yep! Sinds vandaag! Mijn man heeft deze week ook vrij (onze eerste vrije week van dit jaar) Mijn pa komt vandaag helpen klussen, wat laatste dingetjes en dan is alles zo goed als klaarquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 08:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buongiorno! Zometeen maar eens ff verse pane halen bij het lokale bakkertje.
Eindelijkquote:Op maandag 10 september 2012 08:34 schreef Skoap het volgende:
[..]
yep! Sinds vandaag! Mijn man heeft deze week ook vrij (onze eerste vrije week van dit jaar) Mijn pa komt vandaag helpen klussen, wat laatste dingetjes en dan is alles zo goed als klaar
Nog maar drie daagjes... Donderdag gaan we rijden.quote:Op maandag 10 september 2012 09:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je eigenlijk nog?
quote:Op maandag 10 september 2012 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, dan zijn we wel in Duitsland, Tsjechië, Slovenië, Kroatië, Italië, Oostenrijk en Zwitserland geweest.
Wat is daar nu weerquote:Op maandag 10 september 2012 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, dan zijn we wel in Duitsland, Tsjechië, Slovenië, Kroatië, Italië, Oostenrijk en Zwitserland geweest.
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 10:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net thuis, was zo moe dat een tankstationstop weer noodzakelijk was.
Conclusie van afgelopen week: ijskoffie van illy is lekkerder en veel minder vadsig dan die van DE.
ik zie je dit om de zoveel tijd posten. Waarom is het zo moeilijk voor je om een plan uit te zetten en je hier aan te houden?quote:Op maandag 10 september 2012 10:27 schreef Sarabi het volgende:
Op de weegschaal gestaan en ik moet toch ook weer strenger met het eten gaan doen, alleen sporten is niet genoeg.
Dus ontbijt yoghurt, lunch een paar boterhammen met mager beleg, avondeten net wat er is maar in kleinere porties. En verder fruit en groente als tussendoortjes (2 a 3 keer per dag).
Tja waarom hebben 99,99% van de mensen met ernstig overgewicht last van het jojo-effect? Ik weet het niet.quote:Op maandag 10 september 2012 10:38 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zie je dit om de zoveel tijd posten. Waarom is het zo moeilijk voor je om een plan uit te zetten en je hier aan te houden?
Ja! Je hersenen hebben extra voer nodig om goed te functioneren. Helaas vinden die suiker erg makkelijk, dus ik vreet makkelijk een zak snoep weg tijdens een tentamenweek (gelukkig ook zonder aan te komen).quote:Op maandag 10 september 2012 10:38 schreef MarMar het volgende:
lijstje:
O: 2 rijstwafels met kaas, cappuccino
T: cappuccino, banaan
B/S: beenoefeningen die ik nog ken van fysio
L: goed gevulde salade (met oa. olijven en feta), gekookt eitje, melk
T: cappuccino, mineola
D: spruitjes met spekjes en geraspte kaas en cashewnootjesen een aardappel
B/S: blokje om met krukken
T: yoghurt met warme appel
Verbrand je eigenlijk ook kalorieën met studeren?
Ik herken het wel hoor. Kan me prima een paar dagen gedragen maar dan gaat het mis. Als ik Aurum's ruggegraat zou hebben dan zou ik nu al maat 34 hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja waarom hebben 99,99% van de mensen met ernstig overgewicht last van het jojo-effect? Ik weet het niet.
Het sporten lukt altijd wel en op sommige momenten is dat genoeg om af te vallen of op gewicht te blijven, op dit moment kennelijk niet.
En eten doe ik ook niet echt slecht heb ik het idee (ik snoep sowieso nauwelijks), maar dat moet dus ook beter.
Dat is het voor mij wel een tijd geweest, ik had/heb geen probleem met mijn lichaam.quote:Op maandag 10 september 2012 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ja, wellicht heeft het dan niet genoeg prioriteit voor me ofzo?
^^ Bij mij gaat het precies zo.quote:Op maandag 10 september 2012 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Kan me prima een paar dagen gedragen maar dan gaat het mis. Als ik Aurum's ruggegraat zou hebben dan zou ik nu al maat 34 hebben. Maar ja, wellicht heeft het dan niet genoeg prioriteit voor me ofzo?
juist, dat ja. maar, ik hou ook gewoon veel te veel van lekker eten. kan er nu al naar uitkijken om morgen brood te bakken, en dat overmorgen bij het ontbijt te eten!quote:Op maandag 10 september 2012 10:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Kan me prima een paar dagen gedragen maar dan gaat het mis. Als ik Aurum's ruggegraat zou hebben dan zou ik nu al maat 34 hebben. Maar ja, wellicht heeft het dan niet genoeg prioriteit voor me ofzo?
Taartje was niet eens lekkerquote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef Perruche het volgende:
Aaaaah vik, slecht hoor! Nah, tot aan mijn vakantie niet drinken & nu ff gezond eten 2 weken. Op vakantie vind ik het meestal niet zo moeilijk; minder neiging tot snacken en meer beweging. Dus ben benieuwd.
mmm..koolhydraten!quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als ik heel veel last zou hebben van bepaalde voedingsmiddelen, dan zou ik ook veel meer ruggengraat hebben dan nu.
Vanavond maar even hardlopen met aan het eind een interval, morgen krachttraining en woensdag nog een rondje rennen en dan ga ik rust pakken voor zondag.
Zo maar even uitzoeken hoe het ook alweer zit met koolhydraten stapelen.
wat voor maat heb je nu dan?quote:Op maandag 10 september 2012 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben ook best tevreden, maar Aurum en ik waren toch echt de dikkertjes zaterdag.![]()
Wat ook wel weer grappig is, want daardoor werden we extra aangemoedigd door de mensen van Health City.![]()
Mijn voornaamste reden om er wat kilo's af te willen hebben is omdat ik dan makkelijker kleding kan kopen.
Gelukkig hou ik helemaal niet van snoep en heb ik het ook gewoon niet in huisquote:Op maandag 10 september 2012 10:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja! Je hersenen hebben extra voer nodig om goed te functioneren. Helaas vinden die suiker erg makkelijk, dus ik vreet makkelijk een zak snoep weg tijdens een tentamenweek (gelukkig ook zonder aan te komen).
Ik mocht oordopjes lenen en mijn begeleider vond mijn opzet goed. Dus ik ben wel weer blij. Nu nog mijn tafel verstellen en bedenken of ik een 1x per week abo op de sportschool ga doen om mijn bovenbenen sterk te krijgen (zodat ik mn knie wat minder snel sloop). Ik wil wel en komende 9 maanden zit ik op deze locatie direct naast de sportschool, maar het is toch weer 70 euro (en meer dan 1x per week heb ik toch geen tijd).
Da's juist heel makkelijk; gewoon je voetjes erafquote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor maat heb je nu dan?
En ik zou dat ook wel willen, maar dan moet er voornamelijk wat van de lengte af, en dat is wel wat lastiger.
Ik ben blij als ik mijn ultra gespierde achterwerk en bijbehorende dijen in maat 44 weet te krijgen. Qua bovenmaat is het meestal 42 geloof ik.quote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat voor maat heb je nu dan?
En ik zou dat ook wel willen, maar dan moet er voornamelijk wat van de lengte af, en dat is wel wat lastiger.
Meteen het "ik heb grote voeten, dus kan geen fatsoenlijke schoenen kopen"-probleem ook opgelostquote:Op maandag 10 september 2012 11:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Da's juist heel makkelijk; gewoon je voetjes eraf
maar dan kan ik niet meer hardlopen. En zal ik dus dik worden. En is er weer een nieuw probleem!quote:Op maandag 10 september 2012 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meteen het "ik heb grote voeten, dus kan geen fatsoenlijke schoenen kopen"-probleem ook opgelost.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet meer hardlopen. En zal ik dus dik worden. En is er weer een nieuw probleem!
dan ben ik weer net zo lang of langer!quote:Op maandag 10 september 2012 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet hoor.
Tuurlijk niet, die dingen gewoon wat korter maken.quote:Op maandag 10 september 2012 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan ben ik weer net zo lang of langer!
Ik vind het zo stoer dat dat tegenwoordig allemaal kan!quote:Op maandag 10 september 2012 11:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |