Neen.quote:
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewendquote:
Hij zit op rantsoen?quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef MissMSX het volgende:
Air heeft z'n portie voor vandaag al gehad.
Geen zin is wel een terugkerend thema bij jou deze week zeg.quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewend.
Overigens is het niet te heet voor seks, ik heb gewoon even geen zin.
Ik klaag ook niet, integendeel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen keuze en jij bent aan die temperaturen gewend.
Overigens is het niet te heet voor seks, ik heb gewoon even geen zin.
Alleen bij jouquote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zin is wel een terugkerend thema bij jou deze week zeg.
Ja, ik ben niet blij met die positie.quote:Op zondag 9 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
Alleen bij jou. Ben je niet blij met die uitzonderingspositie
?
quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet blij met die positie.
Is niet elke uitzinderingspositie goed?quote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet blij met die positie.
Hij is getrouwd en mag dus blij zijn dat hij af en toe wat krijgt.quote:
Deze niet in elk geval.quote:Op zondag 9 september 2012 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is niet elke uitzinderingspositie goed?
Gelukkig geeft je vrouw je af en toe nog wat, ands was het wel heel zuur voor jequote:
De wittebroodsweken zijn wel zo´n beetje over he?quote:Op zondag 9 september 2012 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij is getrouwd en mag dus blij zijn dat hij af en toe wat krijgt.
Zat andere vrouwen op deze aardbol gelukkig.quote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig geeft je vrouw je af en toe nog wat, ands was het wel heel zuur voor je
Soms krijg ik wat, in andere gevallen neem ik het gewoon.quote:Op zondag 9 september 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
De wittebroodsweken zijn wel zo“n beetje over he?
Vieze seksquote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind niet lekkere sex soms ook wel lekker hoor
O ja, even niet aan gedachtquote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zat andere vrouwen op deze aardbol gelukkig.
Jij? Jij lijkt mij zo'n typische satijnen lakens figuur.quote:
Toevallig ben jij ook één van die vrouwen.quote:
Ook. Maar gewoon saaie lig op je rug en doe niks sex vind ik soms ook wel leukquote:
Zolang het bij 'soms' blijft.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook. Maar gewoon saaie lig op je rug en doe niks sex vind ik soms ook wel leuk
Jamaar..!quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig ben jij ook één van die vrouwen.
Waarom niet?quote:
quote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms krijg ik wat, in andere gevallen neem ik het gewoon.
quote:
Dat vind ik echt niks aan... Dan ga ik net zo lief slapen of zo.quote:Op zondag 9 september 2012 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook. Maar gewoon saaie lig op je rug en doe niks sex vind ik soms ook wel leuk
Dan kun je twee dingen doen:quote:Op zondag 9 september 2012 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet wat ado daarvan vindt.
En als je stil ligt, kun je nog steeds worden.... Nou ja, je weet wel.quote:Op zondag 9 september 2012 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, tuurlijk, meestal is daar geen bal aan, maar zo heel af en toe...
2 zie ik niet zo zitten, 1 zal ik zo even doenquote:Op zondag 9 september 2012 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je twee dingen doen:
1) vragen
2) zorgen dat hij er niet achter komt. Wat niet weet, want niet deert.
Je bent een goede vrouw.quote:Op zondag 9 september 2012 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
2 zie ik niet zo zitten, 1 zal ik zo even doen
Nee, leg uitquote:Op zondag 9 september 2012 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als je stil ligt, kun je nog steeds worden.... Nou ja, je weet wel.
Niet geschikt voor hier. Normaalgesproken zou ik gewoon PM'en, maar ik weet niet of dat wel mag van ado.quote:
Het schijnt dat je dat kunt vragen heb ik van horen zeggen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet geschikt voor hier. Normaalgesproken zou ik gewoon PM'en, maar ik weet niet of dat wel mag van ado.
Pmen mag wel hoorquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet geschikt voor hier. Normaalgesproken zou ik gewoon PM'en, maar ik weet niet of dat wel mag van ado.
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat ik vrouwen graag vóór mij laat werken. Dus waarom zelf vragen als iemand anders het kan doen?quote:Op zondag 9 september 2012 19:59 schreef Barbusse het volgende:
Het schijnt dat je dat kunt vragen heb ik van horen zeggen.
Zelfs met vunzige inhoud?quote:
Leuke duckface! Nieuwe profielfoto op Facebook?quote:
Ja, dan gebeurd er dus echt nóóóóķt iets he?quote:Op zondag 9 september 2012 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het mag inmiddels duidelijk zijn dat ik vrouwen graag vóór mij laat werken. Dus waarom zelf vragen als iemand anders het kan doen?
Ken jij Perry het Vogelbekdier nietquote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke duckface! Nieuwe profielfoto op Facebook?
Daar vergis je je dan in.quote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Ja, dan gebeurd er dus echt nóóóóķt iets he?
quote:
Ik ook niet hoorquote:
Het ging toch alleen om een uitleg van wat je kan doen als iemand stil ligt?quote:
Zoals?quote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij zegt ja, maar wel met allemaal onmogelijke voorwaarden
Ok.quote:
Jij hebt weinig vertrouwen in airwins natuurlijke aantrekkingskrachtquote:Op zondag 9 september 2012 20:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan gebeurd er dus echt nóóóóķt iets he?
Dit behoeft enige uitleg.....quote:Op zondag 9 september 2012 20:03 schreef Cue_ het volgende:
/
[..]
Ik ook niet hoor
Daarbij, als ik vogelbekdier hoor denk ik aan de vriend/ex van een oud vriendin van mij
Dat kan er knap vunzig aan toe gaan hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging toch alleen om een uitleg van wat je kan doen als iemand stil ligt?
quote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in airwins natuurlijke aantrekkingskracht
Heeft hij die?quote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik nog geen bosjes vrouwen voor hem vallen terwijl hij NIKS doet eigenlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee. Nee, niet echt.quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel erg.
Jij bent vast lesbisch
Wat is daar onmogelijk aan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat er dan een andere vrouw hier moet blijven slapen
Jij ziet sowieso geen vrouwen ^^quote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik nog geen bosjes vrouwen voor hem vallen terwijl hij NIKS doet eigenlijk.
Als hij geen vrouwen ziet, ben jij dan een aap?quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij ziet sowieso geen vrouwen ^^
Vrouwen zijn dan ook heul eng he?quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij ziet sowieso geen vrouwen ^^
Hij ziet mij toch niet?quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij geen vrouwen ziet, ben jij dan een aap?
Als ze alleen blijft slapen...quote:Op zondag 9 september 2012 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat dus! [ afbeelding ]
Dat snap ikquote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dan ook heul eng he?
Ben jij voor Air aan het vallen dan? Daar doe je wel lang over.quote:
Afgestompt, wellicht.quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoe kun je daar dan immuun voor zijn?!
Ik ben allang voor hem gevallen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij voor Air aan het vallen dan? Daar doe je wel lang over.
Oh, dat weet je goed te verbergen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben allang voor hem gevallen.
En ik dacht dat ik lui was, hij regelt gewoon z'n partner om een andere vrouw te regelen. Respect.quote:Op zondag 9 september 2012 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Is jke vrouw misschien beschikbaar?
Dat zijn toch juist dingen om aan de grote klok te hangen? Of schaam je je?quote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik het niet op fok aan de grote klok hang?
Hij had het niet over haar hoor, dat leek me in dit geval het gemakkelijkstquote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik lui was, hij regelt gewoon z'n partner om een andere vrouw te regelen. Respect.
Maarre, voor dat karretje laat ik mij niet spannen. Dat regel(t) jij/hij maar rechtstreeks.
Ik ben bezet! En hij ook! Dat kan dan toch niet zomaarquote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn toch juist dingen om aan de grote klok te hangen? Of schaam je je?
Natuurlijk wel. Een beetje jezelf en anderen voor de gek houden, lekker danquote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben bezet! En hij ook! Dat kan dan toch niet zomaar
Ja, het leven is soms zwaarquote:Op zondag 9 september 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Een beetje jezelf en anderen voor de gek houden, lekker dan.
Voor zover mijn kennis reikt, heeft ze geen behoefte aan iemand anders. Dus ik vrees dat je nog ff verder moet kijken.quote:Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij had het niet over haar hoor, dat leek me in dit geval het gemakkelijkst
Ik bedoel dus om het op deze manier te vragen, niet dat ze gemakkelijk is ofzo![]()
We hadden gewoon toch moeten meeten toen we beiden vrijgezel waren.quote:Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben bezet! En hij ook! Dat kan dan toch niet zomaar
Heulemaal nietquote:
Scheiden gaat makkelijk tegenwoordig, idd.quote:
Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen ook met JB.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Samzz het volgende:
Scheiden gaat makkelijk tegenwoordig, idd.
Gewoon met zn vierenquote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen ook met JB.
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen ook met JB.
Jij, ik, MissM en welke andere vrouw dan nog? Samzz?quote:
Ado is geen vrouwquote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij, ik, MissM en welke andere vrouw dan nog? Samzz?
Ik denk dat het in het geval van Air ook veel geblaat weinig wol isquote:
Als je nou die date indertijd niet had afgezegd....quote:Op zondag 9 september 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het in het geval van Air ook veel geblaat weinig wol is.
Ado komt ook niet in mijn fantasieėn voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |