quote:Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef -Engel- het volgende:
kom eens met een leeuk nummer
ik ben in een YT bui...
I didquote:Op zondag 9 september 2012 22:41 schreef -Engel- het volgende:
Garbageen dat door Samzz.... (die bedoelde vast een andere do you love me)
Ik ook!quote:
Gewoon, om de dag lekker positief in te luiden. Het nieuwe 2012.quote:Op maandag 10 september 2012 08:42 schreef STING het volgende:
Vertel, waarom zijn we in jouw ogen geweldig?
Oh, was dat hetquote:Op maandag 10 september 2012 08:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon, om de dag lekker positief in te luiden. Het nieuwe 2012.
Volgens mij ook.quote:Op maandag 10 september 2012 08:55 schreef rival het volgende:
Volgens mij is het weekend echt over he?
Dat is het zodra ik 's zondag avond thuis kom.quote:Op maandag 10 september 2012 08:55 schreef rival het volgende:
Volgens mij is het weekend echt over he?
toen zat ik nog in mijn weekendroes hoorquote:Op maandag 10 september 2012 09:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is het zodra ik 's zondag avond thuis kom.
Wat een lelijke UI.quote:Op maandag 10 september 2012 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn weekend moet nog beginnen, niet zeuren dus.. :}w
Je hebt zelf voor dat werk gekozen, niet zeuren dusquote:Op maandag 10 september 2012 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
wie zie jij zeuren dan?quote:Op maandag 10 september 2012 09:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zeur niet hoor, ik heb een paar leuke dagen gehad, alleen zit ik nu een beetje ziek te wezen achter t stuur..quote:Op maandag 10 september 2012 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt zelf voor dat werk gekozen, niet zeuren dus
je mag niet fokken tijdens het rijdenquote:Op maandag 10 september 2012 09:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeur niet hoor, ik heb een paar leuke dagen gehad, alleen zit ik nu een beetje ziek te wezen achter t stuur..
hij zit achter het stuur.. wie zegt dat ie rijdquote:Op maandag 10 september 2012 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
je mag niet fokken tijdens het rijden
Mooi zo!quote:Op maandag 10 september 2012 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trots op mijzelf, ik heb een matig weekend uiteindelijk nog weten om te keren naar een best wel OK weekend.
ik zeg ook maar watquote:Op maandag 10 september 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij zit achter het stuur.. wie zegt dat ie rijd
wel.quote:Op maandag 10 september 2012 09:56 schreef Myraela het volgende:
Wel of niet naar het schoolfeest gaan dit jaar, lastiglastig.
ik drinjk tijdens het rijden.quote:Op maandag 10 september 2012 10:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik rij niet als ik fok, net als dat ik niet rij als ik nog moet drinken..
ja ok, maar geen alcohol natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2012 10:18 schreef Cue_ het volgende:
"als ik nog moet rijden"
Als azijnpisser zou ik zeggen, je moet altijd drinken want anders droog je uit
Wel gaanquote:Op maandag 10 september 2012 09:56 schreef Myraela het volgende:
Wel of niet naar het schoolfeest gaan dit jaar, lastiglastig.
quote:
Ik neig ook naar wel, want het was vorig jaar ook erg tof. Ookal is het niet iets waar ik normaal heen zou gaan qua muziek etc.quote:
Maarja dat was het vorig jaar ook niet en toen heeft ze zich ook goed vermaakt..quote:Op maandag 10 september 2012 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
kwa muziek niet iets waar ze echt van houdt.....
Vrijdagen gaan vaak veel mensen naar huis / ouders / weg / andere plannen.. dus opkomt wordt dan een stuk kleinerquote:Op maandag 10 september 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
De donderdag zal goedkoper zijn met huur
Ik zou dan vrijdag een snipperdagje nemenquote:Op maandag 10 september 2012 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik neig ook naar wel, want het was vorig jaar ook erg tof. Ookal is het niet iets waar ik normaal heen zou gaan qua muziek etc.
Het is wel op een donderdag.Ik snap echt niet waarom ze het elk jaar op een donderdag doen. Tot 4 uur 's ochtends in Ahoy en dan om half 9 weer op school zijn.
Dat is waar. Toch heb ik het altijd raar gevonden dat donderdag overal de studentenavond is. Zegt veel over studiedisciplinequote:Op maandag 10 september 2012 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdagen gaan vaak veel mensen naar huis / ouders / weg / andere plannen.. dus opkomt wordt dan een stuk kleiner
Ook hier weer dat anders iedereen weer weg is / andere plannen heeft. Dus dan is donderdag de enige dag. Tja en studenten vinden het niet erg om een extra dagje weekend te hebben daardoorquote:Op maandag 10 september 2012 11:01 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is waar. Toch heb ik het altijd raar gevonden dat donderdag overal de studentenavond is. Zegt veel over studiediscipline
Maar ik mag niks zeggen over discipline en mentaliteit
Omdat ik dan dus niet kan slapen en de volgende dag 4 uur prototyping heb. En ik twijfel of ik en degene die ik mee wil nemen wel van de muziek/sfeer houden.quote:
Als ik tot die tijd nog geen lessen van dat vak heb gemist dan doe ik dat wel ja. Ookal is het eigenlijk te ingewikkeld om een les te missen, maar dan thuis maar even wat harder werken.quote:Op maandag 10 september 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan vrijdag een snipperdagje nemen.
tijdens schooltijd bepaalde ik dat soort dingen niet zelfquote:Op maandag 10 september 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan vrijdag een snipperdagje nemen.
schooltijd niet, studietijd welquote:Op maandag 10 september 2012 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
tijdens schooltijd bepaalde ik dat soort dingen niet zelf
Oh ja hoor, lip-syncen met Ultimate Kaos en Five.quote:Op maandag 10 september 2012 11:03 schreef Myraela het volgende:
Maarja, over 2 weken eerst maar eens samen naar een fout 90's feest. Dan bepaal ik daarna wel of het wel of niet iets voor ons is.
ik heb niet dergelijke gekke vrienden, zo jammerquote:Op maandag 10 september 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja hoor, lip-syncen met Ultimate Kaos en Five.
Aankomende zaterdag is hier een 90's feest. Ik en mijn vrienden zijn erbij om onze BSB en Spice Girls imitaties weer te laten zien
Nou ja, er moet wel eerst veel drank in.quote:Op maandag 10 september 2012 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik heb niet dergelijke gekke vrienden, zo jammer
Wat voor geluiden?quote:Op maandag 10 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Komt een collega bij ons op kantoor zitten omdat het hier zo lekker rustig is..
maakt hij de hele tijd rare geluiden
Zelfs dan nietquote:Op maandag 10 september 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
Nou ja, er moet wel eerst veel drank in.
Keihard meezingen met de Vengaboys.quote:Op maandag 10 september 2012 11:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh ja hoor, lip-syncen met Ultimate Kaos en Five.
Aankomende zaterdag is hier een 90's feest. Ik en mijn vrienden zijn erbij om onze BSB en Spice Girls imitaties weer te laten zien
Nouja dat dus en gewoon tegen zichzelf praten en weet ik veel watquote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat voor geluiden?
Ik heb een collega die steeds neuriet. Met de deuntjes in haar hoofd blijkbaar, maar het leidt ontzettend af.
Oh, dat tegen zichzelf praten doet eentje van mij ook.quote:Op maandag 10 september 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dat dus en gewoon tegen zichzelf praten en weet ik veel wat
Nop, joostquote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, dat tegen zichzelf praten doet eentje van mij ook.
Heet die van jou ook Dennis?
I knowquote:
Binnenkort de eerste 00's-party. Dat wordt raar. Maar geeft mij wel een gelegenheid om deze woord-voor-woord te lip-syncen:quote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Keihard meezingen met de Vengaboys.![]()
Spicegirls blijft ook leuk.
Wat doen die vrienden van jou dan als ze uitgaan? Met een glaasje cola bijpraten over werk en kinderen en dan om 10 uur naar huis om nog de uitslag van The Voice te kijken? Dan een bekertje warme melk en naar bed?quote:Op maandag 10 september 2012 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know
Baal er ook soms flink van, maarja even nieuwe vrienden maken is niet zo makkelijk gedaan![]()
Nouja sowieso iets met niet heel veel vriendenquote:Op maandag 10 september 2012 11:12 schreef Mystikvm het volgende:
Wat doen die vrienden van jou dan als ze uitgaan? Met een glaasje cola bijpraten over werk en kinderen en dan om 10 uur naar huis om nog de uitslag van The Voice te kijken? Dan een bekertje warme melk en naar bed?
Niets mis met lekker gekke mensen. Zeker niet met matching pittige coupe en fel gekleurd jasje.quote:Op maandag 10 september 2012 11:13 schreef Myraela het volgende:
Mensen die gek kunnen doen. Lekker prettig gestoord, hihihihiihihiahahahahohohoohh
Je bent stiekem forever alone?quote:Op maandag 10 september 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja sowieso iets met niet heel veel vrienden
En mijn beste vriendin drinkt niet, danst wel, maar als de muziek haar niet aanstaat staat ze ook gelijk stil zeg maar.
En een ander praat vooral en af en toe een dansje.
Wat?quote:
Vrijdag ziek, wat vrienden over de vloer gehad om me toch even op andere gedachten te brengen na het nieuws van afgelopen week. Zaterdag gewerkt bij een concert. Gisteren bij mijn moeder geweest en 's avonds nog even van het goede weer genoten met een vriendin en haar huisgenoot.quote:Op maandag 10 september 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Oke, genoeg over mij.. hoe waren jullie weekenden?
Dat heet vakantiequote:Op maandag 10 september 2012 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon alleen nog maar weekenden.
Weekend was weer top, zaterdag was ik lekker aan het toeren zonder dakquote:Op maandag 10 september 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
Oke, genoeg over mij.. hoe waren jullie weekenden?
Klinkt ook goedquote:Op maandag 10 september 2012 11:40 schreef rival het volgende:
Weekend was weer top, zaterdag was ik lekker aan het toeren zonder dak
Zondag zat ik om 7:30 al op het strand en ging ik rond 20:30 weer weg dus daar mag ik ook al niet over klagen!
was goed genoeg om de week weer mee door te komen in ieder geval
Ja is ie ook, maar voor mij te kort, dus vind ik het standaard niet leukquote:Op maandag 10 september 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het kleurrijke van de gekleurde zo leuk.
Oh.quote:Op maandag 10 september 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja is ie ook, maar voor mij te kort, dus vind ik het standaard niet leuk
Anders ga je gewoon eens werkenquote:Op maandag 10 september 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat we de twee SC's maar bij elkaar moeten gooien. Dooie boel ook
Ik heb al best veel gedaan hoor!quote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon eens werken
Moet je voorstellen hoeveel je had kunnen doenquote:
Iets meer, maar dat is niet ergquote:Op maandag 10 september 2012 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Moet je voorstellen hoeveel je had kunnen doen
Wij zitten midden in zo'n efficiëncyverbeteringstraject (mooi voor Scrabble) op mijn werk, dus ik ben helemaal geïndoctrineerd, en heel bedreven geworden in het saboteren van de genomen maatregelen, getuige mijn onverminderde aanwezigheid op Fok
Als dat van te voren is afgesprokenquote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
Dan mag je nog wel een gewone e leggen
Bij dezen!quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat van te voren is afgesproken
nou niet, want zoveel letters heb je nietquote:Op maandag 10 september 2012 12:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bij dezen!
Hoe moet ik anders het woord farizeeër leggen!?
Doe je zo je best en dat wordt dat nog niet gewaardeerdquote:Op maandag 10 september 2012 12:41 schreef heloef het volgende:
Ik zit in de klas in slaap te dommelen omdat ik voor geen meter heb kunnen slapen gister. Dus ik zet een totaal lege webpagina open zodat ik dat licht van mijn laptop gezicht heb schijnen zodat ik die uur les kan volgen.
Word ik weggestuurd omdat ik ergens anders mee bezig ben.
Echt wat een kutwijf.
kan begrijpen dat de juf het noodzakelijk acht dat jij je volledig op de les blijft concentreren!quote:Op maandag 10 september 2012 12:41 schreef heloef het volgende:
Ik zit in de klas in slaap te dommelen omdat ik voor geen meter heb kunnen slapen gister. Dus ik zet een totaal lege webpagina open zodat ik dat licht van mijn laptop gezicht heb schijnen zodat ik die uur les kan volgen.
Echt wat een kutwijf.
Wees blij dat ze je laptop niet afgepakt heeft.quote:Op maandag 10 september 2012 12:41 schreef heloef het volgende:
Echt wat een kutwijf.
Misschien had ik allemaal hele ouderwetse klasgenoten, maar toen ik tien jaar geleden van school af ging had nog lang niet iedereen zo'n ding.quote:Op maandag 10 september 2012 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je laptop niet afgepakt heeft.
Wij mochten niet eens een mobiel op tafel hebben
Ja die bedoel ik.quote:Op maandag 10 september 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
Oh ja, wel zat iedereen Snake te spelen met z'n 3310
Ja!!!quote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Op school speelden wij gewoon 1,2,3,4,5,6,7
Toen jij op school zat was er ook nog geen papierquote:Op maandag 10 september 2012 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen ik op school zat had nog niemand een mobieltje![]()
Zelfs geen 3310
Pauze was ook levensgevaarlijk! Allemaal dinosauriërs op het plein enzquote:Op maandag 10 september 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen jij op school zat was er ook nog geen papier
Dat was de basisschool. Dat deden wij ook. Niemand wilde mij toen een kusje geven, trauma'squote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Toen was ik heel erg in trekquote:Op maandag 10 september 2012 13:41 schreef Mystikvm het volgende:
Dat was de basisschool. Dat deden wij ook. Niemand wilde mij toen een kusje geven, trauma's
doen, durven of de waarheid!quote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef Cue_ het volgende:
Hoe was Walibi?quote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pauze was ook levensgevaarlijk! Allemaal dinosauriërs op het plein enz
Truth or dare dus. Maar wij deden dan vooral truthquote:Op maandag 10 september 2012 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
doen, durven of de waarheid!
waar durven geen optie was want dat moest je toch bewijzen dus een verkapte doen.
dat speelde wij
Er zijn mensen die dat nog steeds doenquote:Op maandag 10 september 2012 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
doen, durven of de waarheid!
waar durven geen optie was want dat moest je toch bewijzen dus een verkapte doen.
dat speelde wij
Geweldig!!quote:
Jongens gingen altijd voor de dare!quote:Op maandag 10 september 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Truth or dare dus. Maar wij deden dan vooral truth
moet kunnenquote:Op maandag 10 september 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Er zijn mensen die dat nog steeds doen
Geweldig!!
Mn broertje en zusje zijn compleet gestoord heb ik ontdekt
En dat verbaasde je?quote:Op maandag 10 september 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat nog steeds doen
[..]
Geweldig!!
Mn broertje en zusje zijn compleet gestoord heb ik ontdekt
Inderdaadquote:
Het is erger dan ik dachtquote:
huppelquote:Op maandag 10 september 2012 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Weekend was weer top, zaterdag was ik lekker aan het toeren zonder dak
Zondag zat ik om 7:30 al op het strand en ging ik rond 20:30 weer weg dus daar mag ik ook al niet over klagen!
was goed genoeg om de week weer mee door te komen in ieder geval
Goed bezig jijquote:
Bovenste is mooiquote:Op maandag 10 september 2012 11:32 schreef Samzz het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J60%2004184%2009090%2086%200304%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J80_0099_084R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[2469]&set=key[height],value[2886]&set=key[x],value[838]&set=key[y],value[391]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Want.
Omgekeerd voor mij.quote:Op maandag 10 september 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen was ik heel erg in trek
dat veranderde daarna wel
nog leuke dingen uit gekomen?quote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb gisteren nog truth or dare gespeeld
Ik wil weer terug naar de basisschoolquote:Omgekeerd voor mij.
Hoewel. Ze staan ook niet echt in de rijMaar meer dan in groep 6
Onbezorgd spelen, geen huiswerk.quote:Op maandag 10 september 2012 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nog leuke dingen uit gekomen?
[..]
Ik wil weer terug naar de basisschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |