Speel dan de starter editionquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:14 schreef Kriebelhoest het volgende:
Iemand enige idee hoe ik skirmish kan spelen wanneer ik het spel via TPB download? Wil ff zien hoe dit spel is voordat ik uberhaupt denk aan het kopen van dit spel.
Heb wel die van extremezone op TPB maar krijg skirmish niet aan het werk, zelfs niet met SC2ALLin1, (zegt dat ik patch 1.5.nogwat nodig heb)
Niet altijd schijnt, check gewoon je battle.net een paar keer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef JimmyJames het volgende:
Lijkt me erg tof om mijn tegenstanders op de zenuwen te werken met de oracle.
Hopelijk komt er snel een nieuw salvo aan beta-keys.
Krijg je trouwens een mail als je bent uitgenodigd?
Heb het gezien, tsja, het is ook onmogelijk om in zulke korte tijd uit te leggen wat het nou allemaal is. Die knakker die erbij zat als 'Starcraft fan' was wel een beetje matigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:13 schreef damirovic het volgende:
Trouwens vanavond 19:30 komen LiquidRet, Harstem, VanCaspel aan tafel bij DWDD. Kijken!
Had 2 jaar geleden moeten zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef JimmyJames het volgende:
Best handig om eindelijk de eigen prestaties tegen elk ras te zien.
Nog met alles eigenlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:24 schreef damirovic het volgende:
[..]
Niemand weet dat. Ze zijn nog aan het klungelen met protoss.
Ik gok dat het eerder Juni word. De beta heeft nog wel ff nodig ben ik bang.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef Salamando het volgende:
We hebben een release date voor HotS mensen![]()
12 maart.
Check je battle.net page maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:46 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik gok dat het eerder Juni word. De beta heeft nog wel ff nodig ben ik bang.
Ja het is levend, competitie is vurig en de algemene skillniveau is omhoog gegaan door de hele ladder ranks heen. (vergeleken met vroeger). Als je heel lang niet gespeeld hebt, verwacht dan niet dat je in dezelfde league zit als toen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:34 schreef kakner2 het volgende:
Is SC2 PVP nog een beetje levend? Zat er aan te denken om weer te beginnen maar het is altijd moeilijk om weer gemotiveerd te worden voor dit spel
Ja maar Blizzardquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Check je battle.net page maar.
[ afbeelding ]
Bedoel je protoss vs protoss of player vs player? Ik vind het nog steeds één van de kutste match ups. Het komt er vaak op neer wie het snelst zijn phoenix eruit weet te pompen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:34 schreef kakner2 het volgende:
Is SC2 PVP nog een beetje levend? Zat er aan te denken om weer te beginnen maar het is altijd moeilijk om weer gemotiveerd te worden voor dit spel
Die prijzen zijn overal toch allemaal hetzelfde de komende tijd met preorder toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:30 schreef JimmyJames het volgende:
Bij bol.com krijg je een beta key als je de game pre-ordered:
http://www.bol.com/nl/p/s(...)rm/1004004013232834/
[..]
Bedoel je protoss vs protoss of player vs player? Ik vind het nog steeds één van de kutste match ups. Het komt er vaak op neer wie het snelst zijn phoenix eruit weet te pompen.
PS: hots gereserveerdBen erg benieuwd naar de nieuwe units (de oracle
?).
Mensen zeuren altijd over dat iets 'OP' is, toen het spel net uitkwam was Marine - Marauder zwaar OP en kon niet gestopt worden, toen waren collosus overpowered, toen void rays. Nu zijn infestors overpowered. De metagame verandert continu, in de beta is dat niet anders.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:24 schreef JimmyJames het volgende:
En heb je nog een inhoudelijke mening? Want ik snap ook wel dat dit alles nog lang niet definitief is en dat er nog vele veranderingen zullen optreden. Of speel je de beta niet?
Normaal ontwikkelt de metagame zich door, een tactiek is sterk? Mensen komen zelf met counters. In het geval van de infestor was dit bijna niet het geval omdat ze range voor fungal zo groot was, gecombineerd met het feit dat je zodra iets gefungaled hebt je het gewoon kwijt bent omdat het niet kan moven. De infestor is in de handen van de pro's gewoon een god unit.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:58 schreef JimmyJames het volgende:
Infestors zijn in WOL net generfed (minder hp voor infested terrans en kortere range) dus de klachten waren gegrond en blizzard heeft er terecht iets aan gedaan![]()
Ik denk dat 'kritische' fans een nuttige functie vervullen door hun feedback en het is een beetje kort door de bocht om dat als gezeur af te doen.
Muta regen buffquote:Hey everyone,
We will be bringing the beta down this afternoon to make the following balance changes. Thanks again for all the great feedback you've provided while testing Heart of the Swarm. We hope to see you testing these changes and sharing your input soon!
Terran
Medivac
Caduceus Reactor
The Medivac’s healing beam now changes color once the Caduceus Reactor upgrade is complete.
Widow Mine
Unburrowed Widow Mine attack priority decreased to 19, down from 20.
Burrowed Widow Mine attack priority remains unchanged.
Armory
Vehicle and Ship Weapon upgrades are once again separate.
Vehicle and Ship Plating upgrades are still combined.
Protoss
Oracle
Pulsar Beam
Pulsar Beam activation now costs 25 energy.
While active, Pulsar Beam now drains 2 energy per second, down from 4.
Tempest
Kinetic Overload weapon damage vs. Massive increased from 30 to 50.
Dark Shrine
Dark shrine cost increased from 100/100 to 150/150.
Zerg
Mutalisk
New passive ability: Mutalisk Regeneration
Mutalisk health regeneration rate increased from .2734 to 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door GoodGawd op 14-12-2012 00:03:06 ]Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
skytoss ziet er erg sterk uit in dit statuim vande beta ja.quote:Op zondag 16 december 2012 22:15 schreef JimmyJames het volgende:
Die oude ability in een nieuw jasje van de Void Ray is eigenlijk best gaaf. Misschien wordt het nog wat met skytoss.
jaja net geen GM maar paar seizoenen rank 1 master nu.. ik weet nog niet of ik mee ga doen, denk het niet eigenlijk. Heb het al druk zat, ik ga wel ff sc2 spelen als gm league opnieuw wordt geopend, nu vrij zinloosquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:17 schreef Keffo het volgende:
Is Ponkie nog actief? Die moet natuurlijk ook meedoen aan de dscl!
Is het aan te raden om zaken zoals een reactor ook te hotkeyen? En zo ja, hotkey je deze dan in dezelfde groep als de barracks om dan te tabben? Ik zet bijvoorbeeld mij CC's op 4, Barracks op 5, Factory's en starport op 6, army op 1, en special's in het army (ligt aan de combinatie, ghosts, tanks, vikings of zo) op 2/3.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:22 schreef GoodGawd het volgende:
Stap 1, eerst alle hotkeys leren we gaan geen icoontjes meer klikken.
Waarom zou je een reactor willen hotkeyen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:48 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Is het aan te raden om zaken zoals een reactor ook te hotkeyen? En zo ja, hotkey je deze dan in dezelfde groep als de barracks om dan te tabben? Ik zet bijvoorbeeld mij CC's op 4, Barracks op 5, Factory's en starport op 6, army op 1, en special's in het army (ligt aan de combinatie, ghosts, tanks, vikings of zo) op 2/3.
Grid veel beter jonguh!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef GoodGawd het volgende:
Je bedoelt tech lab denk ik. Dat hoeft niet, dat heb je toch maar hooguit 2x nodig in een game. Maar dat Stim T is en Combat shields C is is wel goed om te weten.
ik zie dat je een stream toegewijd hebt aan hotkeys, goedzo ! In het begin is het even wennen en ga je misschien wat minder goed spelen. Maar je moet daar gewoon even lak aan hebben en streng voor jezelf zijn!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:40 schreef Keffo het volgende:
volgt iedereen me al op mn blog en stream?
Stream: http://www.twitch.tv/keffo120
Blog: http://www.keffo120.wordpress.com
Twitter: twitter.com/Keffo120 of @keffo120
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door GoodGawd op 05-01-2013 11:09:08 ]Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ik vermoed niet teveel changes op het gebied van specs.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:16 schreef ASSpirine het volgende:
Weten jullie of de system requirements van HotS min of meer hetzelfde zal zijn als WoL? Zit nu op werk en kan het niet opzoeken.
Weet ook niet wat de specs zijn van mijn laptop, maar die kan WoL aan, met alles op de laagste setting... Ik vrees het ergste...
fap fap fapquote:
Je bedoelt Iron Squid :b Wat een comeback van Life. Jammer voor DRG dat hij net niet weer wint.:(quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:51 schreef Zeroku het volgende:
Heeft iemand vandaag Liquid Squid gezien? Life in de finale. 0-3 achter en 4-3 winnen.
Ohja. Liquid is iets andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef damirovic het volgende:
[..]
Je bedoelt Iron Squid :b Wat een comeback van Life. Jammer voor DRG dat hij net niet weer wint.:(
Ach, DRG heeft toch al een dik contract + persoonlijk sponsorship, beste speler heeft, imo, gewonnen. MKP mag zich trouwens gaan schamen, hij is net zoals HuK nu, niet bereid zijn speelstijl aan te passen aan de meta (of zelfs tegenstander in MKP' geval.)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 23:43 schreef damirovic het volgende:
[..]
Je bedoelt Iron Squid :b Wat een comeback van Life. Jammer voor DRG dat hij net niet weer wint.:(
Misschien dat de hoogste settings iets zwaarder worden, maar je als je nu op max kan spelen kan dat im hots ook welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:16 schreef ASSpirine het volgende:
Weten jullie of de system requirements van HotS min of meer hetzelfde zal zijn als WoL? Zit nu op werk en kan het niet opzoeken.
Weet ook niet wat de specs zijn van mijn laptop, maar die kan WoL aan, met alles op de laagste setting... Ik vrees het ergste...
Was jij die diamond player? Of ben je gewoon silver/gold oid? Laatste geval join ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:37 schreef zforces het volgende:
nou ik heb HOTS ook maar gepreorderd. Iemand zin in wat casual oefenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |