Je wordt niet thuis gebrachtquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Die cadeautjes doen me zo denken aan een snoepzakje aan het eind van een kinderfeestje.
Jep. En daarmee doen ze volgende week een dagdate. Daarna komt het leuke logeerweekje met 3 overgebleven gelukkigen.quote:
quote:
In Aads geval: ongelukkigenquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. En daarmee doen ze volgende week een dagdate. Daarna komt het leuke logeerweekje met 3 overgebleven gelukkigen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Meisje met een gebroken pink.
Volgens mij gaat Aad straks een stelling van Pythagoras loslaten om uit te rekenen welke keuze hij het best kan maken, om vervolgens kwaad te worden op de stelling.
Heb er 18 jaar gewoondquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in twente geweest
echt hequote:
Die ZEGT dat ze 36 is, maar dat gelooft niemandquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze zijn vast te oud. Op 1 na.
Quequote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden vorig jaar ook nog de boer met de kinderboederij... Die was nog erger
Ik veel botter...quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Aad ook meevallen, had hem veel luchtiger en flauwer verwacht, valt mee
Ik vind 'm vreselijk.quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Aad ook meevallen, had hem veel luchtiger en flauwer verwacht, valt mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |