Dan was het geen lekkere beurt.quote:Op zondag 9 september 2012 16:10 schreef Dekatria het volgende:
240 kilometer, mwoooh
De Alp loopt sinds z'n beurt wel iets minder zuinig
tja heeft de motor van de GSX-R uit 2004... en die supersports staan er nou eenmaal niet om bekend dat ze zuinig zijnquote:Op zondag 9 september 2012 16:12 schreef JK het volgende:
Aardig zuipertje, zo'n GSR dan... en dat is de 600, niet eens de 750?
Ik heb niets te klagen met mijn 500. Goed, bij 175km/u begint ie wel te zwabberen, maar daar istie ook niet voor gemaakt.
Ik heb 'm zelf nog nooit leeg gereden afgetankt, maar de 300 haalt'ie wel denk. Laatst 270 eer ik ging tanken, toen zat er nog wel een litertje of 1.5 in voordat reserve een rol zou gaan spelen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:13 schreef Anne het volgende:
Hoeveel km's haal jij met een volle tank, gemiddeld, Deka?
En ik heb ook al geen windvangende topkofferquote:Op zondag 9 september 2012 16:16 schreef Salatrel het volgende:
dat is raar want gezien de hoogte van de alp van Anne zou die toch minder wind moeten vangen
Dat is waar, maar als je 120-130 gemiddeld rijd vind ik 'm aardig zuipen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja heeft de motor van de GSX-R uit 2004... en die supersports staan er nou eenmaal niet om bekend dat ze zuinig zijn
De tank is ook een beetje raar vormgegeven, in die zin dat als de peut de tankhals raakt, je er makkelijk nog wel een liter bij kan krijgen. Kwestie van langzaam bijtanken, en dan loopt het in het verlengde van de tank ofzoiets... ik kwam er ook per toeval in de UK achterquote:
Daar kan het ook niet aan liggen, want dat wist ikquote:Op zondag 9 september 2012 16:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De tank is ook een beetje raar vormgegeven, in die zin dat als de peut de tankhals raakt, je er makkelijk nog wel een liter bij kan krijgen. Kwestie van langzaam bijtanken, en dan loopt het in het verlengde van de tank ofzoiets... ik kwam er ook per toeval in de UK achter
Strikvraag dit!quote:Op zondag 9 september 2012 16:20 schreef Salatrel het volgende:
gaan jullie rechts of links van de pomp staan?
Rechts, voor de linksdraaiende benzine.quote:Op zondag 9 september 2012 16:20 schreef Salatrel het volgende:
Nope. Misschien wel een idee om te proberenquote:Op zondag 9 september 2012 16:20 schreef Anne het volgende:
Daar kan het ook niet aan liggen, want dat wist ik! Als je denkt dat ie vol zit, gezien de benzine bijna tot 't randje zit, kan er nog steeds een liter bij inderdaad.
edit; zet je hem op de bok als je tankt?
Kut! Ik ook niet. Anders was dat het! Dan krijg je ook meer in de tank natuurlijk.quote:Op zondag 9 september 2012 16:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nope. Misschien wel een idee om te proberen
Geen voorkeur.quote:Op zondag 9 september 2012 16:20 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb nu wel zin om het een keer te proberenquote:Op zondag 9 september 2012 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Kut! Ik ook niet. Anders was dat het! Dan krijg je ook meer in de tank natuurlijk.
Rechts links denk ik dusquote:Op zondag 9 september 2012 16:20 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op zondag 9 september 2012 16:31 schreef Yreal het volgende:
Sleutel zit toch heel raar op zo'n ding, dat je een tanktas bijna niet kwijt kan?
Gratis benzinequote:Op zondag 9 september 2012 16:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Laatste keer liep dat scherm bij de pomp vast
Ik vul tegen het eind altijd langzaam bij, dus weet altijd wel ongeveer wanneer er niet meer in kan.quote:Op zondag 9 september 2012 16:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoe bereken je het gemiddelde dan betrouwbaar? Ik vermoed namelijk dat ik de ene keer meer in de tank krijg dan een andere. Maar net hoe ver je het pistool er in duwt. Helemaal er in doe ik niet, want dan stopt ie te vroeg
Ze snapt toch zeker wel hoeveel invloed lichaamsbeweging op een motor heeft?quote:Op zondag 9 september 2012 17:26 schreef lipjes het volgende:
Nou, afgezien van dat vriendlin liep te bitchen toch lekker gereden.
Vind ze het gek dat ik een rotonde oversla als zij steeds niet stilzit.
Toen ik vroeger achterop zat gaf ik me over aan de bestuurder. Niet tegenhangen, geen commentaar en als ik het wel eng vond deed ik gewoon mijn ogen dicht. Werkte perfect.quote:Op zondag 9 september 2012 17:26 schreef lipjes het volgende:
Nou, afgezien van dat vriendlin liep te bitchen toch lekker gereden.
Vind ze het gek dat ik een rotonde oversla als zij steeds niet stilzit.
Of 2 meter fietspad pak zodat ik ruim 2km kan afsnijden.
Zelfde als dat ik de bocht al inzet. Stoplicht spring op rood en dan moest ik nog maar stoppen.
Blij dat ik zo weer lekker bochten kan nemen in mijn uppie
Blijkbaar nietquote:Op zondag 9 september 2012 17:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ze snapt toch zeker wel hoeveel invloed lichaamsbeweging op een motor heeft?
Tijd voor tough love?quote:Op zondag 9 september 2012 17:33 schreef lipjes het volgende:
Ja heb het haar al meerdere keren verteld. Maar ze is zo eigenwijs als ik weet niet wat.
Zei ook al, als je niet lekker zit zeg het dan dan stop ik even. Ook al is het op de vluchtstrook. Maar ze moet het altijd beter weten......
Ja zij is ook aan het lessen.quote:Op zondag 9 september 2012 17:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tijd voor tough love?![]()
Was zij ook niet aan het lessen of was dat iemand anders?
80 kilo extraquote:Op zondag 9 september 2012 17:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zij is ook aan het lessen.
Maar met 80 kilo extra op de motor reageert zo een ding toch lomper en dat snapt ze niet echt.
Nice! Veel plezier alvast! Tip: als je richting Deventer/Hattem gaat, rijd hem dan andersom. Anders heb je de zon continu in je bakkes staan.quote:Op zondag 9 september 2012 18:16 schreef WhiteJoker het volgende:
Denk dat ik zo maar ff een stukje ga rijden. Misschien één van de routes die Vinnie doorgaf.
Deventer/Hattem is ook 1,5 uur als het niet meer is.quote:Op zondag 9 september 2012 18:19 schreef WhiteJoker het volgende:
Dacht eerder aan Beekbergen/ApeldoornHmm, 2 uur, da's op zich geen straf, maar laatst moest ik ook al in het donker rijden. Misschien toch Deventer/Hattem
Veel plezier in ieder geval. Laters!quote:Op zondag 9 september 2012 18:25 schreef WhiteJoker het volgende:
Naja ik zie wel waar ik heengaTTYL!
en met recht !!!! Ik ben stinkend jaloers nuquote:
Whehe, denk niet dat ze dan alsnog stil zit :pquote:
zkkr moet ff kijken waneer de fisio en arts zeggen dat ik weer circuit mag rijdenquote:Op zondag 9 september 2012 18:54 schreef Anne het volgende:
Tijd voor een nieuwe op de nieuwe brommert.
niet doen ben ook weer van voorafaan begonnenquote:Op zondag 9 september 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en met recht !!!! Ik ben stinkend jaloers nu![]()
Als er nog weer mooi weer komt kan ik dat zeker wel doen. Maar ik moet zeggen dat het al heel wat beter gaat. Was even bij mams en mams langsgegaan. Toen ik zag hoe mijn (stief)mams op haar motor wegreed doe ik het helemaal niet slecht. Zij is vervolgens weer op haar beurt jaloers op mij... ach ja... misschien ben ik gewoon niet snel tevreden, kan ook nog.quote:Op zondag 9 september 2012 18:57 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
niet doen ben ook weer van voorafaan begonnen
kom een x hier rijden rij ik mee
Nee absoluut niet inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef peterzx9r het volgende:
kom vanzelf als je maar niet eindig als mn laatste foto van mij en motor
[ afbeelding ]
Dan maar duimen voor mooi weer, dan kom ik wel jouw kant op... leer ik ook wat extra rijden en zoquote:Op zondag 9 september 2012 19:08 schreef peterzx9r het volgende:
ik ken het mijn klap kwan afgelopen week pas
daarrom moest ik nu rijden anders weet ik niet wat ik gedaan had maar het lucht wel op
je ben welkomquote:Op zondag 9 september 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dan maar duimen voor mooi weer, dan kom ik wel jouw kant op... leer ik ook wat extra rijden en zo
Hoe kwam dit? Olie waardoor je onderuit gleed ofzo?quote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef peterzx9r het volgende:
[ afbeelding ]
zkkr wetenquote:Op zondag 9 september 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kwam dit? Olie waardoor je onderuit gleed ofzo?
Wel rustig aan doen hé als je naar Zolder gaat
Pff, zo lulligquote:
Nope, heb je er een filmpje van dan?quote:Op zondag 9 september 2012 19:23 schreef peterzx9r het volgende:
jep was geen redden aan je heb het filmpje al gezien
Holy fuck goosquote:
had een goed engeltje bij mequote:Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Holy fuck gooshebbie ook nog mazzel dat die caravan-combinatie niet een paar seconden eerder daar was.
Maakt niet uit man, bij zoiets moet je blij zijn dat je het overleefd.quote:Op zondag 9 september 2012 19:27 schreef peterzx9r het volgende:
sorry was een spijker volgens michelin frankrijk
Dat ook en dat je nog probeerde aan de kant te kruipen.quote:
Dat zou iedereen doen, verminder je de kans dat je overreden word, ook al kan bewegen na zo'n val ook wat complicaties mee brengen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat ook en dat je nog probeerde aan de kant te kruipen.
er staat heul geen motor op deze fotoquote:Op zondag 9 september 2012 19:02 schreef peterzx9r het volgende:
[ afbeelding ]
Net even je andere filmpjes gekeken. Damn, gaat hard op assenquote:
Waar ben je nu langsgereden?quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef WhiteJoker het volgende:
Damn Peter! Volgens mij had ik de vorige keer niet de moed om het filmpje te bekijken, dit keer wel. damn...
Trouwens weer terug van een rondje rijden. Route bleek bochtiger te zijn dan Google mij deed geloven. Plus de staat van de weg was een uitdaging, niet echt vlak, gaten in de weg enzo... Wel gaaf stukje, die ga ik wel vaker doen.
Middenbok?quote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vandaag alweer druk bezig geweesten hij moet bijna voor een beurt
Jawel, dat begrijp ik wel, maar je maakt me een smakker.... en omdat jij ook kapot was en zoquote:
http://goo.gl/maps/aHZczquote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net even je andere filmpjes gekeken. Damn, gaat hard op assenWat gebeurde er op het laatst eigenlijk toen je die kerel binnendoor inhaalde?
Lekker geluidje ook in die 10 van je
[..]
Waar ben je nu langsgereden?
Dat moet wel jaquote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoop kilometers gevroten gisteren
Hehehe, heb je wel aardig wat bochtjes gezien ja. Die lui van HvW zullen wel denken: 'huh, wat is er mis nu je zo snel terug bent'quote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef Salatrel het volgende:
heb er gisteren 5 uur over gedaan om van ridderkerk naar zwolle te komen met 2 korte stops1 voor de lunch en 1 bij co
Leuk stukkie inderdaadquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 19:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er staat heul geen motor op deze foto
hij zag me nietquote:Op zondag 9 september 2012 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net even je andere filmpjes gekeken. Damn, gaat hard op assenWat gebeurde er op het laatst eigenlijk toen je die kerel binnendoor inhaalde?
Lekker geluidje ook in die 10 van je
[..]
Waar ben je nu langsgereden?
nee raakte me aleenquote:Op zondag 9 september 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk zonder spiegels
Maar klapte hij onderuit ofzo of dat niet?
Zijn lichaam aardig flink in deuken en breukenquote:Op zondag 9 september 2012 20:10 schreef JK het volgende:
Wat heb je aan die highsider overgehouden? Behalve een stukke brommert. Wel 'tof' dat je het op video hebt, 'leuk' voor later. Gelukkig ben je er nog.
Ondanks dat dit natuurlijk al erg genoeg is, vind ik het eigenlijk nog wel meevallenquote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef Anne het volgende:
13 breuken in zijn voet en been en een gebroken pols.
En dan hebben we het nog niet over het opnieuw breken van lichaamsdelen en de reconstructie-operaties.
Nou, ik eigenlijk niet. Soms zie je ze in de motogp ook van die klappers maken en dan hebben ze enkel wat kneuzingen en zo...quote:Op zondag 9 september 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat dit natuurlijk al erg genoeg is, vind ik het eigenlijk nog wel meevallen
Ik heb eigenlijk alleen gehoord dat ze dan van alles en nog wat breken.quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk niet. Soms zie je ze in de motogp ook van die klappers maken en dan hebben ze enkel wat kneuzingen en zo...
Nou.. Waarschijnlijk is het blijvend letsel/pijn.. Da's niet echt meevallen, da's mooi kut.quote:Op zondag 9 september 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ondanks dat dit natuurlijk al erg genoeg is, vind ik het eigenlijk nog wel meevallen
Die hangen denk ik al van stalen pennen aan elkaar...quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk niet. Soms zie je ze in de motogp ook van die klappers maken en dan hebben ze enkel wat kneuzingen en zo...
Euw, da wist ik niet. Dat is inderdaad goed klotequote:Op zondag 9 september 2012 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. Waarschijnlijk is het blijvend letsel/pijn.. Da's niet echt meevallen, da's mooi kut.
Pfff, heb er geen woorden voor. Sterkte manquote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef peterzx9r het volgende:
Ff tussen de film door
Idd hoop gebroken daardoor kan ik niet lang staan en lopen enkel kom nooit meer goed alle banden afgescheurt en elk botje in mn voet gebroken daardoor nu op max slijtage pols zit met een kwart vast de rest groei niet meer word door ijzer bij elkaar gehouden mis ook een hoop kracht moet me dus ook omschoolen mag mn werk niet meer doen en nog meer van dat mag niet
Kijkse Peet en we spreken nog wel keertje afquote:Op zondag 9 september 2012 20:34 schreef peterzx9r het volgende:
Ga weer vddr kijken voor vragen pm maar
Wat zijn dat toch gruwelijk vette motorenquote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vandaag met de hele familie van vaders kant naar de wereldhavendag in Rotterdam, daar een hele tijd met m'n opa gepraat. Ik spreek hem niet zo vaak en hij was helemaal geïnteresseerd in hoe het ging met de motorlessen etc en ik zag aan hem dat hij, net als mijn vader, helemaal blij om te horen dat ik zo graag motor wil rijden.
Wat blijkt namelijk... Ik vroeg mijn opa naar zijn motorverhalen en ik ben nu de 3de generatie van mijn familie die gelijk op z'n 18de een motorrijbewijs heeft gehaald en motor is gaan rijden. Opa was ook 18 toen hij motor ging rijden, zijn eerste motor:
[ afbeelding ]
Een Indian uit de tijd van de Tweede Wereldoorlog.
Oh... gaaf... doet me denken aan de film soldaat van Oranjequote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
Vandaag met de hele familie van vaders kant naar de wereldhavendag in Rotterdam, daar een hele tijd met m'n opa gepraat. Ik spreek hem niet zo vaak en hij was helemaal geïnteresseerd in hoe het ging met de motorlessen etc en ik zag aan hem dat hij, net als mijn vader, helemaal blij om te horen dat ik zo graag motor wil rijden.
Wat blijkt namelijk... Ik vroeg mijn opa naar zijn motorverhalen en ik ben nu de 3de generatie van mijn familie die gelijk op z'n 18de een motorrijbewijs heeft gehaald en motor is gaan rijden. Opa was ook 18 toen hij motor ging rijden, zijn eerste motor:
[ afbeelding ]
Heb jij je rijbewijs al gehaald dan?quote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 20:43 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Heb jij je rijbewijs al gehaald dan?
was gewoon willekeurig plaatje van google trouwens, hij heeft zijn motor niet meer.quote:Indians zijn wel hele toffe motoren! Die ziet er ook wel erg goed uit
Was ook een Indian bij de MF meeting in mei, zag er ook heel tof uit!
Wat een geniale zadels hebben die dingen toch ook. Baasquote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 september 2012 20:53 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit weer in de trein op weg naar mijn motor
En de vriendin, maar ja, prioriteiten stellen he
Sorry, ik dacht even dat ik iets gemist hadquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Daar gaat m'n positieve gedachte.
[..]
was gewoon willekeurig plaatje van google trouwens, hij heeft zijn motor niet meer.
Pfff wat een ellende man! Dat had ik niet verwacht! Dan valt mijn kniepribleem nog wel mee, al komt dat mogelijk ook nooit meer goed, maar dat valt in het niets bij jou. Sterkte met je herstel!! Wanneer is het nou gebeurd? Dat kon ik niet goed terugvinden op mn ipodje (waar ik nu op zit).quote:Op zondag 9 september 2012 20:31 schreef peterzx9r het volgende:
Ff tussen de film door
Idd hoop gebroken daardoor kan ik niet lang staan en lopen enkel kom nooit meer goed alle banden afgescheurt en elk botje in mn voet gebroken daardoor nu op max slijtage pols zit met een kwart vast de rest groei niet meer word door ijzer bij elkaar gehouden mis ook een hoop kracht moet me dus ook omschoolen mag mn werk niet meer doen en nog meer van dat mag niet
2 oktober.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht even dat ik iets gemist had
Heb je al een datum voor avd?
Ah, jammer! Dat zou wel heel tof geweest zijn, als hij die nog steeds had
Dat dacht ik ook. Het CBR had alleen andere plannen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik dacht dat jij inmiddels wel klaar wilde zijn
centerstandquote:Op zondag 9 september 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Ey Sala, wat hebbie er vandaag onder geknutseld dan?
was je vriendin toch sneller dan jij in de treinquote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef BlackLining het volgende:
Wat is dit nou weer voor iets dan?
Kom ik thuis, is mijn motorhoes van de motor gejat en mijn knipperlicht linksachter eraf getrapt?
Wat een k#tstreekquote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef BlackLining het volgende:
Kom ik thuis, is mijn motorhoes van de motor gejat en mijn knipperlicht linksachter eraf getrapt?
Pfff lekker dan, ik weet hoe dat is jaquote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef BlackLining het volgende:
Net zo makkelijk inderdaadquote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nah gewoon amateuristisch natte vinger werk
quote:Op zondag 9 september 2012 21:39 schreef BlackLining het volgende:
Lol ja, misschien toch wat voorzichter zijn met Fok!quote:Op zondag 9 september 2012 21:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was je vriendin toch sneller dan jij in de trein
Lol, ik woon in een garageboxquote:
Dat dacht ik ook inderdaad, het lijkt gewoon een highsider ipv een klapband.. Verlies van grip en plotseling weer grip..quote:Op zondag 9 september 2012 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Je kan die klapband niet zien op het filmpje, toch? Ik zie alleen dat de achterkant uitbreekt.
Ik vind 't echt verschrikkelijk om te zien.
Wat een gaaf ding.. Ouwe Harley's vind ik ook tof, die héle oude dan..quote:Op zondag 9 september 2012 20:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[ afbeelding ]
Dan ben je al even aan het revalideren. Omdat je meteen ging kruipen dacht ik dat het wel mee viel, maar heel wat gebroken.. dan hebben ze op het circuit vaker geluk, maar ook niet altijd... een rug kan je bijv. ook op het circuit zo breken. Kennis van een collega had dat paar weken terug en dat zal hoogst waarschijnlijk nooit meer lopen worden.quote:
Danpasquote:
Heb je (of je rijschool) het ook in Winschoten geprobeerd, of alleen in Groningen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:23 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Het CBR had alleen andere plannen.![]()
Plotseling ging de wachttijd voor een AVD van 1,5-2 weken naar 6-8 weken vanwege die nieuwe regelingen.
Wat is er zo grappig dan?quote:Op maandag 10 september 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
Hehe, ik zag vanmorgen zo'n graafmachine bij het tankstation staan:
[ afbeelding ]
Zag er echt grappig uit, helaas geen tijd om foto te maken
en de rest van het weekend bezig met het uploaden van beeldmateriaalquote:Op maandag 10 september 2012 07:07 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben t/m vrijdag naar de Ardennen
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 10 september 2012 09:27 schreef Salatrel het volgende:
kijken jullie trouwens ook altijd even naar binnen als je een volvo inhaalt of ingehaald word door een volvo?als ik een volvo achter me zie zitten ga ik altijd naar rechts en laat ik hem voorbij
Dus daar zit nu een gat in?quote:Op maandag 10 september 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij pastte niet onder het afdak.
Ik kijk altijd bij auto's naar binnen als ik ze inhaal of ingehaald wordquote:Op maandag 10 september 2012 09:27 schreef Salatrel het volgende:
kijken jullie trouwens ook altijd even naar binnen als je een volvo inhaalt of ingehaald word door een volvo?als ik een volvo achter me zie zitten ga ik altijd naar rechts en laat ik hem voorbij
Neuh, hij kon net zo staan dat cabine eronder stond en kon zo tanken.quote:
Oh, anders had je terug moeten gaan om een foto te makenquote:Op maandag 10 september 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neuh, hij kon net zo staan dat cabine eronder stond en kon zo tanken.Mannetje bovenop die machine met een slang in zijn hand xD
Daar had ik geen tijd voorquote:Op maandag 10 september 2012 09:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Oh, anders had je terug moeten gaan om een foto te maken
Zo, het was wel vroeg vanmorgen.. En dan begon het vanochtend ook nog spontaan te regenen, wat uiteraard weer ophield toen ik was aangekomen bij werk..
Paar kleine foutjes, maar het valt nog mee. Ik denk dat ik een erg rustige week ga krijgen. De opdrachtgever zei al: ik zou wat films op je ipad zetten, heb je in ieder geval iets te doenquote:Op maandag 10 september 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar had ik geen tijd voor.
Alles goed in werking gesteld?
elke 300km even met je busje kettingspray eroverheen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:30 schreef Mickeys het volgende:
Ehm, ik hoor iedereen elke keer maar over ketting smeren....Wat heb ik gemist in mijn "opleiding"?
Heb ik nog nooit gedaan.... hmmmm. strakjes maar even langs de dealer om busje te halen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
elke 300km even met je busje kettingspray eroverheen.
Hehe nicequote:Op maandag 10 september 2012 10:19 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Paar kleine foutjes, maar het valt nog mee. Ik denk dat ik een erg rustige week ga krijgen. De opdrachtgever zei al: ik zou wat films op je ipad zetten, heb je in ieder geval iets te doen
Je hebt geen bok of paddockstand toch?quote:Op maandag 10 september 2012 10:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan.... hmmmm. strakjes maar even langs de dealer om busje te halen.
Nope en ik snap wel dat dat nodig is om de ketting te kunnen draaienquote:Op maandag 10 september 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt geen bok of paddockstand toch?
En hoeveel km heb je al gereden zonder te smeren?quote:Op maandag 10 september 2012 10:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gedaan.... hmmmm. strakjes maar even langs de dealer om busje te halen.
2300 km maar wel met een 1000 km beurtquote:Op maandag 10 september 2012 10:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
En hoeveel km heb je al gereden zonder te smeren?
Kost je echt je ketting namelijk
Dat is wel het makkelijkst ja, anders moet je hem telkens een stukje verplaatsen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nope en ik snap wel dat dat nodig is om de ketting te kunnen draaien
Dan mag die wel eens goed ingevet wordenquote:Op maandag 10 september 2012 10:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
2300 km maar wel met een 1000 km beurt
Heerlijk zo'n middenbok inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef WhiteJoker het volgende:
Wat ben ik trouwens blij met m'n middenbok. Geen gedoe met paddockstands! Maar ik moet m'n ketting wel weer ff smeren. Spul maar eens ophalen bij m'n ouders, dat was ik vergeten mee te nemen.
Bij mijn SV schijnt ook een middenbok op te kunnen, maar ik houd het wel lekker bij een paddockstand. Misschien beetje lastig als ik onderweg moet smeren, met heen en weer rijden. Maar verder vind ik het wel bestquote:Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef WhiteJoker het volgende:
Wat ben ik trouwens blij met m'n middenbok. Geen gedoe met paddockstands! Maar ik moet m'n ketting wel weer ff smeren. Spul maar eens ophalen bij m'n ouders, dat was ik vergeten mee te nemen.
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2012 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dan mag die wel eens goed ingevet worden
Same here!quote:Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef WhiteJoker het volgende:
nouja hoeft niet natuurlijk maar dan moet je die bromfiets elke keer een stukje naar voren rijdenquote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Mickeys het volgende:
Middenbok kan niet op mijn motor dus zal al snel een paddockstand gaan worden.. ga mij na mijn afspraak zo, orienteren, ben dan toch in de buurt daar
Ja daarom.quote:Op maandag 10 september 2012 10:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad
Nu zal het wel meevallen gok ik, de motor was nieuw volgens mij. Dus dan was de ketting al vet, tussendoor een beurt gehad en ze rijdt niet in de regen. Maar even wat vet erop is vast wel aan te raden ja
Ik moet morgen even filter halen en dan kan ik olie even verversenquote:Op maandag 10 september 2012 14:03 schreef lipjes het volgende:
vanavond trouwens ook maar ff de olie bijvullen.
Die begint wel akelig dicht bij de lower te komen.
Ja dat ga ik doen bij het nieuwe seizoen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet morgen even filter halen en dan kan ik olie even verversen
Bij de nieuwe set veren ga je de oude olie hergebruiken?quote:Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen bij het nieuwe seizoen.
Verwacht nog anderhalf tot 2 maanden door te kunnen rijden voor het te glad gaat worden.
En dan in feb/maart gaat die een volle beurt krijgen (nieuwe kettingset, olie, oliefilter, klepjes stellen, carbs syncen, voorvorkolie vervangen of gewoon een nieuwe set veren eronder)
In 2 maanden rijd ik nog minimaal 4000km. Dan zit ik alweer zowat aan de volgende beurt en is het pas eind november. Ik rijd zo lang mogelijk door, want dagelijks vervoer en geen mogelijkheid tot een auto(rijbewijs)quote:Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat ga ik doen bij het nieuwe seizoen.
Verwacht nog anderhalf tot 2 maanden door te kunnen rijden voor het te glad gaat worden.
En dan in feb/maart gaat die een volle beurt krijgen (nieuwe kettingset, olie, oliefilter, klepjes stellen, carbs syncen, voorvorkolie vervangen of gewoon een nieuwe set veren eronder)
Tuurlijk nietquote:Op maandag 10 september 2012 14:13 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij de nieuwe set veren ga je de oude olie hergebruiken?
Ja doe ik ook, ik heb afgelopen maand 1800km gereden.quote:Op maandag 10 september 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In 2 maanden rijd ik nog minimaal 4000km. Dan zit ik alweer zowat aan de volgende beurt en is het pas eind november. Ik rijd zo lang mogelijk door, want dagelijks vervoer en geen mogelijkheid tot een auto(rijbewijs)
Als je een andere schokbreker wilt kun je er beter 1 van een ander type motor pakken (gsx-r ofzo), zal wel in topic staan op MF wat past en wat niet.quote:Op maandag 10 september 2012 14:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
[..]
Ja doe ik ook, ik heb afgelopen maand 1800km gereden.
