Ja, maar ik krijg ook de kriebels als ik mezelf hoor zeggen 'ik kom zus of zo halen voor mijn zoontje'.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het altijd gewoon over mijn zoon. ik heb zo'n hekel aan jeukwoorden
ja oke, maar jij kan in meervoud praten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ik krijg ook de kriebels als ik mezelf hoor zeggen 'ik kom zus of zo halen voor mijn zoontje'.
Ik weet niet wat dat is, maar ik krijg er een tokkie-gevoel bij.![]()
![]()
Ja, I know... Ik ben weird.
Ik heb het daarom of over 'mijn oudste' of 'mijn jongste' of over 'de mannen'. Maar dat zullen anderen vast weer heel fout vinden.![]()
Hubbyquote:
ookquote:
Oh verrek, daar ga jij nu natuurlijk overquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Zullen we de slowchat weer in het daarvoor bestemde topic doen?
[OUD SC] Gewoon, omdat het kan!
uhhu.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh verrek, daar ga jij nu natuurlijk over
Oja dat moesten we nog steeds eens uitzoeken, het enige topic in OUD wat niet automatisch opteltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:56 schreef Elmo76 het volgende:
Hm, ergens gaat er iets niet goed. Ik heb net een nieuw V&A topic geopend, maar dit is al de 3de met nummer 106!
Kan een modje dat aanpassen?!
Thanks!
we? Jij was met sabbatical toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Oja dat moesten we nog steeds eens uitzoeken, het enige topic in OUD wat niet automatisch optelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |