quote:
na die voedselvergiftiging nooit meerquote:Op zondag 9 september 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
IKEA, daar kan je zo goedkoop eten en drinken.
1 euro voor een broodje en cola.
hoe kom je aan die foto van mijn arm?quote:
Jij hebt gewoon een teer maagje.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na die voedselvergiftiging nooit meer
dat betwijfel ik dan ook wel weerquote:
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kom je aan die foto van mijn arm?
Mozart? die heb ik ook nog ergens staan...quote:
quote:
Ja, Mozart.quote:Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mozart? die heb ik ook nog ergens staan...
ik heb niet zoveel met likeurtjes.quote:
Procastrinationquote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet nog een motivatie brief schrijvenhad ik gisteren al zullen doen, maar ja, uitstellen
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.quote:
Waarom wonen wij nog niet samen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcoholquote:
Rum. Of malibu.quote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcohol
Die uitleg past daar prima jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.
zekerquote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcohol
eerstequote:
lol, dat was idd hoe mijn weekend gingquote:
Ik wel. Een pak in mn koelkast. Maar ik kan het nog niet drinken. Want je hoort dat uit een glas te drinken. En ik heb alleen nog maar plastic bekertjes hierquote:
Tik jij wel?quote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Gras maaien, was draaien, stofzuigen, alleen maar okay. Dan kom je tenminste ontspannen thuis
Verhuisellendequote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Een pak in mn koelkast. Maar ik kan het nog niet drinken. Want je hoort dat uit een glas te drinken. En ik heb alleen nog maar plastic bekertjes hier
Sommige dingen zijn best lekkerquote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Chocolademelk
Sowieso mensen die melkproducten nuttigen
Zekerquote:
Hmz nog een potentiele kandidaad voor het samenwonen whehehehequote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Gras maaien, was draaien, stofzuigen, alleen maar okay. Dan kom je tenminste ontspannen thuis
Ja. ik wil nooit meer verhuizen hoor. Dan maar later als ik groot ben mn kinderen in de woonkamer laten slapenquote:
niet dus.quote:
Nog nooit gedronkenquote:
Hehe, ik wist hetquote:Hmz nog een potentiele kandidaad voor het samenwonen whehehehe
Die is dan ook gewoon niet te zuipen. Chocomel is op zn best zoals ie was. Rare andere smaken enzo hoeven nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
[..]
Hehe, ik wist het
gezellig als er 7 man bij me in huis willen wonen kunnen we vast een kasteel kopenquote:Op zondag 9 september 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
[..]
Hehe, ik wist het
inverse harem?quote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
gezellig als er 7 man bij me in huis willen wonen kunnen we vast een kasteel kopen
He, leef jij ook nogquote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Tijdens reclame zappen bij BZV beland, zowaar een chickie, boh.
Ik zou dat ook overleven.quote:
ah meer een setje slaven dan samenwoners dusquote:
We hadden vroeger een tijdje Nesquikquote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die is dan ook gewoon niet te zuipen. Chocomel is op zn best zoals ie was. Rare andere smaken enzo hoeven niet
Ik ook. Om over de vla of pindakaas te mikken.quote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
We hadden vroeger een tijdje Nesquik
Over de pindakaas?quote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook. Om over de vla of pindakaas te mikken.
Dat is lekker man!quote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Over de pindakaas?
Jij deed zeker ook hagelslag op de pindakaas?
Nee. hagelslag is smerig op je pindakaasquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Over de pindakaas?
Jij deed zeker ook hagelslag op de pindakaas?
We zijn overal in geweestquote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dat ook overleven.
Door nergens in te gaan.
Of in de koffiequote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef PeuRac het volgende:
Nesquik is alleen maar geschikt om niet te zuipen huidbare melk, drinkbaar te maken.
Bah. Hoogtes enzo.quote:
daarin vind ik chocoladesaus van Lavazza beterquote:
o wacht ik las holhoudingquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Een kasteel met een aantal mannen die het huishouden voor je doen, je hofhouding dus
holhouding!?quote:Op zondag 9 september 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
o wacht ik las holhoudingwhahaha
![]()
voor mij willen ze dat wel, wat ze er allemaal aan vreugde voor terugkrijgen
selectiefquote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar.. nog iemand die geïnteresseerd is in het geven van een rugmassage?
Geweldigquote:
neuh, das een van de redenen waarom ik niet naar de hemel wil.quote:
vertel?quote:
Mits wederzijds.quote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar.. nog iemand die geïnteresseerd is in het geven van een rugmassage?
is goed, als jij een uur doet, doe ik een minuutjequote:
niet iedereen denkt zoals jijquote:
misschien, ligt er aan of je er voor in aanmerking komt.quote:Op zondag 9 september 2012 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vertel?je wil me ook een nekmassage geven? Tof.
wil ik weten hoe ik in aanmerking kom?quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
misschien, ligt er aan of je er voor in aanmerking komt.
huh wattus?quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iemand nog een huis over..... de buren hebben geklaagd dat ik zomaar naar boven ben gelopen terwijl ik wel geroepen heb... en dat terwijl ze altijd over mijn portiek lopen om naar beneden te gaan
quote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
holhouding!?![]()
Waar het hart vol van is..
Riiiight
ik snap t niet helemaal:?quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iemand nog een huis over..... de buren hebben geklaagd dat ik zomaar naar boven ben gelopen terwijl ik wel geroepen heb... en dat terwijl ze altijd over mijn portiek lopen om naar beneden te gaan
misschien wel misschien niet.. had geen rare dingen in gedachten dat ik weetquote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik weten hoe ik in aanmerking kom?
Nahquote:
Ik zat mee te denken aan 30/30.quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed, als jij een uur doet, doe ik een minuutje
Ze klagen over iets wat ze bij mij praktisch elke dag 3 x doen.... en ik roep eerst voor ik naar boven loopquote:
Jij mij 30 minuten masseren en ik jou 30 seconden? Ook goed hoorquote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah
[..]
Ik zat mee te denken aan 30/30.
Mijn bovenburen moeten via mijn hal naar beneden.... en zij klagen omdat ik na roepen naar boven ben gelopen....quote:
maar waarom moet je roepen dan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze klagen over iets wat ze bij mij praktisch elke dag 3 x doen.... en ik roep eerst voor ik naar boven loop
Ik geef het je genot maar nietquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mij 30 minuten masseren en ik jou 30 seconden? Ook goed hoor
Stel je voor dat ze seks hebben,..... dat mag ik niet verstoren, natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar waarom moet je roepen dan?
Ik dacht dat ik de enige was die jou mishandeldequote:
Wat is dat voor een woning?quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze seks hebben,..... dat mag ik niet verstoren, natuurlijk
door over de gang te lopen? Oh god, dan moet ik op mijn portiek ook maar allemaal briefjes hangenquote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond het best een eerlijke deal.quote:
Het is een mooi voorstel jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het best een eerlijke deal.
eerlijke deals bestaan nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het best een eerlijke deal.
Je woont in een huis en deelt de voordeur/hal ofso? Ik snap de situatie niet helemaal?quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In wat voor blokhut woon jij?quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet eens?quote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
misschien wel misschien niet.. had geen rare dingen in gedachten dat ik weet
Gaat ie heel tactisch lopen doen, alsnog afgevallenquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens?
*streept clevy door*
dat dacht ik, ik bedoel.. welke vrouw wil er nu vrijwillig een fok!ker aanraken?quote:
ligt aan je definitie van raar schatquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens?
*streept clevy door*
tactisch werkt niet. Gewoon duidelijk zijn. Daarin ben ik net een vent.quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat ie heel tactisch lopen doen, alsnog afgevallen
Nou, ik weet wel een paar FOK! stelletjes ...quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dacht ik, ik bedoel.. welke vrouw wil er nu vrijwillig een fok!ker aanraken?
Hehe. Ik zeg hier maar niks op.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt aan je definitie van raar schat
Daar zijn ook wachtlijsten voor toch?quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dacht ik, ik bedoel.. welke vrouw wil er nu vrijwillig een fok!ker aanraken?
Heldquote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tactisch werkt niet. Gewoon duidelijk zijn. Daarin ben ik net een vent.
ja... dat inderdaad... de bovenburen dienen door mijn hal naar beneden te lopen.... we hebben allemaal dezelfde voordeur...quote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont in een huis en deelt de voordeur/hal ofso? Ik snap de situatie niet helemaal?
Sja, gedwongen natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel een paar FOK! stelletjes ...
faalhaas.. durf je niet?quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hehe. Ik zeg hier maar niks op.
Neehee, niet gedwongenquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, gedwongen natuurlijk.![]()
En zodra je een relatie hebt hoef je elkaar toch niet meer aan te raken?
Geen idee, ik heb me niet aangemeld bij het Fok!programma.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar zijn ook wachtlijsten voor toch?
Op FOK! ben ik een FOK!ker en dus per definitie kansloos voor een relatie.quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehehe ik moest lachenquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me niet aangemeld bij het Fok!programma.
Dan moe je je eens in andere sociale kringen begevenquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op FOK! ben ik een FOK!ker en dus per definitie kansloos voor een relatie.
Buiten FOK! spreek ik alleen maar dezelfde vrouwen die al 100 jaar een relatie hebben.
Forever alone.
Is dat je doelgroep?quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buiten FOK! spreek ik alleen maar dezelfde vrouwen die al 100 jaar een relatie hebben.
Forever alone.
Wil je niet keihard fokken tot de vellen erbij hangen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me niet aangemeld bij het Fok!programma.
Tjah dat gaat niet werken hequote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forever alone.
Ik durf wel, maar het lijkt me gewoon niet zo verstandigquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar zijn ook wachtlijsten voor toch?
Ja, dat zeg jij.quote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neehee, niet gedwongen!
Ik raak je wel aan met de zweep
Het staat je goed hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forever alone.
smoesjes..quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar het lijkt me gewoon niet zo verstandig
quote:
neuh, ik doe niet aan smoesjes. Ik doe soms aan nadenken voor ik wat eruit flap.quote:
De forever alone status? Euhm, bedankt?quote:
Doe ik ook, maar daar mag ik niet aankomen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moe je je eens in andere sociale kringen begeven
Ja, lekkere GILFS, jwz.quote:
Soms dan hequote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, ik doe niet aan smoesjes. Ik doe soms aan nadenken voor ik wat eruit flap.
Dat beteken niet dat ik het gelijk klakkeloos geloof.quote:
meestal niet neequote:
graag gedaan hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De forever alone status? Euhm, bedankt?
Geeft ook niet, de striemen op je rug zullen de waarheid niet verbergenquote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat beteken niet dat ik het gelijk klakkeloos geloof.
Mijn rug is meestal dan ook niet degene die onder de striemen zitquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft ook niet, de striemen op je rug zullen de waarheid niet verbergen
Kijk, dit ga ik even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn rug is meestal dan ook niet degene die onder de striemen zit
quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk, dit ga ik even quoten voor het nageslacht
Je nieuwe huisje heeft zeker een kelder?quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn rug is meestal dan ook niet degene die onder de striemen zit
mushroom!quote:
GvsE doet niet aan nageslacht.quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk, dit ga ik even quoten voor het nageslacht
Nee, wel een schuur met zo'n duistere hal ernaartoe. En met muizenkeutels erin.quote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je nieuwe huisje heeft zeker een kelder?
Onzin. Ooit wel. Maar nu nog even niet.quote:
Oh okay, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het nageslacht in het breedst van de zin.
Toch heb ik het gezienquote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh okay, dan heb ik niets gezegd.
dat geslacht mag vast ook lang zijn naast breedquote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het nageslacht in het breedst van de zin.
En GvsE kennende moeten ze vooral heel stil zijn, anders gaat ze er met de zweep overquote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef clevy het volgende:
[..]
dat geslacht mag vast ook lang zijn naast breed
Vandaag helemaal niet. Mn zus lachte me straks al uit toen ze me door de kamer zag lopen. Ik schijn de toren van Pisa na te doenquote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wil je de zweep voor of na de massage?
Is dit zo een communicatie protocol waar de rest niks van af weet?quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel zweep, geen massage? Raar mens ben je soms..quote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vandaag helemaal niet. Mn zus lachte me straks al uit toen ze me door de kamer zag lopen. Ik schijn de toren van Pisa na te doen
Onzin. Ik ben lief voor kinderen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En GvsE kennende moeten ze vooral heel stil zijn, anders gaat ze er met de zweep overklats klats
wat voor een n00b ben je als je weeblstuff niet kent?quote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dit zo een communicatie protocol waar de rest niks van af weet?
quote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef clevy het volgende:
[..]
wat voor een n00b ben je als je weeblstuff niet kent?
quote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel zweep, geen massage? Raar mens ben je soms..
een meningquote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is dit voor een kul argument.
Blijft een vrouw hequote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Iemand noemt je raar en je bent beledigd? Make up your mind
Ik doelde meer op het feit dat ie het omdraaidequote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Iemand noemt je raar en je bent beledigd? Make up your mind
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 9 september 2012 21:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat ie het omdraaide
*knijpt*quote:
Dat ik raar ben zal ik niet ontkennen hoorquote:
Liefffquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest er eigenlijk aan denken vanwege dit filmpje:
nahquote:
Vandaag prima hoor... vrijdag ging ik snoeihard door mijn enkel dus nog niet begonnen aan mijn hardloopschemaquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is het bij jou verder naast de vervelende klaagzangburen?
Klote van je enkel, hopelijk geneest het snelquote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag prima hoor... vrijdag ging ik snoeihard door mijn enkel dus nog niet begonnen aan mijn hardloopschema
Sterktequote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vandaag prima hoor... vrijdag ging ik snoeihard door mijn enkel dus nog niet begonnen aan mijn hardloopschema
Jij ook alquote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef STING het volgende:
[..]
Sterkte
Hardlopen, dat hoop ik ook snel weer te kunnen doen. Zeker toen ik vanochtend al die hardlopers in het park zag. Maar, moet nog ff wachten tot m'n enkel genezen is, duurt alleen best langMedio juli verkeerd neergekomen bij een bergwandeling, yay
rennen is alleen nuttig als er een roofdier achter je aan zitquote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moet er niet aan denken om te rennen voor de lol, ik moet er sowieso niet aan denken om te rennen.
Kijk nou. Sporten is echt gezond!quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik heb bij de laatste training een set verkeerd gedaan waardoor ik nu al 2 weken last heb van mijn rug. Het is wel afgenomen maar het duurt zoooo lang
Ook dan niet. Eet me maar op. Dan hebben we dat gehad. Rennen is niet mijn ding.quote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef clevy het volgende:
[..]
rennen is alleen nuttig als er een roofdier achter je aan zit
Nou, ik vind het eigenlijk wel tof om te doen jaquote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kijk nou. Sporten is echt gezond!
*proest*
Ik verzwik me zo vaak.... dat ik gewoon ff een minuutje wacht en dan doorloop... als mijn enkel dan weer pijn doet, tape ik het in of met zo'n blessureding....quote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klote van je enkel, hopelijk geneest het snel. Wat voor schema heb je gemaakt?
Ik heb niks met sport. Niet om te kijken en niet om te doen. De 100m bankzit is de zwaarste sport die ik beoefen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik vind het eigenlijk wel tof om te doen ja. Als ik bij die set op tijd was gestopt was er niks aan de hand geweest.
Ik had een schema gemaakt met 20 minuten hardlopen. Geen afstanden in gezet. Snelheid verschilt namelijk per persoonquote:Op zondag 9 september 2012 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik verzwik me zo vaak.... dat ik gewoon ff een minuutje wacht en dan doorloop... als mijn enkel dan weer pijn doet, tape ik het in of met zo'n blessureding....
Schema ... 5 km... proefloop incl. karweibezoek duurde 1,5 uur.... ik verwacht het uiteindelijk in 45 minuten te kunnen doen en als topvorm lukt red ik 30 minuten..... dus.... morgen ff beginnen hoe lang ik er dan over doe... oja... ik doe interval oefenen .... eerst 5 minuten wandelen ter opwarming... dan wisselend 1 min hard 2min zachter etc.... tot het rondje bijna om is... dan een klein sprintje om vervolgens langerzamer te gaan...
hoe meer ik het hardlopen volhou.... hoe meer minuten hardlopen ik toevoeg.
Rugpijn... ja ken ik ook, maar daar heb ik een aantal oefeningen voor te versterking van de rugspieren.... zolang ik die braaf doe, gaat het meestal ook goed...quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik heb bij de laatste training een set verkeerd gedaan waardoor ik nu al 2 weken last heb van mijn rug. Het is wel afgenomen maar het duurt zoooo lang
Welke zijn dat? Ik weet er wel een paar echter kan ik ze niet allemaal doen thuisquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rugpijn... ja ken ik ook, maar daar heb ik een aantal oefeningen voor te versterking van de rugspieren.... zolang ik die braaf doe, gaat het meestal ook goed...
Ai....quote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef STING het volgende:
Medio juli verkeerd neergekomen bij een bergwandeling, yay
Ik ben momenteel een beetje klaar met SPquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef STING het volgende:
Oh gosh, de Oooh Long Johnson South Park episode
mooie tijd. Ik wou dat ie dat hier ook deed. Maar gelukkig heb ik ijsjes in de vriezerquote:
Laatste seizoen vond ik ook wat minder. Maar ik hoop op beterschapquote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben momenteel een beetje klaar met SP
Ja oke.quote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had een schema gemaakt met 20 minuten hardlopen. Geen afstanden in gezet. Snelheid verschilt namelijk per persoon.
Ik zal vragen of ie jou huisje aan wil doenquote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooie tijd. Ik wou dat ie dat hier ook deed. Maar gelukkig heb ik ijsjes in de vriezer
Daarom juist tijd, dan loop je 20 minuten op eigen tempo en daarna wandel je het overige stuk naar huis. Er zijn leuke apps te downloaden mocht je een smartphone hebben. Ik gebruik er 1 voor bij het fietsenquote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar de afstand is gewoon het doel.... het is juist de snelheid die niet boeit..... en 't is voor de lol
Ik heb er een dan moet ik liggen als een bal op de vloer.... en er een waarbij je juist andersom ligt en dan moet je wiegen... verder doe ik natuurlijk die oefening benen links dan armen rechts en dat dan wisselenquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Ik weet er wel een paar echter kan ik ze niet allemaal doen thuis.
ik denk dat t op isquote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Laatste seizoen vond ik ook wat minder. Maar ik hoop op beterschap
dan is ie nu te laatquote:Op zondag 9 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal vragen of ie jou huisje aan wil doen
[..]
Daarom juist tijd, dan loop je 20 minuten op eigen tempo en daarna wandel je het overige stuk naar huis. Er zijn leuke apps te downloaden mocht je een smartphone hebben. Ik gebruik er 1 voor bij het fietsen
Volgens de marathonlopers is dat een gemiddelde snelheid voor de gevorderde loper...quote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef xFriendx het volgende:
Ben gister nog even gaan hardlopen. Meestal 5,25 km in 25 tot 30 minuten. 25 als het echt lekker gaat en 30 als het moeizamer gaat, verschilt nog wel eens.
Ik weet er 2.quote:Op zondag 9 september 2012 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er een dan moet ik liggen als een bal op de vloer.... en er een waarbij je juist andersom ligt en dan moet je wiegen... verder doe ik natuurlijk die oefening benen links dan armen rechts en dat dan wisselen
Ja... nee ... ik wil gewoon wel een beetje nuttig lopen.... puur wandelend wil ik de afstand ook weer niet afleggen en ik wil weten of ik het steeds langer kan volhouden om uberhaupt te rennen...quote:Op zondag 9 september 2012 21:35 schreef muhahaha het volgende:
Daarom juist tijd, dan loop je 20 minuten op eigen tempo en daarna wandel je het overige stuk naar huis. Er zijn leuke apps te downloaden mocht je een smartphone hebben. Ik gebruik er 1 voor bij het fietsen
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Weltrusten mooie mannen, leuke vrouwen en overige wezens
jij ook tutjequote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo'n ding heb ik niet meerquote:Op zondag 9 september 2012 21:37 schreef muhahaha het volgende:
Hangen aan een hoge stok en dan je knien optrekken
die is ook lekker jaquote:Op handen en voeten gaan staan en je armen en voeten rechtspannen en je rug bollen. Die voelt ook goed
Trusten huppel!!!quote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Nooit natuurlijk, zo'n mooie topsportster kan veel beter krijgen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heel mooi.... en wanneer ga je met haar daten, trouwen etc?
Ik bedoel 20 minuten hardlopen ...quote:Op zondag 9 september 2012 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... nee ... ik wil gewoon wel een beetje nuttig lopen.... puur wandelend wil ik de afstand ook weer niet afleggen en ik wil weten of ik het steeds langer kan volhouden om uberhaupt te rennen...
quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
Nooit natuurlijk, zo'n mooie topsportster kan veel beter krijgen.
Hetzelfde als plan A, lekker verder leven.quote:Op zondag 9 september 2012 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]... Heloef wat doe je nu....
En nu? wat is je plan B?
hahaha... daarom ook een vast rondje uitgezet van 5km... en de rest ga we gewoon niet timen... ik merk het vanzelf wel..... was ook zo toen ik trainde voor de NLR jaren geleden en hetzelfde geldt voor mijn acties tijdens de bata's. Ik heb zaterdag nieuwe buitenschoenen gehaald... dus ik ben benieuwd..quote:Op zondag 9 september 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik bedoel 20 minuten hardlopen ...
Als je op tijd hardloopt is het moeilijk gokken of je je huis haalt, vandaar de rest lopend afleggen.
De 10 km in een uur....geen idee of ik dat haal. Ik weet van tevoren dat ik dus 5,25 loop en kan daar dan ook mijn tempo bepalen adhv mijn conditie. Bij 10 km lopen zou ik nu (zoals het nu is qua conditie) in ieder geval het begin langzamer doen omdat ik verwacht dat ik dat tempo op de 5,25 niet haal op de 10.quote:Op zondag 9 september 2012 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens de marathonlopers is dat een gemiddelde snelheid voor de gevorderde loper...
ze lopen gewoon 10km in een uurtje (Ik niet... dat loop ik nog niet eens wandelend)
Ik mag jouquote:Op zondag 9 september 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hetzelfde als plan A, lekker verder leven.
Ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 9 september 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha... daarom ook een vast rondje uitgezet van 5km... en de rest ga we gewoon niet timen... ik merk het vanzelf wel..... was ook zo toen ik trainde voor de NLR jaren geleden en hetzelfde geldt voor mijn acties tijdens de bata's. Ik heb zaterdag nieuwe buitenschoenen gehaald... dus ik ben benieuwd..
Het wordt ook aangeraden om wat energie te bewaren.... dus even rustig lopen en indien het lekker gaat kan je voorbij dee 5,25km je energie opnieuw verdelen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De 10 km in een uur....geen idee of ik dat haal. Ik weet van tevoren dat ik dus 5,25 loop en kan daar dan ook mijn tempo bepalen adhv mijn conditie. Bij 10 km lopen zou ik nu (zoals het nu is qua conditie) in ieder geval het begin langzamer doen omdat ik verwacht dat ik dat tempo op de 5,25 niet haal op de 10.
Je loopt in een groep dan?quote:Op zondag 9 september 2012 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Hardlopen gaat me wel steeds beter af
. (we doen korte stukjes van 500 meter en daartussen setjes oefeningen).
Groep ja. Oefeningen die per training alle spiergroepen aanpakkenquote:Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je loopt in een groep dan?
En wat voor oefeningen?
Klinkt goed....quote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Groep ja. Oefeningen die per training alle spiergroepen aanpakken.
Doe je mee met de Urban-Athlon in A'dam?quote:Op zondag 9 september 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Groep ja. Oefeningen die per training alle spiergroepen aanpakken.
Vanaf Juliquote:
Neuh ik woon in Den Bosch en dat klinkt wel zwaarderquote:Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doe je mee met de Urban-Athlon in A'dam?
Oe tofheid... zag je al wat het was? Zo'n inimini mensje?quote:Op zondag 9 september 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
Vanaf Juli. Gaat echt steeds beter. Alleen de laatste 2 overgeslagen ivm rug en echo van mijn zusjes baby
klinkt als iets wat ik niet wil doen.... zelfs niet als mijn lieve collega's mij met hun puppy ogen aankijkenquote:Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doe je mee met de Urban-Athlon in A'dam?
Ja, dat hebben we al kunnen zien. 200 gram, leek op de monitor echt een stuk groterquote:Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tofheid... zag je al wat het was? Zo'n inimini mensje?
Lijkt mij wel tof, doch wel zwaar. Zal wel serieuze training aan vooraf moeten gaan.quote:Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
klinkt als iets wat ik niet wil doen.... zelfs niet als mijn lieve collega's mij met hun puppy ogen aankijken
hehehequote:Op zondag 9 september 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we al kunnen zien. 200 gram, leek op de monitor echt een stuk groter. Ze stak ook haar duim even op hahaha.
Jeps. ook letten op eten enzoquote:Op zondag 9 september 2012 21:58 schreef xFriendx het volgende:
Lijkt mij wel tof, doch wel zwaar. Zal wel serieuze training aan vooraf moeten gaan.
Ik word haar suikeroomquote:Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heheheZie je ze mag je al als oom
Ik geloof dat het laatste wel werkt, mits het niet lijkt dat je papa bent.... dus je moet vaak zeggen ze maar oom,......quote:Op zondag 9 september 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik word haar suikeroom. Allemaal speelgoed toestoppen, leuke uitstapjes, met wagen naar het park om single moms te versieren
![]()
Wel wat, maar niet heel specifiek volgens mij. Alleen als je bijv bodybuilder-achtig bezig bent zal het best zwaar zijn denk ik omdat (met alle respect, gezien toewijding en zo) het nogal 1 vorm is.quote:
Natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel wat, maar niet heel specifiek volgens mij. Alleen als je bijv bodybuilder-achtig bezig bent zal het best zwaar zijn denk ik omdat (met alle respect, gezien toewijding en zo) het nogal 1 vorm is.
Met die Urbanathlon gebruik je nogal wat spieren icm cardio, dan moet je wel wat kunnen op meer gebieden.
Eeh dat laatste haal ik er wat lastig uit maar laat ik het zo zeggen; een man die alleen loopt met een kinderwagen wil sneller bekijks trekken omdat dat interessant isquote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik geloof dat het laatste wel werkt, mits het niet lijkt dat je papa bent.... dus je moet vaak zeggen ze maar oom,......
Mannen die bezet zijn zijn juist gewild door al die nasty bitchesquote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik geloof dat het laatste wel werkt, mits het niet lijkt dat je papa bent.... dus je moet vaak zeggen ze maar oom,......
Dan doen de bodybuilders die jij kent iets niet goed. Het is veel efficienter om alle spiergroepen te trainen dan alleen je bovenlichaam. Alleen al vanwege het uiterlijkquote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wel wat, maar niet heel specifiek volgens mij. Alleen als je bijv bodybuilder-achtig bezig bent zal het best zwaar zijn denk ik omdat (met alle respect, gezien toewijding en zo) het nogal 1 vorm is.
Met die Urbanathlon gebruik je nogal wat spieren icm cardio, dan moet je wel wat kunnen op meer gebieden.
Tenzij papa.... ik wil geen papa's daar hoort meestal een mama bijquote:Op zondag 9 september 2012 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eeh dat laatste haal ik er wat lastig uit maar laat ik het zo zeggen; een man die alleen loopt met een kinderwagen wil sneller bekijks trekken omdat dat interessant is.
tsja daar heb je mijn probleemquote:Op zondag 9 september 2012 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mannen die bezet zijn zijn juist gewild door al die nasty bitches
Alleenstaande vader juistquote:Op zondag 9 september 2012 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tenzij papa.... ik wil geen papa's daar hoort meestal een mama bij
Nee, bedoel dat niet zozeer. Maar met die UrbanAthlon zit ook een flink stuk hardlopen bij in. Even theoretisch gezien zijn bodybuilders redelijk zwaar (door spieren) maar sjouw je dat dus wel mee. Ze hebben wel gespierde benen maar zo'n Athlon is denk ik makkelijker te doen voor mensen die met veel dingen in het midden zitten. Zo zal zo'n skinny marathon gast die duurloop wel doorstaan maar moeite hebben met de stukken waar kracht nodig is en die bodybuilder die kracht dingen makkelijk doorstaan maar moeite hebben met het cardio stuk.quote:Op zondag 9 september 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan doen de bodybuilders die jij kent iets niet goed. Het is veel efficienter om alle spiergroepen te trainen dan alleen je bovenlichaam. Alleen al vanwege het uiterlijk
Waarom vertel je mij datquote:Op zondag 9 september 2012 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kitesurfers hebben goede bovenbeen/buik/bil spieren
Sja, ik hoef ze ook niet hoor, maar zo werkt het welquote:
Je zoekt een man zonder kind begrijp ik?quote:Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
....hmmm... nee voor mij werkt dat niet...
ik zou er ook niet aan moeten denken het kind van een ander mee op te moeten voeden. In hoeverre heb je wat te zeggen, want je bent de moeder niet, maar als je dan samenwoont heb je wel te maken met misschien een uber irritant rotkind.quote:Op zondag 9 september 2012 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
....hmmm... nee voor mij werkt dat niet...
Dat heeft wel mijn voorkeurquote:Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je zoekt een man zonder kind begrijp ik?
Tweedy.quote:Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef -Engel- het volgende:
Trouwens ff een twitter gewoon omdat dat kan .... ik vind Cheryl Cole wel een sympathieke tante.....
Ah ja daar heb je een punt, ik denk dat een lean build veel beter werkt dan een zwaardere buildquote:Op zondag 9 september 2012 22:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, bedoel dat niet zozeer. Maar met die UrbanAthlon zit ook een flink stuk hardlopen bij in. Even theoretisch gezien zijn bodybuilders redelijk zwaar (door spieren) maar sjouw je dat dus wel mee. Ze hebben wel gespierde benen maar zo'n Athlon is denk ik makkelijker te doen voor mensen die met veel dingen in het midden zitten. Zo zal zo'n skinny marathon gast die duurloop wel doorstaan maar moeite hebben met de stukken waar kracht nodig is en die bodybuilder die kracht dingen makkelijk doorstaan maar moeite hebben met het cardio stuk.
Nu moet ik wel zeggen dat uit eigen ervaring dat ik de kans groter acht dat die pumped up gasten het volhouden dan die marathon lopers. Bij mij in de sportschool staan ook die spierbundels toch wel regelmatig op een loopband om de conditie ook op peil te houden.
Ja... je hebt gewoon nul zeggenschap... de man dient te kiezen.... kind in huis kind niet in huis.... en wat doe je met de feestdagen ... und so weiter.... goed voor de mensen die het kunnen maar ik vind het niksquote:Op zondag 9 september 2012 22:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou er ook niet aan moeten denken het kind van een ander mee op te moeten voeden. In hoeverre heb je wat te zeggen, want je bent de moeder niet, maar als je dan samenwoont heb je wel te maken met misschien een uber irritant rotkind.
ook zo'n kite?quote:Op zondag 9 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Tevens heb ik een wetsuit, dus kom maar op
Ik ook niet. Sowieso zit je altijd aan de ex vast ook al is het een klootzak /etcquote:Op zondag 9 september 2012 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... je hebt gewoon nul zeggenschap... de man dient te kiezen.... kind in huis kind niet in huis.... en wat doe je met de feestdagen ... und so weiter.... goed voor de mensen die het kunnen maar ik vind het niks
ik wil alleen eigen mormels in mijn huis. Ondanks dat ik kinderen echt leuk vindquote:Op zondag 9 september 2012 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... je hebt gewoon nul zeggenschap... de man dient te kiezen.... kind in huis kind niet in huis.... en wat doe je met de feestdagen ... und so weiter.... goed voor de mensen die het kunnen maar ik vind het niks
Er is zo'n Franse dude en die heeft een 'nature' oefening iets. Alleen gaat dat hier lastig op. Bestaat uit kruipen, klimmen op rotsen, takken sjouwen etc. Alleen in zijn filmjes op internet doet hij dat vooral in stukken waar je dus veel afwisseling heeft in de natuur voor variatie en dat heb je in NL niet echt. MovNat heet het. Lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 9 september 2012 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ja daar heb je een punt, ik denk dat een lean build veel beter werkt dan een zwaardere build. Sowieso is hardlopen meer een kwestie van uithoudingsvermogen dan spierkracht
.
He, ik zei alleen voelenquote:Op zondag 9 september 2012 22:14 schreef Faxie het volgende:
Tevens heb ik een wetsuit, dus kom maar op
Ik heb een russisch/pools filmpje gezien van een dude die zijn workout in de speeltuin uitvoerde, het zag er erg grappig uit maar hij had wel een mooie build (niet te).quote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er is zo'n Franse dude en die heeft een 'nature' oefening iets. Alleen gaat dat hier lastig op. Bestaat uit kruipen, klimmen op rotsen, takken sjouwen etc. Alleen in zijn filmjes op internet doet hij dat vooral in stukken waar je dus veel afwisseling heeft in de natuur voor variatie en dat heb je in NL niet echt. MovNat heet het. Lijkt me ook wel wat.
Volgens mij heeft ze cole als naam aangehouden.... maar Tweedy mag ook... blijft een leuk mensquote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze is volgens mij niet meer met Cole en is het gewoon weer Cheryl Tweedy.
Parkour of freerunning kan hier ook.... is een beetje hetzelfde ... alleen zonder het sjouwen... maar dat kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Er is zo'n Franse dude en die heeft een 'nature' oefening iets. Alleen gaat dat hier lastig op. Bestaat uit kruipen, klimmen op rotsen, takken sjouwen etc. Alleen in zijn filmjes op internet doet hij dat vooral in stukken waar je dus veel afwisseling heeft in de natuur voor variatie en dat heb je in NL niet echt. MovNat heet het. Lijkt me ook wel wat.
Ze gebruikt de naam Cole volgens mij nog wel, net als Tina, Turner ook nog gebruiktquote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze is volgens mij niet meer met Cole en is het gewoon weer Cheryl Tweedy.
Mijn broer heeft een relatie met een dame aangeknoopt die een dochter heeft, die heb ik van het weekend ontmoet. Met zijn 5e wezen zwemmen en haar dochtertje is wel heel leukquote:Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil alleen eigen mormels in mijn huis. Ondanks dat ik kinderen echt leuk vind
Ja, maar toch is het voor een man anders als voor een vrouw denk ik..quote:Op zondag 9 september 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een relatie met een dame aangeknoopt die een dochter heeft, die heb ik van het weekend ontmoet, met zijn 5e wezen zwemmen en haar dochter is wel heel leuk.
Hm dat weet ik niet. Wat maakt het zo anders dan? Ik ken alleen mannen met stiefkinderenquote:Op zondag 9 september 2012 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar toch is het voor een man anders als voor een vrouw denk ik..
Ja, van jou kan ik het begrijpen want jij wil ze helemaal nietquote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ik zou nooit een vent willen met een kind. Ik wil m'n eigen al niet opvoeden en die van een ander al helemaal niet.
Omdat de moeder van het kind vaker meer betrokken blijft dan de vader, en vrouwen daarin enorme bitches kunnen zijnquote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat weet ik niet. Wat maakt het zo anders dan? Ik ken alleen mannen met stiefkinderen
Ik zag vandaag op Den Bosch nog iemand die heel erg op jou leek!quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Morgen van 8:30 tot 17:30 op school.
Ik ben verdomme naar het mbo gegaan om uit me neus te vreten niet voor lange dagen.
Ik van 11 tot 1quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik ben verdomme naar het mbo gegaan om uit me neus te vreten niet voor lange dagen.
Ik zou ook meteen wat aan je Nederlands doen nu je daar toch bent.quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat de moeder van het kind vaker meer betrokken blijft dan de vader, en vrouwen daarin enorme bitches kunnen zijn![]()
Mannen vinden het (vaak) wel best, zolang de nieuwe vriend hun kinderen maar niet slecht behandeld of pijn doet
Was het wel een leuke meid?quote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef xFriendx het volgende:
Ben wel een keer wezen daten met een dame met een kleintje die wel kon lopen maar af en toe nog in de kinderwagen moest.
Gingen toen nog naar museum ook. Maar op zich wel leuk. Dan staat er ergens 'niet aanraken' maar kon ze dat niet lezen dus toch aanzitten. En dan op de knietjes er naast zitten en wijzen op iets anders wat dan volledig haar aandacht trekt zodat ze hetgeen je niet mag aanraken vergeten is.
Vond het wel leuk, hoewel ik niet snel nog zoiets zou doen.
morgen van 8.45 tot minimaal 18.30 werken. En dikke kans dat een pauze er ook niet inzitquote:Op zondag 9 september 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
Toch is dat zoquote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat weet ik niet. Wat maakt het zo anders dan? Ik ken alleen mannen met stiefkinderen
Nja, aan de andere kant snap ik het ook wel, lijkt me niet zo tof om een ander je kind op te zien voeden..quote:Op zondag 9 september 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Vrouwen kunnen echt gemeen zijn daarin
Ten koste van het kind.
Ik vind ook niet dat het andermans taak is kinderen op te voeden. Dat doen de ouders en in mindere mate school.quote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, van jou kan ik het begrijpen want jij wil ze helemaal niet.
Ja, daarover gesproken, wanneer gaan wij weer eens een biertje doen?quote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat het andermans taak is kinderen op te voeden. Dat doen de ouders en in mindere mate school.
Goede vraag. Wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 9 september 2012 22:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, daarover gesproken, wanneer gaan wij weer eens een biertje doen?
Jij bent degene met een baan, tochquote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet hè. Wanneer heb jij tijd?
Hm, ik zie net dat ik veel wat moet goochelen met geld. Misschien doen na de salarisronde?quote:Op zondag 9 september 2012 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent degene met een baan, toch? Maar, ergens volgende week of de week erop?
Kom je naar Enschede of wat?
Prima, muppetquote:Op zondag 9 september 2012 22:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, ik zie net dat ik veel wat moet goochelen met geld. Misschien doen na de salarisronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |