De planning is dat we week 51 sleuteloverdracht hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Vonkenboer het volgende:
Dat is nog eens een stukje keuken inmeten "nieuwe stijl" !
Zoiets heb ik nog nooit gezien hier in Nederland![]()
Ik laat de topic titel wel zo hoor; vind dat wel humor hebben.
Verder moet ik zeggen dat het fascinerend is hoe snel men zo'n huis op locatie in elkaar kunnen schroeven; alsof het één groot lego pakket is met een hele dikke handleiding.
Dit blijft een heel leuk topic om te volgen ! Ik kijk eigenlijk dagelijks wel of er een update geplaatst is![]()
Is er eigenlijk al een definitieve datum besproken wanneer je er daadwerkelijk wilt gaan wonen ?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef crv het volgende:
Vandaag even geen update, duitsland is vrij ivm onze trouwdag
dank, hoor net dat Obama ook op deze dag getrouwd isquote:
Daar komen o.a. de schakelaars voor de rolluikenquote:
en komen er dan 3 verticale afdekramen ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
Daar komen o.a. de schakelaars voor de rolluiken
voor alle ramen en deuren komen rolluiken, in de woonkamer zijn dat 3 luiken voor de erker, 1 voor de openslaande deuren zithoek en 1 voor de ramen aan de zijkantquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef densmee het volgende:
[..]
en komen er dan 3 verticale afdekramen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ow, sorry,quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:58 schreef densmee het volgende:
dat bedoelde ik nietik was benieuwd wat voor schakelaars daar komen en of dat dan met 3 voudige verticaal was.
het volgende plaatje verduidelijkt hopelijk mijn vraag
[ afbeelding ]
ziet er netjes uit, maar is in nederland niet te verkrijgen lijkt het welquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
ow, sorry,te veel wijn
![]()
Geen idee, denk drie horizontaal, maar zou net zo goed vertikaal kunnen zijn.![]()
we krijgen schakel materiaal van Hager, serie Kalysta
In Nederland heb je Berker, dat is ondertussen van dezelfde firma wat ik begrepen heb. Dat zouden wij eerst krijgen, maar Berker was niet "goed genoeg" voor Frankrijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, maar is in nederland niet te verkrijgen lijkt het wel
ach nou weet ik het weer, dat heb ik al een keer gelezenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
In Nederland heb je Berker, dat is ondertussen van dezelfde firma wat ik begrepen heb. Dat zouden wij eerst krijgen, maar Berker was niet "goed genoeg" voor Frankrijk
jij je zinquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef AnneX het volgende:
Foto voor mij![]()
Merci.
Praktisch: (smelt) water komt van de weg (boven) over de oprit naar beneden...
en wordt daar opgevangen voordat het in de garage loopt![]()
/ auto's met kleine draaicirkel...
Oh, ben ik niet duidelijk?quote:
dat laatste (enkel dan sloot ipv bos ) en er ligt natuurlijk een rooster voor de garage met drainage ook nog eens onder de opritquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ben ik niet duidelijk?
Eigenlijk vraag ik mij af, hoe het water voor de garagedeur wordt afgevangen?
Of loopt het gewoon de weg af, de oprit af en de tuin ( en bos) in...?
dat zag ik niet !quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:28 schreef crv het volgende:
[..]
dat laatste en er ligt natuurlijk een rooster voor de garage met drainage ook nog eens onder de oprit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |