SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
...quote:
Wat is er mis mee?quote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Die laatste pagina van het vorige topic
Nee jijquote:
quote:
Jij kan het hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 20:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
Minimaal een kilootje of drie groter nu iig
Waarom is geen enkele vrouw die ik ken tevreden met haar tettenquote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het bij mn tetten aankwam
Gewoon nog meer eten, dan zal het daar ook wel komenquote:Op zondag 9 september 2012 20:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als het bij mn tetten aankwam
Je gaat om met vrouwen met kleine tetten?quote:Op zondag 9 september 2012 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waarom is geen enkele vrouw die ik ken tevreden met haar tetten
quote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon nog meer eten, dan zal het daar ook wel komen
Ja, en grote. En perfecte. En ze zijn geen van allen tevredenquote:Op zondag 9 september 2012 20:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je gaat om met vrouwen met kleine tetten?
QFT, vrouwen en hun eeuwige ontevreden zijn met hun borstenquote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en grote. En perfecte. En ze zijn geen van allen tevreden
quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wow, I never knewquote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
QFT, vrouwen en hun eeuwige ontevreden zijn met hun borsten
...en billen, en heupen, en benen, en gezicht, en haren... Vrouwen zijn nergens tevreden mee volgens mij.quote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Misschien heeft die met de perfecte er wel veel last van. Of die met die grote dat ze hangen.quote:Op zondag 9 september 2012 20:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap er niks vanquote:Op zondag 9 september 2012 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet tevreden met mijquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
...en billen, en heupen, en benen, en gezicht, en haren... Vrouwen zijn nergens tevreden mee volgens mij.
Nee man, die perfecte hebben nergens last van.quote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien heeft die met de perfecte er wel veel last van. Of die met die grote dat ze hangen.
Ja, die vind ik ook veel te groot. Maar het is mooi om te zien y'know braquote:Op zondag 9 september 2012 21:00 schreef Muisraket het volgende:
Godver bdh elke keer als jij perfecte denkt moet ik aan K. denken , ondanks dat ik haar memmen echt te groot vind.
In dat geval moeten ze niet zeiken inderdaad. Vrouwenquote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee man, die perfecte hebben nergens last van.
Ik vind haar hoofd veel mooier thb.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook veel te groot. Maar het is mooi om te zien y'know bra
Guilty as charged. Logisch ook, want borsten zijn gewoon opvallend, vooral als ze speciaal zijn door een absurde grootte, door perfectie of omdat er gewoon heel erg weinig stof overheen zit.quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef MohMi het volgende:
Hebben de vrouwen hier trouwens ook last van het feit dat je net zo schaapachtig naar tetten staart als mannen?Sommige vrouwen vinden dat raar; dwaalt je blik een keer af naar d'r gezicht, blijkt dat ze je hevig verontwaardigd zit aan te staren
Alleen als ze enorm zijn i.c.m. er half uithangen. Maar dat soort volk vraagt erom.quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef MohMi het volgende:
Hebben de vrouwen hier trouwens ook last van het feit dat je net zo schaapachtig naar tetten staart als mannen?Sommige vrouwen vinden dat raar; dwaalt je blik een keer af naar d'r gezicht, blijkt dat ze je hevig verontwaardigd zit aan te staren
Ja, maar haar hoofd isquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd veel mooier thb.Het leidt wel af, dat wel.
Ah hand.quote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar haar hoofd is, en dan die tetten eronder... pff het is al zo warm
Dat kan ik niet zien maar in mijn hoofd zijn ze gewoon perfectquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Muisraket het volgende:
Misschien heeft ze wel hele rare tepels, veel striae op haar borst of een rare vorm, weet jij veel.
Baas!quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
Hahaha, drie vriendinnen hebben iets leuks verzonnen voor m'n verjaardag, iets wat ik heel leuk ga vinden volgens hen. Gaan ze me boos aankijken als ik vraag of het een kwartetje is
quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
Hahaha, drie vriendinnen hebben iets leuks verzonnen voor m'n verjaardag, iets wat ik heel leuk ga vinden volgens hen. Gaan ze me boos aankijken als ik vraag of het een kwartetje is
Dit!quote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ze zijn boos dat je hebt cadeau hebt geraden natuurlijk.
Als het met 3 andere meisjes is, dan wil ik er alles over weten, DUH, wat een vraag Pientjequote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Muisraket het volgende:
Zou je dat niet raar vinden, als je een meisje ontmoet en je vindt haar echt heel leuk en dat ze dan vertelt dat ze een kwartet gehad heeft?
I hope soquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ze zijn boos dat je hebt cadeau hebt geraden natuurlijk.
En als het nou gemixt is of met 3 mannen?quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het met 3 andere meisjes is, dan wil ik er alles over weten, DUH, wat een vraag Pientje
Dan weet je in ieder geval dat ze eerlijk en open (klinkt nu heel fout) is.quote:Op zondag 9 september 2012 21:06 schreef Muisraket het volgende:
Zou je dat niet raar vinden, als je een meisje ontmoet en je vindt haar echt heel leuk en dat ze dan vertelt dat ze een kwartet gehad heeft?
Dan hoef ik het niet te weten. Iew. Ook al heeft ze het met 100 mannen gedaan, dat soort shit wil ik echt niet weten.quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En als het nou gemixt is of met 3 mannen?
Open is ze zeker ja.quote:Op zondag 9 september 2012 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval dat ze eerlijk en open (klinkt nu heel fout) is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |