Neen.quote:
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewendquote:
Hij zit op rantsoen?quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Air heeft z'n portie voor vandaag al gehad.
Geen zin is wel een terugkerend thema bij jou deze week zeg.quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewend.
Overigens is het niet te heet voor seks, ik heb gewoon even geen zin.
Ik klaag ook niet, integendeel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewend.
Overigens is het niet te heet voor seks, ik heb gewoon even geen zin.
Alleen bij jouquote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zin is wel een terugkerend thema bij jou deze week zeg.
Ja, ik ben niet blij met die positie.quote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
Alleen bij jou. Ben je niet blij met die uitzonderingspositie
?
quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet blij met die positie.
Is niet elke uitzinderingspositie goed?quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet blij met die positie.
Hij is getrouwd en mag dus blij zijn dat hij af en toe wat krijgt.quote:
Deze niet in elk geval.quote:Op zondag 9 september 2012 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is niet elke uitzinderingspositie goed?
Gelukkig geeft je vrouw je af en toe nog wat, ands was het wel heel zuur voor jequote:
De wittebroodsweken zijn wel zo´n beetje over he?quote:Op zondag 9 september 2012 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en mag dus blij zijn dat hij af en toe wat krijgt.
Zat andere vrouwen op deze aardbol gelukkig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig geeft je vrouw je af en toe nog wat, ands was het wel heel zuur voor je
Soms krijg ik wat, in andere gevallen neem ik het gewoon.quote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
De wittebroodsweken zijn wel zo´n beetje over he?
Vieze seksquote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind niet lekkere sex soms ook wel lekker hoor
O ja, even niet aan gedachtquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat andere vrouwen op deze aardbol gelukkig.
Jij? Jij lijkt mij zo'n typische satijnen lakens figuur.quote:
Toevallig ben jij ook één van die vrouwen.quote:
Ook. Maar gewoon saaie lig op je rug en doe niks sex vind ik soms ook wel leukquote:
Zolang het bij 'soms' blijft.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook. Maar gewoon saaie lig op je rug en doe niks sex vind ik soms ook wel leuk
Jamaar..!quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig ben jij ook één van die vrouwen.
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms krijg ik wat, in andere gevallen neem ik het gewoon.
quote:
Dat vind ik echt niks aan... Dan ga ik net zo lief slapen of zo.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook. Maar gewoon saaie lig op je rug en doe niks sex vind ik soms ook wel leuk
Dan kun je twee dingen doen:quote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet wat ado daarvan vindt.
En als je stil ligt, kun je nog steeds worden.... Nou ja, je weet wel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, tuurlijk, meestal is daar geen bal aan, maar zo heel af en toe...
2 zie ik niet zo zitten, 1 zal ik zo even doenquote:Op zondag 9 september 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je twee dingen doen:
1) vragen
2) zorgen dat hij er niet achter komt. Wat niet weet, want niet deert.
Je bent een goede vrouw.quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
2 zie ik niet zo zitten, 1 zal ik zo even doen
Nee, leg uitquote:Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je stil ligt, kun je nog steeds worden.... Nou ja, je weet wel.
Niet geschikt voor hier. Normaalgesproken zou ik gewoon PM'en, maar ik weet niet of dat wel mag van ado.quote:
Het schijnt dat je dat kunt vragen heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet geschikt voor hier. Normaalgesproken zou ik gewoon PM'en, maar ik weet niet of dat wel mag van ado.
Pmen mag wel hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet geschikt voor hier. Normaalgesproken zou ik gewoon PM'en, maar ik weet niet of dat wel mag van ado.
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat ik vrouwen graag vóór mij laat werken. Dus waarom zelf vragen als iemand anders het kan doen?quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Barbusse het volgende:
Het schijnt dat je dat kunt vragen heb ik van horen zeggen.
Zelfs met vunzige inhoud?quote:
Leuke duckface! Nieuwe profielfoto op Facebook?quote:
Ja, dan gebeurd er dus echt nóóóóít iets he?quote:Op zondag 9 september 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat ik vrouwen graag vóór mij laat werken. Dus waarom zelf vragen als iemand anders het kan doen?
Ken jij Perry het Vogelbekdier nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke duckface! Nieuwe profielfoto op Facebook?
Daar vergis je je dan in.quote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Ja, dan gebeurd er dus echt nóóóóít iets he?
quote:
Ik ook niet hoorquote:
Het ging toch alleen om een uitleg van wat je kan doen als iemand stil ligt?quote:
Zoals?quote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij zegt ja, maar wel met allemaal onmogelijke voorwaarden
Ok.quote:
Jij hebt weinig vertrouwen in airwins natuurlijke aantrekkingskrachtquote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan gebeurd er dus echt nóóóóít iets he?
Dit behoeft enige uitleg.....quote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef Cue_ het volgende:
/
[..]
Ik ook niet hoor
Daarbij, als ik vogelbekdier hoor denk ik aan de vriend/ex van een oud vriendin van mij
Dat kan er knap vunzig aan toe gaan hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging toch alleen om een uitleg van wat je kan doen als iemand stil ligt?
quote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in airwins natuurlijke aantrekkingskracht
Heeft hij die?quote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik nog geen bosjes vrouwen voor hem vallen terwijl hij NIKS doet eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee. Nee, niet echt.quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel erg.
Jij bent vast lesbisch
Wat is daar onmogelijk aan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat er dan een andere vrouw hier moet blijven slapen
Jij ziet sowieso geen vrouwen ^^quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik nog geen bosjes vrouwen voor hem vallen terwijl hij NIKS doet eigenlijk.
Als hij geen vrouwen ziet, ben jij dan een aap?quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij ziet sowieso geen vrouwen ^^
Vrouwen zijn dan ook heul eng he?quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij ziet sowieso geen vrouwen ^^
Hij ziet mij toch niet?quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij geen vrouwen ziet, ben jij dan een aap?
Als ze alleen blijft slapen...quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat dus! [ afbeelding ]
Dat snap ikquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook heul eng he?
Ben jij voor Air aan het vallen dan? Daar doe je wel lang over.quote:
Afgestompt, wellicht.quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun je daar dan immuun voor zijn?!
Ik ben allang voor hem gevallen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij voor Air aan het vallen dan? Daar doe je wel lang over.
Oh, dat weet je goed te verbergen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben allang voor hem gevallen.
En ik dacht dat ik lui was, hij regelt gewoon z'n partner om een andere vrouw te regelen. Respect.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Is jke vrouw misschien beschikbaar?
Dat zijn toch juist dingen om aan de grote klok te hangen? Of schaam je je?quote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik het niet op fok aan de grote klok hang?
Hij had het niet over haar hoor, dat leek me in dit geval het gemakkelijkstquote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik lui was, hij regelt gewoon z'n partner om een andere vrouw te regelen. Respect.
Maarre, voor dat karretje laat ik mij niet spannen. Dat regel(t) jij/hij maar rechtstreeks.
Ik ben bezet! En hij ook! Dat kan dan toch niet zomaarquote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist dingen om aan de grote klok te hangen? Of schaam je je?
Natuurlijk wel. Een beetje jezelf en anderen voor de gek houden, lekker danquote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bezet! En hij ook! Dat kan dan toch niet zomaar
Ja, het leven is soms zwaarquote:Op zondag 9 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een beetje jezelf en anderen voor de gek houden, lekker dan.
Voor zover mijn kennis reikt, heeft ze geen behoefte aan iemand anders. Dus ik vrees dat je nog ff verder moet kijken.quote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij had het niet over haar hoor, dat leek me in dit geval het gemakkelijkst
Ik bedoel dus om het op deze manier te vragen, niet dat ze gemakkelijk is ofzo![]()
We hadden gewoon toch moeten meeten toen we beiden vrijgezel waren.quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben bezet! En hij ook! Dat kan dan toch niet zomaar
Heulemaal nietquote:
Scheiden gaat makkelijk tegenwoordig, idd.quote:
Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen ook met JB.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Scheiden gaat makkelijk tegenwoordig, idd.
Gewoon met zn vierenquote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen ook met JB.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen ook met JB.
Jij, ik, MissM en welke andere vrouw dan nog? Samzz?quote:
Ado is geen vrouwquote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij, ik, MissM en welke andere vrouw dan nog? Samzz?
Ik denk dat het in het geval van Air ook veel geblaat weinig wol isquote:
Als je nou die date indertijd niet had afgezegd....quote:Op zondag 9 september 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het in het geval van Air ook veel geblaat weinig wol is.
Ado komt ook niet in mijn fantasieën voor.quote:
In de mijne welquote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ado komt ook niet in mijn fantasieën voor.
Da's maar goed ook, lijkt mij.quote:
Dan had ik geweten dat je doet wat je zegtquote:Op zondag 9 september 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nou die date indertijd niet had afgezegd....
quote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Samzz het volgende:
Dan had ik geweten dat je doet wat je zegt?
quote:Op zondag 9 september 2012 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat is wel een goed teken he
Ja, precies. Maar dat is niet waar ik op doel en dat weet jequote:Op zondag 9 september 2012 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dan zou zeggen dat ik een drankje voor je inschenk, dan doe ik dat ook.
Feest ende gezelligheid!quote:Op zondag 9 september 2012 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gezellig in de rij gestaan met schreeuwende ruzie zoekende tokkie-wijven op het zwembad
Ander inhoudelijk voorbeeld, zelfde gedrag... je belooft iets, en je doet het.quote:Op zondag 9 september 2012 20:30 schreef Samzz het volgende:
Ja, precies. Maar dat is niet waar ik op doel en dat weet je.
Eeuwige trouw?quote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ander inhoudelijk voorbeeld, zelfde gedrag... je belooft iets, en je doet het.
Begint de ring al een beetje te knellen, Air?quote:
Dat hangt van de definitie van trouw afquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begint de ring al een beetje te knellen, Air?
Nog zo'n voorbeeld. Dat heb ik beloofd, dat doe ik ook.quote:
Neuh, al ging ik toen ik net getrouwd was wel onbewust aan mijn ring zitten als ik naar andere vrouwen aan het gluren was.quote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Begint de ring al een beetje te knellen, Air?
True. Ik hoop alleen wel dat jullie beiden dezelfde definitie op dezelfde manier interpreterenquote:Op zondag 9 september 2012 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt van de definitie van trouw af
Jij vuige vreemdganger, ik deed dat pas na een paar jaar huwelijkquote:Op zondag 9 september 2012 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, al ging ik toen ik net getrouwd was wel onbewust aan mijn ring zitten als ik naar andere vrouwen aan het gluren was.
Tot nu toe gaat het best goedquote:Op zondag 9 september 2012 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
True. Ik hoop alleen wel dat jullie beiden dezelfde definitie op dezelfde manier interpreteren
Liever een vreemdganger dan een leugenaar.quote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
Jij vuige vreemdganger, ik deed dat pas na een paar jaar huwelijk
Dat durfde ik ja toch heul nie?quote:Op zondag 9 september 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever een vreemdganger dan een leugenaar.Alsof jij niet naar mooie exemplaren keek als ze langs kwamen lopen.
Dat zeggik; leugenaar.quote:
Kleine leugen, grote charme. Edit: & flauw grapje.quote:
Ik doe het zelfs wanneer ik niet getrouwd benquote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is kijken vreemdgaan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je wordt niet blind zodra je een relatie hebt. Tenzij je een kutwijf treft dat punaises in je irissen prikt zodra je ja hebt gezegd.quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
Ik doe het zelfs wanneer ik niet getrouwd ben!
Ik zou er onzeker van worden als hij het onzichtbaar doetquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik word er onzeker van als mijn vriend veel en zichtbaar naar andere vrouwen zou kijken...
Mja... Ik kan daar niet zo goed mee omgaanquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou er onzeker van worden als hij het onzichtbaar doet
Zolang jij niets tekort komt is er toch niets aan de hand denk ik dan?quote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik kan daar niet zo goed mee omgaan. Net zozeer omdat ik bang ben dat hij er vandoor gaat of zo, maar meer dat ik niet leuk genoeg ben en hij daarom naar anderen moet kijken
.
Zou kunnen. En ik heb het niet over een keertje hoor, dat is geen probleem. Maar als mijn vriend heel vaak naar andere vrouwen kijkt vind ik dat vervelend.quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ligt dat er niet ook aan hoe jij je op dat moment zelf voelt?
Ik vind het vervelend, ik weet niet goed waaromquote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang jij niets tekort komt is er toch niets aan de hand denk ik dan?
Snap wel wat je bedoelt hoor, weet van ado ook dat ie niet vies is van vrouwelijk schoon. Meestal geen probleem btw, maar soms heb ik van die dagen dAt ik aan mezelf twijfel en dan kan ik er ook niet zo goed tegen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. En ik heb het niet over een keertje hoor, dat is geen probleem. Maar als mijn vriend heel vaak naar andere vrouwen kijkt vind ik dat vervelend.
Niet dat dat nu het geval is, hoor. Was meer in het algemeen bedoeld.
Ik was NET op tijd wegquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks mis mee. Je wordt niet blind zodra je een relatie hebt. Tenzij je een kutwijf treft dat punaises in je irissen prikt zodra je ja hebt gezegd.
Nee, maar ik overdrijf graagquote:
Ze had de punaises al in huis gehaald?quote:
Uh-huh. En een groot houten kruis en een stel hongerige raven.quote:Op zondag 9 september 2012 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze had de punaises al in huis gehaald?
quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend, ik weet niet goed waarom. Laag zelfbeeld, denk ik.
Just checkingquote:
Mja... Ik word er onzeker van, weet ik van mezelf. En dan ben ik ook gewoon niet echt te genietenquote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt hoor, weet van ado ook dat ie niet vies is van vrouwelijk schoon. Meestal geen probleem btw, maar soms heb ik van die dagen dAt ik aan mezelf twijfel en dan kan ik er ook niet zo goed tegen.
You can never be too sure about shit posted on teh interwebzzquote:
Vervelend..quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik word er onzeker van, weet ik van mezelf. En dan ben ik ook gewoon niet echt te genieten.
Ik vind het dan ook ongelooflijk dat jullie nog steeds geloven dat ik een jong, blond meisje ben.quote:Op zondag 9 september 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
You can never be too sure about shit posted on teh interwebzz
De wens is de vader van de gedachte, laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 9 september 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook ongelooflijk dat jullie nog steeds geloven dat ik een jong, blond meisje ben.
Het is niet als hij een keer kijkt hoor, absoluut niet. Maar mijn ex had er een handje van heel veel naar andere vrouwen te kijken en dan hun pluspunten op te noemen. En daar heb ik een complex aan overgehouden denk ikquote:
Soms mag het ook gewoon wel wat minder jaquote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet als hij een keer kijkt hoor, absoluut niet. Maar mijn ex had er een handje van heel veel naar andere vrouwen te kijken en dan hun pluspunten op te noemen. En daar heb ik een complex aan overgehouden denk ik.
O, ernstig?quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Omg, m'n oude instructeur in het ziekenhuis, hartaanval.
Dat gaat dan ook verder dan kijken.quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet als hij een keer kijkt hoor, absoluut niet. Maar mijn ex had er een handje van heel veel naar andere vrouwen te kijken en dan hun pluspunten op te noemen. En daar heb ik een complex aan overgehouden denk ik.
Ja, dat gevoel gaf mijn ex me nietquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms mag het ook gewoon wel wat minder ja![]()
Ik heb een hekel aan mijn ex, maar hij wist me wel altijd het gevoel te geven dat hij mij de mooiste vrouw ter wereld vond. Dus heeft ie wel IETS goed gedaan
Ja, zeer kritiek.quote:
Maar dat kijken ging er wel aan voorafquote:Op zondag 9 september 2012 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat dan ook verder dan kijken.
O dat is schrikken, hoop dat ie het redt dan...quote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel gaf mijn ex me niet. Ik vind wel dat je vriend dat zou moeten doen.
[..]
Ja, zeer kritiek.
[..]
Daar stopt het dan ook wat mij betreft.quote:Op zondag 9 september 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Maar dat kijken ging er wel aan vooraf.
Pluspunten van vrouwen opnoemen tegenover je vriendin?quote:Op zondag 9 september 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij allemaal. Hij ligt in Calgary in het ziekenhuis, van wat ik hoorde hebben ze een half uur nodig gehad voor hij opgehaald werd en kon in het ziekenhuis pas zijn hart weer op gang gebracht worden.quote:Op zondag 9 september 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O dat is schrikken, hoop dat ie het redt dan...
Jup. Ik vind het kijken daarom vaak ook al vervelend omdat ik dan denk, daar gaan we weer, die zit in z'n hoofd te bedenken wat ie er allemaal mooi of mooier aan vindt. Daar zit ik niet op te wachten.quote:Op zondag 9 september 2012 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pluspunten van vrouwen opnoemen tegenover je vriendin?
Je bedoelt deze man?quote:Op zondag 9 september 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wij allemaal. Hij ligt in Calgary in het ziekenhuis, van wat ik hoorde hebben ze een half uur nodig gehad voor hij opgehaald werd en kon in het ziekenhuis pas zijn hart weer op gang gebracht worden.
Mja... Afwachten verder. Ik heb geen contact met hem verder, maar het was wel even schrikken toen ik zijn naam op Bokt.nl zag staan.
Ja.quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt deze man?![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)jgt-hartaanval.dhtml
Sterkte
Ook goedemorgen!quote:Op maandag 10 september 2012 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat dit de dag is dat ik snap en en "God Bless America" on some-ones ass ga.
Wat is de mens toch kutvolk, had ik een AK47 gehad waren er doden gevallen.
Niets goeiemorgenquote:
Dat nummer he.. dat ever fallen in love. Het 'fallen' is nog het minste, de rest spreekt ze ook kut uitquote:Op maandag 10 september 2012 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets goeiemorgen.
Nou ok, het is zo wel weer overMaar man man man, wat een kotsmongolen.
Oh datquote:Op maandag 10 september 2012 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat nummer he.. dat ever fallen in love. Het 'fallen' is nog het minste, de rest spreekt ze ook kut uit
Dat scheeltquote:Op maandag 10 september 2012 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Oh dat.
Nou ja, de rest hoor je niet zo goed in de commercial.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
dus...quote:Op maandag 10 september 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ze hebben hier net een collega platgespoten en afgevoerd met een ambulance en 2 politiewagens (hadden zeker niks te doen) omdat ie allemaal auto's aanzag voor engelen en al 2,5 uur buiten stond..... weird.
Oi, waar werk jij ook alweer?quote:Op maandag 10 september 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Ze hebben hier net een collega platgespoten en afgevoerd met een ambulance en 2 politiewagens (hadden zeker niks te doen) omdat ie allemaal auto's aanzag voor engelen en al 2,5 uur buiten stond..... weird.
Hoeft niet hoor, kan hem niet, maar klinkt dat niet gewoon als XTC oid?quote:Op maandag 10 september 2012 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Nee joh, dit is gewoon een normale maandag. Beetje de monday morning blues, that's allquote:Op maandag 10 september 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, kan hem niet, maar klinkt dat niet gewoon als XTC oid?
nee, dat had ik alquote:Op maandag 10 september 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee joh, dit is gewoon een normale maandag. Beetje de monday morning blues, that's all
Neuh, eerder een psychose.quote:Op maandag 10 september 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, kan hem niet, maar klinkt dat niet gewoon als XTC oid?
Zoals altijd alles jaquote:Op maandag 10 september 2012 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is maar bestemt voor 1 persoon?
Ex-dochter van Philips.quote:
you put the eng back in engelquote:Op maandag 10 september 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ex-dochter van Philips.
En ik snap niet dat ie zo onder de indruk was van al die engelen. Hij ziet er toch dagdelijks eentje?
Ik snap er ook echt niks vanquote:Op maandag 10 september 2012 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ex-dochter van Philips.
En ik snap niet dat ie zo onder de indruk was van al die engelen. Hij ziet er toch dagdelijks eentje?
You put the heat in my heatwavequote:Op maandag 10 september 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
you put the eng back in engel.
Oh, kut. En ik nu dan?quote:
Ik ben eerder een weeffoutquote:
Weven, sinds wanneer is dat een synoniem voor neuken?quote:
Het is Hietweefs' voor "ik ben lekker gek en anders dan anderen met een roseetje op de bank".quote:Op maandag 10 september 2012 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weven, sinds wanneer is dat een synoniem voor neuken?
Je hoeft mijn eigen grap niet uit te leggen hoor erwtjequote:Op maandag 10 september 2012 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weven, sinds wanneer is dat een synoniem voor neuken?
Ik had niet verwacht dat je op maandagochtend al zo gevat zou zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
Je hoeft mijn eigen grap niet uit te leggen hoor erwtje.
Wou zeggen "moet jij niet op vakantie zijn" Maar toen zag ik dat je niet Q wasquote:Op maandag 10 september 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hoeft mijn eigen grap niet uit te leggen hoor erwtje.
Onderschatting, menig tegenstanders downfall geweestquote:Op maandag 10 september 2012 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je op maandagochtend al zo gevat zou zijn.
Ik zie jou niet als tegenstander, waarde HW.quote:Op maandag 10 september 2012 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Onderschatting, menig tegenstanders downfall geweest.
Ik jou ook niet hoor, just ranting as usualquote:Op maandag 10 september 2012 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie jou niet als tegenstander, waarde HW.
Welke?quote:Op maandag 10 september 2012 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, tijd voor een belegen actie film, daarna de deur uit voor eten en drank
ik had even niet aan tijdsverschil gedacht en vond dit erg raarquote:Op maandag 10 september 2012 12:29 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, tijd voor een belegen actiefilm, daarna de deur uit voor eten en drank
Solomon Kane. Had gehoord dat die grappig wasquote:
Tijdsverschil? Welk tijdsverschil?quote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had even niet aan tijdsverschil gedacht en vond dit erg raar
Ken ik niet, enkel van naam.quote:Op maandag 10 september 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Solomon Kane. Had gehoord dat die grappig was
Op Malta is geen tijdsverschilquote:Op maandag 10 september 2012 12:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had even niet aan tijdsverschil gedacht en vond dit erg raar
Zal je laten weten of het de tijdverspilling waard was!quote:
ik denk al, heb ik wat gemist?quote:Op maandag 10 september 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijdsverschil? Welk tijdsverschil?
Uiteraard, want andere tijdzonequote:
ik dacht dat jij aan de andere kant van de wereld woonde?quote:Op maandag 10 september 2012 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijdsverschil? Welk tijdsverschil?
Wij zijn te klein voor verschillende tijdzonesquote:
Ik woon op Malta, dus niet zo ver wegquote:Op maandag 10 september 2012 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij aan de andere kant van de wereld woonde?
dan is het gewoon raar
het is maandag middag en je gaat een filmpje pakken?!
luxe paard
nee dat mag dus nietquote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon op Malta, dus niet zo ver wegEn mag ik ook eens een dagje vrij? Heb het hele weekend gewerkt.
Jawatnouheujquote:
Ik vond 'm juist wel cool. Een van de betere films van het afgelopen jaar.quote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
God bless America gezien van het weekend, viel een beetje tegen opzich, maar DAMN wat kan ik me in die 2 verplaatsen.
Jij ook al?quote:Op maandag 10 september 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
God bless America gezien van het weekend, viel een beetje tegen opzich, maar DAMN wat kan ik me in die 2 verplaatsen.
Ik ook wel,maar had iets meer "tarantino" verwacht, vond het soms wat zoetsappig nogquote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist wel cool. Een van de betere films van het afgelopen jaar.
EN WAAR BEMOEI JIJ JE MEE?!?!quote:
Heerlijk idd. En zo herkenbaar.quote:
Dat vond ik juist wel leuk. Dat meisje is geweldig, ja.quote:Op maandag 10 september 2012 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel,maar had iets meer "tarantino" verwacht, vond het soms wat zoetsappig nog.
Wel een tof meisje ook.
Snap ik, ik ben iets minder van het lievequote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel leuk. Dat meisje is geweldig, ja.
"I'm recording this...."quote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heerlijk idd. En zo herkenbaar.
Dat snap ik niet. Wat heeft politieke overtuiging met het wel of niet leuk vinden van die film te maken?quote:Op maandag 10 september 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben iets minder van het lieve.
Maar bij de preview in de bios had ik al iets van, dit is mijn film, Scharrel vond het echt niets, maar die is ook zo links als de pest.
Ah, de tijd van alleen maar neuken is afgelopen? Vanaf nu wordt het alleen maar minder.quote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde eigenlijk Ted gaan kijken, maar ik heb date al beloofd dat we die samen gaan kijken.
Hap toch niet zo de laatste tijd sammiequote:Op maandag 10 september 2012 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik niet. Wat heeft politieke overtuiging met het wel of niet leuk vinden van die film te maken?
Haten op jou, ik doe het nuquote:
Oh.quote:Op maandag 10 september 2012 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap toch niet zo de laatste tijd sammie. het was een typering
.
Dat magquote:Op maandag 10 september 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Haten op jou, ik doe het nuMaar voor slechts heel eventjes hoor, met 30 seconden is het weer over
![]()
het is gewoon zo'n alles is lief en mensen zijn goed etc typje. Erg vermoeiend soms.quote:
Ik ben ook zo links als de pest als ik de beweringen moet geloven, maar toch zijn Chuck Palaniuk en Brett Easton Ellis favoriete schrijvers. Hoe kan dat?quote:Op maandag 10 september 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben iets minder van het lieve.
Maar bij de preview in de bios had ik al iets van, dit is mijn film, Scharrel vond het echt niets, maar die is ook zo links als de pest.
Mja, ik zie het ook niet meer zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 12:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de tijd van alleen maar neuken is afgelopen? Vanaf nu wordt het alleen maar minder.
Wat een naief meisje.quote:Op maandag 10 september 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is gewoon zo'n alles is lief en mensen zijn goed etc typje. Erg vermoeiend soms.
niets, jij hapt net zo goedquote:Op maandag 10 september 2012 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben ook zo links als de pest als ik de beweringen moet geloven, maar toch zijn Chuck Palaniuk en Brett Easton Ellis favoriete schrijvers. Hoe kan dat?
Dat wordt dus tijd voor RIP aan de nabestaanden en Ted kijkenquote:Op maandag 10 september 2012 12:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik zie het ook niet meer zitten.
Ja, ik heb honger maar alleen een fles rum, cola en mosterd in huis. Dus ik hapquote:Op maandag 10 september 2012 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets, jij hapt net zo goed.
Sinds de verkiezingen gaat iedereen opeens mijn posts hier serieus nemen, wat is deze?.
Mja, ik heb al een soort van de eerste vijf minuten gezien en het kost me erg veel wilkracht om niet gewoon al verder te kijkenquote:Op maandag 10 september 2012 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt dus tijd voor RIP aan de nabestaanden en Ted kijken
quote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
oh die lijkt mij dan weer echt helemaal niets
beren praten niet
en als ze dat zouden doen zouden ze zeker geen onaardige dingen zeggen
een knuffelbeer bedoel ikquote:Op maandag 10 september 2012 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]Duly noted als ze weer een beest aan stukken scheuren
Defineer echt.quote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een knuffelbeer bedoel ik
hij is toch geen echte beer?
Lijkt me een vervelend iets, een leven zonder fantasiequote:Op maandag 10 september 2012 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
oh die lijkt mij dan weer echt helemaal niets
beren praten niet
en als ze dat zouden doen zouden ze zeker geen onaardige dingen zeggen
Dank u voor het aanbrengen van de broodnodige nuancequote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een knuffelbeer bedoel ik
hij is toch geen echte beer?
als in hij moet een beer van pluche voorstellen toch? en niet een die zalmen vangt in alaskaquote:
Alles wat andere mensen een leugen noemen.quote:
oh ik heb juist kei veel fantasie maar ook vreemde richtlijnen in wat oke is en wat nietquote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelend iets, een leven zonder fantasie.
Truequote:Op maandag 10 september 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
Alles wat zacht en pluizig is is toch per definitie lief.
Really?quote:Op maandag 10 september 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
Vakantiebier!quote:
Maandagquote:
gebruik dan een PI! of een andere smileyquote:
Als brett easton ellis een van je favoriete auteurs is, dan zou ik dat vooral niet doen. Wat een slechte verfilming van een goed boek zeg.quote:Op maandag 10 september 2012 12:54 schreef Barbusse het volgende:
On second thaught, ik denk dat ik weer eens American Psycho ga kijken.
Omdat Barbie het sarcasme, dat hij normaal prima herkent, nu even niet herkend? Nee.quote:Op maandag 10 september 2012 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gebruik dan een PI! of een andere smiley
maar dat zeg ik nu voor de 8ste keer of zo
Oh echt? Ik hoor juist goede verhalenquote:Op maandag 10 september 2012 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als brett easton ellis een van je favoriete auteurs is, dan zou ik dat vooral niet doen. Wat een slechte verfilming van een goed boek zeg.
ik gok dat het alle andere users ook voorbij is gegaan hoorquote:Op maandag 10 september 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat Barbie het sarcasme, dat hij normaal prima herkent, nu even niet herkend? Nee.
tututututuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op maandag 10 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat het alle andere users ook voorbij is gegaan hoor
ik zag hem in ieder geval ook niet bepaald
dat zie jij dus als iets dat ze serieus meent? daar zie jij geen sarcasme in?quote:Op maandag 10 september 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
Op vakantie gaan als Q al weer moet werken op z'n werk zit te FOK!ken in plaats van in Peru
waar is je knappe paard?quote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
tututututuuuuuuuuuuuuuuuu
white knight to the rescueeeeeeeeee
[..]
dat zie jij dus als iets dat ze serieus meent? daar zie jij geen sarcasme in?
tutututuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
zuchtquote:Op maandag 10 september 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
White Knighten heeft nog nooit iemand een pijpbeurt opgeleverd...
oh god gaan we weerquote:Op maandag 10 september 2012 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
tututututuuuuuuuuuuuuuuuu
white knight to the rescueeeeeeeeee
[..]
dat zie jij dus als iets dat ze serieus meent? daar zie jij geen sarcasme in?
tutututuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
we gaan niet weer als het ff kan.... ik vraag mij serieus af of je daar echt geen sarcasme in kan zien? denk je echt dat die woorden heel serieus waren?quote:Op maandag 10 september 2012 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh god gaan we weer
blijf gewoon weg als het enige wat je komt doen hier is je friendzone status bevestigen
sorry maar 'we gaan niet weer zeggen' nadat het enige wat je komt doen reageren is op wat ik zei terwijl je hier nooit komt is wel erg laf en mosterd naar de maaltijdquote:Op maandag 10 september 2012 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
we gaan niet weer als het ff kan.... ik vraag mij serieus af of je daar echt geen sarcasme in kan zien? denk je echt dat die woorden heel serieus waren?
Ik vind het een tenenkrommende film. Maar Rules of attraction vond ik ook niet zo, en Informers ook niet, dus misschien ben ik gewoon geen Ellis fan. Kan ook nogquote:Op maandag 10 september 2012 13:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als brett easton ellis een van je favoriete auteurs is, dan zou ik dat vooral niet doen. Wat een slechte verfilming van een goed boek zeg.
rival en rhu doen een getrouwd stelletje na. Niks bijzonders.quote:
Rhu is in ieder geval een echte vrouw. ze legt het nog even mooi uitquote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef AirwiN het volgende:
rival en rhu doen een getrouwd stelletje na. Niks bijzonders.
ga ik weer ff fappen, want hij is hardquote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar 'we gaan niet weer zeggen' nadat het enige wat je komt doen reageren is op wat ik zei terwijl je hier nooit komt is wel erg laf en mosterd naar de maaltijd
komt dan gewoon niets zeggen als je geen zin hebt in weerwoord
ik dacht dat die woorden serieus waren ja omdat er niets staat om aan te geven dat het dat niet is terwijl fok een scala van opties bied
en ik gok dat de gemiddelde users dat ook dacht
en samzz heeft al eens geklaagd over het feit dat niemand haar sarcasme herkent
gebruik die opties dan, dat is het enige wat ik zeg
jij komt er een drama van maken omdat je piemel had word van samzz redden
echt te lame voor woorden ditik ga wel weer studeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Er zit een toontje in zijn boeken dat volgens mij moeilijk te vatten is in een film. Juist dat toontje vind ik zelf heel leukquote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een tenenkrommende film. Maar Rules of attraction vond ik ook niet zo, en Informers ook niet, dus misschien ben ik gewoon geen Ellis fan. Kan ook nog
Altijd het laatste woord willen hebben en overtuigd zijn van je eigen gelijk. Vrouwelijker dan dat krijg je het inderdaad niet.quote:Op maandag 10 september 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Rhu is in ieder geval een echte vrouw. ze legt het nog even mooi uit
Oh baby, I love it when you talk dirty.quote:Op maandag 10 september 2012 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
ga ik weer ff fappen, want hij is hard
Mwoah, rival komt wel altijd aanrennen om samzz te redden hoor. Volgens mij kan ze datz elf wel afquote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd het laatste woord willen hebben en overtuigd zijn van je eigen gelijk. Vrouwelijker dan dat krijg je het inderdaad niet.
Dat is op fok niet afhankelijk van geslachtquote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd het laatste woord willen hebben en overtuigd zijn van je eigen gelijk. Vrouwelijker dan dat krijg je het inderdaad niet.
Ik ben veel meer benieuwd hoe men het Life of Pi toontje gaat bevatten eind dit jaarquote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er zit een toontje in zijn boeken dat volgens mij moeilijk te vatten is in een film. Juist dat toontje vind ik zelf heel leuk
Dat is ALTIJD het doel van een White Knight en je weet hetquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
zucht
gelukkig dan ook niet het doel van mijn post.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |