Je moet die hoes over de zwaailichten trekken en de sirene moet losgekoppeld zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
Gekeurd, ok, maar met die zaken mag hij de Nederlandse weg op?
Of het mag, Nee.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:07 schreef Renesite het volgende:
Gekeurd, ok, maar met die zaken mag hij de Nederlandse weg op?
Zelf laten maken, ik heb de bestanden in PDF/vector dus als je ze wil hebben mail me even.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:58 schreef T42 het volgende:
500 geboden
waar heb je de stickers vandaan? wil nog een kever ombouwen naar politie
Ik zit in het zuiden van het Land, maar als onze auto een filmauto kan worden, en hij is dan nog in mijn bezit wil ik er altijd even over nadenken om langs te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:50 schreef petervdenheuvel het volgende:
Legwieh!
Wat een te gekke auto! Wij zijn druk bezig met de opnames van een nieuwe dramaserie en ik ben op zoek naar een zwaaibalk/zwaailicht van een politieauto, maar jouw auto is eigenlijk nog veel beter! Mag ik vragen waar ergens in Nederland jij zit? De opnames vinden plaats 30, 31 juli en 1 augustus in Almere (welke van de 3 dagen ik de auto nodig heb weet ik nog niet, de planning wordt in de loop van de komende 2 weken gemaakt).
Wil je me zsm een berichtje sturen of het je wat lijkt om aan onze opnames mee te werken. Voor alle duidelijkheid: we gaan niet met de auto rijden, we gaan de zwaaibalk met witte ondergrond filmen met op de achtergrond een arrestatie.
Alvast bedankt!!
peter@bingfilm.tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 17:44 schreef T42 het volgende:
rook heb je vast met koelvloeistof gedaan?Nee ik gebruikte rookvloeistof die ze normaal gebruiken in beveiligingssystemen van winkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, Aankoopbedrag was voor mij ook 500 euro.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef Inlognaam het volgende:
Hoezo uiteraard te weinig. Voor de garbagerun is het max. aankoopbedrag toch ook 500 euro?
Sorry voor de late reactie, Deze kan ik uiteraard een keer maken voor je.quote:
De dagwaarde van de auto moet 500 euro zijn. Maar met diverse accessoires e.d. kan de verkoopwaarde wel iets hoger liggen (als je die eraf sloopt, kom je wel weer onder 500 euro uit).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:14 schreef Inlognaam het volgende:
Hoezo uiteraard te weinig. Voor de garbagerun is het max. aankoopbedrag toch ook 500 euro?
Omgebouwdquote:Op maandag 10 september 2012 18:38 schreef Wokschotel het volgende:
Is ie origineel zo als politieauto geleverd of hebben jullie hem zelf zo bestierd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |