quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef Teslynd het volgende:
De keienstroken zijn breder dan ik verwachtte. Of is dat vierkantje op de grond niet de maat van de douchebak?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:24 schreef AnneX het volgende:
Tegels - putz - brievenbus.![]()
En portugese tegeltjes met het huisnummer
ik ben graag in control en wil alles checkenquote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef AnneX het volgende:
Joh , griezel...had die mannen het dak opgejaagd
quote:Op zondag 11 november 2012 18:03 schreef AnneX het volgende:
Geliefd in Vinex wijken als vakantie herinnering en om je te onderscheiden van
de buren ?
http://doe-het-zelf-verbo(...)oor-huisnummers.html
/
Je doet me denken aan de gezellige welkomstdakpannen die overal opdoken. Zijn weer helemaal verdwenen in ca. 10 jr. tijd.quote:Op zondag 11 november 2012 18:03 schreef AnneX het volgende:
Geliefd in Vinex wijken als vakantie herinnering en om je te onderscheiden van
de buren ?
http://doe-het-zelf-verbo(...)oor-huisnummers.html
/![]()
Dat blijft wel zitten, zijn er speciaal voorquote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Teslynd het volgende:
Blijven die stickers wel zitten in weer en wind? Of betekent nieuwjaardag dat er verse cijfertjes geplakt moeten worden?
Dat is een van de redenen dat ik een codeslot op mijn voordeur hebquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef crv het volgende:
Waarom denken bouwlui dat je ALTIJD tijd hebt langs te komen en dat je ALTIJD in de buurt bent.
Ze hebben de sleutel. Maar dan belle ze je omdat ze wat willen overleggen. Of ik even snel voorbij wil komen ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:08 schreef Bouwclone het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen dat ik een codeslot op mijn voordeur heb
Zijn tegelsquote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef Lessien01 het volgende:
Gezellig! Is dat nu hout of een tegel?
Dat kan altijd, maar wordt wel warm daasr zo dicht bij het vuurquote:Op woensdag 14 november 2012 23:05 schreef Teslynd het volgende:
Tegels toch?
Kan je op de kachelbank zitten als er gestookt wordt?
jaquote:Op donderdag 15 november 2012 08:41 schreef mark_dabomb het volgende:
Staat er nou serieus een hele stapel hout rechtop achterin de hoek te fikken?
zie boven, wat uitleg gegeven. veel mensen schijnen hun haard niet goed te gebruikenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:03 schreef mark_dabomb het volgende:
Zal wel goed heet worden dan, haha! Of is dat om de coating uit te laten harden? Wij stoken zelf altijd met een stuk minder hout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |