quote:
na die voedselvergiftiging nooit meerquote:Op zondag 9 september 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
IKEA, daar kan je zo goedkoop eten en drinken.
1 euro voor een broodje en cola.
hoe kom je aan die foto van mijn arm?quote:
Jij hebt gewoon een teer maagje.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na die voedselvergiftiging nooit meer
dat betwijfel ik dan ook wel weerquote:
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kom je aan die foto van mijn arm?
Mozart? die heb ik ook nog ergens staan...quote:
quote:
Ja, Mozart.quote:Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mozart? die heb ik ook nog ergens staan...
ik heb niet zoveel met likeurtjes.quote:
Procastrinationquote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet nog een motivatie brief schrijvenhad ik gisteren al zullen doen, maar ja, uitstellen
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.quote:
Waarom wonen wij nog niet samen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcoholquote:
Rum. Of malibu.quote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcohol
Die uitleg past daar prima jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.
zekerquote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcohol
eerstequote:
lol, dat was idd hoe mijn weekend gingquote:
Ik wel. Een pak in mn koelkast. Maar ik kan het nog niet drinken. Want je hoort dat uit een glas te drinken. En ik heb alleen nog maar plastic bekertjes hierquote:
Tik jij wel?quote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Gras maaien, was draaien, stofzuigen, alleen maar okay. Dan kom je tenminste ontspannen thuis
Verhuisellendequote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Een pak in mn koelkast. Maar ik kan het nog niet drinken. Want je hoort dat uit een glas te drinken. En ik heb alleen nog maar plastic bekertjes hier
Sommige dingen zijn best lekkerquote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Chocolademelk
Sowieso mensen die melkproducten nuttigen
Zekerquote:
Hmz nog een potentiele kandidaad voor het samenwonen whehehehequote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Gras maaien, was draaien, stofzuigen, alleen maar okay. Dan kom je tenminste ontspannen thuis
Ja. ik wil nooit meer verhuizen hoor. Dan maar later als ik groot ben mn kinderen in de woonkamer laten slapenquote:
niet dus.quote:
Nog nooit gedronkenquote:
Hehe, ik wist hetquote:Hmz nog een potentiele kandidaad voor het samenwonen whehehehe
Die is dan ook gewoon niet te zuipen. Chocomel is op zn best zoals ie was. Rare andere smaken enzo hoeven nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
[..]
Hehe, ik wist het
gezellig als er 7 man bij me in huis willen wonen kunnen we vast een kasteel kopenquote:Op zondag 9 september 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
[..]
Hehe, ik wist het
inverse harem?quote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
gezellig als er 7 man bij me in huis willen wonen kunnen we vast een kasteel kopen
He, leef jij ook nogquote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Tijdens reclame zappen bij BZV beland, zowaar een chickie, boh.
Ik zou dat ook overleven.quote:
ah meer een setje slaven dan samenwoners dusquote:
We hadden vroeger een tijdje Nesquikquote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die is dan ook gewoon niet te zuipen. Chocomel is op zn best zoals ie was. Rare andere smaken enzo hoeven niet
Ik ook. Om over de vla of pindakaas te mikken.quote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
We hadden vroeger een tijdje Nesquik
Over de pindakaas?quote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook. Om over de vla of pindakaas te mikken.
Dat is lekker man!quote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Over de pindakaas?
Jij deed zeker ook hagelslag op de pindakaas?
Nee. hagelslag is smerig op je pindakaasquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Over de pindakaas?
Jij deed zeker ook hagelslag op de pindakaas?
We zijn overal in geweestquote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zou dat ook overleven.
Door nergens in te gaan.
Of in de koffiequote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef PeuRac het volgende:
Nesquik is alleen maar geschikt om niet te zuipen huidbare melk, drinkbaar te maken.
Bah. Hoogtes enzo.quote:
daarin vind ik chocoladesaus van Lavazza beterquote:
o wacht ik las holhoudingquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef STING het volgende:
[..]
Een kasteel met een aantal mannen die het huishouden voor je doen, je hofhouding dus
holhouding!?quote:Op zondag 9 september 2012 20:47 schreef Evie het volgende:
[..]
o wacht ik las holhoudingwhahaha
![]()
voor mij willen ze dat wel, wat ze er allemaal aan vreugde voor terugkrijgen
selectiefquote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar.. nog iemand die geïnteresseerd is in het geven van een rugmassage?
Geweldigquote:
neuh, das een van de redenen waarom ik niet naar de hemel wil.quote:
vertel?quote:
Mits wederzijds.quote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar.. nog iemand die geïnteresseerd is in het geven van een rugmassage?
is goed, als jij een uur doet, doe ik een minuutjequote:
niet iedereen denkt zoals jijquote:
misschien, ligt er aan of je er voor in aanmerking komt.quote:Op zondag 9 september 2012 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vertel?je wil me ook een nekmassage geven? Tof.
wil ik weten hoe ik in aanmerking kom?quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
misschien, ligt er aan of je er voor in aanmerking komt.
huh wattus?quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iemand nog een huis over..... de buren hebben geklaagd dat ik zomaar naar boven ben gelopen terwijl ik wel geroepen heb... en dat terwijl ze altijd over mijn portiek lopen om naar beneden te gaan
quote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
holhouding!?![]()
Waar het hart vol van is..
Riiiight
ik snap t niet helemaal:?quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef -Engel- het volgende:
Heeft iemand nog een huis over..... de buren hebben geklaagd dat ik zomaar naar boven ben gelopen terwijl ik wel geroepen heb... en dat terwijl ze altijd over mijn portiek lopen om naar beneden te gaan
misschien wel misschien niet.. had geen rare dingen in gedachten dat ik weetquote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik weten hoe ik in aanmerking kom?
Nahquote:
Ik zat mee te denken aan 30/30.quote:Op zondag 9 september 2012 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed, als jij een uur doet, doe ik een minuutje
Ze klagen over iets wat ze bij mij praktisch elke dag 3 x doen.... en ik roep eerst voor ik naar boven loopquote:
Jij mij 30 minuten masseren en ik jou 30 seconden? Ook goed hoorquote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah
[..]
Ik zat mee te denken aan 30/30.
Mijn bovenburen moeten via mijn hal naar beneden.... en zij klagen omdat ik na roepen naar boven ben gelopen....quote:
maar waarom moet je roepen dan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ze klagen over iets wat ze bij mij praktisch elke dag 3 x doen.... en ik roep eerst voor ik naar boven loop
Ik geef het je genot maar nietquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jij mij 30 minuten masseren en ik jou 30 seconden? Ook goed hoor
Stel je voor dat ze seks hebben,..... dat mag ik niet verstoren, natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar waarom moet je roepen dan?
Ik dacht dat ik de enige was die jou mishandeldequote:
Wat is dat voor een woning?quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze seks hebben,..... dat mag ik niet verstoren, natuurlijk
door over de gang te lopen? Oh god, dan moet ik op mijn portiek ook maar allemaal briefjes hangenquote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond het best een eerlijke deal.quote:
Het is een mooi voorstel jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het best een eerlijke deal.
eerlijke deals bestaan nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond het best een eerlijke deal.
Je woont in een huis en deelt de voordeur/hal ofso? Ik snap de situatie niet helemaal?quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In wat voor blokhut woon jij?quote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet eens?quote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef clevy het volgende:
[..]
misschien wel misschien niet.. had geen rare dingen in gedachten dat ik weet
Gaat ie heel tactisch lopen doen, alsnog afgevallenquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens?
*streept clevy door*
dat dacht ik, ik bedoel.. welke vrouw wil er nu vrijwillig een fok!ker aanraken?quote:
ligt aan je definitie van raar schatquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet eens?
*streept clevy door*
tactisch werkt niet. Gewoon duidelijk zijn. Daarin ben ik net een vent.quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gaat ie heel tactisch lopen doen, alsnog afgevallen
Nou, ik weet wel een paar FOK! stelletjes ...quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dacht ik, ik bedoel.. welke vrouw wil er nu vrijwillig een fok!ker aanraken?
Hehe. Ik zeg hier maar niks op.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef clevy het volgende:
[..]
ligt aan je definitie van raar schat
Daar zijn ook wachtlijsten voor toch?quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat dacht ik, ik bedoel.. welke vrouw wil er nu vrijwillig een fok!ker aanraken?
Heldquote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tactisch werkt niet. Gewoon duidelijk zijn. Daarin ben ik net een vent.
ja... dat inderdaad... de bovenburen dienen door mijn hal naar beneden te lopen.... we hebben allemaal dezelfde voordeur...quote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont in een huis en deelt de voordeur/hal ofso? Ik snap de situatie niet helemaal?
Sja, gedwongen natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel een paar FOK! stelletjes ...
faalhaas.. durf je niet?quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hehe. Ik zeg hier maar niks op.
Neehee, niet gedwongenquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, gedwongen natuurlijk.![]()
En zodra je een relatie hebt hoef je elkaar toch niet meer aan te raken?
Geen idee, ik heb me niet aangemeld bij het Fok!programma.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar zijn ook wachtlijsten voor toch?
Op FOK! ben ik een FOK!ker en dus per definitie kansloos voor een relatie.quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hehehe ik moest lachenquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me niet aangemeld bij het Fok!programma.
Dan moe je je eens in andere sociale kringen begevenquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op FOK! ben ik een FOK!ker en dus per definitie kansloos voor een relatie.
Buiten FOK! spreek ik alleen maar dezelfde vrouwen die al 100 jaar een relatie hebben.
Forever alone.
Is dat je doelgroep?quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Buiten FOK! spreek ik alleen maar dezelfde vrouwen die al 100 jaar een relatie hebben.
Forever alone.
Wil je niet keihard fokken tot de vellen erbij hangen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me niet aangemeld bij het Fok!programma.
Tjah dat gaat niet werken hequote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forever alone.
Ik durf wel, maar het lijkt me gewoon niet zo verstandigquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar zijn ook wachtlijsten voor toch?
Ja, dat zeg jij.quote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neehee, niet gedwongen!
Ik raak je wel aan met de zweep
Het staat je goed hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forever alone.
smoesjes..quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik durf wel, maar het lijkt me gewoon niet zo verstandig
quote:
neuh, ik doe niet aan smoesjes. Ik doe soms aan nadenken voor ik wat eruit flap.quote:
De forever alone status? Euhm, bedankt?quote:
Doe ik ook, maar daar mag ik niet aankomen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moe je je eens in andere sociale kringen begeven
Ja, lekkere GILFS, jwz.quote:
Soms dan hequote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuh, ik doe niet aan smoesjes. Ik doe soms aan nadenken voor ik wat eruit flap.
Dat beteken niet dat ik het gelijk klakkeloos geloof.quote:
meestal niet neequote:
graag gedaan hoorquote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De forever alone status? Euhm, bedankt?
Geeft ook niet, de striemen op je rug zullen de waarheid niet verbergenquote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat beteken niet dat ik het gelijk klakkeloos geloof.
Mijn rug is meestal dan ook niet degene die onder de striemen zitquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geeft ook niet, de striemen op je rug zullen de waarheid niet verbergen
Kijk, dit ga ik even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn rug is meestal dan ook niet degene die onder de striemen zit
quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk, dit ga ik even quoten voor het nageslacht
Je nieuwe huisje heeft zeker een kelder?quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mijn rug is meestal dan ook niet degene die onder de striemen zit
mushroom!quote:
GvsE doet niet aan nageslacht.quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk, dit ga ik even quoten voor het nageslacht
Nee, wel een schuur met zo'n duistere hal ernaartoe. En met muizenkeutels erin.quote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je nieuwe huisje heeft zeker een kelder?
Onzin. Ooit wel. Maar nu nog even niet.quote:
Oh okay, dan heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 9 september 2012 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het nageslacht in het breedst van de zin.
Toch heb ik het gezienquote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh okay, dan heb ik niets gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |