pregnancy![]()
En beterschap
QFTquote:Op maandag 10 september 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laten we voor heel de mensheid hopen dat ik gewoon ziek word
Mnou.. I might have mentioned itquote:Op maandag 10 september 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar zo noem je dat toch niet
niet vanavond want:quote:
En daarna seks onder de douche omdat het zo warm is dus vies van het zweten dus douchenquote:Op maandag 10 september 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet vanavond want:
seks in eigen bed
&
seks op de bank
maar eh vrijdagavond ofzo? of na dat weekend?
Ik kom je vanavond storen tijdens het batsenquote:Op maandag 10 september 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet vanavond want:
seks in eigen bed
&
seks op de bank
maar eh vrijdagavond ofzo? of na dat weekend?
Maar je doet het (meestal) bewust. Ik zou niet bewust kiezen voor een lintworm (al kun je zeggen dat sommige mensen dat wel doenquote:Op maandag 10 september 2012 16:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
M nou.. I might have mentioned itmaar het is zoveel meer als dat.. Maar fysiek komt het er wel op neer, sort of.
MIJN WERELDBEELD WAT DOE JE?quote:Op maandag 10 september 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je doet het (meestal) bewust. Ik zou niet bewust kiezen voor een lintworm (al kun je zeggen dat sommige mensen dat wel doen)
Maar ik ben op zich niet meer super anti kind meermisschien ooit toch wel. Ligt heel erg aan de de persoon met wie je bent hoe je gevoel over kinderen krijgen is, voor mij iig.
Oh shit, geflipte autistquote:Op maandag 10 september 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
MIJN WERELDBEELD WAT DOE JE?![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op maandag 10 september 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK DOE TOCH NIET OPENquote:Op maandag 10 september 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik kom je vanavond storen tijdens het batsen
Dan gaat het na het weekend worden, kijken we volgende week wel even!
*stopt met krassen*quote:Op maandag 10 september 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh shit, geflipte autist
IK HAAT KINDEREN
IK HERHAAL: IK HAAT KINDEREN
Niet alleen een geflipte autist, zelfs mika en milo zoeken een schuilkelder :/quote:Op maandag 10 september 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh shit, geflipte autist
IK HAAT KINDEREN
IK HERHAAL: IK HAAT KINDEREN
Ik zal ze nog eens snoepjes sturenquote:Op maandag 10 september 2012 16:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet alleen een geflipte autist, zelfs mika en milo zoeken een schuilkelder :/
De snoepjes mogen mee de schulkelder inquote:Op maandag 10 september 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal ze nog eens snoepjes sturen
quote:Op maandag 10 september 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg het ook meer een beetje liefkozend/garpend ofzo.. Maar ik ben een beetje raarquote:Op maandag 10 september 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je doet het (meestal) bewust. Ik zou niet bewust kiezen voor een lintworm (al kun je zeggen dat sommige mensen dat wel doen)
Maar ik ben op zich niet meer super anti kind meermisschien ooit toch wel. Ligt heel erg aan de de persoon met wie je bent hoe je gevoel over kinderen krijgen is, voor mij iig.
Van jou is het duidelijk dat het onduidelijk isquote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Lees mijn verhaal nog evenWellicht kom je weer tot rust als je leest dat ik nog steeds geen moederinstinct hebt ontwikkeld (ondanks dat ik ben getrouwd
)
Ja het is ook wel een parasiet als in het neemt jouw voedingsstoffen op enzo. Maar een parasiet klinkt voor mij als iets ongewensts dus vandaarquote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zeg het ook meer een beetje liefkozend/garpend ofzo.. Maar ik ben een beetje raaren joh, je hebt nog heel veel tijd, gewoon kijken waar het schip strand
toen ik nog jong was (
) moest ik er ook niet aan denken, maar tegen mijn 30e had ik de goede man, de goede omstandigheden en liep mijn wekkertje af. Misschien gebeurt dat, misschien niet. Gewoon zien tegen die tijd
/serieus
Ik snap je associatiequote:Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een parasiet als in het neemt jouw voedingsstoffen op enzo. Maar een parasiet klinkt voor mij als iets ongewensts dus vandaar
Als je het zo bekijkt blijft het na de geboorte ook een parasietquote:Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een parasiet als in het neemt jouw voedingsstoffen op enzo. Maar een parasiet klinkt voor mij als iets ongewensts dus vandaar
quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt blijft het na de geboorte ook een parasiet.
Vreet energie en neemt diverse middelen van je af
Ja dat ookquote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt blijft het na de geboorte ook een parasiet.
Vreet energie en neemt diverse middelen van je af
Striae heb ik al best veelquote:Op maandag 10 september 2012 16:51 schreef Incantrix het volgende:
En dan nog de uitgelubberde buik, striae (optioneel), hangtetters, blijvende emotionele incontinentie, littekens van binnen en buiten (optioneel) en uitgerekte doosch
Heerlijke duidelijk verwarring breng ikquote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van jou is het duidelijk dat het onduidelijk is
quote:Op maandag 10 september 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Striae heb ik al best veel
Bij mn lovehandles, en dan aan de zijkant ook. Buik, tetters (en ik heb niet eens grote) bovenbenen best veel en zelfs richting knieholtesquote:
En je moet van het kastje naar de muur, zo rotquote:Op maandag 10 september 2012 16:53 schreef Diconnected het volgende:
Zo, rondje ziekenhuis ook weer gehad. Huisarts heeft er naar m'n enkel gekeken, en het is nogal vreemd dat m'n gehele enkel dus pijn doet. Dus door naar het ziekenhuis om foto's te maken. Foto's gemaakt, was niks aan te zien bij m'n botten dus dat is het niet dus het kan zijn dat m'n enkelbanden zijn gescheurd oid, dus morgenochtend weer de huisarts bellen.
Ik word een beetje heel erg moedeloos van mijn lijf
ik ben ook gelijk afgekickedquote:Op maandag 10 september 2012 16:51 schreef Incantrix het volgende:
En dan nog de uitgelubberde buik, striae (optioneel), hangtetters, blijvende emotionele incontinentie, littekens van binnen en buiten (optioneel) en uitgerekte doosch
You make it sound so beautifulquote:Op maandag 10 september 2012 16:51 schreef Incantrix het volgende:
ik heb ze aan de zijkant van butt en klein beetje o0p bovenbeenquote:Op maandag 10 september 2012 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mn lovehandles, en dan aan de zijkant ook. Buik, tetters (en ik heb niet eens grote) bovenbenen best veel en zelfs richting knieholtes
Yep, dusja word er een beetje gek van zoquote:Op maandag 10 september 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En je moet van het kastje naar de muur, zo rot
Bij mij waren ze al vrij vroeg helemaal wit, zal niet heul lang duren. Patience my friendquote:Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
En bij mij is het nog paarsig want ik ben natuurlijk nog heul geen 30, nog mooier
Ik ben juist dikker gewordenquote:Op maandag 10 september 2012 17:02 schreef Incantrix het volgende:
Dat is fucked, Dicomorgen ook pas weer
Spees, ben jij dan veel afgevallen of snel gegroeid ofzo?
En joah, kindertjes krijgen is leuk man
Snel gegroeid dusquote:Op maandag 10 september 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben juist dikker geworden
Ik was 50-55 kilo en nu 74
Ja in de breedtequote:Op maandag 10 september 2012 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Snel gegroeid dus![]()
Had ik ook
Ahzo.. Dan is dat mss ook waarom het nog paarsig is? Ik had dat na het krijgen van mijn vrouwelijke vormen (quote:Op maandag 10 september 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben juist dikker geworden
Ik was 50-55 kilo en nu 74
En dit!quote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zou jou alleen geen 74 kilo schatten hoor Spees.. Eerder een paar kilo minder..
Ik hoef geen strak shirt aan te trekken hoor, blubberbuikquote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zou jou alleen geen 74 kilo schatten hoor Spees.. Eerder een paar kilo minder..
Dat iddquote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Herkenbare instelling.quote:Op maandag 10 september 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef geen strak shirt aan te trekken hoor, blubberbuik
En ik heb er zelf ook genoeg van maar steeds dacht ik weer 'oh ik kan wel dit eten, en dit, en dit, ja nu heb ik toch al dit op'.dus. Hopelijk gaat het een keer wel lukken, want het ligt gewoon aan mezelf.
En dan vind ik mezelf zielig om een of andere domme reden en dan ga ik een zak chips leegeten.quote:
Smaakt dat nou ook een beetje?quote:Op maandag 10 september 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vegetarische frikandellen eten. Omdat het kan
Niet lullig bedoeld Spees, maar schat je in dat je zal gaan?quote:Op maandag 10 september 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz, bij de universiteit kan ik voor 112 euro per jaar onbeperkt sporten. Nu zal de yoga daar niet van superkwaliteit zijn en ze geven het maar 1x per week.
Misschien toch maar eens inschrijven als ik geld teveel heb en lessen gaan volgen, eigenlijk wil ik wel yoga ernaast doen
Het is erg lang geleden dat ik frikandellen heb gegeten, maar volgens mij smaken echte niet zo als dezequote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Smaakt dat nou ook een beetje?
Ik zou wel naar yoga gaan, want als ik bij brum ben is dat echt maar heeeel even met de bus of 15min lopen. Tilburg is dan wel weer een drempel omdat trein enzo...quote:Op maandag 10 september 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld Spees, maar schat je in dat je zal gaan?
Niet dat ik niet vind dat je iets moet proberen, maar het is wel zonde van het geld als je er niks mee doet.
Zou het jou niet helpen als er iemand met je meegaat? Stok achter de deur?
Frikandellen die smaken naar groente, dat idee heb ik nuquote:Op maandag 10 september 2012 17:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is erg lang geleden dat ik frikandellen heb gegeten, maar volgens mij smaken echte niet zo als deze
Dan zou ik het niet doen. Zo te horen zijn er teveel nadelen dan voordelen.quote:Op maandag 10 september 2012 17:25 schreef Mss het volgende:
Meh, ik zit te twijfelen over die vacature. 24 uur is toch wel veel. In principe heb ik wel een studielast van 2 dagen, ik ben ergens toch bang dat mijn studie erbij in gaat schieten. Ik heb vanaf oktober wekelijks een tentamen namelijk.
De instelling herken ik wel. En die sluipt er bij mij ook nog regelmatig in. Enige wat bij mij echt werkt is sporten. Dan snack ik automatisch minder want 'dat is zonde van het sporten'. En dan 1 snackdag per week en de rest 'normaal'. Wel lekker eten en niet per de light spul maar dan gewoon iets minder opscheppen. En na een paar weken merk je resultaat en ben je trots en snack je nog minderquote:Op maandag 10 september 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou wel naar yoga gaan, want als ik bij brum ben is dat echt maar heeeel even met de bus of 15min lopen. Tilburg is dan wel weer een drempel omdat trein enzo...
Ik heb echt zin in yoga, dus dat ga ik gewoon doenquote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf er bij sporten een beetje bij dat het alleen werkt als je het echt leuk vind.
Ik heb het zelf met skeeleren. Dat heb ik een zomer lang 3 keer per week gedaan en ik wilde eigenlijk vaker, ik vond het zo leuk. Vind het zo jammer dat ik het niet met de hond kan combineren.
Hardlopen zakt altijd op een bepaald punt weer af, omdat ik het niet zo leuk vind (ja in het begin, maar het gaat me snel vervelen).
Fietsen vind ik ook wel leuk, maar dan moet je nogal een afstand afleggen voordat je er een beetje een workout aan hebt. Maar doe het op dit moment regelmatig met de hond.
Kan je niet gaan zwemmen ofzo in de buurt? Dat ga ik ook weer oppakken als m'n enkel weer normaal isquote:Op maandag 10 september 2012 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dan moet ik alleen naar tilburg, savonds wss want ik ga toch niet na college sporten, en meeste lessen zijn savonds. Moet ik best een stuk alleen vanaf het station lopen door een gare buurt heenmeh.
Voor het sportelement weet ik niet of je er veel aan hebt (tenzij poweryoga ofzo), maar voor de ontspanning is het ook de moeite waardquote:Op maandag 10 september 2012 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb echt zin in yoga, dus dat ga ik gewoon doen
Zeker waar! Er is bij ons 1 les die heel leuk vind en dus trouw blijf bezoeken wanneer ik kan. Heb wel wat andere dingen geprobeerd maar dad allemaal toch minder en dan excuses om niet te gaan zo gemaaktquote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf er bij sporten een beetje bij dat het alleen werkt als je het echt leuk vind.
Ik heb het zelf met skeeleren. Dat heb ik een zomer lang 3 keer per week gedaan en ik wilde eigenlijk vaker, ik vond het zo leuk. Vind het zo jammer dat ik het niet met de hond kan combineren.
Hardlopen zakt altijd op een bepaald punt weer af, omdat ik het niet zo leuk vind (ja in het begin, maar het gaat me snel vervelen).
Fietsen vind ik ook wel leuk, maar dan moet je nogal een afstand afleggen voordat je er een beetje een workout aan hebt. Maar doe het op dit moment regelmatig met de hond.
De yoga die de studio doet waar ik heen wil:quote:Op maandag 10 september 2012 17:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor het sportelement weet ik niet of je er veel aan hebt (tenzij poweryoga ofzo), maar voor de ontspanning is het ook de moeite waard![]()
(ik heb het ook een tijdje gedaan, maar ik ging er ongelofelijk van stuiteren, veel te rustig. Ik heb beweging nodig om te ontspannen
zwanger op m`n 19e, nergens striae te bekennenquote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef milka82 het volgende:
Seks![]()
Seks tijdens zwangerschap mits nog niet formaat zeekoe:9
En striae,striae everywhere! (krijg een kind op je 20ste,doet leuke dingen met je lijf)
Na het eten.quote:Op maandag 10 september 2012 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je moet echt die site kijken, geweldig
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |