No fucking way dat jij van '61 bent.quote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn profiel.
[..]
NouEn ook nog een bos krullen.
prrrrquote:
ik bedoel maar.. dus ik mag best zeggen dat ik oud benquote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dat scheelt maar één jaar, dat verzacht het wel een beetje.
beetje lullig voor die poema'squote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde al een nieuwe maken met als tt; jjh is een slome poema.
Ik was even van mijn bank aan het vallen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde al een nieuwe maken met als tt; jjh is een slome poema.
Nee, jij bent mijn jonge tijgertje.quote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmm in het ootje hmmmmmmmmm
[..]
prrrr![]()
[..]
ik bedoel maar.. dus ik mag best zeggen dat ik oud ben
quote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
No fucking way dat jij van '61 bent.
Awww. Poema's zijn ok hollee holeeee.quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje lullig voor die poema's
Toch was je te snel voor mijn telefoon.quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was even van mijn bank aan het vallen.
Ik ben jonger hoor stiekem.quote:
is t heus?quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn jonge tijgertje.
allerlaatste dag van '85, true storyquote:
Kusje erop?quote:Op maandag 10 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch was je te snel voor mijn telefoon.Snik.
Hetzelfde bouwjaar.quote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is t heus?omg KOM KNUFFELEN MET ME
![]()
[..]
allerlaatste dag van '85, true story
Mja mja mja. Ik ben hier en jij bent daar.quote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is t heus?omg KOM KNUFFELEN MET ME
![]()
[..]
allerlaatste dag van '85, true story
Trusten gitaarboy.quote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, mooie tijd om te gaan slapen. Wekkertje gaat om 7 uur weer.
Trusten allen
quote:
trusten meneer gitaarquote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, mooie tijd om te gaan slapen. Wekkertje gaat om 7 uur weer.
Trusten allen
trusten mevrouw gewoonjezelfquote:
Hoe oud denk je dan?quote:
doe alsof danquote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja mja mja. Ik ben hier en jij bent daar.
Oudjequote:
*knuffelt plat*quote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe alsof danje maakt me verdrietig
Tik 'm aan.quote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
trusten meneer gitaar![]()
[..]
trusten mevrouw gewoonjezelf![]()
Valt het op?quote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, die heb je van iemand anders
Waar jij wilt.quote:
quote:
boks ouwequote:Op maandag 10 september 2012 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Tik 'm aan.
[..]
Valt het op?
[..]
Waar jij wilt.
Vechten?quote:
85 is gewoon goed.quote:Op maandag 10 september 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
boks ouwe![]()
Natuurlijk niet. Ben alsnog benieuwd of je van me kan winnen.quote:
Mwah, ja, nou. Ik vind dat altijd een beetje lastig, met vrouwen vechten.quote:Op maandag 10 september 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ben alsnog benieuwd of je van me kan winnen.
afhankelijk van wat ze bij je flikken hoor.. maar dan moet het wel heeeeel ernstig zijn.. iets wat ik echt niet wil ofzo.. en dan zou ik het nog niet gauw doen, maar nogmaals: ligt er aan wat ze doenquote:Op maandag 10 september 2012 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ja, nou. Ik vind dat altijd een beetje lastig, met vrouwen vechten.
Ik vind gewoon dat je als man geen vrouwen slaat.
wij gaan zeker wel vechten.quote:Op maandag 10 september 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
afhankelijk van wat ze bij je flikken hoor.. maar dan moet het wel heeeeel ernstig zijn.. iets wat ik echt niet wil ofzo.. en dan zou ik het nog niet gauw doen, maar nogmaals: ligt er aan wat ze doen
Ik nog nooit.quote:Op maandag 10 september 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb iig 1 x een vrouw geslagen.. de reden laten we achterwege
ik ga je krabben hoorquote:
nja t was heel persoonlijk.. echt heel persoonlijk.. had iets te maken met dingen uit m'n verleden en iemand die er nu niet meer is.. nuff saidquote:Op maandag 10 september 2012 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
En dan tellen we een tik op de billen niet mee.
quote:Op maandag 10 september 2012 00:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga je krabben hoor![]()
[..]
nja t was heel persoonlijk.. echt heel persoonlijk.. had iets te maken met dingen uit m'n verleden en iemand die er nu niet meer is.. nuff said
Niet slaan, gewoon worstelen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ja, nou. Ik vind dat altijd een beetje lastig, met vrouwen vechten.
Ik vind gewoon dat je als man geen vrouwen slaat.
O oke.quote:Op maandag 10 september 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet slaan, gewoon worstelen.
Kusjenquote:Op maandag 10 september 2012 00:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga je krabben hoor![]()
[..]
nja t was heel persoonlijk.. echt heel persoonlijk.. had iets te maken met dingen uit m'n verleden en iemand die er nu niet meer is.. nuff said
Dat wel?quote:
Klopt ook wel, hoewel ik IRL opvliegender kan zijn dan hier. Maar echt kwaad krijg je me niet snel, dat lukt alleen mijn moeder.quote:Op maandag 10 september 2012 00:38 schreef JJH het volgende:
Maar dw, ik heb jou tot nu toe op fok leren kennen als een meiske dat heel stevig haar mannetje staat.
En klein zijn kan een voordeel zijn, ik ben onhandig groot dan.
Dat vind ik anders.quote:
Let's get it on.quote:[..]
Klopt ook wel, hoewel ik IRL opvliegender kan zijn dan hier. Maar echt kwaad krijg je me niet snel, dat lukt alleen mijn moeder.
Iets met full body contact?quote:
Nee.quote:[..]
Let's get it on.
Nog geeneens, maar ik weet ook gewoon te weinig van worstelen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iets met full body contact?
[..]
Nee.
Oke. Gaat leuk worden.quote:Op maandag 10 september 2012 00:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog geeneens, maar ik weet ook gewoon te weinig van worstelen.
Oke.
awww ok, slaap fijn zoquote:Op maandag 10 september 2012 00:49 schreef JJH het volgende:
Ik ga er trouwens een eind aan breien voor vandaag.
Fijne avond verder en tot morgen ofzo.![]()
Badam pam tss.quote:Op maandag 10 september 2012 00:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
drop of blood and now you're taken for all time.. with a kiss
you will awaken and you'll be mine tudum tudum
Moooooiquote:Op maandag 10 september 2012 01:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
BANG BANG FEUER FREI [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hallo topje dat ik ook had.quote:
sorry.. alzheimer light.. ik vergeet serieus heel veelquote:Op maandag 10 september 2012 01:14 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja, heb ik je al eens eerder verteld zelfs.
Je gaat me toch niet vertellen dat je me helemaal vergeten bent he?quote:Op maandag 10 september 2012 01:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sorry.. alzheimer light.. ik vergeet serieus heel veel
nee ik weet nog heel goed wie je bentquote:Op maandag 10 september 2012 01:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je me helemaal vergeten bent he?
En dat zijn van die stomme details die ik onthoud.
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 september 2012 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee ik weet nog heel goed wie je bent![]()
mja qua gesprekken vergeet ik heel gauw wat ik iemand heb verteld
ff ondertussen die docudinges kijken btw
jeweetzquote:
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 09-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 226 JijHebtGeenRokje
02 147 Tamashii
03 102 Samzz
04 096 JJH
05 090 Moeraskat
06 065 Kaneelstokje
07 057 kingtoppie
08 056 Vinniiee
09 053 Fera
10 047 Grijsbaard
11 045 Mistress_X
12 036 schrikbarend
13 035 -_Guitarist_-
14 029 tijnbrein
15 028 heloef
16 019 GSbrder
16 019 kiekjesdief
18 017 goldfinger1963
19 009 gewoonmezelf87
20 005 Nixx-
21 004 Knetterkrankjorum
21 004 Drugshond
21 004 DevilsWhore
24 002 sararaats
25 001 Geo4kant
25 001 Softfeel
25 001 Linda94
25 001 Nestalgie
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op maandag 10 september 2012 08:42 schreef GSbrder het volgende:
Oeps, vriendinnetje jaloers gemaakt.
herkenbaar...quote:Op maandag 10 september 2012 08:56 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, ik worstel me door een moeizame start met veel afleiding van fok.
Als ik om kwart voor 10 me eerste peuk heb gerookt van de dag en mijn directe collega weer zie die werk voor mij heeft ben ik wel weer gemotiveerd.quote:Op maandag 10 september 2012 08:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
herkenbaar...
Maar komt bij mij ook deels door m'n vrij lege planning.
Iets gezegd over een vrouwelijke collegaquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 09:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iets gezegd over een vrouwelijke collega.
Dat ligt natuurlijk aan de opmerking...quote:
Wehe, ik ben zo een halve die dat soort dingen wel zou zeggen misschienquote:Op maandag 10 september 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan de opmerking...
"zij doet haar werk goed" valt natuurlijk heel anders dan "damn, dat is een lekker ding, die wil ik wel eens op m'n bureau hebben"
Morgen.quote:
Hai. Zit jij al op school?quote:
Alles draait om geld he...quote:Op maandag 10 september 2012 09:28 schreef Fera het volgende:
Ik ben vrij vandaag. Maar ik heb ook nog geen boeken. Ik wacht al bijna 2 weken ...
Hadden ze wel n berichtje mogen sturen oid.quote:Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles draait om geld he...
Mensen laten overwerken kost extra geld oid / flexwerkers inzetten... Dus doen ze dat niet?
Lijkt me namelijk niet dat ze het niet op voorraad hebben...
Ik kreeg overigens wel d e melding dat ze een boek niet hadden... Vraag me af of ze mijn geld terugboeken of dat ik daar heel lang op moet wachten...
Klinkt bekend... ik heb ook ooit een boek binnen gekregen, 2 weken voor het semester ophield.quote:Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alles draait om geld he...
Mensen laten overwerken kost extra geld oid / flexwerkers inzetten... Dus doen ze dat niet?
Lijkt me namelijk niet dat ze het niet op voorraad hebben...
Ik kreeg overigens wel d e melding dat ze een boek niet hadden... Vraag me af of ze mijn geld terugboeken of dat ik daar heel lang op moet wachten...
Ik kan het dan wel ''retourneren'' binnen 10 dagen na ontvangst.quote:Op maandag 10 september 2012 09:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klinkt bekend... ik heb ook ooit een boek binnen gekregen, 2 weken voor het semester ophield.
Geld terug ofzo deze ze niet aan... dus jammer de bammer.
Hoop niet dat t mij gebeurd.quote:Op maandag 10 september 2012 09:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klinkt bekend... ik heb ook ooit een boek binnen gekregen, 2 weken voor het semester ophield.
Geld terug ofzo deze ze niet aan... dus jammer de bammer.
Doeeeegquote:Op maandag 10 september 2012 09:41 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben weg, ik word lamlendig van fokken.
man ik voel me meer een potvis maar mogguhquote:
beter te vroeg dan te laat (om er maar ff een positief cliche tegen aan te gooien)quote:
het was gister te laat en vanmorgen te vroeg hehequote:Op maandag 10 september 2012 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
beter te vroeg dan te laat (om er maar ff een positief cliche tegen aan te gooien)
Daar heb ik ook last van.quote:Op maandag 10 september 2012 10:01 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
het was gister te laat en vanmorgen te vroeg hehe
quote:Op maandag 10 september 2012 10:01 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
het was gister te laat en vanmorgen te vroeg hehe
aha er zijn dus meer mensen die dat hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 10:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
Ja, dat is ook een mogelijkheid.
Ik neem me elke morgen, als de wekker gaat, voor om die avond rond 9 uur maar richting bed te gaan.
Hele dag moe... tot een uur of half 8, 8 uur... dan leef ik weer op... en wordt t weer tegen 12n...
Hoi Nixxje.quote:
Gaat om "bekende" users...quote:Op maandag 10 september 2012 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom sta ik nog niet in de OP?
quote:Op maandag 10 september 2012 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En Gaston? wat is de volgende opdracht voor onze kandidaat?
Wou je zeggen dat ik niet bekend ben? Ik word gevreesd in de donkere krochten van FOK! en aanbeden in de rest.quote:
Mij maak je niet bang.quote:Op maandag 10 september 2012 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Wou je zeggen dat ik niet bekend ben? Ik word gevreesd in de donkere krochten van FOK! en aanbeden in de rest.
Donderdag weer.quote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nog vakantie?
Of al weer aan het werk vandaag?
Ik heb geen plaats bij jou, je bent mijn D niet.quote:Op maandag 10 september 2012 10:26 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Mij maak je niet bang.
Ik grijp je bij je haar en zet je gewoon op je plaats.
quote:Op maandag 10 september 2012 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen plaats bij jou, je bent mijn D niet.
Dat klopt, maar je hebt wel in mijn touwtjes gehangenquote:Op maandag 10 september 2012 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen plaats bij jou, je bent mijn D niet.
Dat klopt, maar dat maakt mij geen sub en al helemaal niet jouw subje.quote:Op maandag 10 september 2012 10:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je hebt wel in mijn touwtjes gehangen
Ach, ik heb mezelf er ook in moeten editten toen ik eens een keer de OP mocht maken hoor.quote:Op maandag 10 september 2012 10:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik niet bekend ben? Ik word gevreesd in de donkere krochten van FOK! en aanbeden in de rest.
ben ik zo niet speciaal genoeg?quote:Op maandag 10 september 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, ik heb mezelf er ook in moeten editten toen ik eens een keer de OP mocht maken hoor.
Dus het komt vanzelf wel een keer
Ik dacht dat jij sowieso wel in de OP stond.quote:Op maandag 10 september 2012 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben ik zo niet speciaal genoeg?
Nope.quote:Op maandag 10 september 2012 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij sowieso wel in de OP stond.
speciaal genoeg wel hoor... maar ja, ik kan de OP niet wijzigen hequote:Op maandag 10 september 2012 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben ik zo niet speciaal genoeg?
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 september 2012 11:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
speciaal genoeg wel hoor... maar ja, ik kan de OP niet wijzigen he
Ook niet als ik het voor je doe?quote:Op maandag 10 september 2012 11:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik hoef er niet in
tevens haat aan maandagen
quote:Op maandag 10 september 2012 11:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik hoef er niet in
tevens haat aan maandagen
Ik ook niet. Misschien helpt het dat ik pas om 1 uur hoef te beginnen.quote:
nah nee joh, eerst maar eens ff zien ditdat.. t is goed zoquote:Op maandag 10 september 2012 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook niet als ik het voor je doe?
En ja.
Maar ik heb vrij vandaag. Al heb ik opeens wel heerl erg het idee dat mijn vakantie voorbij is.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah nee joh, eerst maar eens ff zien ditdat.. t is goed zo![]()
en ik moet straks nog, maar ik ben net een pruttelende trekker op maandagen.. opstartproblemen.. trojan horse virus.. jeweet
Dat is wel jammer, jaquote:Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien helpt het dat ik pas om 1 uur hoef te beginnen.
Wel een nadeel, alle leuke mensen uit mijn klas hebben vandaag college in Groningen.
ik moet ook altijd wel eerst ff wakker worden ja, dat welquote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat heb ik alle dagen van de week. Het eerste uur, of in ieder geval voor mijn eerste bak koffie hoef je niets van mij te verwachten.
Hij is goed hequote:Op maandag 10 september 2012 11:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lol thnx voor het liedje DW
Ja, ik zit met alleen maar vrouwenquote:
Je bent niet alleen hoorquote:Op maandag 10 september 2012 11:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nah nee joh, eerst maar eens ff zien ditdat.. t is goed zo![]()
en ik moet straks nog, maar ik ben net een pruttelende trekker op maandagen.. opstartproblemen.. trojan horse virus.. jeweet
quote:
cute, jaquote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is goed he
[..]
Ja, ik zit met alleen maar vrouwen
Waarom?quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb trouwens geen speciale hekel aan maandag.
gewoon aan elke werkdag. anders is het zo lullig voor de maandag.
wat zijn dat voor onchristelijke tijdenquote:Op maandag 10 september 2012 11:19 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen schatjes. Ik ben moe maar ik moet er nu uit , anders kan ik vanavond niet slapen omdat ik morgen 6 uur uit bed moet.
Je weet waar het nummer over gaat?quote:
Wees blij dat je kan werken.quote:Op maandag 10 september 2012 11:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb trouwens geen speciale hekel aan maandag.
gewoon aan elke werkdag. anders is het zo lullig voor de maandag.
Ehm, dat zeg ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 11:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?Je zit liever de hele dag thuis?
Ja nog wel in een christelijk dorp.quote:Op maandag 10 september 2012 11:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat zijn dat voor onchristelijke tijden!!!!!!!!!!
goedemorgen btw
Das ook zo'n dooddoener...quote:
Klagen mag best. Maar in deze tijd van recessie, ontslagen en faillissementen zou werk het laatste zijn waar ik over zou klagen. Maar goed, dat ben ik.quote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook zo'n dooddoener...
Dan mag je nergens meer over klagen.
"het regent" - wees blij dat je naar buiten kunt
"ik houd niet zo van wortels" - wees blij dat je kunt eten
"er is niks op tv" - wees blij dat je uberhaubt ogen hebt om te kijken
Ow?quote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef kiekjesdief het volgende:
als kan fokken onder werktijd valt dat indelen door je baas best wel mee
quote:
Dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 10 september 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klagen mag best. Maar in deze tijd van recessie, ontslagen en faillissementen zou werk het laatste zijn waar ik over zou klagen. Maar goed, dat ben ik.
Je hebt een hekel aan alle werkdagen, zeg jequote:Op maandag 10 september 2012 11:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.
Ik klaag toch verder niet over werk?
Ik zet alleen even de hekel aan maandagen door naar de rest van de dagen zodat de maandag zich niet alleen voelt.
Ik ben ook wel blij dat ik werk heb. Alleen wat minder gemotiveerd de laatste tijd.
Er wordt al zoveel geklaagd, dus kom op no worries, be happyy.quote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Das ook zo'n dooddoener...
Dan mag je nergens meer over klagen.
"het regent" - wees blij dat je naar buiten kunt
"ik houd niet zo van wortels" - wees blij dat je kunt eten
"er is niks op tv" - wees blij dat je uberhaubt ogen hebt om te kijken
altijd gezellig daar eh, ik weet er alles vanquote:Op maandag 10 september 2012 11:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nog wel in een christelijk dorp.
*kusjelikje*
Tchaikovsky is een ware heldquote:Op maandag 10 september 2012 11:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]en Rammstein. En het zwanenmeer.
Worries genoeg hoor, maar evengoed wel happyquote:Op maandag 10 september 2012 11:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er wordt al zoveel geklaagd, dus kom op no worries, be happyy.
Ik lust geen roosvicee. Maar liefquote:Op maandag 10 september 2012 11:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
*schenkt een glaasje roosvicee in voor iedereen hier*
komt wel goed schatjes
iets anders mag ook hoorquote:Op maandag 10 september 2012 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust geen roosvicee. Maar lief.
Van mij was grapje, ben net wakker.quote:Op maandag 10 september 2012 11:29 schreef Cryothic het volgende:
Wouw, als iemand iets roept hoor je altijd "ach, het is fok, neem het met een kilo zout"
Als ik iets roep (niet eens al te serieus) moet ik opeens ophouden met klagen en blij zijn dat ik werk heb... dafuq?
[..]
Worries genoeg hoor, maar evengoed wel happy
Ik heb heel veel effen in mijn kast, wel felle kleurtjes ertussen, maar ik zag 'm en dacht, WILquote:Op maandag 10 september 2012 11:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
vind m zelf iets te kleurrijk voor mijn smaak, maar goed, ik ben dan ook een somber, brooding wezentje, maar ze zijn desalwelteplus wel leuk
[..]
iets anders mag ook hoor
Die zijn super leuk!quote:Op maandag 10 september 2012 11:31 schreef Samzz het volgende:
Ik wil twee nieuwe rokjes, ze zijn heel schattig:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J80%2003533%2073305%2056%201346%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J60%2004184%2009090%2086%200304%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Vooral die eerste is echt cute. Witte doorschijnblouse erop, roze jasje erover
.
ik ken hetquote:Op maandag 10 september 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb heel veel effen in mijn kast, wel felle kleurtjes ertussen, maar ik zag 'm en dacht, WIL!
Mooiquote:Op maandag 10 september 2012 11:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Tchaikovsky is een ware held![]()
ik nu naar de Black Swan Soundtrack luisteren, jawel
quote:Op maandag 10 september 2012 11:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ken het
ik wil een hotpink rokjeNU!!!
Ja, hequote:
quote:
krijg ik die voor m'n verjaardag?quote:Op maandag 10 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J80%2003533%2056306%2056%201345%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 11:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
krijg ik die voor m'n verjaardag?
Ik bestel altijd online.quote:Op maandag 10 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, he. Straks maar eens richting de H&M
.
ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwehehehe
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik ook. Maar ik moet nog wat dingetjes in de stad halen, dus dan kan ik net zo goed meteen langs de H&Mquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 11:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh![]()
oh ja en tamashEng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwehehehehihi
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
[..]
oh![]()
oh ja en tamashwauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwehehehe
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
[..]
oh![]()
oh ja en tamashDie ziet er wel erg gaaf uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwehehehe
[..]
oh![]()
oh ja en tamashGaaf. Maar niet voor op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwehehehe.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
waarom denk je dat ik ze wilde hebbenquote:
nah is ook meer voor "speciale" gelegenheden..quote:
Dan zeg ik doen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik ze wilde hebben
[..]
nah is ook meer voor "speciale" gelegenheden..
hoewel ik dan nog wel eerst over straat moet er mee maar ok
graciasquote:
Dat maakt toch niks uit?quote:Op maandag 10 september 2012 11:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nah is ook meer voor "speciale" gelegenheden..
hoewel ik dan nog wel eerst over straat moet er mee maar ok
voerze en have funquote:Op maandag 10 september 2012 11:48 schreef Samzz het volgende:
Tijd op Cupcake'je eten te geven en dan eens richting de stad te gaan.
volgens mij moet je ze vanaf je mobiel idd eerst ook op iets van tinypic pleuren ja.. dacht ikquote:Op maandag 10 september 2012 11:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan toch alleen maar afbeeldingen van het internet hier neer zetten? Niks vanaf mijn mobiel of pc toch?
Omdat je het leuk hebt!quote:Op maandag 10 september 2012 11:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gracias
waarom gaat de tijd zo snel btw
mij maakt t niet zoveel uit neequote:
Vanaf PC of mobiel moet je ze eerst uploaden naar bijvoorbeeld mijnalbum of photobucket.quote:Op maandag 10 september 2012 11:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan toch alleen maar afbeeldingen van het internet hier neer zetten? Niks vanaf mijn mobiel of pc toch?
quote:Op maandag 10 september 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voerze en have fun![]()
[..]
volgens mij moet je ze vanaf je mobiel idd eerst ook op iets van tinychat pleuren ja.. dacht ik
Voor photobucket heb ik een app.quote:Op maandag 10 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanaf PC of mobiel moet je ze eerst uploaden naar bijvoorbeeld mijnalbum of photobucket.
Vaginaal, met een trechter?quote:Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef Tamashii het volgende:
Even een bord roze pap naar binnen geschoven.
New Rocks <3quote:Op maandag 10 september 2012 11:59 schreef Nixx- het volgende:
Ik draag deze schoenen meestal naar speciale feestjes:
[ afbeelding ]
Lolwutquote:Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef Tamashii het volgende:
Even een bord roze pap naar binnen geschoven.
haha newrocks.. ik had ze ooit ookquote:Op maandag 10 september 2012 11:59 schreef Nixx- het volgende:
Ik draag deze schoenen meestal naar speciale feestjes:
[ afbeelding ]
k liep er standaard op.. kreeg ik goeie beenspieren vanquote:Op maandag 10 september 2012 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
New Rocks <3
Maar niet voor alledaags gebruik idd
Ooit met 1 paar in m'n handen gestaan.quote:Op maandag 10 september 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k liep er standaard op.. kreeg ik goeie beenspieren van
nooit last van gehad, van dat de kou er doorheen kwamquote:Op maandag 10 september 2012 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ooit met 1 paar in m'n handen gestaan.
Leek me lekker warm voor de winter.
Totdat ik zag dat het voor een deel uit losse stukken bestond, en de kou er doorheen waait.
Toen alsnog voor Blackstones <3 gegaan
Daarom ook feestjes.quote:Op maandag 10 september 2012 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
New Rocks <3
Maar niet voor alledaags gebruik idd
Gewoon kisten.quote:Op maandag 10 september 2012 12:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ooit met 1 paar in m'n handen gestaan.
Leek me lekker warm voor de winter.
Totdat ik zag dat het voor een deel uit losse stukken bestond, en de kou er doorheen waait.
Toen alsnog voor Blackstones <3 gegaan
Nee, het was wel degelijk gewoon eten wat oraal naar binnen is gegaan.quote:
Leuk zijn ze hequote:Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
Van die rokjes van Samzz krijg ik zin om kleren te kopen
Werkschoenen dat.quote:Op maandag 10 september 2012 12:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik kwam in de buurt
En deels naar buiten via de neus vanwege een lachbui?quote:Op maandag 10 september 2012 12:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het was wel degelijk gewoon eten wat oraal naar binnen is gegaan.
Ja, doe nietquote:
Ik krijg hier enorm foute gedachten bijquote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
eens ff wat achter in m'n strot schuiven, geen roze pap tho :$![]()
Geen kisten.quote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus? Warm, stevig, en lopen heerlijk.
Hihaho.quote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
eens ff wat achter in m'n strot schuiven, geen roze pap tho :$![]()
Nee, heb wel mijn vingers afgelikt.quote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
En deels naar buiten via de neus vanwege een lachbui?
Nee, waar verkopen ze die dingen nog?quote:
Dump in Ommen heeft ze ookquote:Op maandag 10 september 2012 12:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, waar verkopen ze die dingen nog?
Waterlooplein in amsterdam waarschijnlijk?
Ook Magnums gehad... zou helemaal geweldig zijn, zou het merk zijn van arrestatieteams e.d.... binnen 3 maanden lieten er al naden los... wtf?
Je moet er dan ook niet normaal mee omgaanquote:Op maandag 10 september 2012 12:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ook Magnums gehad... zou helemaal geweldig zijn, zou het merk zijn van arrestatieteams e.d.... binnen 3 maanden lieten er al naden los... wtf?
Ommen... bij Emmen.... andere kant van t IJsselmeerquote:Op maandag 10 september 2012 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dump in Ommen heeft ze ook
niet normaal?quote:Op maandag 10 september 2012 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet er dan ook niet normaal mee omgaan.
Wel de betere kantquote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ommen... bij Emmen.... andere kant van t IJsselmeer
Kijk, daar heb je het alquote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
niet normaal?
sorry, ik ging er wel normaal mee om
Welke Emmen?quote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke Emmen?
De Emmen die jij denkt ligt nog wel een stukje bij Ommen vandaan.
bij ons in de buurtquote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik was er al bang voorquote:Op maandag 10 september 2012 12:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik krijg hier enorm foute gedachten bij
is dat lekker jaquote:
Elke dump zo ongeveer? En sommige alternatieve winkels.quote:Op maandag 10 september 2012 12:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
waarom heb ik jouw huis dan nog steeds niet gezienquote:Op maandag 10 september 2012 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ommen is voor mij nog op fietsafstand
Omdat jij nooit kuntquote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom heb ik jouw huis dan nog steeds niet gezientsss
Jaaa anders smaakt het zo naar pap.quote:Op maandag 10 september 2012 12:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik was er al bang voor:p
[..]
is dat lekker ja
helemaal wellusquote:
We overleggen wel een keertjequote:Op maandag 10 september 2012 12:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helemaal wellusnoem eens data's enzo dan jonguh.. dat moet te regelen zijn.
wa enzo
ja dat heb je nog wel eens, met papquote:Op maandag 10 september 2012 12:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaa anders smaakt het zo naar pap.
Grillworst met kaaaaas.quote:Op maandag 10 september 2012 13:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik liet de grillworst op de grond vallen tijdens het eten.. kattemormeltje er als de kippen bij natuurlijk, nu wordt ze fatty
quote:
dat had ik jaquote:
Niets voor mij.quote:Op maandag 10 september 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Zei hier iemand kisten?
[ afbeelding ]
Undercover stiefel boots (kisten) zwart 10-holequote:Op maandag 10 september 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Zei hier iemand kisten?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |