abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116635406
Ik begrijp niet hoe dat effect kan hebben op je eigen training. Ik zie ze vaak genoeg, en het interesseert me totaal niet als ze zo trainen. Als ze open staan voor advies geef ik wel tips, maar anders laat ik ze lekker bezig.
pi_116635517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:05 schreef Nic1 het volgende:
Ik begrijp niet hoe dat effect kan hebben op je eigen training. Ik zie ze vaak genoeg, en het interesseert me totaal niet als ze zo trainen. Als ze open staan voor advies geef ik wel tips, maar anders laat ik ze lekker bezig.
Wanneer ik iemand in bad form zie trainen breek ik altijd mijn training af en ga ik naar huis. Ik kan dan echt niet meer trainen zo demotiverend :)
pi_116635628
Gister was er bij ons ook zo'n sprinkhaan in de sportschool; die ook wel effe mijn deadlift gewicht zou oppakken (175kg) ik heb het hem afgeraden maar ketelbinkie zou het toch wel effe doen.

Goed gelachen en meneer is met pijn in zn rug afgetaaid. Pijn is ook een goede leermeester.
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:37:58 #129
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116636240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:56 schreef MrGuma het volgende:
Gister toen ik ging sporten waren er 4 van die bicepcurlers, die naturlijk, 20kg barbell curl deden. Rug volledig naar achter gooien en biceps voor de helft naar beneden. Zat me nagels op te vreten van frustratie. Gelukkig was er een 5e die vervolgens achter hem ging staan en het allemaal even goed uitlegde. Halleluja; hoorde hem uiteindelijk zeggen dat hij ook nooit met hun trainde, dus vandaar het helpen.

15 minuten later komen er nog 2 mensen binnen; helemaal met zo'n uitstraling van kijk mij nu, ik ben baas. Jongen X traint al wat langer dan Y en werkt jongen Y dus door de training heen. Heb jongen Y geen ENKELE oefening goed zien uitvoeren; niet eens de bench press. Werd er helemaal gek van.

Zat toch niet helemaal lekker meer in m'n training, die gelukkig al bijna klaar was >.>
Tijd voor een thuisgym, dan hoef je je nergens meer druk over te maken en kun je je lekker terugtrekken als een autist.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_116637095
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef CorwinofAmber het volgende:
Gister was er bij ons ook zo'n sprinkhaan in de sportschool; die ook wel effe mijn deadlift gewicht zou oppakken (175kg) ik heb het hem afgeraden maar ketelbinkie zou het toch wel effe doen.

Goed gelachen en meneer is met pijn in zn rug afgetaaid. Pijn is ook een goede leermeester.
Deadlift jij maar 175kg? Zo weinig...

Kan aan mij liggen maar ik ben een klein beetje allergisch voor verkapte ik ben echt wel vet sterk posts... voegt ook niet zo veel toe aan dit topic denk ik.
pi_116637982
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:11 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

Deadlift jij maar 175kg? Zo weinig...

Kan aan mij liggen maar ik ben een klein beetje allergisch voor verkapte ik ben echt wel vet sterk posts... voegt ook niet zo veel toe aan dit topic denk ik.
Volgens mij zijn dit soort verhalen ook 9 van de 10 keer fictie :')
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:52:23 #132
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116638074
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:48 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dit soort verhalen ook 9 van de 10 keer fictie :')
175kg DL is geen fictie hoor. :')
pi_116638145
ergste zijn nog die verhalen over al die soppende vrouwen door het trainen :')

owwzz als k nu uitga moet k de chicks van me afslaan :S:S:
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:58:48 #134
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116638270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:14 schreef CorwinofAmber het volgende:

Ik zou niemand iets laten liften wat hij duidelijk niet aan kan. Zo iemand kan zijn rug voor de rest van zijn leven verzieken. Dat is niet echt om te lachen imo.
  dinsdag 11 september 2012 @ 11:59:44 #135
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116638300
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef 16meter het volgende:

Hee, dat heb ik ook.

Ow wacht...
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:02:14 #136
157922 fathank
pi_116638384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef 16meter het volgende:

Sorry kan er niks aan doen man dat ze van de barkruk afglijden.

Het is wel zo, krijg tegenwoordig een hoop meer aandacht als pak em beet 1,5 jaar geleden en 15 kilo lichter.
pi_116638397
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Sorry kan er niks aan doen man dat ze van de barkruk afglijden.

Het is wel zo, krijg tegenwoordig een hoop meer aandacht als pak em beet 1,5 jaar geleden en 15 kilo lichter.
Wil je hier een psychologische analyse door mij op losgelaten hebben?

Want ik kan je precies vertellen hoe dat komt ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:04:59 #138
157922 fathank
pi_116638457
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:02 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wil je hier een psychologische analyse door mij op losgelaten hebben?

Want ik kan je precies vertellen hoe dat komt ;-)
Leg uit, ik ben benieuwd. Dan kan het voortaan in de OP :+
pi_116638605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 11:52 schreef RaymondK het volgende:

[..]

175kg DL is geen fictie hoor. :')
Mannetjes die zomaar in je oefening komen storen om hetzelfde gewicht 'wel fftjes' te DL-en daarentegen wel :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_116638636
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Leg uit, ik ben benieuwd. Dan kan het voortaan in de OP :+
De reden dat je meer aandacht krijgt, heeft verschillende verklaringen.

De eerste is het makkelijkst... Zodra je traint zie je er over het algemeen gezonder uit. Een gezondere uitstraling trekt meer aan dan een ongezonde uitstraling.

Ten tweede, ook al zeggen vrouwen van niet... als er één bepaalde groep uiterlijk gefixeerd is op deze aarde, dan zijn het de vrouwen wel. Zij willen net zo goed naar iets moois kijken, en houden net zoveel van sex als wij mannen dat doen.

Het volgende, is dat je over het algemeen je uitstraling enorm vergroot. Uitstraling heeft niets met uiterlijk te maken maar spreekt wel mensen aan. (Hoe bedoel je?) Simpel, omdat je traint, voel je je beter... je focus is op dat moment verplaatst van :"ik ben een nietsnut" naar: "Look at me!" zie het als een soort van law of attraction. Je straalt uit dat je je beter voelt, je kijkt minder chagrijnig, je loopt rechterop, staat steviger en hebt een andere gelaatsuitdrukking dan normaal. Je gaat je zelfverzekerder voelen, want, je merkt dat je sterker wordt maar ook dat mensen van buitenaf op den duur gaan opmerken dat je idd wel gegroeid bent. Helaas maar waar, heeft dit toch invloed op je waardoor je je nog weer beter gaat voelen en dit als een cirkeltje zich manifesteerd.

Waarom helaas? Simpel.... "A wise man, will react the same to a compliment, as to feedback"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116638648
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Mannetjes die zomaar in je oefening komen storen om hetzelfde gewicht 'wel fftjes' te DL-en daarentegen wel :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
YouTube
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:33:00 #142
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116639164
Zijn d'r nog mensen met goeie ideeën om droge bruine rijst wat interessanter te maken?
Ketjap/magie kennen we al natuurlijk.
pi_116639292
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:33 schreef RaymondK het volgende:
Zijn d'r nog mensen met goeie ideeën om droge bruine rijst wat interessanter te maken?
Ketjap/magie kennen we al natuurlijk.
Waar haal jij in godsnaam bruine rijst? :P ben hier elke supermarkt en toko al afgeweest..
BEASTMODE
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:41:30 #144
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116639418
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:36 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Waar haal jij in godsnaam bruine rijst? :P ben hier elke supermarkt en toko al afgeweest..
Bij de Jumbo. Er staat op Bruine rijst. Het is ook een bruinige plastic/transparante zak. Kost 3x niks. Ligt waarsch in het onderste schap bij de rest v.d. elcheapo rijst.
Zit wel heel af en toe een ongepelt rijstje in. :r Een rijstkorrel in z'n jasje nog zegmaar. Die zijn ranzig als je die d'r niet uitvist.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:47:24 #145
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116639604
En verder zou ik graag nog eens leren "Slikken on demand"
Dat klinkt voor sommige misschien heel erotisch/gay, maar ik bedoel het niet zo. :+

Ik bedoel het tijdens het eten.
Als iets lekker is, dan blaf ik het zo naar binnen ongeacht hoeveel, maar als iets niet bijzonder is, gebeurt het regelmatig dat ik zit te kauwen en te kauwen, en dan ben je wel ff bezig met je vol gestapelde bord en hamsterwangen.
Die professionele eters met zo'n eating challenge, die kunnen vaak slikken zonder kauwen enzo.
Niet dat het gezond is, maar soms wil ik dat ook. Alleen krijg ik dan per direct een kokhalsreflex.
pi_116639795
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:47 schreef RaymondK het volgende:
En verder zou ik graag nog eens leren "Slikken on demand"
Dat klinkt voor sommige misschien heel erotisch/gay, maar ik bedoel het niet zo. :+

Ik bedoel het tijdens het eten.
Als iets lekker is, dan blaf ik het zo naar binnen ongeacht hoeveel, maar als iets niet bijzonder is, gebeurt het regelmatig dat ik zit te kauwen en te kauwen, en dan ben je wel ff bezig met je vol gestapelde bord en hamsterwangen.
Die professionele eters met zo'n eating challenge, die kunnen vaak slikken zonder kauwen enzo.
Niet dat het gezond is, maar soms wil ik dat ook. Alleen krijg ik dan per direct een kokhalsreflex.
Dat is wel mogelijk, 2x kauwen bijv en doorslikken.
De structuur moet veranderen.

Met droog brood bijv, slok water erbij en het is zo weg.. kwestie van oefenen.
YouTube
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:56:12 #147
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116639884
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is wel mogelijk, 2x kauwen bijv en doorslikken.
De structuur moet veranderen.

Met droog brood bijv, slok water erbij en het is zo weg.. kwestie van oefenen.
Ja met water erbij gaat het wel beter dat klopt.
Het punt is dat het langer duurt dan iets wat lekker is. En eerlijk is eerlijk, een stapel frikandellen speciaal zijn nou eenmaal gewoon lekkerder dan bruine rijst met een paar tilapia en broccoli.
En voor je het weet zit je een half uur over een lading avond eten te doen waardoor je ook nog eens tegen je maagvol hormoontje moet vechten.

Het is wel zo dat die eating challenge gasten toch een ander soort techniek hebben.
Hele bakkes vol, en ze douwen het gewoon door naar achter. Als ik dat doe dan ligt alles op de grond opzekers.

Furious Pete is natuurlijk geen normaal persoon, maar zoals hij het naar binnen dauwt, dat kan ik echt niet hoor :')
En vroeger kon hij dat ook niet. Hij heeft dat toch geleerd op e.o.a. manier.

[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 11-09-2012 13:04:25 ]
pi_116640162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:56 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ja met water erbij gaat het wel beter dat klopt.
Het punt is dat het langer duurt dan iets wat lekker is. En eerlijk is eerlijk, een stapel frikandellen speciaal zijn nou eenmaal gewoon lekkerder dan bruine rijst met een paar tilapia en broccoli.
En voor je het weet zit je een half uur over een lading avond eten te doen waardoor je ook nog eens tegen je maagvol hormoontje moet vechten.

Het is wel zo dat die eating challenge gasten toch een ander soort techniek hebben.
Hele bakkes vol, en ze douwen het gewoon door naar achter. Als ik dat doe dan ligt alles op de grond opzekers.

Furious Pete is natuurlijk geen normaal persoon, maar zoals hij het naar binnen dauwt, dat kan ik echt niet hoor :')
En vroeger kon hij dat ook niet. Hij heeft dat toch geleerd op e.o.a. manier.
Ik kokhals nu al man... gadverdamme... zoveel boter (ik eet in zijn geheel geen boter)
YouTube
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:07:44 #149
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116640234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik kokhals nu al man... gadverdamme... zoveel boter (ik eet in zijn geheel geen boter)
_O- zit je zo aan je 4000kcal's :s)

Ransig idd. Maar het gaat ff om het principe hier he. Hij stouwt het gewoon door en slikt volgens mij gewoon heel grote stukken door.
pi_116640386
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 13:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O- zit je zo aan je 4000kcal's :s)

Ransig idd. Maar het gaat ff om het principe hier he. Hij stouwt het gewoon door en slikt volgens mij gewoon heel grote stukken door.
Ik vond hem nog traag hoor eerlijk gezegd.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')