Had dit op het oog zojuist
http://www.motorcorner.nl(...)gsx600f-p-30258.html
http://www.motorcorner.nl(...)998-2002-p-7300.html
Door over verkiezingen te gaan lullen. Gelukkig is het geen SC hier.quote:
Zou toch 26 graden worden ?quote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef lipjes het volgende:
Mooi, nou daar gaan we het eens over hebben
Maar zo heet is het toch niet buiten, 23 graadjes, prima te doen zo zonder binnenkleding.
voor de motorrijder is alleen VVD of PVV goedquote:Op maandag 10 september 2012 16:08 schreef lipjes het volgende:
grmbl.
Weet nog steeds niet aan welke fabelpartij met loze beloftes ik nu weer mijn stem ga geven
Want?quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor de motorrijder is alleen VVD of PVV goed
ik pak straks wel de kieslijst en een dartpijl.quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik pak straks wel de kieslijst en een dartpijl.
Winter en daarna operatie waardoor ik 6 maanden niet mocht.quote:Op maandag 10 september 2012 15:35 schreef Tankiej het volgende:
Waarom heb je zolang dan niet gereden?
Tja... dan maar de VVD... die schijnt ook het beste te zijn voor de huizenbezitters....quote:Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom blijf ik gewoon bij de partij waar ik al jaren op stem.quote:Op maandag 10 september 2012 16:46 schreef JK1982 het volgende:
Genaaid wordt je toch wel, op welke partij je ook stemt..
Ja, jij vindt het wel lekker zo?quote:Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom blijf ik gewoon bij de partij waar ik al jaren op stem.
hehehe.... zijn toch allemaal liegenaars (ja Vinniiee, dat is fout Nederlands inderdaad) dus dan maar op een partij die redelijk bij mij past zolang die maar "rechts" is.quote:
Achja, denk dat veel mensen wel zo denken hoor..quote:Op maandag 10 september 2012 16:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe.... zijn toch allemaal liegenaars (ja Vinniiee, dat is fout Nederlands inderdaad) dus dan maar op een partij die redelijk bij mij past zolang die maar "rechts" is.
Laat ze er maar niet achter komen, jij massamoordenaar!quote:Op maandag 10 september 2012 16:55 schreef weerstandje het volgende:
Ik denk dat ik zon beetje de enige motorrijder in nederland ben die op de partij voor de dieren stemt
Ik begin vast met zwaaienquote:Op maandag 10 september 2012 16:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Achja, denk dat veel mensen wel zo denken hoor..
Maargoed, ik ga maar eens op huis aan.. Langs de olifantjes!
quote:Op maandag 10 september 2012 16:56 schreef JK1982 het volgende:
Laat ze er maar niet achter komen, jij massamoordenaar!
Hahaha, jij hebt nooit een kerkhof op je motor en je pak en je helm zitten na een motorritje?quote:
nee maar als ik zaterdag de aanwijzing van de navi had opgevolgd was ik wel met de motor op een kerkhof gekomenquote:Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt nooit een kerkhof op je motor en je pak en je helm zitten na een motorritje?
Oow zoquote:Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt nooit een kerkhof op je motor en je pak en je helm zitten na een motorritje?
Koop dan ook een navi met goede kaarten!quote:Op maandag 10 september 2012 17:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee maar als ik zaterdag de aanwijzing van de navi had opgevolgd was ik wel met de motor op een kerkhof gekomen
En omdat die je zowat het kerkhof op stuurde in eigen persoon verdient dat eenquote:Op maandag 10 september 2012 17:12 schreef Salatrel het volgende:
http://www.chinavasion.co(...)5_Inch_GPS_Navigator
Moet je dat kerkhof ook van je vizier halen gupjequote:
Ik ben met de autoquote:Op maandag 10 september 2012 17:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Moet je dat kerkhof ook van je vizier halen gupje
Ja duh.... ook daar kan een kerkhof op zittenquote:
Doe jij die ook dan?quote:Op maandag 10 september 2012 18:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh.... ook daar kan een kerkhof op zitten
Ja, mijn eigen auto doe ik ook, maar dan wel door een wasstraat heen rijdenquote:Op maandag 10 september 2012 18:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Doe jij die ook dan?
Ik vond het wel lief..
Oh, dat is best een goede reden.. Wat voor operatie, als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 september 2012 16:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Winter en daarna operatie waardoor ik 6 maanden niet mocht.
kan op de motor ook hoorquote:Op maandag 10 september 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja, mijn eigen auto doe ik ook, maar dan wel door een wasstraat heen rijden
Als hij moeilijker gaat lopen, of bij het kilometertal wat in de handleiding staat. Wat het kost weet ik niet, ik doe dat zelf.quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef rene90 het volgende:
Hoe weet je of het nodig is je kleppen te laten stellen en je carb te laten synchroniseren? Hoeveel kost zoiets en is het echt belangrijk?
Over een paar weken maar eens mijn remblokken proberen te vervangen.
Schouder hebben ze weer beetje goed in elkaar gezetquote:Op maandag 10 september 2012 19:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Oh, dat is best een goede reden.. Wat voor operatie, als ik vragen mag?
Val van de motor?quote:Op maandag 10 september 2012 19:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Schouder hebben ze weer beetje goed in elkaar gezet
windows movie maker?quote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef lipjes het volgende:
Wie weet er simpele en gratis video editing software.
Daarstraks weer even bochten wezen oefenen
Man van veel woorden ben je...quote:
Daar heb ik dus wel over na zitten denken, gewoon een willekeurige andere CBR uitproberen. Maar.. en gelijk een grote maar: Bij auto en AVB had ik aardig wat examenstress, dus als ik dan in een totaal onbekende omgeving moet rijden... tsja. En in Groningen ken ik werkelijk ieder straatje en weet ik precies welke straten ik wel en niet in mag, waar ik extra moet opletten, hoe de verkeerssituaties zijn, hoe de stoplichten zijn, álles.quote:Op maandag 10 september 2012 08:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Danpas
Succes in ieder geval!
[..]
Heb je (of je rijschool) het ook in Winschoten geprobeerd, of alleen in Groningen?
Gaat lekker daar bij jou...quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef BlackLining het volgende:
Lekker ritje gemaaktSchrok er alleen wel van dat de tank nu alweer bijna leeg is
Even op een namiddagje 230km op de klok gezet..
Maar goed, het was het waardVanaf net boven Den Haag zoveel mogelijk langs de kust naar Zandvoort gereden. Lekker zeebriesje
Wel een beetje jammer dat bij thuiskomst de trapfiets gestolen was van de plek waar gisteren mijn motorhoes verduisterd is
Gelukkig niet zegquote:
Criminele stad danquote:Op maandag 10 september 2012 23:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gelukkig niet zegIk woon iets verder weg, in Leiden
Dan kan je dat beter niet doen neequote:Op maandag 10 september 2012 22:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Daar heb ik dus wel over na zitten denken, gewoon een willekeurige andere CBR uitproberen. Maar.. en gelijk een grote maar: Bij auto en AVB had ik aardig wat examenstress, dus als ik dan in een totaal onbekende omgeving moet rijden... tsja. En in Groningen ken ik werkelijk ieder straatje en weet ik precies welke straten ik wel en niet in mag, waar ik extra moet opletten, hoe de verkeerssituaties zijn, hoe de stoplichten zijn, álles.
Hier ook (kan ook bijna niet anders)quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Was wel lekker weer vanochtend... Beetje vochtig op de weg, maar weinig wind. Totdat ik een omleiding tegen kwam en het gelijk begon te plenzen
Ik heb een stukje zeem oid op mijn handschoen zitten, ideaalquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha, ik was vergeten dat de Larense kermis was geweest van het weekend, dus m'n normale route was versperd. Behalve dat ik een ruitenwisser op m'n helm miste viel de regen wel mee. Textiel pak, die gelukkig waterdicht is.
Ja dat zit tegenwoordig niet meer standaart in windhoosquote:
Was heerlijk vanochtend, gelukkig geen spatje regen gehadquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:53 schreef WhiteJoker het volgende:
Was wel lekker weer vanochtend... Beetje vochtig op de weg, maar weinig wind. Totdat ik een omleiding tegen kwam en het gelijk begon te plenzen
Gewoon elke dag met de motorquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:59 schreef Tankiej het volgende:
Ik verwachte slecht weer vanochtend, zoals de voorspelling was. Dus ik ben met de auto vandaag
Maar het valt nog best mee, zon scheen zelfs bijna! En vanmiddag verwachten ze droog weer, had net zo goed met de motor gekund geloof ik
kun je gewoon downloaden hoor.. zit in dat live pakket enzulksquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:20 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dat zit tegenwoordig niet meer standaart in windhoos
5 nachtjes slapen jongequote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef whY... het volgende:
Nog een klein weekje jongens dan is de toer voor de newbies en oldbies!
Ik heb vrij geregeld voor 22 sept! Dus lipjes ik kom graag ook bij jou verzamelen denk ik
Ik kan gratis met de auto (drop m'n pa bij zijn werk en rij dan door). Ik zit liever gratis droog, dan dat ik moet betalen voor benzine en dan in de regen rijdquote:
Yes, en de weersvoorspelling is goedquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:32 schreef whY... het volgende:
Nog een klein weekje jongens dan is de toer voor de newbies en oldbies!
Ik heb vrij geregeld voor 22 sept! Dus lipjes ik kom graag ook bij jou verzamelen denk ik
over de snelweg is het prima aan te rijden hoor... zaterdagavond nog van zwolle naar rotterdam gereden..quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:35 schreef whY... het volgende:
Den Haag dus dat is wel een pokke eind naar Zwolle maar dat is het waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |