80 agenten gewond geraakt in een 2 uur durend gevecht, dat klinkt nogal heftigquote:Rellen bij Koerdisch festival in Duitsland
BERLIJN - Een Koerdisch cultureel festival in Mannheim is zaterdag uitgemond in geweld. Zeker tachtig agenten liepen verwondingen op. Er zijn 31 arrestaties verricht.
De beveiligers van het festival riepen de hulp in van de politie toen een woordenwisseling over een tiener die met een verboden vlag het terrein wilde betreden uit de hand liep. Agenten gebruikten pepperspray en werden door festivalgangers bekogeld met stenen, waterflessen en andere projectielen.
De gevechten duurden zo'n twee uur. Dertien voertuigen raakten beschadigd. Het festival werd door zo'n veertigduizend mensen bezocht. bron: Nu.nl
quote:Op zondag 9 september 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Lopen ze met een foto van Saddam lol
hebben ze een landquote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Altijd weer die Koerden, terug naar hun eigen land sturen.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
die garp wilde ik ook makenquote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Zal wel van een organisatie zijn die in Duitsland een zogenaamd terroristische organisatie is.quote:
Geweld op een cultureel festival.quote:Een Koerdisch cultureel festival in Mannheim is zaterdag uitgemond in geweld.
Zouden ze er wel bij kunnen vermelden, raar.quote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zal wel van een organisatie zijn die in Duitsland een zogenaamd terroristische organisatie is.
Dat is een foto van zijn moeder.quote:Op zondag 9 september 2012 12:11 schreef bijdehand het volgende:
Lopen ze met een foto van Saddam lol
ja want de PKK voert geen bomaanslagen uitquote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zal wel van een organisatie zijn die in Duitsland een zogenaamd terroristische organisatie is.
Geen idee. Ik denk dat er weinig Turken zich durven te vertonen op een plein waar 40.000 a 50.000 Koerden zijn, denk je wel?quote:Op zondag 9 september 2012 19:12 schreef Loverrrr het volgende:
Waarom krijg ik het vermoeden dat hier Turken mee te maken hebben gehad?
Aangezien Turken een van de meeste nationalistische volkeren zijn die ik ken zal het mij niet verbazenquote:Op zondag 9 september 2012 19:18 schreef Ludd het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat er weinig Turken zich durven te vertonen op een plein waar 40.000 a 50.000 Koerden zijn, denk je wel?
Tegen tienduizenden? Lijkt me niet.quote:Op zondag 9 september 2012 19:21 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Aangezien Turken een van de meeste nationalistische volkeren zijn die ik ken zal het mij niet verbazen
dat zij eventjes hun eer gaan verdedigen.
Misschien was het wel juist hun intentie om die rellen te beginnen. Zo komen die Koerden slecht in nieuws enz.. Nogmaals ik zeg alleen dat het mij niks zou verbazen.quote:Op zondag 9 september 2012 19:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen tienduizenden? Lijkt me niet.
Mij wel, volgens de politie is dit namelijk niet aan de orde. Dat was eerder deze week wel het geval. Toen is er ook een handje vol politieagenten gewond geraakt bij rellen tussen Turken en Koerden.quote:Op zondag 9 september 2012 19:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Misschien was het wel juist hun intentie om die rellen te beginnen. Zo komen die Koerden slecht in nieuws enz.. Nogmaals ik zeg alleen dat het mij niks zou verbazen.
Jij bent Turks?quote:Op zondag 9 september 2012 19:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Mij wel, volgens de politie is dit namelijk niet aan de orde. Dat was eerder deze week wel het geval. Toen is er ook een handje vol politieagenten gewond geraakt bij rellen tussen Turken en Koerden.
In dit geval is volgens de burgemeester begonnen toen een groep van enkele honderden Koerdische jongeren uit Frankrijk de politie begon te bekogelen met stenen.
Nee maar als jij Turks bent is het sowieso zinloos om deze discussie met jou te voeren.quote:Op zondag 9 september 2012 19:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Lijkt me irrelevant. Of zijn de burgemeester en politiewoordvoerder stiekem ook Turks?
Ze zouden niet liever willen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Jij bent een Koerd?quote:Op zondag 9 september 2012 19:32 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee maar als jij Turks bent is het sowieso zinloos om deze discussie met jou te voeren.
Jaaaaaa. Het is altijd de schuld van de Turken he. De Koerden zijn helemaaaal niet nationalistisch. Koerden zullen nooooooit uit zichzelf gaan rellen. Er zijn 80 Duitse agenten in elkaar geramd door Koerden en het is de schuld van Turken.quote:Op zondag 9 september 2012 19:24 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Misschien was het wel juist hun intentie om die rellen te beginnen. Zo komen die Koerden slecht in nieuws enz.. Nogmaals ik zeg alleen dat het mij niks zou verbazen.
Je moet lekker in turkije/koerdistan gaan rellen, niet in het land waar je nu woont. Zie je nou echt niet in dat DIT de reden is waarom allochtonen niet zo lekker liggen?quote:Op zondag 9 september 2012 20:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Jaaaaaa. Het is altijd de schuld van de Turken he. De Koerden zijn helemaaaal niet nationalistisch. Koerden zullen nooooooit uit zichzelf gaan rellen. Er zijn 80 Duitse agenten in elkaar geramd door Koerden en het is de schuld van Turken.
hij is toch niet gaan rellenquote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet lekker in turkije/koerdistan gaan rellen, niet in het land waar je nu woont. Zie je nou echt niet in dat DIT de reden is waarom allochtonen niet zo lekker liggen?
Denk dat ze lekker in duitsland blijven ook al zouden ze een eigen staat krijgen. Heb een vermoeden dat een uitkering in koerdistan lang zo hoog niet is.quote:Op zondag 9 september 2012 19:33 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ze zouden niet liever willen.
Nu worden de etnische conflicten in he westen uitgevochten, ook weer een van de zegeningen van Europa en onze arbeids politiek.
quote:Op zondag 9 september 2012 19:32 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Nee maar als jij Turks bent is het sowieso zinloos om deze discussie met jou te voeren.
Ditquote:
quote:Op zondag 9 september 2012 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet lekker in turkije/koerdistan gaan rellen, niet in het land waar je nu woont. Zie je nou echt niet in dat DIT de reden is waarom allochtonen niet zo lekker liggen?
Hij heeft gewoon gelijk hoor, ik zie niet in wat daar nou zo lollig aan is. De Turken en Koerden hebben hun politieke verschillen ja, maar zolang ze dat nier daar ter plekke kunnen oplossen, kunnen ze die problemen lekker in hun reet steken, en zeker niet ons ermee komen vervelen, je knijpt je puisten maar uit op je eigen kamertje stelletje lamzakken.quote:
Ja, heel ergquote:
Scherpquote:Op zondag 9 september 2012 13:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Geweld op een cultureel festival.
Misschien is het wel gewoon hun cultuur.
Wat de neuk hebben de Turken te maken met een ruzie tussen Koerden en de Duitse politie?quote:Op maandag 10 september 2012 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heel erg.
Hou je fucking rotzooi in je eigen land, wat de neuk hebben de duitsers met jullie kutruzietjes te maken?
Als je de OP even zou lezen zou je zien dat er pas dus ook rellen met turken waren. En hier in Amsterdam was er pas ook nog een of andere demostratie over iets van dat kansloze geneuzel daar.quote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat de neuk hebben de Turken te maken met een ruzie tussen Koerden en de Duitse politie?
Dan reageerde jij op de verkeerde persoon. Als je je ongerichte woede nou niet op die post van polderturk had gericht had je nog misschien een punt.quote:Op maandag 10 september 2012 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je de OP even zou lezen zou je zien dat er pas dus ook rellen met turken waren. En hier in Amsterdam was er pas ook nog een of andere demostratie over iets van dat kansloze geneuzel daar.
Tief op met je huishoudelijke ruzies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |