abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116600700
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:13 schreef Silverdigger2 het volgende:
je mag geen geleende schoenen gebruiken omdat de zolen al gevormt zijn naar een andere voet ofzo?

trouwens als ik twee dagen 2x 5km ren en gewoon 11 uur slaap en de rest van de dag op de bank lig, dan is dat al overbelasting?

ik wilde gewoon wat advies over efficient trainen, en ik heb verteld dat ik net ben begonnen met trainen voor dam tot dam loop, niet dat ik net begon met sporten. ben gewent om 8-10 uur per week te sporten.

maar goed, bedankt voor de link naar die blessure zal vanavond even aan de fysio vragen of ik daar last van heb. heb wel looptechniek trainingen gevolgd dus ben benieuwd

ps. misschien is die 12km.uur niet te halen, maar dan heb ik igg iets om voor te trainen, als mn doel alleen uitlopen was dan zou ik veel minder gemotiveerd zijn om (nog) harder te (gaan) trainen. misschien is dan1 uur 20 minuten niet haalbaar , maar het kan alsnog een streef // trainingstijd zijn!
is het een neutrale schoen of een anti-pronatieschoen?
Welk gewicht heb?
Hoe rol jij je voet af?
Heb je knobbels en bobbels op je voet die de eigenaar niet of juist wel hebt.

Allemaal redenen om schoenen nooit te lenen of uit te lenen.

En wat betreft je schema. Tussen iedere training zou normaliter minimaal een dag rust moeten zitten.
Op de bank hangen lijkt voldoende rust. Op termijn denken de spieren, pezen en botten daar anders over.

Deze is vol, volgende: Hardlopen voor beginners #295 - Op naar de DtD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')