Onder verwijzing naar forumbeheer en "het algemene fok beleid", terwijl forumbeheer vervolgens zegt dat het de mods zelf zijn die verantwoordelijk zijn voor het opstellen van dit specifieke beleid. Dus....quote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat niet om rellen... Het gaat erom dat de uitzondering wel vaker is gemaakt, en dat er nu opeens zo aan het beleid wordt vastgehouden om een punt te maken.
Er wordt door de mod in haar stelling ook geen onderscheid gemaakt in foto of verhaal dus ik zie jouw stelligheid wat betreft bevallingsverhaal totaal niet!quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees nou eens: laat mij zien waar er bevallingsverhalen zijn verwijderd!
er is toen geen bevalingsverhaal verwijderd er zijn foto's van een kinderkamer verwijderd.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees nou eens: laat mij zien waar er bevallingsverhalen zijn verwijderd!
Euh, dat hebben ze niet.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:03 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou ze hebben gelijk en daarom gaan ze door. Ik realiseer me alleen dat het kansloos is.
Dus je geschreeuw gaat niet op dus.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
er is toen geen bevalingsverhaal verwijderd er zijn foto's van een kinderkamer verwijderd.
Precies. En als beleid dan HET argument is, wáár in het beleid wordt dit onderscheid dan omschreven?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef mefke79 het volgende:
Netsplitter: waarom maak jij onderscheid tussen een bevallingsverhaal en een kinderkamerfoto? Ik snap het oprecht niet. Een post is en post, toch?
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Toch leuk dat het beleid voor bepaalde posts niet geld en voor anderen wel..
Sorbo, je had je verhaal dus in foto's moeten vertellen, dan was het zo weg.. Foto's mogen wel verwijderd worden..
Omdat er voor sommige topics andere regels gelden.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef mefke79 het volgende:
Netsplitter: waarom maak jij onderscheid tussen een bevallingsverhaal en een kinderkamerfoto? Ik snap het oprecht niet. Een post is en post, toch?
Waar zie je dat we schreeuwen? Ik vraag al enkele keren om een antwoord van jou, maar dat krijg ik ook niet. Ik snap oprecht het verschil niet tussen een foto en en verhaal. Een post is een post, toch?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus je geschreeuw gaat niet op dus.
Dank je wel voor je zelf geleverde bewijs.
Wat er in andere topics gebeurd zal mij een zorg zijn, we hebben het over de bevallingsverhalen.
Niet over andere topics en/of posts.
Ik zal J vragen de camera mee te nemen in januari... Kunnen jullie allemaal mn placenta bekijken, en mn gehechte doos... <3quote:
Ze geven aan dat er in het betoog van de mods geen onderscheid gemaakt wordt tussen fotos en verhalen. Jij bent de eerste die dat doet.quote:
Waar staat dat in godsnaam? Ook in het beleid?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat er voor sommige topics andere regels gelden.
Is niet geheel vreemd op FOK!.
En voor het bevallingsverhaal geldt dat er geen verhalen worden verwijderd.
Dat beleid is vaker ter discussie gesteld en elke keer met het zelfde resultaat: er wordt niet verwijderd.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Precies. En als beleid dan HET argument is, wáár in het beleid wordt dit onderscheid dan omschreven?
En gaat het dan om verwijderen of editen?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omdat er voor sommige topics andere regels gelden.
Is niet geheel vreemd op FOK!.
En voor het bevallingsverhaal geldt dat er geen verhalen worden verwijderd.
Ah, joene heeft het stokje aan jou door gegeven?quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar staat dat in godsnaam? Ook in het beleid?
uhh ik schreeuw niet hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus je geschreeuw gaat niet op dus.
Dank je wel voor je zelf geleverde bewijs.
Wat er in andere topics gebeurd zal mij een zorg zijn, we hebben het over de bevallingsverhalen.
Niet over andere topics en/of posts.
Beide.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Takkembah het volgende:
[..]
En gaat het dan om verwijderen of editen?
Dat wordt er dus wel... En daarom is het juist zo krom...quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat beleid is vaker ter discussie gesteld en elke keer met het zelfde resultaat: er wordt niet verwijderd.
Daar heb je je beleid.
Er wordt dus wél verwijderd.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat beleid is vaker ter discussie gesteld en elke keer met het zelfde resultaat: er wordt niet verwijderd.
Daar heb je je beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |