quote:
na die voedselvergiftiging nooit meerquote:Op zondag 9 september 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
IKEA, daar kan je zo goedkoop eten en drinken.
1 euro voor een broodje en cola.
hoe kom je aan die foto van mijn arm?quote:
Jij hebt gewoon een teer maagje.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na die voedselvergiftiging nooit meer
dat betwijfel ik dan ook wel weerquote:
Ik heb zo mijn bronnen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe kom je aan die foto van mijn arm?
Mozart? die heb ik ook nog ergens staan...quote:
quote:
Ja, Mozart.quote:Op zondag 9 september 2012 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mozart? die heb ik ook nog ergens staan...
ik heb niet zoveel met likeurtjes.quote:
Procastrinationquote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Bah, moet nog een motivatie brief schrijvenhad ik gisteren al zullen doen, maar ja, uitstellen
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.quote:
Waarom wonen wij nog niet samen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcoholquote:
Rum. Of malibu.quote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcohol
Die uitleg past daar prima jaquote:Op zondag 9 september 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja echt kut, gelukkig is het huis wel aan kant, klusjes gedaan, etc.
zekerquote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geef toe, zelfs dat smaakt beter met alcohol
eerstequote:
lol, dat was idd hoe mijn weekend gingquote:
Ik wel. Een pak in mn koelkast. Maar ik kan het nog niet drinken. Want je hoort dat uit een glas te drinken. En ik heb alleen nog maar plastic bekertjes hierquote:
Tik jij wel?quote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Gras maaien, was draaien, stofzuigen, alleen maar okay. Dan kom je tenminste ontspannen thuis
Verhuisellendequote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wel. Een pak in mn koelkast. Maar ik kan het nog niet drinken. Want je hoort dat uit een glas te drinken. En ik heb alleen nog maar plastic bekertjes hier
Sommige dingen zijn best lekkerquote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Chocolademelk
Sowieso mensen die melkproducten nuttigen
Zekerquote:
Hmz nog een potentiele kandidaad voor het samenwonen whehehehequote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef xFriendx het volgende:
Gras maaien, was draaien, stofzuigen, alleen maar okay. Dan kom je tenminste ontspannen thuis
Ja. ik wil nooit meer verhuizen hoor. Dan maar later als ik groot ben mn kinderen in de woonkamer laten slapenquote:
niet dus.quote:
Nog nooit gedronkenquote:
Hehe, ik wist hetquote:Hmz nog een potentiele kandidaad voor het samenwonen whehehehe
Die is dan ook gewoon niet te zuipen. Chocomel is op zn best zoals ie was. Rare andere smaken enzo hoeven nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
[..]
Hehe, ik wist het
gezellig als er 7 man bij me in huis willen wonen kunnen we vast een kasteel kopenquote:Op zondag 9 september 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
[..]
Hehe, ik wist het
inverse harem?quote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
gezellig als er 7 man bij me in huis willen wonen kunnen we vast een kasteel kopen
He, leef jij ook nogquote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef xFriendx het volgende:
Tijdens reclame zappen bij BZV beland, zowaar een chickie, boh.
Ik zou dat ook overleven.quote:
ah meer een setje slaven dan samenwoners dusquote:
We hadden vroeger een tijdje Nesquikquote:Op zondag 9 september 2012 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die is dan ook gewoon niet te zuipen. Chocomel is op zn best zoals ie was. Rare andere smaken enzo hoeven niet
Ik ook. Om over de vla of pindakaas te mikken.quote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
We hadden vroeger een tijdje Nesquik
Over de pindakaas?quote:Op zondag 9 september 2012 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook. Om over de vla of pindakaas te mikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |