No fucking way dat jij van '61 bent.quote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn profiel.
[..]
NouEn ook nog een bos krullen.
prrrrquote:
ik bedoel maar.. dus ik mag best zeggen dat ik oud benquote:Op maandag 10 september 2012 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus dat scheelt maar één jaar, dat verzacht het wel een beetje.
beetje lullig voor die poema'squote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde al een nieuwe maken met als tt; jjh is een slome poema.
Ik was even van mijn bank aan het vallen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef Tamashii het volgende:
Ik wilde al een nieuwe maken met als tt; jjh is een slome poema.
Nee, jij bent mijn jonge tijgertje.quote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hmm in het ootje hmmmmmmmmm
[..]
prrrr![]()
[..]
ik bedoel maar.. dus ik mag best zeggen dat ik oud ben
quote:Op maandag 10 september 2012 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
No fucking way dat jij van '61 bent.
Awww. Poema's zijn ok hollee holeeee.quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
beetje lullig voor die poema's
Toch was je te snel voor mijn telefoon.quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was even van mijn bank aan het vallen.
Ik ben jonger hoor stiekem.quote:
is t heus?quote:Op maandag 10 september 2012 00:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn jonge tijgertje.
allerlaatste dag van '85, true storyquote:
Kusje erop?quote:Op maandag 10 september 2012 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch was je te snel voor mijn telefoon.Snik.
Hetzelfde bouwjaar.quote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is t heus?omg KOM KNUFFELEN MET ME
![]()
[..]
allerlaatste dag van '85, true story
Mja mja mja. Ik ben hier en jij bent daar.quote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
is t heus?omg KOM KNUFFELEN MET ME
![]()
[..]
allerlaatste dag van '85, true story
Trusten gitaarboy.quote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, mooie tijd om te gaan slapen. Wekkertje gaat om 7 uur weer.
Trusten allen
quote:
trusten meneer gitaarquote:Op maandag 10 september 2012 00:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, mooie tijd om te gaan slapen. Wekkertje gaat om 7 uur weer.
Trusten allen
trusten mevrouw gewoonjezelfquote:
Hoe oud denk je dan?quote:
doe alsof danquote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja mja mja. Ik ben hier en jij bent daar.
Oudjequote:
*knuffelt plat*quote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
doe alsof danje maakt me verdrietig
Tik 'm aan.quote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]
trusten meneer gitaar![]()
[..]
trusten mevrouw gewoonjezelf![]()
Valt het op?quote:Op maandag 10 september 2012 00:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehe, die heb je van iemand anders
Waar jij wilt.quote:
quote:
boks ouwequote:Op maandag 10 september 2012 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Tik 'm aan.
[..]
Valt het op?
[..]
Waar jij wilt.
Vechten?quote:
85 is gewoon goed.quote:Op maandag 10 september 2012 00:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
boks ouwe![]()
Natuurlijk niet. Ben alsnog benieuwd of je van me kan winnen.quote:
Mwah, ja, nou. Ik vind dat altijd een beetje lastig, met vrouwen vechten.quote:Op maandag 10 september 2012 00:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ben alsnog benieuwd of je van me kan winnen.
afhankelijk van wat ze bij je flikken hoor.. maar dan moet het wel heeeeel ernstig zijn.. iets wat ik echt niet wil ofzo.. en dan zou ik het nog niet gauw doen, maar nogmaals: ligt er aan wat ze doenquote:Op maandag 10 september 2012 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ja, nou. Ik vind dat altijd een beetje lastig, met vrouwen vechten.
Ik vind gewoon dat je als man geen vrouwen slaat.
wij gaan zeker wel vechten.quote:Op maandag 10 september 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
afhankelijk van wat ze bij je flikken hoor.. maar dan moet het wel heeeeel ernstig zijn.. iets wat ik echt niet wil ofzo.. en dan zou ik het nog niet gauw doen, maar nogmaals: ligt er aan wat ze doen
Ik nog nooit.quote:Op maandag 10 september 2012 00:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb iig 1 x een vrouw geslagen.. de reden laten we achterwege
ik ga je krabben hoorquote:
nja t was heel persoonlijk.. echt heel persoonlijk.. had iets te maken met dingen uit m'n verleden en iemand die er nu niet meer is.. nuff saidquote:Op maandag 10 september 2012 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
En dan tellen we een tik op de billen niet mee.
quote:Op maandag 10 september 2012 00:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga je krabben hoor![]()
[..]
nja t was heel persoonlijk.. echt heel persoonlijk.. had iets te maken met dingen uit m'n verleden en iemand die er nu niet meer is.. nuff said
Niet slaan, gewoon worstelen.quote:Op maandag 10 september 2012 00:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, ja, nou. Ik vind dat altijd een beetje lastig, met vrouwen vechten.
Ik vind gewoon dat je als man geen vrouwen slaat.
O oke.quote:Op maandag 10 september 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet slaan, gewoon worstelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |